مستند زائران عراقی و خارجی در مشهد و صیغه با دختران ایرانی توسط آخوندها


+285
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    آقا مهدی - خارکف، اوکراین

    ای امام امت ما دیگه از لحاظ مادی و معنوی دیگه فول شدیم، تو رو به خدا دست از سر مردم بردارید!!! بهشت هم مال خودتون ما نخواستیم.
    11
    242
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    گور پدر هرچی اسلامیسته. والسلام
    15
    204
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    دوست داشتم بدونم ، پورسانت آغا بابت هر ، یه کله یا یه صیغه چقدره !! آیا الم ال اُلاغ خودش ژتون میده یا رئیسی هم بعنوان پادو ، شبهای جمعه که مُشتری زیاده کمک میکنه یا نه !!؟
    9
    175
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    لعنت بر خمینی لعنت بر هرچه اخوند است که گند زدن به ایران و ایرانی
    10
    185
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    ابنجاست که باید خون هر ایرانی غیور و شرافتمند به جوش بیاد، کاش میمردیم و این صحنه های زشت رو نمیدیدیم، تف به روی دین و مذهب جعلی رافضی های صفوی . بیشتر کسانی که توی این گروه هستند من رو میکوبن اما این ائین زشت هیچ ربطی به اسلام و دین مبین ما نداره . صیغه شرعاً و قانوناً ربطی به اسلام نداره و روایتهای محکم از زبان خود حضرت علی به نقل از پیامبر خدا وجود داره که صیغه حرامه ، خمس حرامه،
    34
    119
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    گنجور - َآمستردام، هلند

    این همه شهید و کشته برای اینکه دختران و زنان و سرزمینمان به دست دشمنان و عراقی بعثی نیفتد همه پودر شد رفت هوا. الان باید مثل ها دلالی و میزبانی عراقی ها را بکنیم. تف تو وجود کثیف این حکومت و پیروانش.
    4
    87
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. بیجاست، خیلی هم ربط به اسلام ننگین دارد. صیغه زمان محمد وجود داشت و خلیفه عمر آن را ممنوع کرد.
    9
    71
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    خیلی از اون بدبختایی که رفتن در جنگ با همین عراقیها شهید شدن برای دفاع از ناموس بوده. و اعتقادی به اسلام و جنگ نداشتن. حالا ناموس رو با چنقدرغاز میفروشن.
    12
    76
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    خیلی از اون بدبختایی که رفتن در جنگ با همین عراقیها شهید شدن برای دفاع از ناموس بوده. و اعتقادی به اسلام و جنگ نداشتن. حالا ناموس رو با چنقدرغاز میفروشن.
    12
    39
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن

    برو بابا با اون پیامبران و امامانت به زبان عربی امام یعنی اقا و پیامبر یعنی پیام اور یکی به خودش گفت پیامبر چون عربها وحشی بودن هر کاری کرد ادم نشدن گفت من از خدا پیام اوردم ادم بشوید بعد همون وحشیها به دیگر کشورها مثل الان داعشی ها حمله کردنو با وحشیگری گرفتن گفتن مسلمن بشید یا مکشیم وهنوز هزلر چهارصد سال گذاشته هنوز عربها ادم نشدن بخوص عربستانیش حالا برای دیگران روایت تعریف نکن همی این روایت بیمصرف هست و بدرد یک عده سود جو ومفت خور وطن فروش ومثل خمینی و خامنه ای یک عده ارازل و اوباش مسلمان میخوره که سر مردم گلاه بزارن با دین مبینت
    7
    39
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    mehrdaduk - لندن، انگلستان

    ما ایرانیها خیلى بى عرضه هستیم ، هم نفتمونو دارن میبرن هم پسرامونو تو عربستان تجاوز میکنن هم عربا تو دبى زنامونو میبرن هم میان تو کشورمون زنامونو مفت میخرن هم سربازامونو تو سوریه میکشن هم تحصیل کردهامونو تو زندان و یا خارجن ، ابمونو میبرن خاکمونو مفت میبرن ، میلیردى دولت مردامون اختلاس میکنن و میبرن خارج و و و خیلى هم ادعاى فرهنگ و تمدن و سواتو ! نسبت به عربا و ترکا و ووو داریم ! خوب ما چى داریم ! یک مشت سیاسى بى سواد و پر ادعا که هیچ و از پوچ تشخیص نمیدن از بالا تا پیینمون در کثافت هست !
    7
    47
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی

    لعنت به آخوند ومذهب کثیفشون
    8
    53
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    [::استالین - ولادی وستوک، روسیه::]. برات متاسفم ، مشخصه از نوع گفتارت که به هیچ وجه شناختی از دین اسلام نداری، لطف کن در مورد اسلام هم نظر نده .
    42
    11
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران
    آخوندها با شعار فتح قدس از طریق کربلا ، از ۴۰ سال پیش رویای فتح عراق و بنیاد گذاشتن هلال شیعی در منطقه را داشتند و از همین رو جنگ عراق را به رغم درخواست‌ها مکرر دولت پیشین عراق برای آتش بس، رد میکردند. بعد از صدام، فرصت برای ورود رژیم ایران فراهم شد. رژیم ایران با صرف میلیاردها دلار در عراق، دهها حزب و موسسه پوششی در عراق براه انداخت. سازمان بدر، عصائب الحق، و . این احزاب همگی دارای بالهای نظامی و دستجات مسلح بودند که صدها تن از خلبانان، شیوخ چهره‌های سیاسی و روشنفکران عراق را ترور کردند. صدها بمب کنار جاده ای و ماشین انفجاری ساخت ایران توسط آمریکا کشف و ضبط شده است. امروزه حتی کودکان عراقی ، ایران را عامل بمب و انفجار و کشتار در عراق می‌دانند و ملالی ( آخوندها ) را لعن و نفرین میکنند...
    14
    20
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران
    هم اکنون احزاب وابسته به ایران احزاب فراقانونی هستند و آزادانه در خیابانها رژه‌ی مسلحانه برگزار میکنند.آنها تحت عنوان مبارزه با داعش و همچنین ساخت مراقد شیعه و موسسات مذهبی انواع اختلاسها، جنایات،فساد مالی، قاچاق مواد مخدر و. را مرتکب می‌شوند. اغلب مردم عراق یکی از دلایل شکل گیری گروههای سنی وابسته به داعش را رژیم ایران می‌دانند. صدها روستای سنی توسط احزاب مسلح شیعه وابسته به رژیم ایران با خاک یکسان شده و مردم آن کوچ داده شدند. امری که جوانان سنی را به سمت گروه‌های افراطی سنی جهت انتقام گیری می‌کشاند. نوری مالکی در عراق از عناصر وابسته به ایران با میلیاردها دلار پولی که در زمان نخست وزیری اش غارت کرده، هم اکنون یک ارتش خصوصی برای خود براه انداخته است. او متهم است که سران داعش را در موصل آزاد و مخفیانه به شکل گیری آنها کمک کرده است! او هم اکنون نیز آزادنه در عراق به انواع جنایات دست می‌زند و به هیچ مرجع قانونی پاسخگوی نیست.
    13
    19
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران
    Fari:. مردم عراق دیگر از دست رژیم ایران خسته اند و تنها راه نجات عراق را اخراج کامل مزدوران ایرانی می‌دانند. به همین دلیل قیام آنها برای خدمات شهری به سرعت به شعار رژیم ایران، اخراج اخراج رسیده است. از کانال پشت پرده ها
    12
    19
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران
    این در اختیار قرار دادن ناموس ایرانی و همچنین تامین آب و برق در راستای بستن دهان عراقیان در قبال سیاست های کثیف جمهوری اسلامی و اشغال عراق و حرف خمینی گجستک در راستای راه قدس از کربلا می گذرد هست. خوشبختانه جوانان عراقی در حال اخراج ایرانیان از عراق هستند و با گروه سرکوب سپاه پاسداران مواجه شدند که اصلا عربی بلد نبودند. جالبی اینه که ایران واسه سرکوب عراق و سوریه می ره و لبنان واسه سرکوب ایران . خبر خوشحال کننده جدید اینکه عربستان حاضر له تامین برق عراق شده و به زودی یک پای هشت پای رژیم جعلی جمهوری اسلامی از عراق بریده خواهد شد و از نفوذ طاعون ج.ا کاسته خواهد شد. هموطن مگه ما از عراقی کمتر هستیم که جلوی گلوله نیروهای سرکوبگر ایستادگی می کنه. اگر هنوز به حفظ ناموس ایرانی اعتقاد داری بلند شو که همه این دسیسه ها زیر سر رژیم جعلی جمهوری اسلامی.
    10
    21
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. رفیق جان اینها فقط اموزش اعلای سقط پرستی و صیغه را دیدند و تعلیمات مکتب سیک ،مکتب خمینی سقت پرست..شماس هم حوصله دارید و قتتون را حرام اینگوبنه افراد میکنید. ثمُ،بُکما،اُمیًُ...جوابی بهتر از این ایه برای اینها وجود نداره!
    8
    7
    ‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    به روح خمینی دجال و اونایی انقلاب کردن و این انگل های پست رو به جون ایران و ایرانی انداختن
    1
    14
    ‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. [::ordak - بن، آلمان::]. خمینی و شیعه و اصلا اسلام ننگین چه ربط به من بیخدا دارد؟ همه این گندکاری ها زمان محمد وجود داشت. پیغمبر .. برای خودش حرمسرا درست کرده بود و حتی به زن پسر خوانده اش رحم نکرد. این هم سند از کتب خود اهل سنت: از جابر بن عبد الله نقل شده است؛ ما در زمان رسول خدا و ابوبکر با یک مشت خرما متعه می‌نمودیم، تا آنکه عمر آنرا نهی کرد. صحیح مسلم، جلد اول، ص 395، تیسیر الوصول ابن ربیع، جلد چهارم، ص262. ابی رشد می‌گوید: ما در زمان رسول خدا (ص) و ابوبکر و نیمی از خلافت عمر متعه می‌نمودم سپس عمر مردم را از آن نهی کرد. البیان والتبیین جاحظ، جلد 2، ص 223، احکام القرآن جصاص، جلد 1، ص 342 . از ابی سعید خدری و جابر بن عبد الله انصاری نقل شده است، ما تا نیمی از خلافت عمر، متعه می‌نمودیم تا آنکه عمر مردم را از آن کار منع کرد. عمدة القاری، ج 8 ، ص 310،. بدایه المجتهد، ج 3 ، ص 58
    2
    10
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۳
    یویوماما - ونوس، اریتره
    رضا شاه کسی بود که تقریبا دکان اخوندا را داشت تخته میکرد که متاسفانه میخها را خیلی شل زده بود. انگیس تخته ها را در اوردند. به خاطره نفت ایران داشتن اخوند احمق خرافاتی که بتواند مردم نااگاه را تحریک کند در مواقع ضروری به نفع انگلیس بود و هست.انها اینها را پرورانده بودند بنا به تجربه ای که اروپا در قرون وسطا داشت جنس اخوندها را خوب میشناختند مفت خورهای تنبل شکم پرست و زیر شکم پرست.
    1
    8
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Taftan - مونیخ، آلمان
    [::استالین - ولادی وستوک، روسیه::]. جای اردک من جواب شما و امثال شما را میدم ، شما لا مذهب نیستید.شما دین دار هگم نیستید،دیدونید شما چی هستید، یک صفر به تمام معنی یک هیچ که میخواد خودش و به یک عدد بچسپونه که معنی بگیره، حالا اگر این یک عدد حزب الله، بسیجی، سقت پرست، علی پرست، استالین ،لنین یا ابوبکرالبغدادی باشه. شما و امثال شما بودید که هم مسجد و هم بتخانه و هم مملکت را به گند کلشیدید، یک روز مسلمان یک روز گبر،
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.