زن جوان قربانی جنایت ۳۰۰ هزارتومانی

مرد جوانی در غیاب همسر و فرزندش که به سفر رفته بودند، زنی را به خانه‌اش دعوت کرد، اما این دیدار به جنایتی هولناک انجامید.مرد جوان پس از کشتن زن غریبه، جسدش را درون چمدانی جاسازی کرد و آن را از آپارتمان بیرون برد تا با خودروی متعلق به مقتول به بیابانی در حاشیه تهران انتقال دهد.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، روز بیست و هشتم مرداد خواهر زن 35 ساله-مقتول- با مراجعه به کلانتری و سپس دادسرای جنایی تهران، ضمن تسلیم شکایتی به بازپرس گفت: «خواهرم «سمیه» دیروز با خودروی پرایدش از خانه بیرون رفته اما دیگر کسی از او خبر ندارد و به تلفن همراهش هم جواب نمی‌دهد.»
بدین‌ترتیب بازپرس شعبه نهم، دستور توقیف خودروی زن گمشده را صادر کرد و مأموران در تجسس‌های پلیسی این پراید رها شده را در ابتدای ورودی شهر جدید پردیس پیدا کردند.
از سوی دیگر کارآگاهان که احتمال می‌دادند زن گمشده، قربانی ماجرای شومی شده باشد به تحقیقات تخصصی ادامه دادند تا اینکه پی بردند او با مرد 33 ساله‌ای به نام مجتبی که متأهل و دارای یک فرزند چهار ماهه پسر می باشد به تازگی آشنا شده است. با شناسایی مجتبی، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی راهی شهر جدید پردیس شده و مظنون را تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار دادند تا اینکه سرانجام ساعت 11 صبح روز پنجشنبه او را دستگیر کردند.اما مجتبی در بازجویی‌ها گفت: روز گم شدن زن جوان با او ملاقات داشته اما پس از آن اطلاعی از این زن ندارد.
با انتقال مجتبی به اداره یازدهم پلیس آگاهی، تحقیقات تخصصی از وی آغاز شد تا اینکه او لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت هولناکش اعتراف کرد.
مجتبی به کارآگاهان گفت: چند روز پیش از طریق یکی از دوستانم با سمیه آشنا شدم. روز جمعه خانواده‌ام برای چند روز به سفر رفتند و من با این زن تماس گرفتم و او را به خانه‌ام دعوت کردم؛ چند ساعت بعد هم با خودروی پرایدش به خانه‌ام آمد اما مدت کوتاهی از حضورش نگذشته بود که از او خواستم منزلم را ترک کند اما او برای این دیدار 300 هزار تومان خواست و تهدید کرد که اگر این پول را به او پرداخت نکنم، سروصدا راه می‌اندازد و همسایگان را از حضورش در خانه‌ام مطلع می‌کند. به او گفتم که بیشتر از 150 هزار تومان نمی‌توانم پرداخت کنم اما او همچنان اصرار داشت 300 هزار تومان بگیرد؛بعد هم بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم که ناگهان روی زمین افتاد و متوجه شدم نفس نمی‌کشد؛به دلیل اینکه خیلی ترسیده بودم می‌خواستم هرچه زودتر جسد را به بیرون از خانه منتقل کنم تا خانواده‌ام متوجه موضوع نشوند. به همین خاطر یک چمدان مسافرتی تهیه کردم تا جسد را با آن به داخل ماشین پرایدش منتقل کنم اما جسد داخل چمدان جا نمی‌گرفت به همین خاطر تصمیم گرفتم جسد را قطعه قطعه کنم تا داخل چمدان جا شود؛ جسد را چند قطعه کردم و پس از قرار دادن در چمدان، آن را به زحمت به داخل ماشین منتقل و به سمت شهریار حرکت کردم. به منطقه بازیافت زباله در منطقه صفادشت که رسیدم چمدان را به محل نخاله‌ها و زباله‌ها منتقل کردم؛ چمدان را باز کردم و به داخل آن بنزین پاشیدم. بعد جسد و چمدان را آتش زدم و بسرعت محل را ترک کردم؛ نزدیکی‌های خانه‌ام که رسیدم ماشین را هم در ابتدای ورودی شهرک رها کردم و به خانه رفتم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با شرح این جنایت گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جنایت و انتقال جسد به منطقه صفادشت، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به همراه متهم پرونده به محل انتقال جسد اعزام شدند و در بررسی محل بقایای جسد را پیدا کردند.در حال حاضر تحقیقات تخصصی از این جنایتکار ادامه دارد.
+13
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    یک دندگی این حرفهارا هم دارد.150را میگرفتی احمق,در عوض الان زنده بودی
    0
    5
    یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.