جزئیات حمله خونین به دو روحانی

مرد میانسال که پس از سفر به تهران، روحانی میانسالی را بدون هیچ شناخت قبلی هدف قرارداده و او را از پا درآورد بود در حالی دستگیر شد که متخصصین پزشکی قانونی پس از بررسی‌های لازم، جنون وی را تأیید کردند.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 5:53 دقیقه عصر سه‌شنبه، رهگذرانی که از مقابل ایستگاه مترو امام خمینی-مجاور خیابان خیام- می‌گذشتند شاهد حادثه هولناکی بودند. آنها مرد میانسالی را دیدند که جسم برنده‌ای در دست داشت و بدون هیچ حرف و عکس العملی به طرف مرد روحانی رفت و ناگهان او را با جسم نوک تیز هدف قرارداد. رهگذران که شاهد این صحنه هولناک بودند بلافاصله ضارب را دستگیر کرده و با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.به‌دنبال این تماس مرد روحانی که دانشجوی دکترای الهیات بود به بیمارستان سینا منتقل شد.
ضارب میانسال هم توسط مأموران کلانتری 113 بازار بازداشت شد. هنوز ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که روحانی مجروح در بیمارستان تسلیم مرگ شد. به‌دنبال این جنایت موضوع به بازپرس محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد. متهم در تحقیقات گفت: الان بیکار هستم اما قبلاً کارگر بودم و مدتی هم در برنجکوبی کارکردم.
زن و بچه‌ام حدود 8 ماه قبل به خاطر اختلافاتی که داشتیم ترکم کردند. البته چندین سال است که مشغول مصرف تریاک و هروئین هستم و بارها به خاطر شرب‌خمر شلاق خورده‌ام. همچنین سوابق کیفری نیز دارم. شب قبل از حادثه از انزلی به تهران آمدم.
ساعت 10 صبح بود که به مجلس رفتم. می‌خواستم احقاق حقم کنم اما موفق نشدم که وارد مجلس شوم. بعد از آن به مغازه برادرم در خیابان سعدی رفتم. ناهار را همانجا خوردم و تا ساعت 4 و نیم بعد از ظهر آنجا بودم. بعد از ترک مغازه برادرم تصمیم گرفتم آنچه در خواب به من گفته شده بود را اجرا کنم.چراکه در خواب صدایی به من گفت که این کار را انجام دهم. من هم چاقوی چرم بری را 35 هزار تومان خریدم و بی‌هدف در خیابان به راه افتادم تا حکمی که داده شده بود را اجرا کنم. با دیدن مقتول که از مقابل می‌آمد به سمتش رفتم و با چاقویی که در دست داشتم 5 ضربه به او زدم. بعد از آن هم توسط مردم دستگیر شدم.به‌دنبال اظهارات متهم، بازپرس جنایی دستور انتقال مرد میانسال به پزشکی قانونی برای بررسی صحت روانی‌اش را صادر کرد. با انجام آزمایشات لازم، متخصصین پزشکی قانونی جنون متهم میانسال را تأیید کرده و به دستور بازپرس جنایی عامل قتل، به بیمارستان روانی منتقل شد.از سوی دیگر بازپرس جنایی دستور بررسی سوابق بیمارستانی متهم را در رابطه با سوابق قبلی بستری شدن‌اش در بیمارستان به خاطر اختلالات روانی صادر کرد. همچنین قرارشد وضعیت معیشتی، اجتماعی و اخلاقی او نیز به دقت مورد بررسی قرارگیرد.
دومین ماجرا
درحالی که روحانی میانسال بدون آنکه هیچ آشنایی و شناختی با عامل جنایت داشته باشد به کام مرگ فرو رفت، ساعت 22 شامگاه یکم آبان، نیز یک درگیری میان همسایگان ساکن مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی تهران اتفاق افتاد. درپی اعلام این ماجرا بلافاصله مأموران کلانتری 110 شهدا به محل حادثه رفتند و در جریان تحقیقات مشخص شد یکی از ساکنان به‌ دلیل اختلاف‌هایی که با فردی روحانی-همسایه- داشته درگیر شده و مرد میانسال را مجروح کرده است.
سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت نیز در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: متهم دستگیر شده مشکل روانی دارد و رفتارهای نامتعارفی از خود نشان داده که تحقیقات تخصصی تا زمان رفع ابهام‌ها ادامه دارد.
+62
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران

    اینکه ضاربان رو مجمون معرفی کرده دروغه محضه و خیلی چرند و پرند نوشته. با مجنون معرفی کردن ضاربان می خوان از رواج کشتار آخوندها جلوگیری کنند و این کار رو نامتعارف جلوه بدن، در صورتی که مردم دیگه نمی تونند آخوند ها رو تحمل کنند...
    6
    57
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    صاف وساده - استکهلم، سوئد

    فکرشو بکن اگه تمام مردم ایران برای ۲ ساعت دچار جنون بشن ، بعدش ایران چه بهشتی‌ بشه!‌ای تو روحت آخوند
    9
    58
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    ahura95 - توکیو، ژاپن

    امیدوارم از این خبرای خوب بیشتر بشنویم و شکار آخوند بشه تفریح هرروزه مردم ، تا به امید خدا شاهد برچیده شدن نسل این موجودات کثیف باشیم .
    6
    54
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    آخوند کشی رواج پیدا کنه رژیم کلکش کنده میشه :)
    6
    48
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    بابا دست مریاد.دستت درست.کاردرست دمتونم گرم.هر جا این آخوندا یا بسیجی بمیرن به به ها. بشمار.
    6
    39
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    بهر حال همیبن روانی ها باید شما را با به لقا الله پیوند دهند
    5
    40
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    اینها که روانی نبودند . این نمایندگان الله روی زمین این مردم را بمرز جنون رسانیده اند. الهی خدا ی بزرگ تعداد این روانی ها را روز بروز زیاد تر بکند
    6
    39
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین

    مردم از دیدن قیافه نحس این جماعت ظالم و دروغگو خسته شدند!
    5
    31
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    تو شیراز شهر عشقوراز هم یه همسایه آخوند فضول همسایه را رو پشت بوم با اسلحه شکاری سگکش کرد،یکی‌ دومورد منجر به زخمی هم شنیدم در اطراف شیراز که مثل خیل از این خبر‌های آخوندکشون سانسور میشه،،قبلنها هم با موتور عمامه‌ اینارو از سرشون پرت میکردیم که یه روز یکی‌ از بچه‌ها با موتور می‌خواست عمامه‌ شو بپرونه که با موتور رفت تو کمر و زیر کمرش :o ;)
    7
    23
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان
    اینها که باید ازشون قدردانی بشه چون وسیله شد که اون اخوند شربت شهادت نوشید وبه دیدار حوریان بهشتی شتافت .البته بخاطردروغهایی که گفته بجایه حوری ممکنه حاج طوسی بیاد سراغش.
    2
    17
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Liberte - ارومیه، ایران
    حتی روانی ها هم اشتباه نمی کنند و بد ها رو تشخیص میدن.
    2
    20
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.