وقتی حتی سگها هم جمهوری اسلامی را نمیخواهند - ویدیو

+319
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین

    این بی ناموسای بی پدر ومادر به زمین و زمان ظلم کردن! حیوون خدا از گرسنگی پارچه میخوره،بر ایل و طایفه تون تا قیامت لعنت و نفرین همه جانداران و جانوران.
    13
    142
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    ابوسفیان بیرونی - آمستردام، هلند

    همونطور که در تصویر هم مشاهده شد، هیچکی نرفت به خانم سگه کمک کنه. همه منتظریم یکی بیاد کار رو برامون انجام بده. به همین دلیل ساده هست که اینا 40 ساله که سر کارند و میخورن و میدزدن یه ریشمون میخندن.
    7
    133
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    جمهوری اسلامی رژیمی است که با ۹۷ درصد رای ملت ایران بعنوان حکومت کشور ایران برگزیده شد. سگها نه رای دادند و نه این حکومت را انتخاب کردند. حق دارند که آنرا نخواهند!
    112
    64
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Botol - مونیخ، آلمان

    این سگ محترم داره به مردم حالی میکنه که خیلی بی عرضه هستین
    5
    78
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    این حیوان نجیب و وفادار میخواهد تفهیم کند که شعورش از (خیلی ها)بیشتراست
    9
    81
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    عمو سعید - لیورپول، انگلستان

    یک سگ هم شعور دارد و می فهمد که این رژیم کارش تمام است این ویدیو را باید به فال نیک گرفت.
    3
    68
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    بردبار - بندر ماه شهر، ایران

    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. خیلی دارم خودداری میکنم با شما سر بعضی از نظراتت بحث نکنم ولی جدأ بیا و یه مدت نظرهاتو برای خودت نگه دارو اینقدر با بعضی از نوشته هات رو اعصابمون رژه نرو ، بعضی وقتا یه چیزایی مینویسی که همسن و سالهای های خودت به فهمشون شک میکنن که یه نفر با ۴۰ سال سن چقدر میتونه در قدرت درک و جمله بندی ضعیف باشه.
    10
    72
    ‌چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک, . کدام 97درصد؟ اگر از تقلب و مسائل دیگر پشت پرده صرفنظر کنیم . آیا رای گیری از مردمی فریب خورده ومسخ شده بلافاصله بعد از سقوط حکومت سابق دلیل بر انتخاب بجای این رژیم تا ابد الدهر است؟ رفراندم جمهوری اسلامی مثل یک سند مهمی بود که به دست افراد بی سواد بدهی و انها نخوانده و نشنیده زیرش انگشت زدند.
    6
    17
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::بردبار - بندر ماه شهر، ایران: دوست عزیز. چرا؟ دقیقا باید دید چرا چنین نوشته هایی آزار میدهد. اینطور نیست؟ دوست عزیز مگر به سادگی تمام آنچه عرض کرده ام درست نیست؟ مگر جمهوری اسلامی نزدیک به ۹۸ در صد رای "آری" توسط ملت ایران نیاورد؟ چرا بجای به چالش کشیدن منطقی کامنت به تله احساسات میافتید؟! بنده در آن بالا کامنتی نوشته ام. شما چالشی عقلانی میبینید، بفرمائید تا در کمال خضوع، ادب و احترام با هم آنرا به گفتگو بنشینیم. احساسات که ارزشی ندارند. دارند؟ مگر ملت ایران با احساساتش انقلاب نکرد؟! خوب؟ پس چرا احساسات و نگاه احساسی را امتداد میبخشیم؟ مشکل را بفرمائید تا ببینیم. ولی عقلانی و اصولی.
    23
    9
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    آقایون! خانمها! خوشتان بیاید، بدتان بیاید، ما در برپایی این نظام مقصریم. تمام حرف بنده همین است. والسلام. این نظام را ما بر سر و جان خودمان و فرزندانمان و آینده مان انداختیم. همین. تا این امر درک و فهمیده نشود و اشکالی که با خودمان داریم مرفوع نشود، صد نظام دیگر هم بیاید، آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود. حالا شما تا قیامت احساسات انفجاری بباف و بیخودی با چهار تا کلمه ساده بلغور بافی کن. آقا! خانم! مشکل رفتار و نوع نگاه ماست. مشکل در ماست. امروز در کجای دنیا بجز قاره آفریقا و کشورهای مذهب زده مزخرف ملت رژیمی همچون رژیم ملاها را برقرار میکنند؟! در کجای دنیا ملت یک شیاد پدرسوخته را در ماه میبینند و بر سر کارش میاورند؟ در کجا، در کجا و در کجا فراوان میشود گفت. اول باید با خودمان حل کنیم.
    21
    14
    ‌پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] من واقعا در حیرتم از کسانی که اینجا به شما در این مورد که جمهوری اسلامی با 97% آرای مردم انتخاب شد رای منفی داده اند؟ اینها یا از این مسئله اطلاع ندارند و یا خودفریبی میکنند. تعجبی نیست که این رژیم منفور پا بر جا ایستاده است. تا هنگامی که اشتباهات خود را نپذیرفته و دیگران را مقصر میدانیم همین آش هست و همین کاسه. راستش را بخواهید در مورد شماری از این دوستان یاد مثل آب در هاونگ کوبیدن میافتم. از ماست که بر ماست. موفق باشید.
    2
    3
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.