فال روز دوشنبه ۲۸ آگوست - ۶ شهریور.

فروردین
 
شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.
دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد
کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد
تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.
 
اردیبهشت
 
ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی‌ناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید.
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.
 
خرداد
 
امروز برایتان راحت تر است که در مورد احساسهایتان صحبت کنید، اما این بدین معنی نیست که دیگران هم به چیزهایی که شما می گویید علاقه نشان خواهند داد. شما خیلی سخت گیر و دقیق هستید و وقتی خواسته های احساسی شما وارد قلمرو نا آشنایی می شوند، این اتفاق می تواند برای یکی از کسانی که به شما نزدیک است تهدید آمیز باشد. نیازی نیست که هر رازی را پیش خود نگه دارید، اما آگاهی داشتن نسبت به شیوه بیان خود می تواند یک گفتگوی سخت و پیچیده را ملایم تر کند.
جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست
عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست
تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.
 
تیر
 
با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می توانید تعهدات خود را انجام دهید.
به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست
زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست
تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.
 
مرداد
 
اگر شما شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیتهایتان را تمرین می‌کنید، امروز انتخاب خیلی سختی پیش رو خواهید داشت. شما می توانید به خاطر نیازتان به ارتباط برقرار کردن دلیل قانع کننده‌ای مطرح کنید، اما هنوز هم وقتی فردی از نظر احساسی به شما نزدیک می شود، عقب نشینی می‌کنید. اگر وقت مناسبی برای ایجاد کردن شجاعت در خود وجود داشته باشد، زمانش همین الان است. لازم نیست که از ترس آسیب دیدن از همان الگوهای قدیمی استفاده کنید.
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.
 
شهریور
 
شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد، به هیچ کس صدمه نخواهد زد.
مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت
پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت
تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.
 
مهر
 
امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.
تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.
 
آبان
 
پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. پروازهای مسافرتی ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده تغییر کند. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته عاقلانه درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.
 
آذر
 
اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.
دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ
بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ
تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.
 
دی
 
رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممکن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.
 
بهمن
 
ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست
در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست
تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.
 
اسفند
 
معمولاً شما ترجیح می‌دهید به جای برنامه‌ریزی کردن و طبق برنامه مشخص کار کردن، به طور غریزی کاری را انجام دهید. شما زمانی که ذهنتان را با برنامه‌ریزی‌ها و روابط محدود می‌کنید، احساس می‌کنید که تحت فشار قرار گرفته‌اید، بنابراین وقتی احساس مسئولیت نداشته باشید،انرژی و زمان باارزشتان را نیز تلف می‌کنید. به جای مخالفت کردن با اصول و قوانین، آنها را سرمشق خود قرار داده تا بازده کاریتان بیشتر شود.
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست
من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست
تعبیر:در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید..
+31
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.