ترکیه: تمدید مجوز عملیات ارتش ما در عراق به رفراندوم کردستان ارتباط دارد؛ بلوف نمی زنیم / تردید نکنید گزینه هایی را که روی میز است را اجرا خواهیم کرد

نورالدین جانیکلی وزیر دفاع ملی ترکیه با غیرقانونی و غیرمشروع خواندن همه پرسی اقلیم کردستان عراق گفت: نتیجه آن پرداخت تاوان سنگین تر خواهد بود.
 
به گزارش «انتخاب» به نقل از شبکه تی.آر.تی ترکیه، جانیکلی در مصاحبه با خبرنگاران، برداشتن برخی گام ها پیش از برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق را اقدامی نسنجیده دانست و افزود: ما شوخی نمی کنیم، هیچ کس تردید نکند که در هنگام لزوم، گزینه هایی را که روی میز است، اجرا خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به تصویب تمدید مجوز عملیات برون مرزی ارتش ترکیه در عراق و سوریه بیان کرد: این موضوع به صورت مستقیم با همه پرسی در شمال عراق مرتبط است و جهان می داند که ما بلوف نمی زنیم.
 
وی هشدار داد: از دیدگاه ترکیه، برگزاری این همه پرسی خلاء‌ امنیتی جدی ایجاد خواهد کرد و منطقه را به دایره آتش سوق خواهد داد.
+44
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
    واللا ما کە برعکسش رو در جاهای دیگە خوندیم یعنی اینکە این تمدید ربطی بە کردستان عراق ندارد. اثباتش هم اینکە مرزها باز است و بستە نشدە! مرزهای ایران را هم اول بستند بعد دوبارە باز کردند! تی آر تی ورلد را هم الان نگاە کردم چنین خبری را ندیدم ! فکر نکنم راجع بە صحت و سقم خبراتون تحقیقی بکنید!
    11
    28
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    [::کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا::]. اینطور که در کامنت های دیگتون هم خوندم همه اخبارها رو دروغ و کذب میدونید و فقط اخبارهای من در اوردی خودت رو قبول داری !!
    7
    10
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    فارسان - مرکزی، ایران
    باید یک بار برای همیشه بساط تجزیه طلبی که در راستای منافع اسراعیل و بیگانگان می باشد برای همیشه بر چیده شود
    7
    14
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
    raha1984 - هامبورگ، آلمان. شماها را میفهمم!
    1
    4
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Dalahoo834 - دالاهو، ایران
    واوووو غیر قانونی و غیر مشروع. قانونی هست چون حق ملت کورد است که از حکومتهای دیکتاتوری و جنایتکار مستقل شوند. مشروعش ؟؟؟؟؟؟؟ بهتر است که یه خرده مطاله اش رو بیشتر کنه. مشروع ع ع ع ع . البته من که زیادی ازت نمی گیرم چون صفت مختص به خودتان را دارید. نمی فهمید دیگه هههههه
    4
    4
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.