گزارش تصویری از رقابت‌های "دو و میدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور".

+19
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    مسیولین بدبخت ایران فرق ورزش با خیابان را حتی نمیدانند. چه فایده دارد وقتی پایین معلوم است مو را بپوشانی؟ بدبختها اینقدر خودشان شهوتی هستند فکر میکنند همه همانطور هستند
    3
    5
    یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. کدام مرد میتواند منکر اهمیت و نقش بسزای مو در تحریک غریزه جنسی و روابط جنسی گردد. کدام مرد می تواند انکار کند که در تخیلات عاشقانه خود دختری را مجسم نکرده که موهای بلند و هوس انگیزی دارد که تا روی شانه او ریخته، طره ای از آن قسمتی از پیشانی او را پوشانیده و بعد دخترک با زیباترین حرکت گردن و سر آنرا با هزاران ناز و کرشمه کنار میزند. کدام مردی را سراغ دارید که در تصورات جنسی خود جایی برای مو قرار نداده باشد و همیشه در خیال خود انگشتانش را بداخل سلسله ی گیسوی دلبر فرو نبرده تا زیباترین رایحه عالم رابه مشام جان بشنود.
    4
    0
    یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. جواب سوال تو خیلی راحت است. من و دوستانم و خیلی مردهایی که میشناسم! یعنی میخواهی بگی موی زن از باسن و سینه او تحریک کننده تر است؟ حالت خوبه؟ فانتزی های جنسی خودت رو به همه نسبت نده. اگر به مو بود که خیلی از پسرها موهای خودشون رو آرایش میکنند و بلند میکنند پس باید مردها توی خیابان دنبال آنها میافتادند! برو بابا با این دلایل من درآوردی.
    0
    2
    دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. آهان، ساری، نمیدونستم طرف مخاطبم تویی. اگر میدونستم، مینوشتم ..... داند قیمت نقل و نبات.
    0
    0
    دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.