هتل فرانسوی نووتل در نزدیکی فرودگاه خمینی تهران - تصاویر

دومین هتلی که گروه هتلداری فرانسوی اکور در ایران راه اندازی کرده است، با نام هتل نووتل فرودگاه خمینی تهران در ضلع جنوبی ترمینال اصلی  است. این هتل دارای 300 اتاق بوده و مشتریان بازار هدف آن، مشتریان تجاری خواهند بود و در رده بالاتری نسبت به هتل کناری یعنی هتل ایبیس قرار می گیرد. در حقیقت 2 هتل در کنار هم هستند که یکی هتل ایبیس و دیگری هتل نووتل است. 
+91
رأی دهید
-17

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    beerslover - بارسلون، اسپانیا

    اسم هتل آدم را یاد شرکت مخابراتی میندازه
    17
    37
    جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران
    این هتل مال آقازاده هاست البته شنیدم مال اطلاعات سپاه هست، که ساختند و میگویند فرانسوی، با اینجور قوانین بگیر و ببند که در ایران داریم کسی نمی آید سرمایه گذاری بکند ،سرنگون باد حکومت آخوندی
    14
    27
    جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    خیر قربان. هتل داری کار سختیه و آقا زاده ها کارهای سخت نمیکنند. نووتل و سوفیتل از هتلهای غول و خوب دنیا هستند و به اکور تعلق دارن. به این معنی که این هتلها به اشخاص حقیقی فروخته نمیشن. کسی هم جرات نداره از اسم این شرکت بزرگ‌فرانسوی تقلید کرده و با نام اینها هتل بزنه. قوانین هست و فرانسویها گوش دولت متخلف را میگیرند. صورت مسئله را اشتباه فهمیده اید نازنین: قوانین بگیر و ببند به من و شما و سرمایه داران کوچک گیر میکند. غولها سالهاست که به طرق مختلف در ایران مشغول کار و پولسازی هستند.
    5
    29
    شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    ایتالیا ایتالیا - میلان، ایتالیا
    خیلی‌ هم خوب و جالب . اما سوال اینه که آیا از لحاظه امنیتی اینکه اتاق هتلی دید مستقیم به باند فردگاه و برج مراقبت و محوطه اطراف یک فرودگاه بین‌المللی داشته باشه کار درستی‌ هست یا خیر . یک تروریست می‌تونه با ‌یک اسلحه دوربیندار راحت به همه چیز مشرف باشه . امیدوارم این هتل امنیت اتاقهای مشرف رو در نظر بگیره که حادثه‌ای مشابه لاس وگاس اتفاق نیفته
    6
    9
    شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    [::beerslover - بارسلون، اسپانیا::]. تل آخرش از کلمه هتل میاد..پس خود کلمه هتل هم باید شما رو یاد شرکت مخابرات بندازه چون آخرش تل داره..
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.