رییس فدراسیون چوگان: عکس های خصوصی من را منتشر کردند

 عصر روز گذشته خبر برکناری و یا استعفای گلناز وکیل گیلانی رییس فدراسیون چوگان در رسانه ها منتشر شد. او و زهرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک تنها روسای زن فدراسیون ها بودند.
 
به گزارش جام جم آنلاین، اما نحوه برکناری روسای زن فدراسیون های ورزشی در سال های اخیر به هیچ عنوان محترمانه و حرفه ای نبوده است.
 
برکناری فاطمه ابوالقاسمی رییس اسبق فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک را به خاطر می آوریم، بانویی که وقتی به محل فدراسیون تحت ریاستش رسید متوجه شده برکنار شده و اجازه ورود به ساختمان را هم ندارد! سیم کارتی که از طرف فدراسیون در اختیار او قرار گرفته بود سوزانده شد و فردی از اعضای فدراسیون تا چند روز این را کنترل می کرد که چه کسانی با رییس فدراسیون تماس می گیرند!
 
حالا چند سال از آن ماجرا می گذرد و اینبار گلناز وکیل گیلانی از سمت خود برکنار شده است.
 
وی به میزان گفت: چنین چیزی (برکناری از فدراسیون) به من ابلاغ نشده است. من چندین بار تهدید به استعفا شده ام و همچنان به کار خودم ادامه می دهم.
 
وکیل گیلانی با اشاره به انتشار عکس های خصوصی خود گفت: متاسفانه ناجوانمردانه چنین کاری انجام داده اند البته عکس خاصی هم نیست، عکس های خانوادگی من است. از وزیر ورزش و جوانان وقت خواستم اما متاسفانه حتی 5 دقیقه هم به رییس فدراسیون چوگان وقت نداده اند.
 
وی در پاسخ به این سوال که برکناری شما از فدراسیون جهانی تبعاتی برای چوگان ایران خواهد داشت یا خیر گفت: قطعا تبعات دارد.
+10
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.