آیا میدانستید اندام و استخوان بندی امام زمان اسرائیلی هست؟! و مادر امام رضا هم فرانسوی هستن؟

+76
رأی دهید
-97

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا

    آره راست میگه، من یادمه ژیسکار دستن اومده بود ایران رفته بود مشهد، تو زیارتنامه خوندنش میگفت « موسیو غِضا، کومانت هلی وو، وی بی یَن موسیو غِضا»!
    126
    152
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    بدون اینکه این ویدئو رو نگاه کنم این کامنت رو مینویسم . امام زمان و سلسله امامت، عمود خیمه مسلمانیه . خوب میدونید اگر این عمود بیفته چیزی از دین نمیمونه . بقیش میشه وحشی بازی وهابیا . میدونید اگه این عمود بیفته، لبنان و عراق و سوریه و یمن و بحرین و ایران هم متلاشی میشه . اگه روزی بخواد جنگ بشه که این فوفولای خارج نشین که نمیرن جلو . باز باید بچه مذهبیا با توسل به ائمه برن تیکه پاره بشن . تمام درد شما همینه . هر .....میخواید بگید بگید، اونی که عاقل باشه و ایرانو دوست داشته باشه، نگاه میکنه ببینه شما چی میگید، دقیقا عکسشو عمل کنه
    259
    228
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sarkar Ostovar - استکهلم، سوئد

    . چرا امام زمان ظهور نمی کند . یک شب تو تاریکی یک نفر طناب انداخت و رفت تو چاه چمکران.دید امام زمان ته جاه نشسته ولی خیلی ناراحت و عصبانی است!!!!! طرف سلام کرد و به آقا امام گفت پس چرا نشستی و نمی آیی بالا ظهور کنی؟؟؟ همه منتظر شما هستند!!!. امام گفت جرعت نمی کنم ، همین جا برام بهتره. تا دلت بخواد برام طلا و پول و نامه میریزند که البته من نه احتیاج دارم و نه بدردم میخوره. تازه دم اذان صبح که میشه آخوندا مامور میفرستند پایین و همه را جارومی کنند!!!!! طرف میگه آقا قربونت برم بیا مارا از دست آخوندا نجات بده! و ظهور کن!. آقا امام زمان گفت: اگه بیام ظهور کنم منو میگیرند و کهریزکی میکنند. خیلی به من رحم کنند، مینداز ند زندان اوین تا قیامت. طرف میگه آخه برا چی؟؟. آقا امام زمان میگه به جرم این جرایم . چرا دیر ظهور کردی. چرا تو نماز جمعه های ما شرکت نکردی. چرا نه تو جبهه عراق و نه جبهه سوریه بودی. چرا ادعای امامت کردم. روزای عاشورا کجا بودم. چرا خمس و ذکات به آخوندا ندادم. چرا به ولایت اعتقاد نداشتم. و از همه بدتر میگند تو با صهیونیستها اون زیر در رابطه بودی. و دیگه اینکه:
    36
    206
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sarkar Ostovar - استکهلم، سوئد

    . و دیگه اینکه: اصلان تو بابات بچه دار نمی شد و به همین خاطر عربها بهش میگفتنند: عسگری.یعنی بدون ...... مثل انگور عسگری که ......نداره. اون طرف گفت من دیدم شما خیلی عصبانی هستی ها!!. و حالا فهمیدم چرا نمی آیی. بابا حق داری.و با این اوضا و احوال بهتره ظهور نکنی!. امام تشکر کرد و گفت تو هم بدو برو که اگر بگیرنت، بجرم ارتباط با عامل صهیونیستها میگیرنت و اعدامت مکنند.
    34
    185
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد

    ادم نمى دونه سرشو به کجا بکوبه از این همه خزعبلات و چیز شعر !!
    30
    194
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    بردبار - بندر ماه شهر، ایران

    تا دلتون بخواد آدم کلاش و دروغگو و بی صفت در کل .....وجود داره میگی نه ؟منفی بده!
    35
    139
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. هرگاه جنگی شد و ایران هم دچار جنگ شد اگر تو برگشتی خاطر جمع باش من هم بعداز تو بر میگردم همانطور که در زمان جنگ ایران و عراق یک سال در جبه های جنگ بودم و در برابر باعثیها همراه با دیگر هموطنهایمان ایستادیم و جنگیدیم اگر جنگ دیگر شروع شود و به ایران حمله شود شرکت خواهم کرد به شرطیکه وجود فیزیکی تو هم حضور داشته باشد. یک چیز دیگر هم که باید بنویسم این می باشد کسی مثل این بوفالو که راوی امام زمان و علی و خانواده اش هست و دارد در مورد مهدی مثلا" می گوید استخوان بندیش از یهودی هاست. می خواهد به نوعی این پیام در این زمان خاص به اسرائیل بدهد که چون استخوان بندی مهدی از شما است شیعه ها دشمن درجه یک قوم یهود نمی توانن باشن و به خیال خودش سر یهودیها و نتانیاهو که در این روزها رژیم جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین الملل دشمن درجه یک دولت اسرایل و مردم یهود نام برده اند را کلاه بگذارد .
    41
    110
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    msforugh - تهران، ایران

    بن ژور ماما. بن ژور رضا پسرم
    35
    107
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    چاپید شاه! - لوزان، سوییس

    air 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا به مزه ریختن ادامه بده شاید ازین طریق به نوایی رسیدی بنده خدا, ادم به سن و سال تو باید سنگین و رنگین باشه و خودشو مثل اون شعبون بیمخها سبک نکنه
    112
    86
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. بنازم به ترکیب. نصف یهودی نصف مادمازل، عجب این بابای امام زمان خوش سلیقه بوده. البته باور جان رفتی‌ منبر مثل همیشه به جای جواب دادن. ما که درک نکردیم . تا آنجا که ما می‌‌دانیم پدر امام زمان عرب بوده. حالا گیرم تعطیلات رفت فرانسه‌ عاشق یک مادمازل فرانسوی شد. خوب پیش می‌‌آید دیگر مگر امام آدم نیست و نباید عاشق شود.بچه می‌‌شود نصف عرب نصف فرانسوی. حالا این نصف یهودی‌ از کجا آمد؟ زبان لال این مادمازل رفت با یک تاجر یهودی ؟؟؟ عجبا . از آن طرف هم که بردار امام شماره ۱۱ به نام جهفر .خودش می‌‌گفت راجع به بردار .که بردار من نمی‌‌توانست بچه دار شود. پس باید خوشحال شوی بردار جان باور . وگر به نقل قول جهفر اعتماد کنیم نتیجه این است. که مادمازل واقعاً سر کاری با یک یهودی داشته. نتیجه امام زمان وجود داشت .حالا باید این نصف خراب را یک جوری ماست مالی کرد. ولی‌ شما که استاد هستید در ماست مالی
    25
    74
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند

    آیا میدانستید که امام زمان اصلا وجود نداره ؟ و آیا میدانستید که کارهای محمد پیامبر مسلمانان شعبده بازی بوده، نه معجزه
    15
    110
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    در مورد خیلی از این بیمصرفها که اسم امام یدک میکشند نقله که از ۲۰ یا ۳۰ سالگی زندان بودن ،ولی هر کدام ۴۰ یا ۵۰ تا بچه دارند! عجیبه سوال اینه اینها زندان زنان زندان بودند؟یا از فک و فامیل امام سعید طوسی قاری امام خامنه ای هستند=؟،امام زرتمان هم طاهرا باباش تو یک پایگاه نظامی زندان بوده به این خاطر لقب عسکری داره،نمیدونم تو اون پایگاه نظامی در زندان چطور مادر امام زمان به تورش خورده؟،با توجه به اینکه دست اسراییل و انگلیس تو کاره ،احتمالان با هواپیمای جاسوسی بی سرنشین مادر امام زمان را فرستادن داخل پایگاه برا جاسوسی انجا هم امام عسکری به راه راست هدایتش کرده
    8
    54
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    اینجاست که به ما برخورد. چرا زن آذری نگرفتند و رفتند سراغ فرانسوی؟
    16
    58
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    واقعا این صدا و سیمان این اعجوبه ها را از کدام جوب صید میکند؟
    10
    66
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    و به همین دلیل همسر این آقا سنت مذهبى را حفظ کرده و هر کدام از دوازده فرزند این شخص شبیه یکى از ملیت هاى جهان که در تهران نماینده دارند در آمده اند!
    9
    51
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. اون موقعی که میدونستم داری درباره چی حرف میزنی که ماشالله اینقدر شیوا صحبت میکنی، عمرا نمیفهمیدم وای به حال الان که نه این کلیپ رو دیدم و نه خواهم دید . البته نه اینکه خدای نکرده شما حرف زدن بلد نباشیا، مشکل از فهم کم بنده هستش
    60
    23
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. "عمود خیمه مسلمانى" چون سالیان سال در چاهى مرطوب به سر برده، زنگ زده و بقولى زپرتش قمصور است! لطفا براى سرکیسه کردن ملت "عمود" دیگرى بجورید، زیرا براى این یکى دیگر آبرویى نمانده.
    13
    64
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    ab shangooli - لندن، انگلستان

    [::Sarkar Ostovar - استکهلم، سوئد::]. امام زمان به این دلیل فعلا ظهور نمی‌کنه چون مواد لازم برای ظهورش از از آمریکا وارد می‌شه و آمریکا هم ایران رو تحریم کرده به همین دلیل ظهورش فعلا میسر نیست.
    7
    83
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    شیعیان بندگان خاص خداوند و اهل بهشت هستند. بنا بر این استناد؛ مکتب ما حق و هر چه میگوییم صحیح و قابل اثبات است.
    67
    11
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    arya_japan - توکیو، ژاپن

    باور عمیق - قم، ایران . این رایادت باشه که اکثر خارج نشینها در جبه جنگ هم بوده اند و حتی در بین شان هم مجروح های جنگی هم وجود دارد .و اگر روزی نیاز باشد برای وتنشان بهتر از تو خواهند جنگید .همانتور که در جنگ با عراق جنگیدن .و چون نمیخواستند .مزدور باقی بمانند به خارج از کشور سفر کردند .
    3
    39
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. آقا و یا خانم محترم زمان جنگ تو فکه ، جزیره مجنون ، زبیدات، شراهانی، آبادان ، خرمشهر ، ......شما کجا بودی ؟ شما اصلا چند سالته ، چند سال اسیر بودی؟ فوفول خارج نشین و یا آوارگان از ظلم مذهبی نماهایی دین فروش دنیا پرست ، برو یه کم مطالعه کن ، حوصله توضیح دادن ندارم چون شک دارم که خریدار باشی.
    1
    39
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    [::باور عمیق - قم، ایران::]جواب هم مذهبی هات برات کافی بود فکر کنم، برو یک روایت صحیح السند بیار که امام حسن عسکری فرزند داشته.
    7
    31
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid reza - ملبورن، استرالیا

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. دوست عزیز شما نظرت رو دادی و نوبت من شد . قصد یحث و کش دادن ندارم فقط نظره. اولا شما اسم از دین بردی و مسلمانی.اسلام آخرین ولی قبلش هم بودن و هستند دینها ی بزرگی که بتونن مردم را راهنمایی کنند. با آخر مسلمانی که اعتقاد به خداوند نسخ و فسخ نمیشه. دوما" اشاره به اسم ایران کردید که حرفی روش نیست. برای حیثیت ایران هر کسی هرجا باشه هرچی از پسش بیاد انجام میده.ناراحتی ما هم از سر بی حیثیت شدنه با خزئبلات. اول ایران‌ بود اون هم با چه عظمتی بعد اسلام اومد. این که گفتن نداره. خلاصه کلام قدیمیها می گفتن شنونده با عاقل باشه حالا متکلم هر چی می خواد بگه
    1
    29
    جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    ab shangooli - لندن، انگلستان

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. اگر تو می‌تونستی چیزی رو اثبات بکنی‌ که الان به اروپا پناهنده نبودی اون هم در زیر سایه مسیح ، تمامی‌ کشور‌های اروپایی به مسیح اعتقاد دارند و اکثر اونها صلیب عیسی مسیح روی پرچمشون هست ، همینطور کشور دانمارک‌ که شما از ترس اسلام به اونجا پناه بردی!!! من نمیدونم که شما مسلمونها از اروپا چی‌ میخواید؟ چرا شما مسلمونها به عربستان ، قطر ، بحرین ، کویت ، آمارات ، ... پناهنده نمیشید؟ میاید اینجا و میگید که جونمون از دست جمهوری اسلامی در خطر بوده ، بعد که پاسپورت گرفتید ، پشت پا میزنید قانون همون کشوری که بهتون پناه داده و دوباره شروع می‌کنید حرف از اسلام زدن ، خیالتون راحت باشه من اینجا هستم جواب همتون رو میدم
    6
    60
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. نه عزیزم . اولا امام زمان صاحب چنان اعتبار و آبرویی است که دهان آلوده هیچ یاوه گویی را توان خدشه به آن نیست . چاه و این مزخرفات مستمسک مزخرفگویان است . به تار عنکبوت چنگ نزن رفیق . محکم صحبت کن . امام زمان خواهد آمد . منجی عالم بشریت خواهد آمد . امری قطعی و یقینی است . نه تو را توان سد قدوم مبارکش است و نه دیگران را . هدف تخریب و نابودی اعتقاد صحیح مردمه . کوچکترین مطلبی در این زمینه برای انتشار در سایتها سرقفلی داره . به زندگیت برس رفیق . این مطالب خارج از دایره حضور و درک حضرتعالیه . این چند صباح باقیمانده رو با آرامش طی کن . قاطی این صحبتا نشو . این حرفا از دایره ادراک حضرتعالی خارجه
    37
    9
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    [::arya_japan - توکیو، ژاپن::]. البته متاسفانه عده ای به زعم خود برای فرار از مزدوری به دام نوکری افتادند . هر چند هیچ عقل سلیم و وجدان بیداری نمیپذیرد که یک روز در جبهه ها و در خاک خود با بمبها و موشک های آمریکا و هواپیماها ی فرانسه و بمبهای انگلیس و شیمیایی آلمان ، خودت و هموطنانت مورد هدف قرار گرفته و به خاک و خون کشانده شوی، اما فردا روز تحت نام فرار از مزدوری زیر پرچم آن کشورها قسم یاد کنی . ای تف بر آن نوکری که مزدوری وطنی هزاران بار شرف دارد بر آن . این مابین البته حساب خارج نشین های با اصالت میهن دوست و معتقد جداست . کما اینکه خطاب من فوفولهای خارج نشین بود . پس لطفا آب را گل آلود نکنید . موفق باشید
    35
    8
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    [::kasra persia - لندن، انگلستان::]. اینکه زمان جنگ کجا بودم، زمان جنگ چه خسارتی دیدم و اینکه الاندارم میجنگم یا که نه ، چه آسیبی دیده ام یا ندیده ام ، اجازه دهید باقی بماند . اما یه سوال . یه حسی بهم میگه از اون تیپ آدمای با غیرت هستی . چطور میتونی تو مملکتی زندگی کنی که میدونی نه فقط تو جنگ بلکه در کل تاریخ با کشورت چه ها که نکرده؟ چطور؟ چطور؟؟ چطوری داداش ، چطوری؟ شاید هم قصدت اینه که از بودن در اونجا برای کمک به مملکتت استفاده کنی . الله اعلم
    34
    7
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    [::Majid reza - ملبورن، استرالیا::]. ممنون از نظرت داداش . من به نظرت احترام میذارم . اگر به هر دینی ماقبل اسلام معتقدی، خیلی هم عالی . باز هم احترام میذارم . تا حالا دیدی ما هیچ کجا به دین کسی بی حرمتی کنیم؟ نه . روی اسم ایران عرق و تعصب داری؟ بازم دمت گرم . همین کافیه . مهم همینه . چیرز
    33
    8
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. هی عمری، هر موقع سند حلال زادگی عمر رو آوردی، ما هم جوابت رو میدیم. سند از کتابهای خودتون میارم که خطاب بابای عمر با دختر خودش جماع کرد که ثمرش شد عمر. من شما عمریها رو کردم توپ بسکتبال، دیدی چجوری پشت سر هم سریع میزنن تو سرش که گریبلش کنن.
    39
    11
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. من آدم مذهبی نیستم ولی یکبار دیگر هم به تو هشدار دادم. توهینهای مذهبی با توهینهای قومی هیچ فرق ندارد و هردو یکپارچگی مملکت را تهدید میکنند. در ایران سنی هم داریم و این توهینهای تو برای آنها خیلی بد است و تنفر فرقه ای ایجاد میکند. این حرفی که راجع به عمر میزنی اولا اثبات آن خیلی سخت است و احتمالا همین تنفرهای صفوی آنرا درست کرده است. ثانیا قانون عطف به ماسبق نمیشود یعنی اینکه قبل از اسلام هرکس هر کاری کرده مهم نیست. ثالثا یهود و مسیحی درست همین حرفها را راجع به پیغمبر اسلام میزنند. برو خجالت بکش عمو الان قرن بیست و یک در هر دهات همه اینترنت و ماهواره دارند و همه اطلاعات را میگیرند
    11
    36
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ
    استخوان بندی و جلو بندی یک نفر و نژاد و رنگ دک و پوزش چه دردی از ملت ایران دوا میکنه !؟
    1
    18
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    دوستان سند خواستند، ترجیح دادیم یادی کنیم از جناب عمر البته فقط در قالب بازنشر نوشته ها در کتب علمای اهل سنت . ما به هیچ وجه قصد توهین نداریم . فقط آنچه را علمای اهل سنت در کتب خود نوشته اند کپی میکنیم . ابن ابی الحدید شافعی، عالم و مفسر مشهور شافعی مذهب اهل سنت مینویسد : در تاریخ آمده است که: در زمان خلافت عمر بن خطاب، عمرو بن عاص والی مصر بود. عمر او را به مدینه احضار کرد. وقتی عمرو عاص رسید. عمر بن خطاب از او پرسید: چند روز در راه بودی؟ جواب داد: بیست روز. عمر با تمسخر و کنایه گفت مانند عاشقان آمدی! عمرو عاص جواب داد: مرا مانند تو ای عمر، زن زناکار در ایام حیض خود حامله نبوده و مرا فاحشه ها بعد از تولد در پارچه خون حیض خود قنداق نکرده اند. عمر (با ناراحتی) گفت: پاسخ سوالم این نبود!
    27
    8
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    البته دوستان زحمت ماله کشی را به جان نخرند چون حداقل در ٧ کتاب از سوی ٧ عالم مشهور اهل سنت نمونه این روایت با صراحت قید شده . حالا یک آقایی رو بعد از تولد در میان فاحشه خانه با پارچه آغشته به خون حیض فاحشه ها قنداق کردند و یک آقایی در خانه کعبه متولد شد . خوب ما طبیعتا وقتی حیوانیت و شرارت ایشان و پیروانش چه در حمله به ایران و چه جنایاتی که پیروانش مرتکب میشوند را میبینیم طبیعتا به هیچ عنوان نباید تعجب کنیم . دوستان اگر خواهان سند هستند ، موارد بیشتری هم هست که ارائه خواهد شد . البته اگر هر گله ای هست لطفا یقه علمای اهل سنت را بگیرید . ما فقط کپی میکنیم و منتشر برای اطلاع کسانی که شاید وقت مطالعه نداشته باشند
    27
    8
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    ادامه لبیک به درخواست ارائه سند - عمر بن خطاب در محله بدنام فاحشه ها و در میان فاحشه ها به دنیا آمده و چون لباس نوزاد نداشته به وسیله پارچه حیض فاحشه ها قنداق شده است. النهایة فی غریب الحدیث، نوشته ابن اثیر جدری، جلد اول، صفحه ۱۵.
    27
    7
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    دوستان سند خواسته بودند : جناب بخاری در صحیح چاپ هند میفرمایند : کان سیدنا عمر مأبونا ًو یتداوی بماء الرجال . آقای ما عمر ابنه ای بود و با آب مردان خود را مداوا می کرد . آقایان ادعا کردند که صحیح بخاری چاپ هند اعتبار ندارد . بعد از مدتی دیدند این حرف خنده دار است، ابن حجر عسقلانی در توجیه این موضوع فرمودند : ماء الرجل نام گیاهی است که در یمن میروید . البته این گیاه را جز جناب عسقلانی تا بحال کسی زیارت نکرده . وآنگهی گیرم که ماءالرجل اسم گیاه است، با آن قسمت که میفرماید : کان سیدنا (مابونا) چکار میکنید؟ لابد میفرمایید در زمان قدیم به هر کس که از آن گیاه یمنی استفاده میکرده مابون میگویند
    24
    7
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    عده ای دیگر از دوستان چون نه راه پس دارند و نه راه پیش میفرمایند که اگر دومی زنازاده و مابون بوده پس چگونه دخترش همسر پیامبر خدا شده؟ پاسخ این است که پدر مالون بوده و زنازاده، آیا دختر نیز زنازاده است؟ آیا دختر نیز مجرم است؟ خیر . در ضمن شرح چگونگی ازدواج حفصه پس از پس زدن او توسط عثمان و اضطراب عمر در کتب اهل سنت به تفصیل ذکر شده . البته ما قصد توهین نداریم . فقط کپی میکنیم نوشته های علمای اهل سنت رو . هر اعتراضی اگر هست یقه اونارو بگیرید
    26
    7
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    من خواهشی دارم از سایت محترم ایرانیان یوکی . به هر بخش ناچیزی از جمعیت ایران رو اهل سنت تشکیل میدهند . تعجب میکنم شما چطور آنگونه که بر بحث ائمه متمرکزید، هیچ اشاره ای به خلفای اهل سنت از اولی بگیر تا بعد از معاویه و یزید نمیکنید . نه اینکه لزوما تخریب کنید ، نه . فقط اینکه لطفا مسائل مربوط به درصد اندک اهل سنت رو پوشش بدید لطفا . مسائل و سخنرانی ها و موارد مربوط به درصد ناچیز جامعه یهودی ایران و به تبعش یهودیت رو پوشش بدید . چرا هیچ اشاره ای نمیکنید؟ اینا واقعا سوال برانگیزه
    28
    8
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. اگر سواد خواندن و درک کردن داشتی از نوشته من میفهمیدی که اولا تاریخ را خیلی راحت میشود جعل کرد ثانیا قبل از اسلام هم ازدواج گروهی مرسوم بوده هم زنا مرسوم بوده و قانون عطف بماسبق نمیشود. ثالثا یهود و نصارا درست همین مطلب را راجع به پیغمبر تو میگویند که پدر واقعی نداشته و فلان و بهمان.. تو مزدور س صفت از یه جایی یه لقمه نون میندازن جلوت از سه متری میقاپی که بیای تنفر فرقه ای درست کنی . این مطلب را روزی سه بار قبل از غذا بخوان اگر قدرت درک نداشتی بگو دوباره همین را برایت بنویسم
    9
    26
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. آخر ای بی فرهنگ . در دنیایی زندگی میکنیم که کودک را بخاطر زنای والدینش نمیکشند. چون میفهمند بچه هیچ گناهی ندارد. آنرا میاورند پرورش میدهند رییس جمهور میشود. اگر یک مردی به یک زن به زور تجاوز کند بچه کوچکترین تقصیری ندارد و باید بیاوری مثل بچه خودت از او نگهداری کنی. این چیزها را توی غربتی کی میدانی؟. ای جاهل نادان قبل از اسلام که عقد نکاه نبوده است. اینجور باشد همه اطرافیان پیغمبر تو زنازاده و شراب خوار حساب میشوند چون همگی نسل اول مسلمان بوده اند و در سنین بالا مسلمان شدند و در جوانی هم زنا میکردند هم شراب میخوردند هم بی حجاب بودند.
    8
    25
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    ab shangooli - لندن، انگلستان

    عمر ابن خطاب به واسطه یکی‌ از زنانش بنام آم الکلثوم ، داماد علی‌ ابن ابیطالب بوده ، آم کلثوم دختر فاطمه و علی‌ بوده که حاصل ازدواج عمر و آم کلثوم پسری بنام زید می‌باشد که در روز عاشورا آم کلثوم و زید در طرف مقابل حسین می‌‌ایستند. عمر ابن خطاب در حقیقت شخص اول اسلام بوده که جنگها و پیروزیهای بسیاری برای اسلام انجام داد ، دوستانی که اینجا از عمر متنفر هستند بدانند که اگر عمر نبود شما امروز هنوز هم دین زرتشت را داشتید و مسلمان نبودید ، چرا که هیچ کسی‌ از ایران به استقبال اسلام نرفت و این اسلام بود که با شمشیر و تجاوز به ایران هجوم آورد و دین ایرانی‌ را تغییر داد. شما مسلمان‌های شیعه دروغگو هستید چون از حمل آعراب به ایران به خوبی‌ یاد میکنید و افتخار میکنید اما از سردار سپاه اسلام متنفرید و اون رو لعنت می‌کنید. و از طرفی‌ دیگر مردان پر آوازه و غیور ایران زمین رو کافر و بی‌ دین میدونید و حتی شخص فیروز ابو لولو که عمر رو به قتل رساند را قبول ندارید و از او نام نمیبرید.
    3
    26
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::باور عمیق - قم، ایران::]کپی کردن مطالب مغرضانه از منابع بدون سند و صفحه و کتاب کار اسونیه ، برای رسوایی تو همین بس که عمر داماد علی مرتضی و فاطمه زهرا بوده مگر میشود که از صلاله پاک نبوت کسی با این موجود که وصف کردی ازدواج کنه . عمر بزرگ قبیله بنی عدی بوده و یکی از ده نفر انسان با سواد قریش بوده ، اصل و نسب این قاهر مجوس از خورشید تابان تره . ایا تو از حضرت علی و زهرای مرضیه رضی الله عنهم اجمعین نسبت به نسب عمر اگاه تری که علی به عمر دختر داد و زید ابن عمر نوه وی گردید؟؟ تناقض در مذهب تو انقدر زیاده که حتی از خواندن مطالبت بوی تعفن میاد . عفاف و پاکدامنی از شاخصه دین اسلامه فکر کردی همه مثل شما بیغیرتی و صیغه رو ترویج میکنن و معلمان قرانتون لواط کار هستند؟ .
    6
    17
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Neda02 - اتاوا، کانادا
    حالا قاره امریکا یادت رفت یا جزو دنیا حسابش نکردی؟ آخه نگفتی مادر کدوم امام از قاره کشف نشده امریکا بود!!
    1
    16
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    وقتی که واسه عمریها سند؛ تازه اونم از کتابهای خود جماعت عمری (نه منابع شیعه) رو میکنیم؛ به جلز و ولز میافتند و میگن جعلیه!!! ای جاهلان بی‌خرد کفر عمر از همین کتابهای خودتون اثبات شده. کتابهاتون جعلیه؟ پس خاموش!
    18
    7
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    ادامه لبیک به درخواست ارائه سند : از دوتن دیگر از علمای مشهور اهل سنت ١- محمد بن سائب الکلبی ٢- شیخ نجاح الطائی : صهاک کنیز حبشی عبدالمطلب بود.صهاک شتران عبدالمطلب را به چرا می برد.روزی شخصی به نام نفیل به صهاک تجاوز می کند و از ان زن پسری به نام خطاب بدنیا می اید . سپس بعد ازاینکه خطاب به سن بلوغ رسید به مادرش صهاک طمع کرد و به او تجاوز می کند و از ان زن(صهاک) که مادرخطاب بود دختری به دنیا می اید. صهاک از ترس اربابش دختر رادر پشم پیچانده و بر سر راه می گذارد . و هاشم بن مغیره ان دختر را کنار راه می بیند .پس او را برده و بزرگ میکند و نام او را خنتمه می گذارد.وقتی که دختر بزرگ شد خطاب (که در واقع پدر و برادر ان دختر بود ) او را می بیند و به او میل می کند و او را از هاشم بن مغیره خواستگاری میکند و با حنتمه(که در واقع خواهر دخترش بود)ازدواج می کند پسری به نام عمر بدنیا می اورد.پس نتیجه خطاب پدر بزرگ و پدر و دایی عمر است! و حنتمه مادر و خواهر و عمه عمر می شود!. البته ما اصلا قصد توهین نداریم . فقط سند ارائه میدیم از کتب علمای اهل سنت
    13
    4
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    دوست بزرگوار ما فرمودند : ارائه دادن مطالب بدون ارائه اسم کتاب و صفحه کار آسونیه . من که فقط به خاطر کمتر شدن طول نوشتار شماره جلد و صفحه رو حذف کردم . شما سرچ بفرمیو عکس کنای، شماره جلد، شماره صفحه ، خود متن حدیث ، همش کامل میاد جلوی چشت . با اجازت دونه دونه اینا رو هم کتاباشو با دستان ورق زدم و دیدم . اما چون مشتاق سند هستی، چشم . من تا چند ساعت دیگه دونه دونه اسن کناب، شماره جلد و صفحشم برات مینویسم . د بالاخره بذار ما یه امتحانی بکنیم ببینیم شما واکنشت در برابر کتابای خودتون چیه . انشالله هر وقت اوضاع سیدک عمر ابن الحطاب (خطاب نه ها) رو تصدیق کردی میریم سراغ مسائل دیگه
    12
    5
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    و اما اولا اگر بشود به یقین اثبات کرد که عمر با دختر خوانده علی (ع) ازدواج کرده که این موضوع ربطی نه به فاطمه دارد و نه به علی . کما اینکه فاطمه در آن ایام از دنیا رفته بوده و اصلا آن دختر فرزند فاطمه نبوده و نه فرزند علی . ما صدها سند مبنی بر جنایتی که از سوی عمر حق عترت پیامبر صورت گرفته تماما در منابع اهل سنت داریم به نحوی که این جنگولک بازی ها اصل موضوع را هرگز نمیتواند از اذهان پاک کند . البته ما نمونه این وحشی بازی را در حمله آن ملعون به ایران در تاریخ دیده ایم . خوب با توجه به گفته های اهل سنت یک همچون وحشیگری با توجه به نسب ایشان و نطفه ایشان صد البته قابل انتظار بوده است
    13
    5
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    فقط خنده ام میگیره از این "سند" ارایه کردن رفقا.!! همچین با یه اطمینانی هم میگن فلانی خواهد امد، که انگار دیشب باهاش ویسکی تو استکان خوردن. دیگه اسباب کلاه برداری که سند نمیخواد بابا. شما اول بیا ثابت کن اون شب کذایی جبرییلی بوده و فرت فرت بال زده اومده با ممد اقا یه شوخی شهرستانی کرده گفته بخوان، بعد بیا زور بزن برای ٢٠٠ سال بعد سند بباف که فلانی غیب شده. در ضمن اگر ایشون عمود خیمه هستن، از نظر معماری اسلامی خود .....اقا کجای خیمه است؟ روی عمود سوارن؟
    2
    14
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    ثوجه کنید، آیه مبارکه که میگوید، چشماشون رو پرده و گوشهاشون رو مهر زدیم، منظور همین جماعت عمری هست. اخه تمامی اسناد از کتابهای خودتون هست، ولی بخاطر تعصب به این ....عمر و بقیشون باز هم قبول نمیکنند.
    14
    7
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ
    وای وای ..نیگاه کو ..نیگاه کو چطور ایرانیان مسلمان و فارسی زبان ها به اعتقاد و ارزش های مذهبی همدیگه با سند و مدرک خشتک و زیر شکم خودشون را حواله میکنند !! این میگه پیغمبر تو مادرش ....بوده و اون یکی میگه اگر عمر زنا زاده بوده پس چرا پیغمبر اسلام دختر ش رو داده بهش !!؟جالب اینکه همشون هم درست میگن باور کنید اعتقاد و جهت گیری های شدید مذهبی عقل و خرد انسان رو تباه میکنه و از آدم در بهترین صورت ممکن یک بی تربیت مودب و یه قاتل دلسوز و یه متجاوز چشم پاک و یه نفهم خوشبخت و یه برده پوچ گرا که رویای خدایی کردن رو داره میسازه که از صدر اسلام تا امروز نمونه های بسیاری از این انسان های روانی داریم . من اگر این فحش ها رو به هموطن های خودم حواله میکردم دست کم دلم نمیسوخت چرا که نه سواد مذهبی و تاریخی درستی دارم و نه اعتقادی به خدا و مذهب ،ولی وقتی میبینم دین داران و مذهبیها اصلا نوبت به کسی مثل من نمیدن و خودشون حسابی از خجالت هم در میان دیگه مطمئن میشم طرز فکری مثل من اگر مردم رو به سعادت رهنمایی نکنم دست کم به گمراهی هم نمیبرم ! :
    0
    6
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. برجی چند میگیری برای درست کردن تنفر فرقه ای؟ بی فرهنگ بی .... برای بار سوم مینویسم. قبل از اسلام ازدواج گروهی و زنا مرسوم بوده است و بسیاری از مسلمانان اولیه انصار و اصحاب حاصل همین ازدواجها بوده و خودشان قبل از اسلام اینکارها را کرده اند شراب هم نوشیده اند لواط هم کرده اند. در ثانی حالا اگر بچه ای از زنا درست شد هیچ گناهی متوجه آن بچه نیست مهم عملکرد خود اوست. عجب بابا .. به شماها صد مرتبه شرف دارد.
    0
    9
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. بازم یه تشکر از شما که در مقابل سندها جز اقرار راه دیگه ای نداشتی. با همین روش کفر عمر، ابوبکر و عایشه رو ثابت میکنم که فقط به ظاهر مسلمون بودن. اون موقع گزینه خاموشی رو انتخاب میکنی.
    10
    0
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. عجب بابا تو از دسته همون مموتی هستی به پوست کلفتی و بی درک بودن. برای بار چهارم مینویسم . قبل از اسلام در جزیره العرب ازدواج گروهی و زنا و لواط و شراب مرسوم بوده . قانون عطف بماسبق نمیشود یعنی نمیتوانی برگردی به عقب بگویی اگر کسی زنا کرده بود یا شراب خورده بود حالا که اسلام آمد خلافکار محسوب میشود. خیلی از مسلمانان اولیه زنا و شراب را قبلا انجام داده بودند.. بابا توی کله خالی شماها چی هست؟ چرا به خرجت نمیرود؟ یعنی اینجا باید فحش بخورید و تی سرتون بزنند که بدیهیات را قبول کنید؟
    0
    8
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. اینجا رو دیگه بیهوش شدی! به بعد از اسلام کار دارم. برو یوتوپ «پیروزی تاریخی علامه اللهیاری و اثبات«کفر ابوبکر و عمر» در مناظره با مولوی طاهری نژاد» این رو نیگاه کن. هر موقع دیدی؛ بعد بیا جواب بده. ولی میدونم تو که هیچ؛ کل عمریهای دنیا هم جمع شید؛ بازم هیچ دفاعی ندارید. اما تو که خودت رو «باهوش» میدونی. سعی خودت رو بکن. منتظرم؛ یا علی.
    8
    0
    یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. اینکه بند کردی به اسم من باهوش بی هوش باهوش کم هوش ....اینا چرت و پرت هست که از بچه هایی مثل تو بر میاد. آخه .. تو اینجا راجع به تولد عمر نوشتی اونهم قبل از اسلام بوده بعد اومدی میگی من به قبل از اسلام کار ندارم به بعدش کار دارم؟! حالت خوبه .. ؟ من یوتیوب ندارم اگر هم داشتم دنبال آدرسهای تو ... نمیرفتم. ..بینیم خودت چی بارته با .. مردم .. نکن . من اهل سنت هم نیستم . اصطلاح عمری هم خیلی بد است بکار میبری درست مثل اینست که کسی به پدر و مادر تو بگوید .. آیا خوشت میاید؟
    0
    7
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. کم آوردی! من خودم اللهیاری. بیا و مسلمون بودن عمر و ابوبکر رو ثابت کن. اگر هم نمیتونی، خاموش.
    8
    0
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. اولا که تو ادعای چیزی را داری بفرما ادله بیاور. آنجا نوشتی عمر از زنا بوجود آمده برایت نوشتم که اینها همه قبل از اسلام بوده و قانون عطف به ماسبق نمیشود. گفتی راجع به بعداز اسلام حرف داری پس بفرما بگو! . ببین .....بی فرهنگ. علی خودش 25 سال با این خلفا همفکری کرد . اگر مشکل حادی بود با آنها درگیر میشد. در ثانی بفرض تو ثابت کردی 1400 سال پیش کسی کافر بوده چه دخلی به الان دارد بجز اینکه به آتش جنگ و تنفر بافزاید؟ ...... بکش بیرون از این ..... اهالی این سایت خوب همه روزه تورو....
    0
    6
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::]. اینجا که نمیتونم رمان بنویسم. رفرنس بهت دادم تو یوتوب. کار من فقط رسوا کردن جماعت عمری هست و این هدیه‌ای است به بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا س که در حمله ناجوانمردانه به خانه پیامبر ص شهید شد.
    5
    1
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. از خودت چرت و پرت درنیار بی فرهنگ... کی گفته خراب کردن مردم هدیه به فاطمه است؟ از کجای کدوم.... این رو در آوردی؟
    0
    3
    دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.