مروری بر سبک زندگی روزمره «مارک زاکربرگ»؛ از پوشیدن لباس های تکراری تا هر شب دعا خواندن برای فرزندش - تصویری با متن فارسی

مارک زاکربرگ داستان های زیادی برای گفتن دارد. این کارآفرین و میلیاردر سرشناس آمریکایی با ۳۳ سال سن موسس شبکه ی اجتماعی فیس بوک است و یکی از ثروتمندترین مردان جهان به شمار می آید و شاید جوان ترین آن ها. جای تعجب ندارد که این مغز متفکر دنیای تکنولوژی برنامه ی روزانه ی فشرده و منظمی داشته باشد. در کل او دقایقی از روز خود را به ورزش، مسافرت های گاه و بیگاه و به سر بردن در کنار خانواده اختصاص می دهد. زاکربرگ سعی کرده که با حذف کردن چیزهای غیرضروری از زندگی خود و قرار دادن اهداف بلندپروازانه، زندگی کاملاً تولیدی و مقرون به صرفه ای داشته باشد. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از برنامه های روزانه و روتین این غول دنیای فناوری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
+104
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    هر چه درد و بلا داری ، بر سر کلِ این نظام آخوندی پلیدِ مال مردم خورِ فاسد و جانی مفت خور بخورد.
    23
    71
    ‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - تهران، کانادا

    [::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. مردم بدبخت و بیسوادی همچون تو همیشه و همه جا رویدادهای زندگی را با دید سیاسی می نگرن. یا بقولا باسن چکار به شقیقه داره. اینها همش ناشی از کمبود ، تنبلی ، استرس و افسردگی میشه که فرد همیشه بدنبال بهانه میگرده که خودشو توجیه کنه.
    83
    30
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    [::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. آقا دم شما گرم که زدی تو خال. این بدبخت نمیفهمه که چه خوابی براش دیدن. بگو بدبخت تو صد برابر مارگ زرزر هم استعداد داشته باشی نمیتونی مثل اون پیشرفت کنی. چون تورو بدنام کردند.
    76
    18
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد

    منظورم از نزولِ درد و بلای ایشان بر شما دو تا هم بود، هنوز که خناق نگرفته لاطائلات می‌‌بافید. بروید سرِ پستِ مزدوریتان، الان است که تیپا بخورید.
    12
    67
    ‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    زن پیر شده در غربت. مزد گرفتن بهتر از قرقره کردن مجانی هستش ...... برات متاسفم که در این سن و سال خود را سرگرم چنین چیزی میکنی که به ما بگویی مزدور و احساس شعف درونی کنی. خیلی کوته فکری میخواهد . من یاد دوران ابتدایی افتادم! پولهای باد آورده نفتی علا ذره و علیا هرزه نتیجه اش میشود شخصیتهایی مثل تو دوقطبی و متوهم . درکشورهای پیشرفته پیرها مرجع عقلانیت برای جوانها هستند با اینحال آنها را میندازند در سرای سالمندان . ما باید هنوز هم شما باقیمانده های علاذره و علیاهرزه را تحمل کنیم! چند سالی بیشتر نیستی اونم روش بنال تا میتوانی که وقتت تنگ است. فقط من موندم با این کوله بار سنگین از روی نخ به اون نازکی چجوری رد خواهی شد.
    61
    14
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    [::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. بابا به این پیرزن توضیح بده که اگه تو صد برابر مارک زرزرزر هم عقل داشته باشی اسمت ممد تقی باشه نمیتونی به اون برسی برای اینکه این پیشرفتای اینا همه از قبل زمینه سازی شدست.
    54
    10
    ‌پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    beerslover - بارسلون، اسپانیا

    من نمیدونم شماها چرا مثل ساگ و گربه به جونه هم می‌پرید سر یک موضوع کاملا پوچ و بیهوده که اصلا هم به هیچ کدام از شما ربطی‌ نداره. بدن همین شما هستید که حرف از دموکراسی میزنید، ببینید خدائی شما آماده دموکراسی هستید؟؟
    6
    49
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::beerslover - بارسلون، اسپانیا:: دوست ارجمند، خیلی از اینها اصلا برای همین رفتارها در سایت رژه میروند. توهین و تهمت و افترا و فحاشی فرهنگ بارز و غالب جمهوری اسلامی و اولاد حسن ابن علی بوده که اثر آن کاملا در این ملت مشهود و نمایانه. حالا بهش میگی بابا کورش و داریوش بتو چه؟! تو رفتارت کاملا بدوی و عربه. پس چرا بهت برمیخوره؟! میگه: نه! من شاهزاده و پرنس پرشیا هستم! اینا حرف واقعیشون اینه: آخوندا باید برن تا ما همه جا رو کهریزک کنیم و خودمون بکشیمتون!! آخوندها هم از اینا زرنگترن، واسه همینه که نمیزارن اینا نفس بکشن. اینا هم در یک فضای ساده مجازی میان و فحاشی میکنن و پشتک میرنن. جای دوست و دشمن نشون میدن و عیار حیاتی خودشون رو نشون میدن. چه باید کرد؟ من و شما آنجا نیستیم. اینها باید خودشان را تحمل کنند. بقول بیهقی: این مصیبت را علم باید که از قلم کار نشاید.
    9
    31
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    beerslover-مرسی گرامی!! واقعا برا همینه که خاورمیانه رنگ دموکراسی نمی بینه
    8
    28
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.