ترامپ به رهبر کره شمالی: کلید هسته‌ای من بزرگ‌تر و قوی‌تر است

رهبر کره شمالی، آقای ترامپ را "کور ذهن" و "عقل‌باخته" خوانده و آقای ترامپ در مقابل او را "مرد موشکی و مرد مجنون" نامیده است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پاسخ به رهبر کره شمالی که گفته بود روی میز کارش کلید هسته‌ای وجود دارد گفته است کلید هسته‌ای او "بسیار بزرگ‌تر" و "بسیار قوی‌تر" از کلید کیم جونگ اون است.
 
جنگ لفظی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از سال پیش آغاز شد.
 
رهبر کره شمالی، آقای ترامپ را "کور ذهن" و "عقل‌باخته" خوانده و آقای ترامپ در مقابل، او را "مرد موشکی و مرد مجنون" نامیده است.
 
رهبر کره شمالی اوائل هفته تهدید کرد روی میز کارش همیشه یک کلید هسته‌ای وجود دارد و تمام خاک آمریکا در تیررس سلاح‌های هسته‌ای کره شمالی است.
 
اظهارات غیر متعارف آقای ترامپ با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.
 
شماری از لحن غیردیپلماتیک آن انتقاد کرده و گفته‌اند چنین توییتی در شان ریاست‌جمهوری نیست. البته هواداران آقای ترامپ هم به دفاع از او برخاستند.
جنگ لفظی کیم جونگ اون و دونالد ترامپ شدت گرفته است
+54
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    دو احمق و خرفت !
    9
    30
    ‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    در مقابل یه دیکتاتور احمق باید احمق و احمقتر باشی. دیکتاتورهایی مثل کیم یا خامنه ای باید بفهمند طرفشون یه آدم اتوکشیده مثل اوباما نیست که سکوت کنه و جواب نده. به نظرم ترامپ به این یارو فهمونده به اندازه کیم یا حتی بسیار بیشتر از او احمقتر هستش و آماده اس که به روش های احمقانه همه چیز رو به خاک سیاه بکشونه و عین خیالشم نیست. برای دیکتاتورها احساس خطر و ترس بدترین دارو هستش. امیدوارم درباره اوضاع فعلی ایران هم ترامپ رفتارهای رادیکالی نشون بده. به نظرم آماده باش ارتش آمریکا و یا زدن چندتا قایق موتوری مهاجم سپاه میتونه حسابی اینا رو به رعشه بیاندازه چون حداقل طی 20 سال گذشته آمریکا حسابی کوتاه آمده و همیشه دست پایین رو گرفته تا نفت گرون نشه یا خاورمیانه بهم نریزه ولی الان دیگه این شرایط تمام شده و آمریکا الان بزرگترین تولید کننده نفت هستش و خاورمیانه آرامشی نداره که بخواد بهم بخوره پس به نظرم حرکت درست همینه و بزرگترین حمایت از مردم ایران همین هستش که سپاه بفهمه اصل نظام هدف هستش و یه حمله اتمی شاید کارشون رو برای همیشه تمام کنه. اینطوری شاید زندانی های سیاسی و دربند آزاد بشن
    7
    8
    ‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.