ماجرای پرحاشیه سفر پورن استار آمریکایی به ایران و هجوم کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام وی

ایران وایر :همه چیز از یک عکس و پست اینستاگرامی شروع شد. عکسی که کندی چارمز (candy charms)، پورن استار مشهور  آمریکایی را روسری به سر و در شمایل زنان و دختران ایرانی نشان می‌داد. او در اینستاگرامش زیر این عکس که مشخص است در یک ماشین گرفته شده، نوشت تعطیلاتش را در ایران گذرانده و بدلیل عدم دسترسی به شبکه‌های اجتماعی نتوانسته به سوالات و تماس‌های دوستان و فالوئرهایش جواب دهد.
 کندی چارمز بیست و هفت ساله و انگلیسی  الاصل است  اما در آمریکا زندگی می‌کند. او فعالیتش در زمینه پورن را از چهار سال پیش شروع کرده است.  
 
او در اینتساگرامش از تهران و مردمش به خوبی یاد کرده و گفته کسی جز خانواده و دوستان نزدیکش از سفر او به ایران خبر نداشته است. کندی چارمز در همین پست قول داده به زودی جواب فالوئرهایش را می‌دهد اما احتمالا او اصلا تصور نمی‌کرده بعد از انتشار این پست یکباره تعداد فالوئرها و کامنت‌هایش چند برابر شود. او در عرض فقط چند ساعت حدود چهل هزار کامنت از کاربران ایرانی دریافت کرد. 
 
کامنت‌هایی که اغلب به زبان فارسی نوشته شده بودند، از متلک‌های خیابانی مثل حمید که نوشته بود: «خبر میدادی با هم یه کافی شاپ می‌رفتیم» تا فحش مثل ناصر که نوشته بود:  «دختره‌ی هرزه تو کشور من چه غلطی میکردی؟ » و اشاره به خصوصیات ظاهری او مثل علی که کامنت گذاشته بود:  «شما دیگه جلوی تاکسی سوار میشدی نیاز به ایر بگ نبودها». 
 
کاربرانی هم بودند که دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلوده بودند و با وعده نشان دادن عکس و فیلم این پورن استار در تهران دنبال جمع‌اوری فالوئر می‌گشتند. مثل ندا که نوشته بود: «بله ایران بود، من دیدمش روی پل طبیعت هم ازش عکاسی کردم. اگر میخواین عکس‌هاش رو ببنید به پیجم مراجعه کنید» یا  صادق که نوشته بود: «من یک فیلم پنج دقیقه‌ای ازش دارم توی هتل. فیلم رو میذارم توی پیجم بعد ده دقیقه هم بر میدارم اگر دوست دارید فیلم رو ببنید بدوید بیاید تو پیج من.» هشتگ کندی چارمز  فقط مختص اینستا گرام نیست، کاربران ایرانی به سرعت در توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی هم این هشتگ را داغ کردند. 
 کندی خیلی زود به کنجکاوی فالوئرهایش درباره  چرایی سفر به ایران پاسخ داد که البته این پاسخ خودش تبدیل به بحثی مفصل شد. او   لینک تصویر و نوشته اینستاگرامش را در توئیتر شخصی‌اش هم قرار داد و در پاسخ به یکی از دوستانش که از او پرسید چرا به ایران سفر کرده به نکته جالب توجهی اشاره کرد: «بینی من انحراف داشت و آن‌جا در زمینه جراحی بینی در دنیا بهترین هستند و من دماغم را عمل کردم.» البته دلیل او قانع کننده است. سال گذشته  دکتر ابراهیم رزم پا رئیس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران، به خبرگزاری مهر گفت: «ایران رتبه اول جراحی زیبایی بینی در دنیا را دارد.» او به حضور متقاضیان خارجی هم اشاره کرده بود: « دلیل بالا بودن کیفیت این اعمال جراحی و هزینه پایین آن علاوه بر ایرانی های داخل کشور، متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف به ویژه آمریکا، کانادا، اروپا و کشورهای عربی و همسایه برای انجام این اعمال جراحی به ایران مراجعه می کنند.» برخی کاربران به نام دکتر امیر حسین ناصری جراح زیبایی به عنوان پزشک چارمز اشاره کرده‌اند. دکتر ناصری احتمالا برای جلوگیری از حمله کاربران پیج اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرده است. تلاش‌های ایران وایر برای گفت وگو با این جراح و تائید و تکذیب این خبر هم بی نتیجه ماند. 
 
حالا دلیل حضور کندی چارمز مشخص شده اما سوال مشترک بسیاری از کاربران این است که چطور کسی متوجه حضور یک پورن استار در تهران نشده؟ البته پاسخ‌های مشابهی هم به آن داده می‌شد. کاربران زیادی به این نکته اشاره کرده بودند که میان چارمز و دختران ایرانی در خیابان تفاوت ظاهری چندانی وجود نداشته و او در عکسی که منتشر کرده ظاهر و تیپی شبیه بسیاری از دختران ایرانی دارد. این موضوع بحث داغ دیگری میان کاربران ایجاد کرده است: مثل یکی از کاربران که نوشته: «ظاهر پورن استاره با روسری اینقدر آشناست که تا عکس‌های خارج از ایرانش رو نبینی، نمی‌فهمی هموطن نیست.» یا کاربر دیگری که نوشته: «میگن دخترای سرزمینشون عین همین خانم پورن استاره که اومده ایران اما فراموش کردن بگن خودشون واسه اینجور دخترا دست وپا می‌شکنن.»
 کندی در پستی که در اینستاگرامش گذاشته بود از یکی از دوستانش به خاطر کمک و راهنمایی برای گرفتن ویزای ایران تشکر کرده بود. گرفتن ویزا هم یکی از سوالات کاربران بود. این که جمهوری اسلامی چگونه به  او اجازه ورود به کشور را داده در شرایطی که بسیاری از روزنامه‌نگاران، فعالان مدنی و حقوق بشر نمی‌توانند به کشورشان برگردنند، مثل این توییت: « تو ایران همینکه اهل فتنه و منتقد و سینماگر و فعال حقوق کودک و حقوق بشر و روزنامه نگار و اقلیت مذهبی نباشن کارت ندارن، حتی اگه پورن استار باشی.» 
 
بحث های سیاسی هم داغ شده است. برخی کاربران به برجام اشاره کرده اند: «روحانی می گفت برجام شبیه خورشید تابانه، ما باورمون نمیشد.» برخی هم به حسن عباسی، منتقد تندرو اشاره کرده و نوشته اند فعلا خوراک حسن عباسی برای سخنرانی درباره نفوذ غرب جور شده است. 
 
در کنار همه این ها، کاربران طناز هم فعالیت ویژه‌ای داشتند و انبوهی کامنت عجیب و غریب نوشتند. همه این کامنت‌ها و نظرها باعث شد کندی چارمز ده ساعت پس از گذاشتن عکس و پست درباره سفر به ایرانش پشیمان شود. او تمام پست را حذف کرد، جدال کامنت و توییت ها اما ادامه دارد.
+130
رأی دهید
-58

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    هاهاهاها ببینید و بسوزید ای دیو چهرگان دیو منش دیو کردار دیوانه که حتی این هنرپیشه فیلمهای ناجور هم برای جراحی بینی به ایران میاد و میره سراغ دکترهای ایرانی حاذق اما شما که پناهنده و اویزون این و اون کشور شدید حتی پاتونو هم نمی ذاریم به ایران بذارید !خودتی سوسمار سوسمار خور سوسمارنشان !خخخ
    168
    157
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    اینجالندن صدای ایران - لندن، انگلستان
    توهین به زنان ودختران ملکت نیست،اگه همین الان این موجود توخیابونا وپارک های ایران قدم بزنه یا سوار تاکسی واتوبوس ومترو بشه یا از فروشگاهها در حال خرید باشه ، از ظاهرش کی میتونه بشناستش!؟ وقتی این قیافه داشتن برای دخترای سرزمینم شده کلاس ، ..
    124
    128
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین
    چیزی عجیبی نیست خیلی از پورن استارها قبلا ایران آمد ه اند این هم به درخواست یکی از آخوند های قم که صاحب نفوذ هست آمده تا صیغه چند روزه یکی از آخوند ها شود
    106
    108
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    juvel - اسلو، نروژ
    فدای قا قا بیاو سیاحت کن ببین چه خبره !!
    94
    91
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    اریوبرزن - تبریز، ایران
    تفکر جان، شنیدم جدیدا ایران بودی، راستشو بگو کجا رفته بودی؟ بخدا بخدا رفته بودم سقا خونه دعا‌ کنم......‌ای کلک باهاش عکس هم گرفتی‌؟ عمران اگه روت بیفته ایربگات می‌ترکه!! :) :) :) :) :) :) :) :) :)
    61
    60
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    رقص پرواز - پراگ، چک
    از پیامدهای نادرست اجباری بودن حجاب اسلامی و قوانین بدوی حاکم بر کشور است که ظاهر دختران ایرانی به ظاهر ستاره های پورن کشورهای ازاد شباهت دارد. طنز تلخ قضیه زمانی است که حامیان حکومت به جای اینکه چشمانشان را باز کننند و ببینند حاصل این همه اجبار چه بود، بر عقیده خود پافشاری میکنند و تیر انتقادشان را بر سر زنان کشور فرود میاورند!
    58
    60
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    ali.alain30 - هلسینکی، فنلاند، فنلاند
    خخخخخخ. خیلیم خوش اومده. درود بر مردم ایرانم که خدا رو شکر نشناختنش. خخخخ
    25
    24
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۷
    koros_nl - قم، ایران
    [::Imod.barbekan - منامه، بحرین::]. به تو چه ......؟!! اگر انقدر ادعای خوشبخت بودن را درمیارد , تو سایت ایرانیان چه میکنید ؟ شما ..فقط میخواهید بین ایرانیان جدایی بندازید , شما دشمنان قسم خورده ایران هستید !! شما ....فقط هوا رو آلوده میکنید و .....
    49
    47
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    من منم - سایتاما ، ژاپن
    چه اشکالی داره اون یارو قهرمان پرورش اندامشون اومده بود دختران آقا زاده ها رو پر کنه و این اومده بود پسران آقا زاده رو خالی .حالا شما بگین مرگ بر آمریکا .
    44
    45
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    من منم - سایتاما ، ژاپن
    مگه خودتون اول انقلاب نمیگفتین دیو چو بیرون رود فرشته در آید ! حالا دیو رفته فرشته اومده . شعار مرگ بر آمریکا فرامش نشود .
    36
    35
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    والا این بیشتر شبیهه هیولاست
    24
    26
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    به به چشم آقا روشن :)
    30
    32
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    اینکه ننه فولادزره است.کاش دخترها توو ایران این عکس‌ها رو ببیننن تا بفهمن زیبایی به زود جراحی و چاقو فقط به کراهت ختم میشه.به خدا در آخرین و تنها سفرم به ایران خصوصاً توو اندرزگو و شهرک غرب ایران زمین یک قیافه ‌های دیدم که فقط حالت تهوع پیدا کردم.البته مقصر اصلی‌ آقا یونn که معیار زیباییشون در ایران همین پورنو استار‌ها هستن.شما زیبایی شهره آغداشلو چه الان ش چه توو فیلم سوته دلان رو قیاس کنید با کراهت دوست دختر سوشا مکانی.
    19
    30
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران
    برای خوبیش نیومده ایران چون عملش ارزون بوده و ایرانیا از دم دماغشون مشکل داره اومده.
    28
    21
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران
    اینو داشته باشین سفر انجیلینا جولی رو به افغانستان داشته باشین!
    31
    24
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    Vahid.Persian - لوکزامبورگ، لوکزامبورگ
    خیلی خیلی به ایران خوش آمدی...
    14
    20
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران
    در ضمن ایشون انگلیسی هستند و در ضمن اصلا معروف نیست و اصلا روسپی نیست یه لزبین هست.
    19
    5
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Unkn0wn - اصفهان، ایران
    از فردا همه پورن استارها تو لیست سیاه ایران میرن!
    12
    8
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران
    [::Taha Fgh - بوشهر، ایران::]. لطفا بدون تعصب مطلب بزارید. عمل زیبایی تو beverly hills با کیفیت ترین و در ایران ارزانترین هست.چرا که با تبدیل پوند و یورو و دلار به پهن جمهوری اسـ... چیزی برای گفتن نداریم!
    15
    15
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    sarzamine mann - اسلو، نروژ
    واقعا این بدن مصنوعی حصرت خوردن داره اخه ، من فکر کنم اومده بوده بدنشو ایران درست کنه نه دماقشو
    10
    13
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    رفته عمل بینی انجام بده دیگه این همه مسخره بازی چیه؟ نکنه ملت برای مسافرت به ایران هم باید اجازه ولایت شیطان رو هم بگیرن. کم مونده خامنه ای یک صدهزار نفر از بسیجی های بیکار و بیسواد رو استخدام کنه واسه چک کردن رفت و آمد مردم
    13
    11
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان
    حالا هرچی !!!!!!!!
    10
    5
    شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران
    اینستاگرامشو حذف کرد...بد بخت شدیم رفت!
    12
    4
    یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    ببخشید مثل اینکه بستگان این خانم هم عضو این سایت هستند، کلی منفی گرفتم
    12
    4
    یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    خودمونیم چه‌قدر استاد و کارشناس در امور پورنو و پورنو استار شناسی‌ داریم.
    6
    4
    یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::Taha Fgh - بوشهر، ایران::]. تو همیشه با خودت حرف میزنی‌ و مباحثه و تبادل نظر میکنی‌؟حتی توو سایت و دنیای مجازی؟
    5
    5
    یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    نہ بابا اومدہ بودہ پیش الہام چرخندہ زہرایی بشہ چون شنیدہ بودہ پولش خیلی بہترہ
    6
    2
    یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران
    [::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. برو عامو تا دیپورتت نکنن تو دریا غرق بشی!
    8
    0
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    behran - کردستان، ایران
    [::Taha Fgh - بوشهر، ایران::]. چون در حکومت اسلامی ورود پورن استار آزاد ولی فعال حقوق بشر ممنوع است!
    2
    13
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.