تصاویر دیده نشده قبل و بعد از عملیات مرصاد - مرداد ۱۳۶۷

عملیات مرصاد یا عملیات فروغ جاویدان نام نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی شد و میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق در اواخر جنگ ایران و عراق، در سال ۱۳۶۷ درگرفت. پس از چند روز درگیری در نهایت نیروهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر سازمان مجاهدین خلق پیروز شد. تعداد زیادی از نیروهای مهاجم در این نبرد کشته شدند.
+273
رأی دهید
-94

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    لندهور - کلن، آلمان

    خداوند الموت حسن صباح و قلعه الموت برای بار دوم در تاریخ ایران تکرار شد !
    367
    51
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران

    یک مشت بلند پرواز احمق نادان ،و خائن،و به اصطلاح روش ان فکر ،وقتی‌ که سال ۵۷ تو خیابونها خودشون رو جر میدادن و باعث شدن یک هندی زاده بی‌ سواد خرفت ،بی‌ همه چیز ،به قدرت برسه ، فکر میکردن که دیگه همه کاره در ایران میشوند ولی‌ نمیدونستن که اون خرفت پیر به نزدیکترین کس خودش هم رحم نمیکنه ،و هر کی‌ مخالفش ساز بزنه باید محو بشه،و این خائنین تصمیم به تسخیر ایران با همکاری اون صدام بی‌ ناموس رو گرفتن ،(زرشککککککککک) ،گور بابای هر چی‌ آخوندو طرفدار آخوندو هر چی‌ حزب، احزاب که باعث ویرانی ایران و بدبختی مردمش شدن .
    153
    1058
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانی‌ دبش - تهران، ایران

    یک مشت فریب خرده و یک مشت وطن فروش و خائن نوکر دشمن ایران که همگی‌ نابود شدند و از بین رفتن !!!! درود بر مرزبانان ایران زمین که ضامن آرامش برای ملت ایران هستند
    147
    792
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    این خاطره رو یه بار دیگم گفتم کلی هم منفی گرفتم، اما واقعیت بود، انتهای عملیات جنازه هاشون زیر پل ها انبار شده بود، و به جناره هاشون تجاوز میشد، کار ضایعی بود اما همین دخترا با بیرحمی و ارتیست بازی نه به بسیجی و پاسدار رحم کردن نه به سرباز، ما وقتی اومدیم همه چیز تموم شده بود ولی خیلی دوست داشتم چند تاییشون رو به درک میفرستادم لعنتی ها رو،
    269
    359
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند

    بعضیها ناآگاهانه دنبال رجوی رفتند هست و نیست خود را به باد دادند
    67
    766
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    [::لندهور - کلن، آلمان::]. ازادی خواه های حسن صباح با حرام/زاده های ....خمینی , صدام و حال ملک سلمان مقایسه می کنی .
    96
    373
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Nima2017 - آلیکانتە، اسپانیا

    هر کسی در قالب ضدیت با مجاهدین نادان بخواد از جمهوری ننگین اسلامی دفاع کند محکوم است، هر دوتاشان سر و تە یک کرباساند، چون فکرشون و ایدەشون از یک چشمە سیراب میشە و اونم اسلام سیاسیست.
    76
    617
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران

    خوب شد همشون به درک واصل شدن وگرنه اگر پیروز می شدن معلوم نبود چه سرنوشت بدتری الان می داشتیم . چقدر قیافه های این منافقین زشت و بد ترکیبه .
    106
    542
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    مجاهدین یک آلترناتیو هستند که هربار ایران بخواهد به سمت دموکراسی پیش رود، از شیشه بیرون آیند، به گونه‌ ی یک داعش و طالبان ایرانی، اینها هرگز ایرانی نبوده اند. اکنون نیز همان سوپاپ اطمینان هستند، ولی روح فرزندان ایرانی که قاطی این گروه اجنبی شدند و جان خود را در راه آرمانی واهی فدا کردند شاد باد، و خداوند به خانواده های آنها صبر عطا فرماید.
    73
    452
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]ایران مثل کره شمالی میشده است .
    52
    228
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    برجعلی - کلن، آلمان

    یه اخوند گردن کلفت تو محله ما بود که یه پسر جوان از خودش گردن کلفت تر داشت. زمان جنگ هر وقت اعزام نیرو بود، هر دو قران به دست جوونها رو بدرقه میکردن. یه روز دوستم بش گفت؛ حاج اقا تو با پسرت هم بیایین بریم جبهه. جواب داد؛ شما برید ما هم براتون دعا میکنیم. اگه ما هم بیاییم کسی نیست اینجا براتون دعا کنه. رجوی هم همه رو فرستاد خودش موند دعا کنه.
    53
    508
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سرورآقا - پوتسدام، آلمان

    دوستان فراموش نکنید اینها هم بچه های ایران هستند که الان هر کدامشان از مرز شصت سالگی گذشته اند .مرحوم رجوی زندگی اینها را خراب کرد این زنانی که خودشان را به شکل عجوزه در آورده اند الان میتوانستند برای خود زندگی و بچه داشته باشند ولی با فریبهای مرحوم رجوی و بیوه ایشان تمام آینده خود را خراب کردند . من قول میدهم صددرصد اینها پشیمان هستند گرچه ثدری دیرشده است .
    108
    341
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    خداییش ببین چقدر ایرانیها شجاع بودند . تمام کشورهای منطقه و امریکا و اروپا از صدام دفاع میکردند از یکطرف و این گروههای منافق که خودشون ایرانی بودند هم از صدام دفاع میکردند با اینحال ایران همه خاک خودش رو گرفت و وارد خاک اونها شد با اینکه صدام از شیمیایی استفاده کرد ولی ایران با جوانمردی تمام از هیچ سلاح شیمیایی هم استفاده نکرد. واقعا ایران پیروز شد اگه همه اینارو در نظر بگیریم. درورد بر همه شهیدانی که خون خود را نثار کردند درود بر جانبازی که اینهمه سال روی صندلی چرخدار افتاده بخاطر مردمش.
    119
    358
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    مسعود رجوی بی وجدان که به مردم خودش خیانت کرد و توی یوتیوب ببینید ویدیو از زنانی که تعریف میکنند چطوری مریم رجوی میامد اونها رو آرایش میکرد لباس سکسی تن اونها میکرد و شبها میبرد که مسعود با تمام این زنها حال میکرد و مریم به انها میگفت شما همه زنهای مسعود هستید.
    101
    302
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Hamzoh - بروکسل، بلژیک

    تمام لحظه های جنگی در تصاویر این حمله خاص رو به چشم شاهد بودم در گیلان غرب ,سومار و قصر شیرین . نمیدونم کیا یادشونه ..اما این آخرین عملیات بود در جنگ .و کسانی که اون روزها بودن . میدونن که این عملیات معامله ای بود بین ایران و عراق . و این بین هزاران هزار جوون بهاش را پرداخت کردن .از جمله خودم .
    39
    253
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

    چه روزهای خوب وشیرینی بود.هلاکت جاودانه.مرحوم ططری وبسیج عشایری وهوابرد اصفهان وهمدان ومردم غیور استان دیارمان کرمانشاه چه پوزه ای از این هرزه های خودفروش به خاک مالیدن.کنارجاده کرند به اسلام آباد مردم از جسد این روسپی ها تپه ساخته بودن.چه روزهای خوب وشیرینی بود.به شیرینی به درک واصل شدن مسعود حـ....
    260
    129
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

    سه چهار تا از افراد خیلی نزدیک خانواده ام در این نبرد حضور داشتن.دائی سومم که همیشه به خاطر تیپ ودختر بازی یک پاش کمیته وکلانتری بود مستقیم از سر چهارراه گلستان کرمانشاه رفت بسیج عشایریوجنگید وبعد از آزادی اسلام آباد مفقود بود.دائی دومم پاش تیر خورده بود ومادر محترمی از تووی خیابان نجاتش داده بود وبرده بودش توی زیر زمین خونه شون وبراش آب وغذا گذاشته بود وخودشون متواری شده بودن.اون زمان وقتی این کوردل ها شهر رو گرفته بودن هرکس رو که ریش داشت میکشتن.خاطرات دائی هام رو گفتم که بگم اخبارم در اینباره کاملا دسته اول بود.یکی از بستگان مون رو که برای خود شیرینی یک کامیون هندوانه به اینها هدیه داده بود بعد از آزادی شهر توسط ایرانی ها وسط میدان اصلی اسلام آباد اعدام کردن.
    194
    75
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    خود بنده در این عملیات تیربارچی مسلسل گاتلینگ ۱۲.۷ میلی بودم. یکی از ریوهاشون رو که پر از منافقین بود از فاصله ۵۰ متری بستم به رگبار. اینقدر که ازشون متنفر بودم و هستم؛ دستم رو از رو ماشه بر نمیداشتمم. فشنگها تموم شده بود؛ ولی لوله‌های سلاح همینطور میچرخید که یکی از همسنگریام بهم گفت؛ بسه دیگه؛ بسه؛ گوشت کوبیدشون کردی. بعدأ فرمانده بهم گفت؛ تخمین میزنیم بین ۳۰ الی ۳۸ منافق تو ریو بودن.
    370
    107
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    چقدر کریه وزشت قیافه بودن اینها.همون بهتر که به درک واصل شدن و نسلشون منقرض شد.این رهبر لچک بسر کچندش آورشون هم کاش بدرک واصل شه زوردتر. :(
    85
    231
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    mitra55 - تهران ، ایران

    متاسفم برای همه جوانان وطنم که ناآگاهانه بازیچه شدند و به دست دولت جمهوری اسلامی یا سازمان‌های سیاسی ناجاونمردانه کشته شدند ، ننگ‌ و نفرین بر جنگ ضد بشری
    43
    281
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    نابودی رژیم استبدادی ؛ زن ستیز ؛ انسان ستیز و فاشیستی ج. اسلامی هدف مقدسی است. اما برای رسیدن به این هدف هر وسیله ای قابل توجیه نیست. رجوی در این بازی سیاسی کثیف از احساسات جوانان ناپخته آرمان گرا استفاده کرد و آنان را به کام مرگ کشاند. اما این داستان حقانیت و اعتبار به ارتجاع اسلامی نمیدهد. به امید روزی که اسلام سیاسی و ضد خردگرایی به ذباله دان تاریخ سپرده شود
    103
    180
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    هی منافقا جرات کنید و مستقیم بگید که منافق هستید و جریان اینکه به درک واصل شدن مسعود سیبیلتون رو، رو نمیکنید چیه. من خودم ولایتی هستم، معتقد به ولایت فقیه. حالا شما بگید، من خودم رو معرفی کردم.
    285
    59
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    هیچ دقت کردید,هرچه پیر دختر و زشت ,جزء نیروهای مثلا رزمنده زنان بودند.واقعا دلم بحال همشان سوخت چون بد جوری فریب خوردند.اول فریب خمینی بعد ومسعودوجبی
    140
    179
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    این مجاهدین هم یه اشغال هایی مثل خمینی و دار و دسته اش هستند
    119
    215
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران

    چند روز بعد از اون عملیات اعدامها شروع شدن و چه مادر و پدرهایی که بچه هاشونو از دست دادن و چه بچه هایی که یتیم شدن . چه روزای بدی .
    29
    197
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    امام جان - سانفراسیکو، ایالات متحده امریکا

    وطن فروش و احمق ، یه دوره جیره خوار و ونوکر صدام بودن و حالا هم نوکر أمریکا و اسرائیل برأی خیانت به ایران. اخوند پای أینا شرف داره
    76
    144
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::] خدا وکیلی خجالت نمی کشی خالی میبینی ،فیلم هندی است مگر 😂😂😂😂😂،شما اسلامی ها همه مایه ننگ هستید ولی خدایی فیلم سینمایی تعریف نکن.ما خودمان قورباغه رنگ میکنیم جای مرسدس میفروشیم.
    45
    233
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    اخه چه دل سوزی برا اینا میکنید؟ فرزند ایران بودن؟ جوک میگید؟ اگه بودید و میدیدید که همین زنای بد ترکیب عفریته چه جنایتی کردن هیچ وقت دلتون براشون نمیسوخت، باز عراق وقتی اسیر میگرفت،اکثر اوقات اونارو سالم میفرستاد کمپ اما این بیشرفا دستور داشتن که اسیر نگیرن یعنی اعدام، میدونید یعنی چی؟ من که خدایی ندیدم اسیر عراقی رو کسی کشته باشه، چند سطر بالا تر نظر میرزاده عشقی رو بخونید درست تا بفهمید اینا چه حروم لقمه هایی بودن و هستند،
    64
    117
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::] 😂😂😂😂خیلی دلقکی .یک فیلم هندی بود که شاهرخ خان همینطور تیراندازی میکرد ولی وقتی تفنگ فشنگ نداشتنه باشد لوله اش هم نمیچرخد😂😂😂😂😂😂.
    27
    168
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::] تنها کامنتى که دیدم خوب نوشتى البته توده اى هاى بى وطن رأ نگفتى گاهى همگام شما میشن و کامنت براى پادشاهان پهلوى میگذارن من کسیکه حداقل شرافت داره میگه طرفدار فلان کس هستم رأ ترجیح به یک عده بیشرف میدهم که قایم میشون و سنگ پرانى میکنن ! ولى نگفتى شما راجب توده اى هاى بى وطن مرا یاد حرف محمد رضا شاه پهلوى انداخت ارتجاع سرخ وسیاه ! در اخر این بیشرف ها براى رسیدن بقدرت حتى میخواستن ایران رأ به صدام تقدیم کنن یعنى کثافت تر إز اینها وجود نداره دورود به روان پاک سربازان میهن که جلوى این بیشرف هاى خائن ایستادن شرم بر تک تک شان.
    36
    108
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    [::iran2015 - وین، اتریش::]. با سلام. از این نوع سلاح مشرکین یانکی برای کشتار سرخپوستها و بوفالوها استفاده کردند. که یه دسته داشت (مثل هندل ماشین). با چرخاندن دسته لوله‌ها (شیش تا) دورانی حرکت و ته لوله‌ها چرخ‌دنده حلزونی بود که کار گلنگدن رو میکرد؛ پوکه رو میکشه بیرون و فشنگ نو جایگزینش میکنه. امروز جای دسته؛ آلمیچر هست که با باطری تغذیه میشه. یعنی فشنگ هم نباشه؛ لوله‌ها دورانی حرکت میکنه. اونی که تو میگی مثل کلاشینکف؛ زیر لوله یه لوله (سیلندر) هست که پیستون داره. کمی از گاز باروت پیستون رو عقب و جلو میکنه (گلنگدن). همانطوری که در باره مسائل غریضی واردم در مورد اسلحه هم همینطور.
    140
    30
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    [::farokhzad - کنت، انگلستان::]. با درود. سپاس؛ بله جانم اون توده‌ای‌ ها هم یه شیکری مثل منافقین. ولی نتونستن حمله کنند؛ برای همین فوکوس فعلأ رو این خائنین وطن‌فروش هست. در پناه ایزد یگانه باشید.
    126
    34
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

    روحشان شاد. یک مشت جوان ایرانی که توسط رجوی فریب خوردند و با سازش بین صدام و رفسنجانی قرار شده عراق انها را دم تو ایران بفرستد و خمینی هم سپاه بدر عراق را دم توپ صدام بفرستد تا خیال انها از هر دو راحت شود . چنین هم شد. این است درسی که هرگز یک جنبش نباید متکی به کشورها خارجی باشد.
    42
    101
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shahab46 - هانوفر، آلمان

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. ای کاش در حد دیدن خوابش هم جور بزه داشتی. توی که من میشناسم ..... را با گوشت کوبیده فرق نمیذاری، تو و هم عقیده هات فقط حرف مفت و دروغ می‌زنین.سوسک را ببینی‌ در میری. لاف در غربت و گ. در بازار مسگرها
    44
    98
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    [::shahab46 - هانوفر، آلمان::]. تو حالا اینطور فکر کن. ولی فروغ جاویدانتون رو کردیم غروب ابدی. حالا بگو چرا خبر مرگ اون رهبر خائنتون مسعود سیبیل رو رسانه‌ای نمیکنید؟؟؟؟
    108
    56
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    البته مرصاد عملیات ضدِ حمله بود و این تصاویر مالِ عملیاتِ فروغِ جاویدان !!! هست.
    10
    86
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    بیچاره سربازهای عراقی،بعد از اینکه منافقهای ماده را فرستادن ایران،تو اون یکی دو ماه تا برگشت یک تعداد از ماده منافقها مجبور بودن برند فاحشه خانه های اطراف،مریم هم تنها از پس یک یا دو تا قرارگاه سربازان عراقی بر میامد سرویس بده و مسعود هم فوقش چهار تا لشکر عراقی را سرویسس میداد!
    68
    53
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. این فیلم را کجا دیدی،تو حتی عرضه نداری مادر بزرگتو خفه کنی چه برسه به تیربار چیزلینگ ۱۲،۷ که لولش میچرخه!!!!من در کربلای ۴ و ۵ ولفجر ۸ و ولفجر ۹ بودم،با همه اسلحه ای هم کار کردم این تیربار چیز لینگ تو را فقط در فیلم فانتوم کوماندو دست ارنولد دیدم!،اگر برای دروغ مالیات میدادی الان ۷ پشتت ورشکسته بود،تو امثال تو جز پروستات مالی و یک چیز دیگه مالی و دستمال بدستی عرضه هیچ کاری را نداری و نداشتی امثال تو را خوب میشناسم،اگر هم به طرف جبهه رفته باشند در اخرین خط یا در اشپزخانه یا زیر !!!! بگیم دست یا اخوندک یا بو گندوی مثل خودت بودی!.
    40
    114
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. میگم این دروغو که میگی‌ راست بود. هلاک این تفکرات تخمی تخیلی‌ ‌ات هستمو خلاص ،هر چه نشعه میزنه بالاتر تفکرات اس,هالیت هم بالاتر میزنه،الان هم چایی نبات را زدی و نعشه جون هم زده باالا ،،آره بالا بالا بالاتر
    84
    97
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Iran- Azadi - تهران ، ایران
    درود و سلام بر شهیدان واقعی ایران زمین و شیر بچه های مجاهد که هنوز هم لرزه به تن اخوند ها و ترسوهای خارج از کشور انداخته اند . انانی که در راه ازادی از جان مایه گذاشتند .
    123
    119
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [:: Iran- Azadi - تهران ، ایران::]. آهان پس تو مرد شدی و اقرار کردی. خوب پس بگو ببینم جریان به درک واصل شدن مسعود سیبیلتون رو چرا رسانه‌ای نمیکنید؟ این رو بدون که یک ایرانی واقعی واسه شما وطن فروشها پشیزی هم قائل نیست! خود من اون #شیر بچه‌هاتون# رو کردم بچه پیشی. ای که ننگ بر تک تکتون با اون قیافه های زشت و بدترکیب. مزدورهای خائن وطن فروش.
    99
    88
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    هر چی ..... و عقب مونده هستش عضو مجاهدین بوده و هستش .
    40
    88
    دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    [:: Iran- Azadi - تهران ، ایران::]. فکر میکنی زرنگی به بهانه اخوند طرفداری مجاهدین رو میکنی یکسری هم گول خوردن بهت مثبت دادن ؟ 😂😂😂
    38
    75
    دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Iran- Azadi - تهران ، ایران

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]من بهیچوجه نه هوادارم نه عضو و نه میگویم مجاهدین اشتباه نداشته اند . مجاهدین هم مانند تمام احزاب در دنیا اشتباه داشته اند ولی در حال حاضر پاکترین و ازاده ترین گروه ایرانی هستند که با مفسدان و جنایتکاران جنگیده اند . در ان عملیات هم به گفته مسیولین وقت جمهوری اسلامی به ازای هر مجاهد شهید شده ده نفر پاسدار و بسیجی کشته شده اند .
    89
    41
    ‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    [:: Iran- Azadi - تهران ، ایران::]. شما ...... های خمینی و صدام بعد 4 دهه هنوز نفهمیدید چه غلطی کردید و چه خیانتی بر ضد ملت ایران انجام دادید ! در دهه 50 به ترور نظامیان ارتش ایران و امریکائیان و. پرداختید . برای رسیدن اربابانتان به قدرت به ترور اشخاصی که برای پیشرفت و مدرنیت ایران مفید بودند پرداختید . در دهه 60 با بمبگذاری و ترور سران احزاب سیاسی کشور و مردم بی گناه بخاطر داشتن ظاهر مذهبی باعث بسته شدن فضای سیاسی کشور گردید . بعبارتی ترورهای کور شما دست تندروها را در حکومت ایران باز و فضاهای سیاسی ایران را بست و ایران را تک صدایی کرد. شما بیش از 17 هزار ایرانی بی گناه را ترور کردید . در سال 67 به کمک رژیم صدام حسین رفتید و اطلاعات سربازان ایران را به صدام حسین می دادید که باعث شهید شدن هزاران ایرانی شدید . چاه های نفت ایران و نخلستان های خوزستان را برای کمک اربابتان سوزاندید. با صدام حسینی که بر روی زنان و کودکان ایران بمب شیمیایی و موشک می زد همدست شدید و در اخر به نفع عراق به ایران حمله کردید و هزاران سرباز ایران را کشتید.
    34
    76
    ‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    در روز محاکمه سران ج ا شما اعضای مجاهدین خلق نیز برای خیانت به ملت ایران محاکمه خواهید شد . شما انقدر گروه کثیفی هستید که برای ایدولوژی زن و شوهر, مادر و فرزند و . دا از هم جدا می کنید . شما برای ازادی مریم فاحشه از زندان فرانسه برای اینکه اجازه بدهید یک مادر فرزندش را ببینید گذاشتید ان مادر اسمش را در لیست خودسوزی ها برای ازادی مریم بنویسد. ج ا هزار برابر از شماها بهتر است . به همه پیشنهاد می کنم فیلم برای دخترم سمیه را ببینید تا با جانی های رجوی اشنا شوید خداروشکر می کنم در دهه 60 شماها از اخوندها شکست خوردید وگرنه همه زنهای ایران باید برای سرویس دادن به مسعود ایدزی اماده می شدند . و ایران کره شمالی اسلامی میشد .
    35
    74
    ‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shahab46 - هانوفر، آلمان

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. بگور پدر رهبری کبیرت خمینی با رهبر سیبیل مسعود رجوی هر دو. همتون .. هستید میبینی‌ که من با هر دو الاغ مخالف هستم. برو بانک ببین پولی‌ که بابت کامنتهات میگیری آمده بحساب. تا از گشنگی نمردی
    16
    73
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    نسل سوخته
    11
    35
    جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Hamzoh - بروکسل، بلژیک

    خاطره ها یک بار دیگه زنده شدن ..اگر چه همیشه یک جایی در ذهنم جا گرفتن ...اون روزها جوونی بودم که ۲۷ ماه خدمت سربازی را گذرونده بودم و تنها چند روز به پایان مونده بود...همه چیز از ۲ روز قبلتر شروع شده بود,که به دستوره فرماندهی همه مهمات جمعاوری شدن ..و ناگهان با حمله عراقیها در اون صبح زود شروع شد ...و سربازانی که به جای سلاح,چوبدستی همراه داشتن ....و در نهایت انتقال من و گروه گروه از هم قطارم به اون طرف خاک (عراق )و شروع اسارتی که میبایست انجام میشد..میبایست چون توافقی بود کثیف بین کثیفترین ها و بعد نوبت به مجاهدین رسید با همان توافقی که انجام شده بود . و در نهایت جوانی را در اسارت و این روزها که مرزه ۵۰ سالگیرو میگذرونم اسیر یاداواریها و خوابهای تمام اون لحضات....
    3
    47
    جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    potatis - ایران، ایران

    مسعود رجوی احمقی به تمام معنا. واقعا چه تصوری از ماشین جنگی ایران داشت ؟ در اون زمان نیروی زمینی ارتش ایران که تشکیل شده بود از فرماندهان دوره دیده ی زمان شاه به اضافه ی هشت سال تجربه ی تمام عیار جنگ بسیار آماده و قدرتمند بود. کبری های ارتش تمام نیروهای منافقین رو تو چند ساعت پر پر کردند. نحوه ی مقابله ی ایران طوری بود که میشد کاملا مطمئن بود که از قبل, از حمله اطلاع داشتند. تنها دلم بحال کردهایی میسوزه که قربانی معامله آخوند ها با صدام شدند.
    17
    58
    جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    کثیفتر از آخوند مزاحمین خلقند
    22
    67
    جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    چند تا از کامنتهاتون رو خوندم. حالم بد شد. بقول زنده یاد فریدون مشیری: چقدر همتون بیرحم و قاتل صفتید. ایران آخوندی و وحشت و خون مبارکتان باد!
    40
    24
    شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش

    این افراد اگر بجای مسعود رجوی از ملت بزرگ ایران پیروی میکردند نتیجه بهتری در مبارزه با حکومت دینی میگرفتیم. مسعود رجوی از مذهب بعنوان حربه استفاده کردوفکر میکرد ما کمبود نماز و روزه داریم. و سازمان رفته رفته تبدیل به یک گروه صددرصد مذهبی شد.درصورتی که مردم ایران خواهان حکومت سکولار و جدایی دین از سیاست هستند. رهبران سازمان هنوز متوجه این خواست مردم نشدند.
    7
    48
    شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    مزاحمین خلق فقط به عشق و دستور رجویها میجنگیدند ، هیچ هدف و عقل و برنامه ى دیگه اى نداشتن
    7
    22
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. خوش به حالت، خوش به حالت . من چقدر شبای پنجشنبه و جمعه با بچه های اطلاعات رفتم گشت کمین که یه دونه از اینا به تورم بخوره که بتونم ... . هر هفته ای که من نبودم، اون هفته کمین نتیجه میداد، هر وقت من بودم پشه هم گیرمون نمیومد
    29
    4
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. وای اینی که نوشتی حقیقت داره ؟ ططری از دنیا رفته؟ من اصلا خبر نداشتم . تا دو دوره من خبر داشتم نماینده کرمانشاه بوده اما بعدشو بی خبر بودم . خدا رحمتش کنه . نمیگم کمالات فوق العاده ای داشت اما یه دل داشت به اندازه ده تا شیر
    18
    6
    یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    حالا باز تفکر روانی میاد میگه من یک تیربار گاتلینگ داشتم روی یک ایفای منافگقین شلیک کردنم انقدر عصبانی بودم که با اینکه تیر تموم کرده بود دستم رتا از روی ماشه بر نداشتم و لوله تیربار فقط میچریخید،تا اینکه یکی به من گفت بسه انها را را مثل کوشت کوبیده کردی،فکر کنم سی یا چهل نفر را در ایفا کشتم!!!تنها مشکل این فیلم اکشن این بود که روی یخک ایفا ۳۰ یا ۴۰ نفر جا نمیگیرند بعد هم جز روی فانتوم (گاتلینگ ۶ لول) و روی هلیکوپتر کبرا( گاتلینگ ۳ لول) حتی یک نونه از این تیربار وارد ایران نشده بود،ولی تفکری ظاهرا خودش را جای ارنولد تو فیلم پرتندر میدیده ولی نه تو هالیود بلکهو در تنگ چزابه!
    1
    7
    دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
    حسن صباح تخم عرب حرامی شیعه(۱۰۳۴ میلادی در قًم، مرگ ۱۱۲۴) و موسس باند جنایتکار و مرتجع شیعه آساسین یا( قاتلان موذی و حیله گر)( در پارس آن دوران و دنیا عرب آن زمان معروف به حشیش کشان، حشیش یان!) در قرن ۱۱ میلادی (تاسیس ۱۰۹۰ میلادی، انهدام: قرن ۱۳ میلادی) (مقر آنها در دمشق و ، عراق فعلی و شمال غربی پارس) حدود ۲۰۰ و چندی سال به ترور و قتل عام غیر شیعیان به خصوص پارسیان بوده و با خیانت و توطئه ایرانی نمایان مزدور موفق به فتح قلعه الاموت در شهر رودبار در سال ۱۰۹۰ میلادی و قتل وزیر سلسله سنی مذهب سلجوقیان( نظام ال ملک) در ایران شدند.آساسین القأعده و" دولت اسلامی" آن دوران بوده و ایدئولوگی فاسد آنها حتی پس از گذشت حدود ۹ قرن زیر بنای جهان بینی عقب ماندگان و فناتیک‌های اسلامی دوران ما شد. بیچاره آن امپراطوری پارس که چه جانورانی را به خود دیده.
    0
    16
    دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یا30ن - پارسایان، ایران
    وای پسر ملتو چقدر نظر دادن.دمتون گرم!از اون که گفته پیر خرفت تا پشت گاتلینگ نشین تا آخری امپراتوری پارس.بگذریم منم میگم مجاهدین خلق با انقلابیون فرقی نداشتن.به اصطلاح چوب دو سر طلا بودن.موندم دکترین این عملیات چه خری بوده.که نمی دونسته ایران هوانیروز داره؟که صیاد شیرازی تونست ضربه مهلکی بهشون وارد کنه که آخرشم خودشون کشتنش چون داشت رو دس بهشون می زد!در کل معلومه بزرگان از جزییات این عملیات اطلاع دقیقی ندارند.وگرنه حتما اسم شخص سپهبد صیاد شیرازی آورده بودند!و اگر کرمانشاه سقوط می کرد کار تمام بود چون تا استان تهران دیگه لشکری نبود که جلوشون قد علم کنه!در پایان تمنا دارم بجای نقد همدیگر سطح مطالعه رو بالا ببرید.ایام خوش
    0
    5
    ‌سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    [:: Iran- Azadi - تهران ، ایران::]. باورت شده که تو جبهه همه بسیجى بودن ، نه خانم جان این مزاحمین خلق سربازاى بدبخت هموطنشونو کشتن به صدام حسینى کمک کردند که هدفش جدا کردن خوزستان از ایران بود
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
    بعد از دو نامه رد و بدل شده بین رفسنجانی و صدام قرار شد بعد از صلح دو طرف از شر حزب الدعوه عراق و مجاهدین ایران لاص شوند. بنابر این مجاهدین را در عملیات فروغ جاویدان و حزب الدعوه عراق را در عملیات بصره جلوی تیر فرستادند تا درسی باشد در تاریخ که همیشه برای مبارزه به کشور خارجی تکیه نکن.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    بعد از جمهوری .... مزاحمین دومین لکه ننگ تاریخ ایرا در نیم قرن اخیر هست.
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.