سخنرانی شجاعانه و دردناک یک جوان مجروح و خونین که باتوم خورده برای مردم - ویدیو

سخنرانی شجاعانه و دردناک یک جوان مجروح و خونین که باتوم خورده برای مردم. برای مردمی که از کنارش بی تفاوت می گذرند و چه بسا می ترسند. او درد یک ملت را فریاد می کشد و دیگران رو به عدم تحمل ظلم دعوت می کند.
+392
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    اولاد آدمخور و خدا فروش حسن ابن علی، خانواده علی ابن الجواد را به مسکو بنزد دایی جان پوتین فرستاده اند تا نکند که ملت اسلامشان را از پشتشان بیرون بکشند. خرافاتیهای خدا باز هم که هنوز در سایت پشمکهای آسمانی حواله میدهند و از آسمان میخواهند زرته های زمینی را حل کند!! تو گویی اگر که خدا بود تا بحال مشغول پوکر بازی با این جنایتکاران بوده!! داستانیست این خرافات و وحشتی که در سر انسانهاست. خدا برایتان حل میکند!! لالایی کنید!
    9
    91
    ‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    درود بر شرفت ،،خیلی دردناکه دیدن مردمی که بیتفاوت می گذرند خیلی دردناک .
    4
    157
    ‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    درود برشرفت..
    4
    135
    ‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    میببینید؟هرکس بدنبال کار خودش است و سخنان این جوان گوش شنوا ندارد.این ملت هنوز تو خواب 300ساله است و بدنبال رهبری هست که او هم قول مفتخوری بدهد.من از این جوان خجالت کشیدم شما چطور؟
    6
    142
    ‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    سخت کوش - کردستان، ایران

    خخخخخخخخخخخخ. مواد بهش بدین درست میشه سرش
    193
    7
    ‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ای جوان شیر پاک خورده ، شهامت تو ستودنی و انسانیتت تحسین بر انگیز است، باور دارم خداوند در این مو ارد بر خود برای بهترین خلقت خود آفرین می‌فرستد، ‌ جوان ۴۰ سال در دستگاه ابلیس بسیاری را مسخ کرده و به حقارت روز مرگی کشانده اند ، بسیاری را مزدوران ابلیس کرده ، بسیاری از شدت جنایات و سبوعیت نظام ابلیسی ترسانده اند، بدان تنها نیستی‌ ، به خودش سوگند اکنون کروبیان به نظاره شما مبارزان نشسته اند، خداوند کارش را میداند ، اما لازم است تا خلق در میدان عمل خود را نشان دهند، و سره از ناسره شناخته شود، درود بر شرفت درود بر روح بزرگت ، باور داشته باش پیروزی از آن‌ شما خواهد بود و تمام فرزندان ابلیس به زیر کشیده خواهند شد، آخر ماجراست و همه چی‌ باید شفاف شود تا مدعی نماند و حجت بر همه گان تمام شود.
    8
    87
    ‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    خاک بر سر اونهایی که میبینن و رد میشن. این مملکت مال جوانهاست نه کفتار های پیر ...خامنه ای دزد قاتل که تریلیون هادلار دزدیده و اون مجتبی بی شرف و اون لاریجانی ها سیر مونی ندارند وقتشه مردم بریزن ریز ریزشون کنن. تا کی زور تاکی تحقیر ....تو این دنیا سگ رانمیشه کتک زد اونوقت این آشغالها مردم را کتک می زنن ....آخه تا کی ؟ به داد جوانها برسید ...آخه همه که نمی تونن ایران را بذارن و برن...دارن اونجا پر پر میشن....مرگ بر اسلامتون مرگ بر خامنه ای و اعوان وانصارش و مرگ بر هرکسی که ازنظام فاسد جمهوری اسلامی روسی دفاع میکنه .....
    6
    37
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    اینه ملت ایران،برای حسن زنباره و حسین دزد و علی قاتل مابقی جنایتکارهای مردار و دزد عرب به سر و سینه میزنن،به سرو سینه می<زنن که فاطمه زیر درب مونده فلان جاش پاره شده،ولی کسی برای هم هوطنش که برای همه اونها تو خیابونرفته کسی دلسوزی نمیکنه،کسی نه تو سرو کول میزنه و نه مرثیه میخونه!واقعا در ایران عالمی دیگر بباید ساخت و ای نو ادمی!
    2
    17
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    واقعا ملت ایران حقش بدتر از اینه،ملتی مرتوقع ،پر مدعا، ولی بیرگ و بیعار!،انگات کسی این جوان رو نمی بینه،ملت کر و لال و بیتفاوت رد میشن،حالا اگر صحنه اعدام بود حتی بچه هاشون را همم ساعتها در سرما یا گرما نگه میداشتند تا اعدام را ببینه ولی یکی بر نمیگرده و به این جوان حداقل بگه : برو گورت و گم کن ما نمیدینیم تو چی میگی!. ملت تونس بخاطر یک جوان دستفروش کل خشورهای عربی را به اتش کشیدند!
    2
    20
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dogisgod - مونرال، کانادا
    یاد کاوه آهنگر افتادم و البته یادمون نره که کاوه آهنگر افسانه هست! واقعیت ایران اینه که بخاطر ایدیولوژی جونشونو میدن نه برای آزادی یا عدالت! برا امام حسین و زینب غیرتی میشن و هموطن خودشونو میکشن! اما برا موضوع واقعی بیخیال رد میشن.ایران رو اعتقادات ایدیولوژی و خرافات به این روز رسوند
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.