یک گزارش: حماس در سیاست ضداسرائیلی خود تجدیدنظر می‌کند.

+28
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    روی اخوندها و اقلیت احمق شستشوی مغزی شده طرفدارشون خوب کم میشه با این کار و از طرف دیگر فلسطینی ها هم کم کم از این وضع اسفبار راحت میشن و پولهای مردم ایران هم دگه خرج حماس نمیشه بلکه خرج بشار اسد یمن و. میشود
    0
    23
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    چی ، حماس دیگر نابود کردن اسرائیل را دنبال نمی کند، چه اه خوردنها ، کشوری با سه میلیون جمعیت دنیا را گذاشته سر کار بعد این گروه جنایت کار و مفتخور می خواست اسرائیل را از بین ببرد . بیلاخ های که حماس شیعه به جمهوری اسلامی داد و سالها میلیون ها دلار پول مردم بدبخت ایران را گرفتند و خوردند حالا تازه فهمیدند جای سفت جای ادرار کردن نیست و بایند کوتاه بیایند . البته بنده از اسرائیل حمایت نمی کنند ولی دمشان گرم سه میلیون جمعیت دارند و بزرگترین سرمایه دارها و اقتصاد دانان دنیا ، ما هم بعد از هزاران سال تاریخ و قدمت گرفتار رژیم فاسد اسلامی هستیم و منتظر ببینیم کدام روباه صفت رئیس جمهور می شود دویست پنجاه هزار تومان پول گدایی به مردم بدهند .
    1
    24
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران
    یکی از فرماندهان ارشد سپاه دیروز عنوان کرده سپاه بدون دشمن ماهیت خارجی ندارد ، مخلص کلام را بیان کرد با ایجاد لو لو سرخرمن خمینی آخوند از روز اول جنگ با جهان را اغاز کرد به مردم وعده اب و برق مجانی داد و مردم را فریفت کشورهای منطقه را تهدید کرد و وعده نابودی اسراییل و امریکا را داد . موجب حمله سنگین نظامی و اقتصادی به مردم ایران شد و اقتصاد و تولید ایران را ویران کرد ، چیزی که محقق شد ثروت های عظیم برای اخوند ها و سپاهیان و عناصر زالو صفت بانکی و از بین رفتن حقوق اولیه شهروندی برای مردم ایران بود . انقلاب صادر نشد این ثروت مردم ایران بود که به اسانی و بدون حساب و کتاب به جیب اخوندها صادر شد .
    0
    15
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Finland 1 - هلسینکى، فنلاند
    دوستان مگه چیزى در مورد دروغ مصلحتى نشنیدید!؟عمراً اسرائیلیها باور کنند
    0
    14
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.