روایت برادر رامین حسین پناهی، از وضعیت این زندانی زیر حکم اعدام - ویدیو

صدای آمریکا : در ایران خانوادە رامین حسین پناھی زندانی سیاسی محکوم بە اعدام می گویند ممکن است امشب یا فردا شب حکم رامین در زندان مرکزی سنندج اجرا شود. فعالان مدنی سنندج گفتەاند برای جلوگیری از اعدام رامین حسین پناھی امشب در مقابل زندان سنندج تجمع می کنند. گزارش علی جوانمردی
+46
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۱
    heerad - کوالا لامپور، مالزی
    برادرش میگه : " رامین جوانی آزاد اندیش که برای جامعه آزاد ، دست به مبارزه زده". !!!!!!! . نکته اول اینکه این رامین از حزب کوموله هست (که به هیچ عنوان این رسانه‌ها از اون اسمی نمیبرن). نکته دوم اینکه ایشون اینطوری دست به مبارزه زده که میره سرباز‌های ایرانی‌ بیچاره ایی رو که خدمت اجباری سربازیشون رو تو مرز‌ها انجام میدن ( سرباز معمولی‌ که عمدتا از خانواده‌های کم در آمد و بدون پارتی که اعزام میشن به بدترین جاهای ایران) رو می‌کشه ، یا سر میبره. کسی‌ که با هدف سیاسی و عقیده ، یک ایرانی رو می‌کشه ، یعنی‌ اینکه ایرانی نیست و دشمن محسوب میشه و سزای عملش ، مرگ هست.
    40
    22
    جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    رژیم اخوندی با اعدام کردن جوانان مردم عجب کار و کاسبی برایشان درست کرده ! در اوایل انقلاب که 12 سال بیشتر نداشتم شاهد اعدامهای بیشماری در شهرمان بودم و هربار که از پدرم می پرسیدم چرا دارودسته خمینی برادرم و دیگران را اعدام کردن و میکنن , پس چرا اگر شاه حکومت میکرد هیچ کس را اعدام نمیکردن و نمی کشتند ؟ پدرم در جوابم میگفت پسرم اخوندها قشری حقه باز و جنایتکار هستند که خودشان را نماینده خدا و پیامبر بروی زمین به مردم معرفی میکنن و اکثر مردم هم فریبشان را خورده اند بخاطر همین است ازادانه دارند کشتوکشتار میکنن. اما حالا که اکثر مردم برایشان روشن شده اخوندها نه اینکه نماینده خدا بر روی زمین نیستن بلکه شیادانی هستند که برای بقای خودشان از هیچ جنایتی صرفه نظر نخواهند کرد ولی باز اخوندها چون تمام قدرت را در اختیارشان گرفته اند با هزار و یک اعتراف دروغ که در زندانها از جوانان مردم میگیرند انها را کم و بیش اعدام میکنن. عجب دوروزمانه ای است که ملت بزرگی همچون ملت ایران در چنگ قشری اخوند جنایتکار و حقه باز شیاد افتاده اند.
    6
    23
    جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::heerad - کوالا لامپور، مالزی::] تو دیگر کی هستید بی خود دارید قضاوت میکنید؟ دیگر تمام شد ان زمان که رژیم ایران احزاب کرد را ناچار میکرد دست به اسلحه ببرند و با سربازان و سپاهیان رژیم بجنگند. بیشتر از 20 سال هست که احزاب کرد جنگ مسلحانه را کنار گذاشته اند و دارند فعالیت سیاسی میکنن و اگر در گوشه و کناری از مناطق مرز کردستان ایران با عراق درگیری رخ میدهد بدان الکی است و رژیم اخوندی بیشتر این درگیری های کوچک را درست میکند تا بگوید مرز ارام نیست و هنوزهم درگیری در این منطقه وجود دارد. رژیم ایران برای اینکه بحران در مرزها درست کند هر نمایش نظامی را درست میکند تا مردم را هم بترسند و هم سیاستهای نه انسانیشان را به پیش ببرن . از من نصیحت به شما هیچوقت از رژیم جنایتکار اخوندی دفاع نکنید چون اخر و عاقبت خوبی ندارد همچونکه برای خیلی از افراد بلند پایه سپاه نداشت و یکی بعداز دیگری را یا برکنار میکند یا با مرگهای سکته مغزی و قلبی از بینشان میبرد شماها را هم روزی ازبینتان خواهد برد اگر حتی در مالزی نه در امریکا باشید.
    10
    22
    جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان
    مگر این ااعضای پ پ ک نیست نمی دانم چرا به این مزخرفات علی جوانمردی گوش می دهید
    11
    4
    جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.