رهبر ایران در دیدار با فرماندهان سپاه :کارتان خیلی عالی بود،هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید

سایت آیت الله خامنه ای تصویری را از دیدار وی و فرماندهان سپاه منتشر نکرده و تنها برخی از جملات رهبر ایران در جریان دیدار را به صورت متنی نمایش داده است
 
پایگاه اطلاع رسانی رهبر جمهوری اسلامی ایران، با گذشت بیش از دو هفته از حمله موشکی سپاه پاسداران به "پایگاه های داعش" در دیرالزور سوریه، از دیدار فرماندهان سپاه با آیت الله خامنه ای "ساعاتی" پس از این حمله خبر داد.
 
در ویدیوی کوتاهی از این دیدار که امروز چهارشنبه ۱۴ تیر در سایت آیت الله خامنه ای منتشر شده، به نقل از او آمده است: "کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند. این، عبادت ماه رمضان است."
 
این ویدیو، حاوی هیچ تصویری از دیدار مورد اشاره وجود ندارد و تنها در بخش هایی از آن، برخی از جملات رهبر ایران در جریان دیدار، به صورت متنی به نمایش در آمده است.
 
مطابق این ویدیو، آقای خامنه ای گفته: "هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است."
 
وی افزوده است: "همگی می‌توانید و تا می‌توانید و امکان دارید کار کنید؛ دشمن باید سیلی بخورد."
 
سپاه پاسداران یکشنبه شب ۲۸ خرداد، در عملیاتی که "لیله القدر" نام گرفت٬ ۶ موشک را از استان‌های غربی کردستان و کرمانشاه به سوی دیرالزور در سوریه شلیک کرد.
 
سپاه اعلام کرد که این حمله را به تلافی عملیات ۱۷ خرداد داعش در تهران انجام داده که به کشته شدن ۱۷ نفر از شهروندان ایران منجر شده بود.
 
در پی حمله تلافی جویانه ۲۸ خرداد، اینستاگرام منسوب به رهبر جمهوری اسلامی ایران، چند پست منتشر کرد که در یکی از آنها حمله موشکی "سیلی سپاه" توصیف شده بود.
 
بخشی از ویدیویی که امروز در سایت آیت الله خامنه ای منتشر شده، به نقل از "فرماندهان" حاضر در دیدار آمده است: "همان‌طور که حضرت‌عالی درباره‌ی حفظ جان غیر نظامیان دستور داده بودید، در این عملیات با هدایت اطلاعاتی نیروی قدس، فقط مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و هیچ یک از مردم و غیر نظامیان آسیب ندیدند."
 
هرچند در ویدیو تصویری از فرماندهان ملاقات کننده با آقای خامنه ای منتشر نشده، اما عملیات موشکی ۲۸ خرداد از سوی نیروی هوا-فضای سپاه به فرماندهی سرتیپ امیرعلی حاجی زاده صورت گرفته بود.
 
در بهمن ماه ۱۳۹۴ نیز، به دنبال بازداشت ۱۰ ملوان آمریکایی در آب های خلیج فارس از سوی نیروی دریایی سپاه، فرمانده این نیرو دریادار علی فدوی و تعدادی از دیگر فرماندهان این نیرو با رهبر ایران ملاقات کردند.
 
متعاقب ملاقات رهبر ایران و فرماندهان نیروی دریایی سپاه، تصاویر و ویدیویی نیز از این ملاقات منتشر شد.
+20
رأی دهید
-51

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    ظاهرا از این 6 تا موشک دو تا ش توی هوا غیب شدند، و فقط چهارتاش به مقصد رسیده، و از اون چهار تا هم فقط فیلم دو تاش معلومه که یکی به هدف خورده و یکی هم با فاصله کنار هدف خورده
    15
    23
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - ونیز، ایتالیا

    رهبر عزیز موفقییتهای علمی در ضمینه ساخت موشک و پرتاب آن به سوی جماعت دشمن فقط بخاطر تدابیر و درایت شما والامقام است. مسلمأ با توان و ایمانی بیشتر قدرت موشکی‌یمان را چه از لحاظ برد و همینطور قدرت تخریبی کلاهکش؛ افزایش خواهیم داد. هدف اصلی موشکهای قاره پیما با حمل کلاهک جنگی؛ جنگ نوین است. این جاهلان عمری اطراف مرزهای ولایت که عددی حساب نمیشن. با توجه به قدرت ارتش شیعه؛ همون چند اسپری پیف پاف یا امشی؛ کفافشون رو میکنه.
    71
    4
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    alirezagermany - فرانکفورت، آلمان

    دیگه عمرش رو کرده براش مهم نیست تو مملکت چی‌ پیش میاد هرچی‌ دوست داره میگه هر کاری دوست داره می‌کنه
    5
    50
    ‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. در «ضمینه» قدرت این موشک ها زیاد روی «کلاهک»ش حساب نکن، میدونی، آغاتون یه خورده محذوریت پروستاتیتاسیون دارن! ملاحظه پیر مرد رو بکنین !
    3
    25
    ‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.