"فقط ما سه نفر با هم"؛ فیلمی درباره کرد‌های ایرانی در تبعید .

+179
رأی دهید
-25

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    وای مردم از خنده طرف یکی از جرمهاش این بود که در روز 4 آبان شیرینی نمی خورد ! دیگه شیرینی زورکی نشنیده بودیم خب بیچاره شاید دیابت داشت یادم می آید آن زمان بچگی این محمود شهریاری یک شو در تلویزیون اجرا می کرد که خیلی پرطرفدار بود اسمش هم بود بخور بخور خیلی بخور و در آن شو هر بچه ای که بیشتر کیک می خورد برنده می شد دقیقا به یاد آن افتادم
    91
    89
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    حالا این خانم آلونا مگه چی چی گفت که شما اراذل اوباش شاه دوست و سینه چاکان همایونی اذیت شدید و بهش منفی می دید؟ این لیستی که جلوتون گذاشتند که هر کی یک بار هم از اون بزدل همایونی انتقاد کرد همه جا گوسفندوار بهش منفی بدید رو بذارید کنار تا نزدم شل و پلتون نکردم نوکران همایونی! جون تو جونتون بکنن بی فرهنگ و دله هستید!!!
    88
    80
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. یکی‌ از اشتباهات شاه همین بود که با مخالفین جدی برخوارد نکرد ،اگه به اندازه 0/0001 بابا جانتون رفتار میکرد تمام باصطلاح انقلابیا جرات خیابون آمدن هم نمیکردن و امروز ایران به چنین سرنوشتی دچار نمی‌شد،ولی هم ملت هم دنیا به ماهیت پلید ملایان و اسلامتون پی‌ بردن.
    62
    90
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::] بی فرهنگی و دلگی رو بیشترمیشه در کامنت خودت دید!
    45
    69
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    من این فیلم رو در یه نمایش دی وی دی خانوادگی دیدم که پر بود از دروغ‌های تاریخی. مثل این که شاه پیشنهاد کرده بود زندان رو آتش بزنن تا زندانیان بسوزند، و بعد وانمود کنند که آتش سوزی با یه سانحه سهوی به وجود آمده ! من شک ندارم که جوجه کمونیست‌های وطنی این فیلم رو با بودجه حکومت اسلامی ایران و برای خوش رقصی آنها ساخته اند.
    31
    61
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    دوباره اسمی‌ از "نظام دیکتاتوری شاه" آمد و دستمال بدستان شاهی‌ به جلز و ولز افتادند. شاهی‌ که خود به فرماندهان ارتش گفته بود که به بهانه دیدار از نیروی دریایی به بندر عباس می‌رود تا فرماندهان تظاهرات مردم را به خاک و خون بکشند تا به اسم خودش تمام نشود هیچ بعید نیست که زندان را به آتش بکشد تا هم از شر زندانیان خلاص شود و هم وجهه جهانی‌ اش خدشه دار نشود. هر چند از این کار منع شد، ولی‌ به شکل دیگری زندانیان گروه بیژن جزنی را از طریق یک افسر بی‌ شرف و بی‌ وجدان تشویق به فرار کردند و عاقبت آن‌‌ها را در تپه‌های اوین به رگبار بستند بعد هم گفتند زندانیان در حال فرار را کشتند. جناب آزادی از پاریس، شاه دیکتاتور و خاین شما آبستن هر گونه جنایتی بود. شما هم اگر در پاریس لم داده و خوش هستید بدانید که زیربنای اقتصاد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی‌ کشورتان نه تنها فرانسه که اروپا و کانادا و استرالیا از اندیشه های مارکس و انگلس به عاریت گرفته شده وگرنه الان شما و دوستان کاسه لیستان که در اینجا برایشان چه چه میزنید باید اونجا غاز میچراندید..!
    72
    52
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::oghabe - سنت گا لن، سوییس::]. بابا جان ما که به جایی وصل نبوده ولی انگار بابا جان شما ساواکی دو آتیشه بوده!؟ آخی نگرانی شاه چرا کم کشته باید بیشتر می کشته؟ خب به بابا جان می گفتی بیشتر بُکُش تا درست بشه! شماها خارج کشور تو اون کشورهای متمدن چی یاد گرفتید؟ کمی از اون غاری که توش فقط پشت کامپیوترت نشستی و وق می زنی سرت رو بکن بیرون و از مردم اونجا چیزی یاد بگیر! اگر با کشتن مخالف کار درست می شد که الان پسر و نوه و نتیجه هیتلر هم داشتند هنوز تو اروپا مخالفانشون رو می کشتند و در قدرت بودند و حتما بابا جان تو هم در خدمتش بود! خب سینه چاک همایونی اگر شاه همه مردم رو می کشت که دیگه کسی نمی موند که براش سلطنت کنه! عقل هم خوب چیزیه والا ببین کجا می فروشن یکم بخر پاچه خوار همایونی😏
    70
    49
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان::]. آفرین به تو تا گفتم بی فرهنگ و دله زود پیدات شد 😆
    65
    42
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    اصلا ما اینجا در مورد شاه بحث نکردیم داریم می گیم چرا کاربری که حرف خاصی نزده اینقدر عقده دارید و بهش منفی می دید که سینه چاکان همایونی بدو بدو اومدند به خط شدند! حالا به چپ چپ! خبر دار! سبک رو! یک دو سه چهار یک دو سه چهار 😀
    65
    44
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    freedomforiran - لندن، انگلستان
    درود به روان پادشاه عزیزم شاهنشاه آریامهر و یادشان گرامى باد که شما ملت نمکنشناس و عقدهاى لیاقت ایشان را نداشتید. لیاقت شما ها همین ملا هاى عرب صفت هستند که بر شما ... ها حکومت کنند. امیدوارم قبل از مرگم نابودى شما ها را ببینم. به امید انروز
    17
    18
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. عزیز برادر ! من پیشنهاد می‌کنم که مجموعه کامنت‌های خودتان را به صورت یک کتاب منتشر کنید تا همه از آن مستحفیظ شوند ! اگه اندیشه‌های ( !؟) مارکس و انگلس خوب بود برای کشور‌های تمام کمونیستی رفاه و خوشبختی‌ می‌آ‌ورد. محض اطلاع شما عرض کنم که حزب کمونیست فرانسه‌ آنقدر ضعیف شده که امسال حتی نتونست یک کاندیدا برای انتخابات رئیس جمهوری معرفی کنه ( بینازم به اندیش‌های مارکس و انگلس ! ) پیشرفت کشور‌های غربی مدیون هوش و نبوغ ذاتی آنها و سطح بالای روشنفکری در این کشور‌ها هست.انقلاب کبیر فرانسه‌ بیش از یک قرن قبل از انقلاب کمونیستی روسیه انجام شد ! من باز هم تکرار می‌کنم که ایران در زمان شاه در مسیر پیشرفت بود و این انقلاب ( که اشتباهات استراتژیک شاه در پیروزی آن نقش پر رنگی‌ داشت) یک پسرفت تمام و کمال، دلیل اصلی‌ این پسرفت، روشن فکر‌های خنگ و خرفت ما بوده " و هستند" ! .
    27
    56
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. باباجانت هم مثل خودت پاچه خوار بوده که چنین تحفه ایی تحویل طویله رهبری داده که دوزاریش هم مثل رهبرش افلیجه.
    40
    70
    ‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::oghabe - سنت گا لن، سوییس::]. سینه چاک همایونی بشین تا فردا که هیچ تا آخر عمرت فحش رهبر و هر کی دوست داری بده تا جونت بالا بیاد کسی ککش هم نمی گزه چون بابا جان من به من یاد داده برده هیچ بنده ای نباشم و در هر شرایطی کنار مردم مظلوم و حقانیت ملتم باشم ولی از آنجا که ذات ....ساواکی جماعت وصله چسبوندن به دیگرانه و هنری غیر از این نداره فکر میکنه همه مثل خودش و بابا جان خودش نوکر و پاچه خوارند! اثباتش خیلی راحته پاچه خوار همایونی تو یک کامنت پاچه خواری از من پیدا کن و با دریای بی کران پاچه خواری کامنت های خودت مقایسه کن و روح ..... ساواکیت را شاد کن 😀
    67
    44
    جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. شما که بلانسبت خنگ و خرفت تشریف ندارید بگوید چرا در کشور فرانسه کمونیست‌ها به راحتی‌ حزب تشکیل میدهند و به راحتی میتوانند برای ریاست جمهوری کاندید معرفی کنن بی‌ آنکه یکی‌ از آنها شکنجه یا اعدام شود ولی‌ در کشوری که ارباب بلانسبت متمدن و تحصیل کرده و اروپا رفته و با والری ژیسکاردستن نشست و برخاست کردن شما‌ها تحمل ۴ تا خنگ و خرفت را نداشت و حتی نمیتوانست یک مناظره تلوزیونی با ۴ تا کمونیست خنگ و خرفت بگذارد تا مردم بدانند که شاهشان بلانسبت از فرهنگ و تمدن خاصی‌ برخوردار است.!!! شما‌ها از آزادی فقط اسمش را یدک می‌کشید. کسی‌ که تا ۶۰ سال نفهمد آزادی برگ چه درختی است تا ۱۰۰ سال دیگه هم نخواهد فهمید بیش از این هم آروغ " شاه اشتباه کرد" را نزنید که روح بابا جان ساواکی شما در قبر به رعشه در میاید!!!!
    61
    35
    جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. پدر جان، شما یا ای‌ کیو خیلی‌ پایین داری، یا داری خودت رو به نفهمی میزنی‌ ! برات نوشتم که کمونیست‌های فرانسه‌ حتی جرات نمیکنند که یک کاندیدا برای ریاست جمهوری معرفی کنند، چون از افتضاح رای ۱ در صد می‌ترسند ! در ثانی‌ پدر مرحوم من ساواکی نبود، بلکه یک کارمند زحمتکش دانشکده بهداشت بود که سر پیری این انقلاب شکوهمند حقوق بازنشستگی ش رو قطع کرد که محتاج بچه هاش بشه. در ثانی‌، اگه مارکس لنین و انگلس سر از قبر در بیارن و بگن والا ما اشتباه کردیم، جوجه کمونیست‌های وطنی دست بردار نیستند ! برات نوشتم فقط یک نمونه از یک کشور کمونیستی ایده‌آل از ۱۰۰ سال پیش به این طرف نشون بده، یکی‌ از یکی‌ دیگه بدبخت تر، چون مفهوم همون واژه "آزادی" رو هیچ وقت‌ درک نکردند، در کامنت‌های بعدی‌ یه کم مودب تر باش, تا ساندیس تو دستت معلوم نشه !
    21
    56
    جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. عزیز برادر، اولا باید در نظر داشته باشید که کمونیسم یک ایدئولوژی ورشکسته هست که ۲۵ ساله پیش بساتش به طور کلی‌ جمع شد. ولی‌ جدا از این, من بر این باور هستم که جوجه کمونیست‌های وطنی چیزی از اصل مطلب نفهمیده و هنوز هم نمی‌فهمند، چون در فرانسه‌ هم مثل شما عربده میکشند که اون بقیه کشور‌ها اشتباه کرده اند و ما می‌خوایم کمونیسم واقعی‌ رو به جهانیان نشون بدیم. شما که الان باید خوش حال باشید که در ‌قم زندگی‌ می‌کنید، و در نظامی که زیر سایه روسیه و شبه کمونیستی اداره میشه، و ایران ما هم که از سر تا به پا گل و بلبل شده و هیچ خبری از فقر و فساد وجرم وجنایت نیست. مبارک باشد این شادی، به حق مهدی الهادی !
    22
    53
    جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. دوست عزیزم خیلی اشخاص خارج کشور هستند ولی از امکاناتش فقط استفاده می کنند ولی چیز زیادی از سیستم حکومتی آن کشور و حتی محیط اطراف خودشون هم نمی دانند! مثلا اطلاع ندارند که شما یا هر کس دیگر آزاد هستید حزب تشکیل بدهید و خود احزاب چپ از کمونیسم و مارکسیسم و سوشیالیسم هم به چندین شاخه تشکیل می شوند و در سیستم های جدید چپگرا در اروپا از احزاب کارگری و سوشیالیسم گرفته (همه کمونیسم) تا احزاب راستگر لیبرالیسم و ناشیونالیسم و احزاب مذهبی مثلا مسیحی همه بسته به شرایط مدتی به قدرت می رسند و گروهی دیگر در اپوزیسیون هستند و مثلا در انتخابات بعدی شاید برعکس بشود. الان بخاطر مشکلات مهاجرت و پناهندگی در اروپا اکثر احزاب راستگرا در حال به قدرت رسیدن هستند و در فرانسه خانم پن مثلا در حال حاضر قوی شده و اگر به قدرت برسد و دولت تشکیل بدهد باز هم احزاب دیگر چپگرا با اینکه در قدرت نیستند از بین نمی روند و هنوز به عنوان اپوزیسیون می توانند سیاست های دولت را زیر سوال ببرند و این خاصیت دموکراسی است!
    53
    26
    شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    متاسفانه ما ایرانی ها هیچوقت چنین احزابی و سیستمی نداشتیم برای همین هم نمی شناسیم و از آن اعلازرت همایونی هم که فرنگ رفته بود و انتظار می رفت بعد از برگشت کشور را از لحاظ سیاسی شکوفا کند هم آبی برای این ملت گرم نشد و کشور را عوض اینکه با سیستم های جدید سیاسی آشنا کند برعکس تک حزبی کرد و حالا هم که از این آخوندهای مرتجح قرون وسطایی چنین انتظاری نمی رود. به همین خاطر اکثریت بخصوص این سینه چاکان شاه هم فقط یک سیستم می شناسند و آن هم تک حزبی و دیکتاتوری است یعنی یکی به به و یکی دیگه اه اه، همین! بعضی از ایرانی هایی هم که در کشورهای مدرن زندگی می کنند عوض یادگیری و منتقل آن به دیگران بخصوص ایرانی های داخل کشور انگار خود کاسه داغ تر از آش شده اند و تازه یادشون اومده اتفاقا همون سیستم تک حزبی و دیکتاتوری خوب بوده و باید برگشت به همون دوران طلایی! یعنی بعد از حدود چهل سال اصلا هنوز یک سر سوزن نفهمیدند چرا کار ما به اینیده دوست من! خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل و بدبختی!
    52
    29
    شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. گرامی‌، با درود بر شما، این جماعت در اروپا و آمریکا از آزادی فقط اسمش را برای پوز دادن یدک میکشن و از سوسیالیسم هم فقط "جیره سوشیال" اش را به جیب میزنند ولی‌ دو کلمه دو دوتا ۴ تا را نمیفهمد...!!
    48
    30
    شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. جناب مهندس تمدن دیده!!! ما قبلا هم بحث کردیم ولی‌ با کسی‌ که گروه خونش از نوع "شخصیت پرستی است" هر نوع بحثی‌ بیهوده است. من نگفتم که کشور‌های کمونیستی گل و بلبلند که اصولا هیچ کشوری نه اسلامی و نه کمونیستی وجود ندارد. همه یک نوع دیکتاتوری من در آوردی است با پس و پیشوند‌های پر طمطراق که مرغ پخته هم از این واژگان خنده اش می‌گیرد . من میگم در فرانسه متمدن شما اصلا چیزی به نام حزب کمونیست نه ولی‌ یک نفر کمونیست وجود دارد که میتواند بی‌ هیچ ترسی از زندان و شکنجه و اعدام پلاکاردی دست بگیرد و سر خیابان اندیشه ورشکسته خود را تبلیغ کند, ولی‌ چرا این آزادی بیان در کشوری که به قول شما راه تمدن را پیش گرفته بود طی‌ ۳۵ سال اتفاق نیفتاد؟؟؟ چرا تنها راه رهایی از این تفکر ورشکسته بر پائی جوخه‌های اعدام بود؟؟ چرا دستگاه حکومتی شاه بلانسبت متمدن به جای مناظره با تفکرات به زعم شما پوسیده و ورشکسته، رویکرد حذف فیزیکی را تا همان دهه ۵۰ پیشه کرده بود؟؟ .
    52
    27
    شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. متاسفانه نه تنها آن شیوه‌های آزادگی که دوستانش در اروپا و آمریکا انجام میدادند انجام نداد, بلکه به جای مناظره و به چالش کشیدن آن اندیشه‌های مخالف ,به عکس آمد جلسه محاکمه دو مخالف خود آن‌ هم در یک بیدادگاه نظامی را از تلوزیون پخش کرد که اخر سر هم اعدامشان کرد و این شد تفی سر بالا به خود و خاندان کثیفش که همین منجر به انزجار بیشتر از حکومت پهلوی و اعتباری برای همان هایی شد که شما خرفت و خنگ مینامیدشان..!! این جاست که میگویم عقل و خرد, به وسن و سال و تحصیلات نیست که به درک واقعی‌ از معضلات یک جامعه است. گفتم بابا جان ساواکی شما بهتان بر خورد میخواستم بدانم چه حسی دارید وقتی‌ یک نفر را به صرف مخالفت با شاه بسیجی‌ ساندیس خور خطاب می‌کنید??. این گونه تفکر فقط از ذهن بیمار گونه ساواکی‌ها و ساوامأ ایی‌ هایی‌ تراوش میکند که هر کس مخالف حاکم باشد باید به یک جائی وصل باشد. شما شاه پرستان نه در ۶۰ سالگی و نه هیچ گاه نخواهید فهمید که مخالفین شاه ستیز آزاد منشی هستند که به هیچ دار و دسته ایی تعلق سیاسی ندارند!!
    51
    25
    شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. ببینید،شما دارید فرانسه‌ رو با ایران مقایسه می‌کنید،کشوری که ۹۹،۹۹% با سواد داره، قبول کنیم که هیچ کشور دمکرتیکی در جهان وجودندره اگر اکثر مردمش با سواد نباشند، و بنیه روشنفکری بالایی ناداشته باشه. اگه همه ما در این جهت کار کردیم، شاید روزی کشور ما روی آسایش و آرامش رو ببینه.
    20
    54
    شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. عزیز، مخالفت شما و دوست ما از آمریکا با شاه فقید ایران بیشتر از حد متعادل هست، و بی‌ منطق و دلیل. در نظر داشته باشید که او با آنهمه اشتباه, تنها مقصر آنچه که به روزگار ما آمد نیست. در همه جای دنیا، ۳ قشر در پیشرفت و یا پسرفت یک کشور سهم دارند. رهبران و حکام، روشنفکران، و در نهایت مردم کوچه‌ و بازار. آیا این دو قشر آخری، وظیفه خودشون رو چه در زمان شاه و چه در حال حاضر درست انجام دادند ؟ یا با یک وعده رستوران پای صندوق‌های رای رفتند و به احمدی‌ نژاد رای دادند !؟ و یا اینکه با تحریف تاریخ سعی‌ در بد جلوه دادن یک نظام و خوب جلوه دادن یک نظام دیگر کردند، آنهم به دروغ. هنوز کامنت شما رو فراموش نکردم که حتی سپور‌ها هم در جمهوری اسلامی وضع خوبی‌ دارند و با وسیه نقلی شخصی‌ به سر کار میروند ! در اینکه شما بی‌ طرف باشید و آزاد منش، من خیلی‌ شک دارم. چون که در کامنت هایتان، انصاف رو رعایت نمیکنید.
    20
    51
    شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.