لحظه به لحظه با انتخابات آمریکا؛ ترامپ رئیس‌جمهور می‌شود.

+88
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    لندهور - کلن، آلمان

    بقول عظما فقط کشش ندین !
    2
    43
    ‌سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    در طول سال مردم دنیا همواره شاهد اجرای شوهای گوناگون در کشورهای مختلف بوده و میباشند. اما این شو بابقیه شوها فرق زیادی دارد. چرا ؟ چونکه بازیگران روی صحنه آن فقط دو نفر میباشند. با تماشاگرانی که نمیتوانند حدس بزنند در آینده چه بر سرشان خواهد آمد!.نظاره گرانی که نه اهل شو هستند و نه اهل عمل در حرکت مهره های شطرنج سیاسی دنیا.
    4
    45
    ‌سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    ترامپ، ترامپ، ترامپ.
    78
    47
    ‌سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    AЯMAN 2000 - نصف جهان، ایران

    امیدوارم "دونالد ترامپ" برنده بشه (که خوشبختانه از قرار داره پیروز میشه!... لایکککک) تا دوباره یکی از درون جمهوری خواهان کابوسی باشه برای علی گدا و نظام ترسو اش و تک تک طرفداران مغز فندقی اش از جمله بعضی ها در اینجا!؟.. ،‌ تا هر چقدر حاج حسین اوباما تو مدت هشت سال به رژیم فاسد جمهوری اسلامی میدان داد، ترامپ بیاد و باعث بشه تمام زحمات او که تنها به سود مفت خوران و ملایان داعشی صفت ایران و به ضرر مردم ایران بود بر باد بره و بی اثر بشه و دیکتاتورهای حاکم بر ایران به مدت حداقل چهار سال خواب راحت نداشته باشند :o . یادمان نرود چقدر از بوش میترسیدند! یکی از سران این رژیم به اسم محسن رضایی احساس ترس اش را خیلی راحت جلوی دوربین نشان داد، وای به حال بقیه این لجن ها....!!!! هه هه. در ضمن ترامپ صادقانه و محکم حرف اش را میزنه بر عکس اون خانمه که اسمش "حیله گر کلینتون" یا همان هیلاری کلینتون هستش و در سیاست خارجی اش یکی به نعل میزنه یکی به میخ و حامی سفت و سخت داعش، عرعرستان و ... است!.
    30
    54
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    سفید پوست هاى امریکائى تاج و تخت را تقدیم آدم خام بى تجربه در امور کشوردارى شبیه احمدى نژاد کردند.
    39
    16
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    ترامپ عاقلی است که نبض ملتی دیوانه را به خوبی در دست گرفته و به پیش میرود .
    30
    30
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    rouzbeh_ma - تهران، ایران

    یه کله شق شده رئیس بزرگترین قدرت دنیا که دیگه گول بازی های ملاهای ایران رو نمی خوره و خبری هم از سیاست های اشتی جویانه نیست . ماه عسلشون با علی گدا تمام شده. باید منتظر تغییرات بزرگی تو دنیا بود. خوش به حال دوستان آمریک و بدا به حال دشمنان دو روی اون که از داخل شعار دشمنی سر می دن برای عوام و از پشت پرده تمام پول و فامیلشون تو امریکا هست.
    10
    44
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid reza - ملبورن، استرالیا

    اگر امثال ترامپ نباشه و شعار اسلام ستیزی نده پس ما انگشت اشاره به کی دراز کنیم و به همه بگیم "نگاه کنید نگاه کنید چقدر با اسلام‌ دشمن هستن.". چطوری دشمن فرضی بسازیم؟ دستشون درد نکنه . حرف دهن ۴ سال آینده این جماعت چت وچوله ردیف شد.
    5
    32
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pastafarian - تهران، ایران
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. آقای باور عمیق , شنیدین که ترامپ مسلمون شده ؟ عکس های با حجاب همسرشون هم منتشر شده که داره تمکین میکنه !
    10
    25
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    یه آلمانیه ناتزی شد رئیس جمهور آمریکا . واقعا تبریک میگم به راسیستها و فاشیستهای دنیا . اما میخوام ببینم واقعا سر حرفش وایستاده و چطوری میخواد با مسلمونا در بیفته در حالی که محتاج نفت مسلمونان در خاورمیانن . امیدوارم ایران و عربستان سر عقل بیان و با هم متحد بشن و این آمریکاییای بیشرف رو از خلیج فارس بیرونشون کنن و گورشونو گم کنن و برای همیشه از خاورمیانه برن بیرون تا دیگه شاهد جنگ و جنایات این خونخوار های زامبی صفت در لباس دروغین دموکراسی و آزادی نباشیم . من مسیحی هستم و مسلمونا برادرا و خواهرای من هستن
    31
    13
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران
    چرا کسی‌ در این همه سال ندید که رئیس جمهورها فقط عروسک‌های این نمایش هستند و پشت پرده دنیا در دست "دیگران" داره اداره می‌شه و هرکس که رئیس جمهور بشه این نمایش دوباره ۴ سال دیگه روی صحنه است و تا هست چنین است....
    1
    14
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::Pastafarian - تهران، ایران::]. نه والا نشنیدم . فقط کامنت چند ماه پیشمو دوباره نوشتم . الیته شما نگران نباش داداش گلم . صبر کن و منتظر باش . به عنوان برادر بزرگتر یه نصیحت از من داشته باش . صبر . صبر ..صبر . صبر و حوصله اکسیر عجیبیه . کمی صبر کن و آنگاه با چشمان خود شاهد خواهی بود که با تاثیر رسانه از زن ایشان که از قدیم دائم التمکین بوده چنان بانوی اولی میسازند که لایق تمامی بانوهای آمریکا باشد . عجله نکن برادر من . صبر کن
    10
    3
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]آقا خجالت بکش.نام مسیحی ها را استفاده نکن.این کامنت تو از شکم اسلام است.خودتی.
    5
    9
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    از اول هم مشخص بود ترامپ برنده ست، یعنی می خواستن که اینطور باشه. اگه دیده باشید این چن روز یه کلیپی از قسمتی از کارتون «سیمپسون ها» (همون کارتونی که توش به حادثه یازده سپتامبر و داعش اشاره شده بود) تو فضای مجازی منتشر شده، جالبه حدود ۱۶ سال پیش تو این کارتون فردی به نام ترامپ رئیس جمهور آمریکاست که در دوره ش آمریکا ورشکست میشه و بعد هیلاری کلینتون رئیس جمهور میشه! اتفاقا یه چیزی هم خودم تو بازی «اسپلینتر سل،بلک لیست» دیدم، تو این باز که آمریکا به ایران حمله میکنه اونجای که تو ایران عملیات دارن رئیس جمهور آمریکا یه زن هست با موی کوتاه شبیه هیلاری کلینتون!خلاصه اینکه این انتخابات همش فیلمه، سناریوش رو هم قبلا همونای نوشتن که دنیا دستشونه
    8
    6
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::Pastafirian - تهران، ایران::]. پاستای عذیذ ! لطفا شما به خوردن پاستای غیر سالم و پر از چربی خود ادامه بدید ! در ضمن در حین خوردن پاستا خموش بمانید ودر معقولاتی که در حد شما و سن شما (اگه درست نوشته باشید) نیست وارد نشوید و حداکثر سر خودتان را تکان بدهید ! همین کفایت میکند !با آرزوی شفا !
    11
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    همانطور که احمدینژاد کلی باعث خنده جهانی بود ترامپ هم جک جالبی خواهد بود.معلوم شد که فقط ملت کشور های عقب افتاده گول نمیخورند بلکه ملت کشور های پیشرفته هم دچار حماقت میشوند.مگر هیتلر هم منتخب ملت المان نبود؟؟؟سیاستمداران امریکائی باید مواظب حرکات وگفتار وکردار ترامپ بوده و چهار چشمی اورا کنترل کنندتا گند نزند.
    4
    4
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    سخت کوش - کردستان، ایران
    بربرگینگ برنده شد.آقا باید مپ جدید بچینه
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
    جورجی بوی و دار ودسته‌اش با حماقت هر چه تمام تر خطر و شر صدام رو از سرمو ن کم کردن و باعث گسترش نفوذ ایران در منطقه شدن.این اردک احمق هم قطعا با حماقت هاش نفوذ ایران رو در منطقه افزایش میده.بی جهت نیست محافظه کاران از جمله شخص خامنه ای از انتخاب ترامپ راضی هستن.
    5
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.