وزیر اطلاعات ایران اتهام جاسوسی «فرزند رییس قوه قضاییه» را تکذیب کرد

محمود علوی می گوید، طرح موضوع جاسوسی فرزند صادق لاریجانی با هدف ضربه زدن به مسوولان نظام است. به دنبال انتشار گزارش هایی در فضای مجازی در خصوص فرزند صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه ایران، محمود علوی، وزیر اطلاعات دولت دوازدهم، روز سه شنبه ۱۱ مهرماه گفته است، هیچ کدام از اعضای خانواده رییس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی نیستند.
 
سایت «آمدنیوز» پیشتر گزارش داده بود که «زهرا اردشیر لاریجانی مشهور به (خانم وحید) دختر صادق آملی لاریجانی» به جاسوسی برای غرب متهم شده و پرونده ای «فوق محرمانه‌» دارد.
 
این در حالی است که وزیر اطلاعات ایران روز سه شنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در این خصوص گفته است:« یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نکرده است.»
 
محمود علوی می گوید، طرح موضوع جاسوسی فرزند رییس قوه قضاییه «با هدف وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی» طرح شده است.
 
وزیر اطلاعات همچنین در خصوص برخی از شایعات درباره دستور حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، برای رسیدگی به اتهام جاسوسی یکی از بستگان رئیس دستگاه قضایی» گفته است:«این مطلب از اساس دروغ بوده و طبعا تمام ادعاهای پیرامون آن نیز دروغ و ناشی از خیال‌پردازی‌های طراحان چنین شایعاتی است. »
 
«آمدنیوز» روز ۹ مهرماه نوشته بود که پس از افشای پرونده‌ جاسوسی زهرا لاریجانی دختر صادق لاریجانی برای سفارت بریتانیا در تهران، وی با دستور مستقیم وحید حقانیان، از مقامات بیت رهبری توسط نیروهای «اطلاعات سپاه» بازداشت شده است.
 
این گزارش پیشتر از تلاش رییس قوه قضاییه برای ساکت کردن معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات خبر داده بود.
 
همچنین روز سه شنبه نادر قاضی پور، نماینده اصولگرا گزارش یک «سایت های ضد انقلاب» در خصوص تابعیت کانادایی علی لاریجانی، رییس مجلس و سفر فرزندانش به این کشور را کذب خواند.
 
به گزارش ایسنا، نادر قاضی پور خواستار برخورد وزارت ارتباطات با این سایت شده است.
+10
رأی دهید
-67

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    یه روز ملا نصرالدین میره مسجد، یکی بغلش یه باد ستون دین براندازی ازش در میره، همزمان نوک گیوه اش رو میکشه رو زمین تا صداش رو بپوشونه. ملا نصرالدین میگه: برادر، صداش رو یه کاری کردی، یه فکری هم برای بوش بکن! . حالا نقل این کثافتهاست، اینو تکذیب کردی قبول، چکار میخوای کنی اون تابعیت کانادا و انگلیس این برادران رو؟. قابل توجه برادران عرزشی، دارن ازتون عین حمالها بار میکشن و دارین زیر الم اینا سینه میزنین، همین که اوضاع یه خورده سه بشه، عین چی ولتون میکنن به أمان خودتون و میان همسایه ما میشن 😀
    0
    14
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    ریش دست خودتون و قیچی دست خودتون خر خودتونید...
    0
    12
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    lehrte - هانوفر، آلمان
    بایدم تکذیب کنه چون همشون باهمن...
    0
    13
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    آخ از دست این ضد ، ان قلاب که جز ضربه زدن به ان قلاب و تهمت و افترا به مسئولین پاک دست و پاک طینت نظام الهى و اسلامى کارى ندارند ! این تهمتها تمومى نداره تقلب در , ان تخابات ، ارتشاء و رشوه خوارى و اختلاس و رانت بازى و قاچاق از هر نوع و زمین و کوه و دریا خوارى ، باندبازى و فامیل بازى ودزدى و بالاخره فساد از هر نوعش و حالا هم که تهمت جاسوسى ، اونهم به کى ؟ دختر یکى از پاکترین ارکان نظام الهى که جز عدالت اسلامى و خدمت ، خصوصاً خدمت به کارکنان زندانها و گورستانهاى کشور کار دیگرى نداشته و نکرده!
    0
    13
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    ahura95 - توکیو، ژاپن
    وزیر اطلاعات ایران روز سه شنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در این خصوص گفته است:« یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است. ........اینهمه زندانی سیاسی که به انحاء مختلف منجمله جاسوسی از طرف اطلاعات سپاه دستگیر شدن ، اونا ایرانی نبودن ، اطلاعات سپاه هم ، کارمندای CIAوMI6و KGB ... بودن ..... صد رحمت به زنهای جمشید .
    0
    12
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    چه باجی گرفته
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    خوب این که معلومه ، لاپوشانی و مخفی کاری از تخصص های اخونداست
    0
    6
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.