داریوش مهرجویی : این پزشکان بی عرضه و احمق که چنین گوهر گرامی رو نابود کردند

داریوش مهرجویی‌ در مراسم ترحیم عباس کیارستمی خواهان محاکمه پزشکان به عنوان قاتلین این کارگردان شد.
 
به گزارش آنا، داریوش مهرجویی که در مراسم ترحیم عباس کیارستمی از او خواسته شد تا سخن یا خاطره‌ای در مورد کیارستمی بگوید، در میان جمع فریاد زد: من سه روز است که نخوابیده‌ام و اندوه عمیقی را تجربه می‌کنم. عصبانی هستم از این اتفاق و از نظر من مقصر جراحانی هستند که عباس کیارستمی را کشتند.
 
وی ادامه داد: پزشکان بی‌عرضه احمق که چنین گوهر گرانقدری را کشتند. باید آنها را به محاکمه بکشیم. این وظیفه ما سینماگران است.
 
مهرجویی که در میان جمع ایستاده بود ادامه داد: او یک بی‌گناه بود و به خاطر غفلت، بی‌عرضگی و ندانم‌کاری پزشکانی که سوگندخورده هستند، کشته شد.
 
در ادامه و در واکنش به سخن علیرضا شجاع‌نوری که از او خواست خاطره‌ای از کیارستمی بگوید، گفت: چه خاطره‌ای بگویم که ما با هم به آمریکا رفته بودیم؟ من عصبانیم. از این بی‌مسئولیتی. از این حقارتی که گریبان ما را گرفته است. ما مردمی بودیم که بر نیمی از کره زمین حکمرانی می‌کردیم. جراحان ما در سال‌های گذشته بهترین عمل‌های جراحی را انجام دادند، اما این آقایی که پزشک عباس کیارستمی بود او را کشت.
 
مهرجویی تاکید کرد: قاتلین در میان ما هستند، باید آنها را محاکمه کنیم.
 
+242
رأی دهید
-33

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    Jalal50 - تهران، ایران

    البته ایشون حق داره احساساتی بشه ولی این حق را نداره که به کسی تهمت قاتل بزنه وقتی جرمی ثابت نشده. این کار ایشون اصلا مودبانه واخلاقی نیست.
    269
    97
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان

    از پزشکاى ایران مزخرف تر و بى عرضه تر و مغرور تر نداریم ، به جون آدمها میگن وسیله پولسازى
    60
    341
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    alafemofid - کیف، اوکراین

    احساسی صحبت نکنید اقای مهرجویی!
    250
    69
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    aerosmith666 - ادلاید، استرالیا

    ادم نمیدونه باید تاسف بخوره - چرا ایرانیا انقدر جو گیر و متاسفانه بدون هیچ منطقی فقط حرف میزنیم- اولا عمر دست خداوند - اگر ایشون باید میرفتند در ان زمان و در ان مکان حاذق ترین دکترها هم کاری از دستشون بر نمیاد- اصلا این اصل را هم فراموش کنیم - اقای کیا رستمی عزیز همه را هم که نمیشه با یک چوب زد- حالا دکتر ایشون حادق نبوده این که درست نیست به همه بی احترامی بشه- به امید روزی که منطق جای احساسی بودن حرکات ما ایرانی ها رو بگیره-
    218
    57
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران

    به پیر به پیغمبر گزینش پزشکی تو ایران اشتباه هست یارو دین و زندگی و عربی و زمین جواب میده چه ربطی به پزشکی داره؟!
    40
    167
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد

    [::millionaire - منچستر، انگلستان::]. اصلا با شما موافق نیستم و درست نیست این کلمات براى پزشکان ایرانى بکار ببرى !! اگر اشتباه میشه و باعث مرگ یک عزیزى میشه دلیل بر بى عرضه گرى همه پزشکان نیست ! ما پزشکانى امثال پرفسور سمیعى داریم که باعث مباهات ایران هستند و امثال او کم نیستند . یادمون نره در هشت سال جنگ پزشکان زیادى جان خودشون براى زنده ماندن رزمندگان ایران از دست دادند و این ناسپاسى در کلمات اصلا قشنگ نیست !!!!!
    158
    64
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان

    به دکتر که نباید باج داد. من خودم بابام بخاطر شکستگی پا بیمارستان بستری بود و عمل کرد. میومدن این دانشجوها بالا سر مریض واسه آموزش و یا بعضا میومدن الکی خون میگرفتن و از این حرفا. مریض های پپه هر چی دکتر میگفت میگفتن چشم. اما ما که باج نمیدادیم. دکتره که باشه باید کارش را درست انجام بده. مثلا میگفتن باید اینجاشم عمل بشه. میگفتیم چرا؟؟ بعدش یه جواب بیخود میدادن میگفتیم نخیر لازم نکرده. من خودم تا حالا به خاطر بابام پنج شش بار بیمارستان بودم اونم یک ماه یک ماه. بیمارستان میدون جنگه اگه یه لحظه حواست نباشه بیمارت را میکشن شوخی هم نداره بچه بازی نیس که. تا دلت هم بخواد بیمارستان دکتر ناشی ریخته که میخواد کسب تجربه رو مریض عزیز تر از جون تو. من یه توصیه دارم به عنوان کسی که خاک خورده بیمارستانه. اگه میخوای مریضت زنده بیاد بیرون اولا اطلاعاتت را ببر بالا که جلو پزشک کم نیاری ثانیا هر چی گفتن نگید چشم. نود درصد کارهای پزشک ها بیخودیه. یه مساله را قبول دارم اونم اورژانسه. خداییش پزشک های اورژانس کارشون خوبه و مرده را زنده میکنن.
    32
    148
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    نیکولاس - پاریس، فرانسه

    دکتر چی‌چی،روزگار چی‌؟مشتی دانشجو که ساله اول دانشگاه هستند و خیلی دوست می‌دارند که بهشون بگن دکتر و روپوش سفید میپوشن و جوگیر میشن اینها دکترند!!!!حالا دیگ وای به داده مردم برسه با این ساله اولی‌‌های دانشجو دکی...
    28
    98
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    مردک دیوانه بی تربیت به چه حقی به پزشکان یک مملکت توهین می کنه ؟ اینها مثلا سکان دار های فرهنگی یک مملکت هستند .وقتی خود آن مرحوم و نزدیکانش پرونده پزشکی شان را از مردم پنهان می کنند همین میشه .تریبون هم که دستشون هست شروع می کنند به خراب کردن یک قشر .حالا هم نو بت پزشکان شده که تو ایران با ان امکانات دارن برای مردمشون تلاش می کنند .اینجا هم هر روز کلی آدم میمیره و پزشکان نمی توانند نجاتشون بدن ولی کارگردان های سینما نمیرن بالای صحنه نمایش فحاشی کنند .مهرجویی بره به مسئولینی بگه احمق که اون و امثال اون و ده نمکی ها را آوردن بالاو هر روز یک هنر پیشه شون پناهنده میشه به غرب و ازفساد سیستم سینمایی ایران میناله. بهتره به جای فحاشی نمایشی یک متولی فرهنگی تقاضای رسیدگی به پرونده پزشکی را مطرح کنه و آموزش بده که میشه با ادب هم دنبال حق و حقیقت رفت. حتمأ آن پزشک هم حرفهایی برای گفتن داره. کیا رستمی نیست ولی روحش از اینهمه بی فرهنگی حتما در عذاب هست آدمها فانی هستند و هیچ پزشکی هم نمی خواهد مریضهاش فوت کنند.همه جای دنیا می نشینند و رسیدگی می کنند و بیخود نمیرن بالای تریبون به کل یک قشر توهین کن
    134
    31
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    واقعأ جای تأسف داره . اینهمه توهین به کل پزشکان یک مملکت که آن جا ماندن و برای مردم خودشون دل گذاشتن.پرونده پزشکی مرحوم کیا رستمی باید رسیدگی بشه ولی تمام متد های جراحی در کل دنیا گاهی شکست میخوره .باید امثال مهر جویی یاد بگیرن طرز حرف زدن و احقاق
    107
    31
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    اینکه پزشگ مقصر بوده هنوز ثابت نشده که ایشان اینگونه احساسى شعار مى دهند. اساسا نه تنها مسئله بهداشت و درمان بلکه سایر مسائل در ارتباط با مردم مثل امر تغذیه و مواد خوراکى که به بازار عرضه مى شوند و دهها مورد دیگر اینها همه مسئله است که به درستى اجرا نمى شوند و غفلت و سهل انگارى اینگونه موارد حیاتى جان هزاران تن از ایرانیان عزیز را مى گیرد و هیچکس نیز مقصر و یا تحت پیگرد واقع نمى شود. به عنوان مثال هنوز مواد غذائى که به بازار ارائه مى شود برچسب شرح و توصیف مواد داخل آن را ندارد اینکه چقدر چربى دارد چقدر نمک دارد . آن فرد و یا سازمانى که پروانه پزشگى و یا پروانه تولید مواد غذائى صادر مى کند آیا به راستى تمام اصول و مقررات لازمه براى صدور پروانه را اجرا مى کند؟ اساسا زیر ساخت ها مورد سئوال است آگاهى و دانش مسئولان طراز اول مورد سئوال است افراد در جمهورى اسلامى نه به خاطر مهارت و دانش بلکه به واسطه ارتباط و مذهبى بودن به درجات بالا مى رسند و این است که مى گویند خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا مى رود دیوار کج.
    67
    29
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Big_Bang - درتموند، آلمان

    به چه کسی‌ میخواهی‌ شکایت کنی‌؟ آن زمانی‌ که دسته دسته رزمندگان، خانواده‌ و یا فکو فامیل شهید، اسارتی، مجروحین همه دراجات همه ظرفیتهای پزشکی‌ دانشگاها را پر میکردند و هیچ استادی اجازه رد شدن امتحاناتشان را نداشت و شماها همه شاهد بودید، هیچ اعتراضی نکردید و فکر نکردید که در آینده طبیبان شما در اتاق عمل فقط مردان خدا خواهند بود نه پزشکان. به همین دلایل در ایران زندگی‌ نمیکنم.
    5
    49
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    داد از این بیداد - ایران، ایران

    بالاخره یک نَفَر جرأت کرد و فریاد زد، اتفاقا بجا،درست ،همین مکان و همین زمان باید کسی حرفی میزد،چه منطقی؟مگه این مملکت رو نظم و منطق بِنَا شده که انتظار حرف منطقی دارید اونم از کسی که عزیزترینش رو از دست داده،
    13
    99
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان
    البته ما پرونده پزشکى این مرحوم را نمیشناسیم، ولى من فکر میکنم آقاى کیارستمى بعلت بیمارى سرطانش پیش یک پزشک معمولى نرفته بلکه ١٠٠٪‏ نزد یکى از مجرب ترین و بهترین پزشکان سرطان شناس تحت معالجه بودند و از آنجایى که مکرر در کشور فرانسه هم بودند، فکر میکنم در آنجا هم نزد پزشکى مجرب تحت درکان بودند. ولى متاسفانه بیمارى سرطان، اگر بدخیم باشد و به ارگان هاى دیگه نیز شیوع و متاستاز کند، شانس زنده بودن آن بیمار تقریبا برابر با صفر خواهد بود. سرطان بیمارى ناجوانمردانه ایست و زمانى بیمار احساس بیمارى میکند که این سرطان تقریبا به اوج خود رسیده است. من فکر میکنم صحبت هاى ایشان بیشتر نارضایتى از دستگاه نظام و وضعیت کنونى مملکت باشد.
    30
    25
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    سیرابی - استانبول، ترکیه

    وقتی اجازه نمیدن از راه منطقی مثل برنامه طنز در حاشیه از پزشکان انتقاد بشه . خوب نتیجه اش میشه همین . افرادی مثل جناب مهرجویی که دسترسی به تریبون دارند و زخم دیده هستن یکدفعه منفجر میشن و اون حرفهایی که نباید زده بشه رو عنوان میکنند. مقصر خود پزشکان هستند که خود را تافته جدا بافته میدانند.
    5
    51
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران

    اتفاقا ایشون کاملا درست می گویند ! کسانی که از خارج کشور هستند نظر ندهند ! چون پزشکان ایران امروز با ایران قبل انقلاب متفاوت هستند . امروز اگر پول بخیه نداشته باشی بخیه یک کودک را می کشند اگر جلوی بیمارستان تصادف کنی حاضر نیستند برانکارد بیاورند تا جان یک مریض در حال مرگ نجات دهند ! با هزار ارزو از شهرستان به تهران میایی تا پیش یک متخصص بروی که در شهرستان پیدا نمی شود هزار التماس می کنی تا به تو نوبت بدهند در اخر به جای متخصص و استاد با اسیست های دانشجوی بی سواد پر مدعا دانشگاه تهران مواجه می شوی ! خواهر من بخاطر همین اسیست های بی سواد یک متخصص معروف و سرشناس نزدیک بود فلج شود ! سیستم و شیوه درمانی بهداشتی ایران اشتباه است دکتر های خارج نشین برای دکترهای ایران رگ گردنتون نزند که این جماعت شرافت ندارند فقط به پول فکر می کنند و جان انسان ها برای انها ارزشی ندارد و دست ما هم به هیچ جا بند نیست برای شایت از اینها ! می دانید من و تو یک برنامه از یک دختر کوچولو در شیراز نشان داد که بخاطر اشتباه پزشکان در بیمارستان نمازی این کوچولو فلج شده است . و پدر این بیچاره دستش به هیچ جا بند نیست
    8
    68
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران

    چون هر جا شکایت کرده است هیج جا پاسخ گو نیست در صورتی که در غرب پدر این جور پزشکان را در میاورند .
    4
    54
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirir - تهران، ایران
    [::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. توضیحاتت کاملا به جا بود. بهتره همه به این موضوع توجه کنن. امروزه به هیچ آدمی به راحتی نباید باج داد. پلیس و پزشک و مدیر و .. خودت باید مراقب منافع خودت باشی.
    1
    13
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس

    ایشون واقعا فکر میکنه که ایران اسلامی عدالت و برابریست، نه ، مگر خمینی هندی یا از آقازادهها و رهبر الدنگ‌ها بوده که از بهترین کادر پزشکی‌ اروپا ۲۴ ساعته بالا سرش باشه، نه آنجا ایران یعنی‌ دزدی و فامیل بازی و دروغ و ریا از طرف حاکمان ظالم. جان انسان مانند گوسفند البته در اکثر کشورهای اسلامیست
    2
    27
    ‌چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    حفظ جان مردم فقط بر دوش پزشکان نیست .مهرجویی اگر مرد عمل هست یک فیلم از کل اعدام های سال ۶۸ بسازه.یک فیلم از جنگ طلبی های خمینی که صد هاهزار نفر را کشت .یک فیلم ازخامنه ای بسازه که تو زندانهای مخوفش چقدر آدم فقط به جرم عقیده کشته شده. آنهایی که به پزشکان حمله می کنند چرا چشمهاشون را به روی حقیقت بستن؟ ندا اقا سلطان را کی کشت؟ اینهمه سربازایرانی چطور پر پر شدن برای فلسطین؟ چطور اخوند ها اینهمه خون ریختند و کشتند و تبیعد کردن و ویران کردن چطور امید کوکبی ها دارن می پوسن اونجا مهرجویی یک فیلم نساخت. حالا پزشکان قاتل شدند ؟ اصلا گیریم پزشکان قاتل .شما بشمارید قتل های خمینی و خامنه ای و قوه قضائیه ایران را؟ مهرجویی بهتره از خودش فیلم بسازه که ۴۰ سال مجیز جمهوری اسلامی کثافت را گفته.چرا هیچ کی به نظام جمهوری قاتل اسلامی کار نداره که خون اینهمه آدم را ریخته؟یا اینهمه بنزین سرطان زا را زمان احمدی نژاد خائن مزدور ریختن تو حلقوم ملت.
    16
    10
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    مثل آب خوردن تشخیص سرطان میدن. مثل آب خوردن بیخودی بستری میکنند .مثل آب خوردن برات عمل می تراشند. اینها تشخیص اشتباه نیست کاسبی شده. اول اینکه سه ماه به عید عمل نکنید چون همه این عملها واسه درآوردن هزینه سفرهای عیدشونه. دوم اینکه هیچ موقع به حرف یک دکتر یا حتی دو دکتر دست به عمل یا انجام شیمی درمانی و این مزخرفات نکنید.
    1
    18
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    همین هفته پیش تو همین سایت یک خبر بود که دکترا تشخیص سرطان داده بودند واسه یک زن که شوهر و بچه هم داشته و بدبخت از روی درماندگی آمده برای شوهر و بچه اش یک آینده نگری بکنه و یک زن برای شوهرش ردیف میکنه که اگر مرد از آنها سرآوری کنه و بعدش می بینند که سرطان نداشته و تشخیص اشتباه بوده و کار با زنی که خودش برای شوهرش گرفته بوده به دادگاه میکشه ولی جالبتر اینه که این زن و شوهر بدبخت انقدر نافهم و کم شعور بودند که از خودشون نپرسیدن بعد از یک سال یا دوسال که کلی هزینه دکتر و دارو و درمان و بستری و شیمی درمانی دادند چطور میشه یکدفعه بیخودی خوب شده باشه و . آخه آدم احمق جز اینها کس دیگه ای هست که خیلی راحت بگه کار خدا بود!؟ چه کار خدایی یارو یکی دوسال راحت 20 میلیون کیسه ات کرده و بعدش خیلی با تعجب بهت گفتن نه هیچی نبوده. متاسفانه باید این خانوم و بقیه کسایی که اینطوری سرکیسه شدند شکایت کنند الان زمان خوبیه و باید این دکترایی که تعدادشون هم بسیار زیاد شده در ایران دکتراشون رو مردود اعلام کنند و مدرکشون رو باطل کنند. خدایش 100 نفر رو اینطوری کنند شرایط عوض میشه
    0
    19
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    پزشگان معالج یا بهتربگم,قاتلین با مدرک پزشگی آن مرحوم در ایران و سایر نقاط جهان دوست و فامیل زیادی دارند که اینطور از این سهلنگارها دفاع میکنند.اگر سازمان نظام پزشگی خلافکاری های پزشگی ایران را در 5 سال اخیر,بدونه کم و کاست ,منتشر بکنه,یک دفترچه 20برگ خواهد شد و درطی این 60سال,یک پزشگ خطا کار بدرستی محکمه و مجازات نشده و ما بناچار و از روی درمانده گی و ناتوانی و بی عرضه گی دست بدامن خدا میشویم که خودت آنهارا به تیر غیب گرفتارکن که البته از این بابت هم تاکنون خبری نشده
    2
    16
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Biniaz - رم ، ایتالیا
    یک سال پیش مادرم زمین خورد و یک استخوان انگشت کوچک دستش مو برداشت ، به چند دکتر مراجعه کرد و در نهایت یک دکتر بی همه چیز گفت که باید عمل بشه و یک پین گذاشته بشه . مادرم جراحی کرد و دستش یک ماه در گچ بود ، قبل از عمل دست بدون نقص بود و کمی درد داشت اما بعد از اینکه گچ رو باز کردند ، متوجه شدند که دست از محل گذاشته شدن پین عفونت کرده ، به یک پزشک که از اقوام ما بود مراجعه کردیم و گفت که اصلا نیازی به عمل و حتی گچ گرفتن نبوده و این دست به مرور خودش خوب میشده . او گفت سریعا پین رو از دست خارج کنید تا عفونت دردسر ساز نشه ، مجددا جراحی شد دست مادرم و باز سه هفته در گچ و بعد از باز کردن گچ دست ، دست مادرم از کار افتاد ، انگشتهاش دیگه جمع نمیشن و با دست راستش خودکار هم نمیتونه بگیره دستش . دکتر بی همه چیز برای کسب در آمد بی اساس مادرم رو دو بار جراحی کرد و در نتیجه دستی که سالم بود کاملا از کار افتاد.هیچ وقت اشک های مادرم رو بعد از اینکه این مشکل براش پیش اومد رو فراموش نمیکنم. تا به حال از لحاظ روحی مادرم که همیشه مثل شیر بود رو اینجوری ندیده بودم . یک تف تو صورت اون دکتر طلب من وقتی برگردم.
    4
    20
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    مشکلات ایران خیلی عمیق تر از این حرفهاست .حرف من توهین به کل یک قشر هست.در ضمن اینکه جمهوری اسلامی در هر شهر و ده یک به اصطلاح دانشگاه زده و بدون رعایت استاندارد های جهانی فقط مدرک پخش میکنه هم تقصیر پزشکان نیست. هر جوانی پایش را میگذاره دانشگاه به امید این میره که کارآمد و ورزیده فارغ التحصیل شه .هیچ پزشکی نمی خواهد بیمارش بمیره .اگر امکانات لازم و علم روز دنیا در ایران درست تدریس نمیشه و نیست تقصیرنظام حکومتی ایران هست .مهرجویی به جای احمق خواندن کل پزشکان و انکار زحمت انهایی که حتی با همین امکانات کم کنار مردم هستند دل خیلی ها را شکست.ایشان باید از خودش گله کنه که با اینهمه فساد اداری و اخلاقی اینهمه ظلم حکومتی اینهمه کودکان کار هنوز فیلم میسازه . خب بقیه چرا کوچ می کنند ؟ به دلیل اینکه نمیتوانند ظلم این حکومت را تحمل کنند. ایشان که متولی فرهنگ یک مملکت هست باید فیلم عمیقی بسازه از اینکه چطور پزشکان امروز ایران از داشتن امکانات آموزشی و تکنیک های روز دنیا و دارو های جدید محرومند.
    2
    4
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    پدر من با هزینه شخصی خارج از ایران درس خواند پزشک شد و به ایران بازگشت ولی زیر بمباران بیمارستان صحرایی برای نجات جان سرباز ها جان عزیز خودش را از دست داد و مادرم می گفت همکار های سطح پایین ترش هرگز پاشون را جبهه نذاشتن و امروز زنده اند و در پستهای بالا.مهرجویی فیلم بسازه از اینهمه بی سوادی ظلم ناکار امدی سپردن کار به ناکاردان از فسادی که در اموزش و پرورش هست ا ز تجاوز های پیدا و پنهان از دزدی های سران یک مملکت از فساد روحانیت از قوه قضائیه که مثل آب خوردن جوانها را زندان می کنه و به جرم عقیده پرپر. از معلمهای متجاوز از دکترهایی که سواد نداشتن ولی چون سپاهی بودن یا جزو روحانیت و فامیل هاشون امدن بالا از تقسیم بورس ژاپن و امریکاو اروپا بین حداد عادل و خامنه ای زاده ها و خانواده خمینی و لاریجانی ها.اگر نمیتونه فیلم این خیانت ها را بسازه پس بنشینه خانه اش مثل میلیونها ایرانی درد مندی که خانه نشین شدند و یا ا ز بیدادخانه کوچ کردند. هر کار میکنه بکنه ولی سطحی و پوچ بالای یک تریبون به کل یک قشر توهین نکنه . چون در هر قشری خوب و بد هست.
    1
    10
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    sikan - موناکو، فرانسه
    پزشکی در ایران کاملا مغایر با جهان متمدن هست در اروپا پزشکی اصلا بیزنس با جان مردم نیست به نظرم باید به شدت جلوی مافیای این تاجران ادمکش ایستاد میتونن از اروپا و حتی هند پزشکانی خیلی بهتر با هزینه کمتر بیارن ایران ولی آخوندها براشون جون مردم مهم نیست
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.