داروساز انگلیسی کودکان را به عضویت در داعش تشویق می‌کند

محکومیت فردی در انگلیس به جرم ترغیب کودکان برای پیوستن به داعش
 
به گزارش ایسنا، زمیر قمرا ۳۸ ساله که تلاش می‌‌کرد تا ۲ کودک انگلیسی را با تفکرات داعش شست‌و‌‌شوی مغزی کند به ۶ سال زندان محکوم شد.
 
وی که به شغل داروسازی مشغول بود، به دو کودک انگلیسی ویدیویی از سربریدن مردم توسط داعش نشان داده بود و به آن‌ها گفته بود هرکسی که ضد اسلام صحبت کرد را باید بکشید.
 
قمرا همچنین به این کودکان گفته بود که تروریست‌های داعش آدم‌های بدی نیستند و در پاسخ به پرسش کودکان مبنی بر اینکه چگونه آدمی حاضر است اسیران را سر بزند گفته بود که اگر به خدا معتقد باشی این کار را انجام خواهی داد.
+61
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    حرفهاش واقعیتند .دقیقا الله عرب را برای بچه ها توصیف کرده :( متاسفانه تمام ریشوهای بیسبیل یا کم سبیل مسلمان واقعی و طرفدار داعشند هر چند ممکنه در ظاهر هم انکار کنند . من تجربه صحبت با این جانورهای عشق اسلام را دارم و کلا زندگیشون اسلام است
    9
    103
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    ایشون سعی نمیکردن جوری که در متن اومده با تفکرات داعش کسی رو شست‌و‌‌شوی مغزی بدن !! بلکه سعی میکردن با تفکرات اسلامی این کار رو بکنن ! همین جوری که در ادامه اومده ( هرکسی که ضد اسلام صحبت کرد را باید بکشید ) این رو نه داعش رسم کرده نه جمهوری اسلامی , از روز اول خود حضرت ( ص ) با دستان مبارک همین کار رو میکردن , تا امروز که سهیل عربی منتظر اعدام در زندانه !! در ادامه هم اومده ( اگر به خدا معتقد باشی این کار را انجام خواهی داد ) البته این خدا اسمش الله هست , و وقتی به موهومات معتقد شدی اول عقل تعطیل میشه , بعد هم بدون چاقو کشی برای قربت به این الله مگه میشه ؟!!! باز هم نفرمایید داعش , مولای متقیان ( ع ) هم دقیقا کارشون همین بود !
    8
    93
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    دریای خزر - مریلند، ایالات متحده امریکا

    . ۶ سال چیه، این کثافت را باید به ۲۰۰ سال محکوم کرد.
    4
    83
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    نمونه اش در کابران خودمون هست !! سلطنت طلب شیطنت طلب! ایمود از بحرین !! بنام خدا آدم میکشن مثل پشه! خدایا شکرت رافضی هستیم و به اسم خدا سر بی گناه از تنش جدا نمیکنیم! ماشالله همشون هم اهل جهاد هستند و اماده برای بغل کردن حوریان در بهشت !!!
    9
    27
    شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    پدرسوخته رو اول بدینش دست سعید طوسى یه تلنبه ملس مهمونش کُنه ، بعد هر چى داروى تاریخ گذشته رو بدین بخوردش ! بعدش فکر نمى کنم دیگه به زندان برسه و بخواد شش سال مفتخورى کُنه !
    1
    19
    شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
    دیپورتش کنند بە همان طویلە فاضلە ایکە ازش آمدە بود، چرا عمرش را بیش از این در بلاد کفر با این کافرهای زبان نفهم تلف کند ؟!
    1
    19
    شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    قصد دفاع از اسلام و هیچ دینی ندارم چون همش بازی و بیزینس هستش اما 1500 سال از اسلام گذشته و بجز در دوره صفویان در هیچ دوره ای هیولایی به وخشونت و وحشیت داعش پدیدار شد. انهم در کشورهایی مثل عراق و سوریه که برعکس عربستان و یمن و عمان مردمی باسواد وتحصیلکرده و بهترین سیستم اموزشی را در خاورمیانه داشتند. سیاست غرب اینه ایجاد نا امنی با هدف فرار مغزهای اقتصادی و فنی و علمی کشورهای جهان سوم . امیدوارم اشتباه کنم ولی اگر این اخوند برود گمان کنم با این نوابغی که اینجا میبینم ( مشت نمونه خروار)دواعشی از نوع اریایی در ایران به مسند قدرت میرسند. اینان به اسم اسلام و محمد و شریعت سر میبرند و انان به اسم اریا و کوروش و اوستا.
    4
    7
    شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.