یک مجروح به وزیر بهداشت: حتی نگذاشتند که یک خودکار داخل مجلس ببریم. چطور اونها با اسلحه واردشدند؟

+189
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    از سئوال کنکور سخت تربود این سئوال! بیچاره وزیر بهداشت مى مونه چى جواب بده! بگه کار خودمونه !؟ بگه تروریستها اسلحه محافظین مجلس رو قاپیدن!؟ بالاخره چطورى باید ماستمالى کُنه!؟
    53
    164
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

    عشقی جون کجایی؟ دوسلدورف انگار خیلی خوش میگذره! ما گفتیم این رژیم نکبتبار منحرف اسلامی فاسدو آدمخور ، گفتی منافقیمو فرصت طلبو سلطنت طلبو جدایی طلب !!! شایدم قاچاقچی ! خخخخ .این زخمی هم نکنه خود داعش؟ کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من! اوبا ما تره هم خرد نکرد، ترامپ هم دلش برای منو تو نمیسوزه!
    41
    72
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا

    سئوال های نابجا و نامربوط میکنی ها! بیخیال سئوال،حالا انگشت پاتو تکون بده!
    42
    121
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Kourosh kuwait - سالمیه، کویت

    سوال ما هم همینه چطور با اسلحه رفتن داخل مجلس؟
    26
    108
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    juvel - اسلو، نروژ

    این مثلا وزیره بهداشتمونه ؟؟؟؟!!!!!
    29
    75
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران

    یکی‌ از مزدوران بی‌ سواد و توهم زده رژیم آخوندی تو این سایت هر خبری که از این به اصطلاح عملیات تروریستی قلابی اینجا درج شده خودشو .....کرده و هی‌ هر بار کامنتهای تکراری که عرعرستان عامل اصلی‌ داعش و حمایت آمریکا این عملیات در تهران انجام شده ،باید به این مزدور بی‌ سواد و توهمی گفت ،هر کاربری که این عملیات تروریستی جعلی رو تکذیب کرده موافق با عرعرستان یا حیله‌های امریکایی نیست گور بابای عرعرستان و سران آمریکا ،ولی‌ چشمتون رو باز کنین این آخوندهای بی‌ هم چیز برای ماندن بر مسندقدرت از کشتن نزدیکترنشون هم دریغ نمیکنن چه برسه به مردم عادی ،یارو رفته طبقه ۴ مجلس و با کلشینکوف عکس گرفته بدون هیچ ماسکی یا نقابی ،و اینکه چه راحت اون اسلحه‌ها رو به اونجا بردن ،واقعا باید به مغز این آخوندها و مزدورانشون خندید .
    70
    92
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران

    و اینکه این وزیر بهداشت تا دید این بدبخت برگشت گفت چه طوری میشه ما نتونستیم یک خودکار ببریم بالا ولی‌ اونها اسلحه رو راحت بردن،خودشو زد به خریت و از جواب دادن طفره رفت ،این رژیم و طرفدارانش یک مشت بی‌ همه چیز و بی‌ پدر مادر هستن ، ۳۸ سال با دروغ و کلک قدرت رو دست گرفتن ،و میدونن برای بقای خود احتیاج به یک جنگ دارن ولی‌ نمیدونن که اینبار اگر جنگی بشه کسی‌ رو ندارن که بفرستن رو مین و با دشمن بجنگه .تو روح اون هندی زاده کثیف و علی‌ چلاقو هر کی‌ که از این رژیم دروغ و تررویست طرفداری میکنه .
    63
    91
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - ونکور، کانادا

    خیلی از ما ایرانیها بیشتر بدنبال جنبه منفی مو ضوعات هستیم. کمی هم مثبت فکر کنید محض رضای خدا.
    116
    35
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان

    وزیر بهداشت میبایست میگفت فرق خودکار و اسلحه اینه،خودکا را نمی شه برد تو مجلس ولی اسلحه را چرا!،پس دفعه بعد عوضی نگیرید!.
    19
    83
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یه ایرونی - تهران، ایران

    [::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. آخه چرا .....میگین؟! اگه کار داعش نبوده خوب قبل از انتخابات این کار رو میکردند تا بتونند توی جو امنیتی و ترس مردم راحت رئیسی رو در بیارن از صندوق!. مغز هم ندارین انگار.چند تا تروریست هم زمان با شکلیک گلوله به محافظین و هرکی اونجا بوده وارد ساختمان شدند و درهای ساختمان بعدش بسته شده تا نتونند فرار کنند و باهاشون درگیر شدند.البته خامنه ای هم میخواد از این فرصت استفاده کنه برای انتقام از مردمی که به رئیسی رای ندادند و سخنرانی مشکوکی کرده برای حمله به دولت.
    71
    51
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یه ایرونی - تهران، ایران

    یه چندتا مجاهد فسیل و سلطنت طلب زپرتی میشینند اینجا و اونجا هی چرت و پرت مینویسند.شرم کنید از مزدوری عربستان دست بردارید!
    81
    52
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    اره کار خود رژیم بوده . هم ملت رو یکصدا و متحد کرد و هم حضورش در سوریه و عراق رو توجیه کرد
    12
    50
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

    دنیا را به گند کشیده اند هیچ، وزیر بهداشت! Hygiene minister هم دارند. مگر این مردک مسئول توزیع صابون و نوار بهداشتی و کیسه زباله است؟ ! بقول ناصرالدین شاه: به القاب .....شد! باید مقداری از این پولهای بلوکه شده رژیم به ناسا تخصیص داده شود، تا دٌم تک تک اینها را بگیرند بیاندازد داخل بشکه های مخصوص زباله های خطرناک، و به فضا پرتاب کند، تا زمین و زمان از دست این اشرار کمی نفس راحت بکشد.
    10
    38
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    تروریست‌ها با امدادهای غیبی وارد مجلس شدند و ترقه‌های دریافتی از طویله ولایت را ترکاندند!!! تمام این جنایات کار سرکردگان رژیم فاسدی است که برای روی کار آمدن و نابود سازی ایران از به آتش کشیدن سینما رکس شروع کردند تا اعدام زندانیان سیاسی‌ و ادامه آن‌ این جنایت نیز کار خودشان است.
    32
    55
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    [::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. مزدور تو باز هم قرص هاتو سر وقت نخوردی و هذیان میگی‌!!!.
    33
    48
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

    آیا این ٬وزیر بهداشت٬ تاکنون هیچ از خود پرسیده است که بهداشت و سلامتی روانی چیست و چگونه ممکن است وجود داشته باشد؟! آنهم در یک جامعه استبدادی دین مدار تئوکراتیک مفتخر به نژاد خود برتر که همیشه خود را در محاصره ٬دشمنان٬ می پندارد؟ ! که از سر حضور نامبارک رژیمی که شما افتخار وزیری آنرا دارید رسما به بزرکترین دارالمجانین دنیا تبدیل شده است. آقای وزیر ٬بهداشت٬ ! چگونه ممکن است مردمانی که چهل سال آزگار را یکروز را هم که شده بدون ٬ترقه٬ سپری نکرده اند، از سلامتی و ٬بهداشت٬ روح و روان که شما ٬بعنوان وزیر(مکلف به تامین آن هستید)، برخودار باشند؟. مردمانی که بدون شنیدن فریادهای گوش خراش نفرین و دشنام و آرزوی مرگ کردن برای تمام کشورهای همسایه، مثله کردن زبان مادری سه چهارم جمعیت کشور(کشور لال ها)، چشم بستن بر دزدی ارتشاء جنون و خود برتر بینی(کشور کورها) خون و خشونت و مرگ طلبی(کشور دیوانگان) و . سر بر بالین ننهاده اید.
    8
    29
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    سوال نابجایی بود. خودت فکر کن الان جلوی در یه بانک مامور مسلح باشه خوب کسی که سلا ح داره با زور درگیری وارد میتونه بشه
    72
    15
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. خب داستان همینه که طرف با اسلحه خیلی راحت داخل شده بدون اینکه از نگهبان یا نیروی انتظامی خبری باشه و داخل راهرو اسلحه کشیده و شروع به زدن مردم کرده . همینش مشکوکه
    10
    54
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    اعصابم از دیروز بدجور به هم ریخته،،زرزر و عرعر عربی‌ در قلب تهرون و در یک مرکز بسیار امنیتی مهم کلیدی،،از این آخوند بی‌ همه چیز هر کاری بر میاد،،شاید دیدن قافیه به تنگ اومده احتیاج به مظلوم نمایی و سیاه بازی دارن این سناریو را پیچیدن،،اگه کار آخوند باشه نمیاد به یه عده بگه خودئون را به خاطر ما منفجر کنید بلکه یکی‌ دو تیم‌ تروریستی شناخته شده را زیر پوشش میگیره بدون اینکه اونا بدونن توی تور امنیتی و دام اونها می‌‌افته و به خیال خودشون دارن واسه خلق عرب یا سنی یاا داعش سقط میشن ،،مثل کودتای ترکیه که تورک‌ها خبر داشتن آما به اصطلاح دون پاچیدن و سناریو را پیش بردن،،،من نمیگم عمدی بوده اما آخوند بسیار بسیار موذی حیله وگر کثیف و جانی هست و واسشون جون صد نفر هزار نفر ایرانی‌ مرد زن امنیتی انتظامی بسیجی‌ پشیزی عرضش نداره
    13
    30
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    [::یه ایرونی - تهران، ایران::] من خودم در این مورد نظری ندارم چون مطمین نیستم که کار خامنه ای بی وجدان( به جای تسلیت به قربانیان از ترقه بازی و سند بیست و سی صحبت می‌کنه) یا داعش بوده ولی به نظر شما اگه قبل انتخابات این اتفاق می افتاد مردم به رییسی رای می دانند ؟ یعنی مردم نمیدونن نیروهای مسلح زیر نظر خامنه ای هستن و هیچ ربطی به رییس جمهور تدارکاتچی نداره؟ حتی جنگ سوریه و ...به نظر شما اگه حتی جلیلی رییس جمهور شده بود تو سوریه بیشتر نیرو داشتیم ؟ حتی نیروی انتظامی زیر نظر مستقیم وزیر کشور نیست فقط در حد هماهنگ کننده است .خامنه ای و سپاه اقتصاد مملکت که برطبق قانون‌باید زیر نظر آقای تدارکاتچی باشد را کنترل میکنند چه برسد به امنیت و جنگ . و سپاه قدس هم در خارجه هیچ تبعیتی از رییس جمهور ندا ره . اطلاعاتت را در مورد کشورت زیاد کن دوست گلم .موفق باشی .
    11
    27
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    vikingoslo - اسلو ، نروژ

    این سؤال رو باید از برادران سپاه کودتا چی و نیروهای اطلاعاتی سپاه و سرباز های خل مغز گمنام که این کار رو پیش بردند پرسید ! به زودی همه چیز معلوم میشه ;)
    6
    37
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    DAADAA - تهران، ایران

    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. چرا کمی به مغزت فشارنمیاری؟ همین جوری نشستی ومحملات ذهنی تو تایپ میکنی تا وقت مردم رو هم بگیری٬ خب سوال خوبی پرسیده تو چرا داغ کردی؟ به خودت یه پاکت خالی بدن نمیتونی تو مجلس وارد کنی بعد طرف تیر خورده تو داری ایراد از حرفش میگیری؟ برو پدرجان
    16
    39
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    Erwin - آمریکا، ایالات متحده امریکا
    دوستان چرا بهم حمله میکنین به نطرم چون یک زنو بازداشت کردن به نظر من اول زنه وارد شده تااونو بازرسی بدنی کنن اون دونفر دیگه هم یه جوری اینطور که گفتن شاید با چادر زنونه زیرشم اسلحه پنهان کردن والا ادم میمونه چی بنویسه که به کامنت ادم حمله نکنن این عقلانیترین چیزی بود که بفکرناقصم رسیدخدا میدونه
    22
    7
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا
    نمیشه راحت گفت کی پشت قضیه بوده اما از دم در شروع کردن به شلیک کردن و بزور اسلحه وارد شدن دیگه ! انگار بعضیا هنوز فکر میکنن اینا یواشکی رفتن تو !! به هرحال داعش عهده گرفته داستان رو تا بعد ببینیم چی از توش در میاد .
    18
    11
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    خیلی تأسف بار هست که اکثرأ از نبرد واقعی بی‌خبر هستید. لا‌اقل چهار تا از این بازییای کامپیوتری بتل فیلد و اکشن نیگاه کنید تا متوجه شوید. یه گروه چریکی تروریستی که به منطقه غیر نظامی یورش میبره؛ سریع نیروهای گارد اولیه رو خنثی؛ داخل محوطه میشه و رگبار رو میبنده به جمعیت. یعنی یه چیزی تو حول و حوشه ۱۰ ثانیه. این سناریویی هست که گیم پروگرامرا از روی حقیقت درست میکنن. این عمریها هم بر طبق همین برنامه پیش‌رفتن.
    36
    18
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::DAADAA - تهران، ایران::]. برو ببین شهید جواد تیموری نگهبان درب ورودی مجلس جوان 24 ساله رو اول زدند تا وارد بشند. آیا این خیلی فشار به مغزت میاره؟
    14
    7
    شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    DAADAA - تهران، ایران
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. درکل تعطیلی
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.