فال روز یکشنبه ۸ اکتبر - ۱۶ مهر.

فروردین
 
شما ایده‌های مالی فوق العاده‌ای دارید، اما هنوز هم موانعی وجود دارد که باید ازشان گذر کنید. تا موقعی که به جای نشان دادن عکس‌العمل تند و سریع نسبت به شرایط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید، رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید غیر ممکن نیست. به یاد داشته باشید افکار عالی و بزرگ تا موقعی که با حقیقت همراه شوند چیز بدی نیستند.
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.
 
اردیبهشت
 
امروز شما از برنامه های خود جلو افتاده اید و این موضوع می تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقت ها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت
گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.
 
خرداد
 
شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی‌توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!
ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت
تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.
 
تیر
 
ممکن است امروز با یکی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. کاملاً واضح است که این مشکل مربوط به شما نیست، برای اینکه دوست داشته‌اید که از مجادله‌ها دوری کنید. حتی اگر با صحبت کردن هم توانستید این مشکل را حل کنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید که شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید. تمرین کردن انعطاف پذیری باعث می‌شود که دیگران بیشتر با شما احساس راحتی کنند.
روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است
دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است
تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.
 
مرداد
 
اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.
روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست
گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست
تعبیر:به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.
 
شهریور
 
باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.
 
مهر
 
شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است
تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.
 
آبان
 
شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.
ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است
به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است
تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با باطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.
 
آذر
 
ممکن است نیاز باشد که به عقب باز گردید و کاری را که فکر می کردید به اتمام رسانده اید مورد بازبینی قرار دهید، آن وقت است که درمی یابید آن نیاز به کار بیشتری دارد. الان زمان این است که کاری را که شروع کرده بودید را بسازید و تمام کنید و هر کاری می توانید برای اطمینان انجام دهید که تلاش های شما بی ارزش نبوده است. به جای اینکه از این موقعیت فرار کنید و پروژه جدیدی را آغاز کنید، با انجام دادن کارهای ناتمام، تا جاییکه می توانید زندگی تان را استحکام ببخشید.
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.
 
دی
 
امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.
آخر به چه گویم هست از خود خبرم چون نیست***وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم چون هست
شمع دل دمسازم بنشست چو او برخاست***و افغان ز نظربازان برخاست چو او بنشست
تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.
 
بهمن
 
امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسینها و تأییدهایی را در پی دارد که از آنها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.
 
اسفند
 
شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط داشتن شرط عقل است.
روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است
گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است
تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است..
+28
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.