صدا و سیما گفتگوی رادیویی محمد باقر قالیباف را پخش نکرد

برنامه گفتگوی محمدباقر قالیباف، یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که قرار بود طبق برنامه قبلی عصر امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت (۳۰ آوریل) از رادیوی دولتی ایران پخش شود، در لحظات آخر از برنامه پخش حذف شده است.
 
ستاد انتخاباتی این نامزد در اطلاعیه‌ای علت حذف این برنامه رادیویی را "اصلاحات زیاد کمیته نظارت بر تبلیغاتِ انتخابات و عدم امکان اصلاح" اعلام کرده است.
 
صدا و سیما به جای برنامه حذف شده، صدای برنامه تلویزیونی "رو به دوربین" شبکه یک را دوباره پخش کرده است.
 
حذف این برنامه رادیویی در حالی صورت گرفت که آقای قالیباف به همراه سه نامزد دیگر (از جمله حسن روحانی و ابراهیم رئیسی) از روند برگزاری مناظره اول تلویزیونی به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ایران شکایت کرده‌اند.
آقای قالیباف از روند برگزاری مناظره اول تلویزیونی شکایت کرده ‌است حسین قربان‌زاده، مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف گفته است: "یکی از موارد شکایات این بود که به آقای روحانی دو دقیقه زمان بیشتری برای صحبت اختصاص داده شد."
 
مشاور سیاسی آقای قالیباف بی‌طرفی مجری مناظره (مرتضی حیدری) را زیر سئوال برده و گفته: "موضوع دیگر بحث بی طرفی مجری بود که مطابق با قانون انتخابات باید تضمین بی‌طرفی مجری برنامه وجود داشته باشد در حالی که آقای حیدری در پایان زمان قانونی هر کاندیدا به فرد تذکر می داد و صحبت او را قطع می‌کرد، درباره آقای روحانی منتظر ماند تا صحبت ایشان تمام شود و این تذکر با ملایمت داده شد."
 
محمد باقر قالیباف، پیشتر و پس از پایان اولین مناظره تلویزیونی گفته بود: "بنده می‌خواستم تصویری پخش شود اما این اجازه را ندادند در حالی که کار منطقی و درستی بود، به هر حال این گونه تشخیص دادند. ان‌شاءالله بعداً بتوانند جبران کنند."
 
در جریان مناظره محمد باقر قالیباف و حسن روحانی یکدیگر را به "دروغ‌گویی" متهم کردند.
+23
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    لندهور - کلن، آلمان
    سردار گازانبری خودش گازنبر شد !!
    0
    9
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.