عکس روز‬: بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین با "حجاب" در تهران

 "فاکوندو ایمهاف"، بازیکن تیم ملی والیبال آرژانتین (نفر اول سمت چپ) این عکس را در صفحه‌ی اینستگرام خود منتشر کرده و در زیر آن نوشته: "استایل ایرانی".
 
در این عکس "فاکوندو سانتوچی" و "سباستین سوله" دو بازیکن دیگر آرژانتینی نیز دیده می‌شوند.
 
تیم ملی آرژانتین، برای شرکت در هفته‌ی سوم "لیگ جهانی والیبال" که از جمعه‌ (۱۱ تیر-۱ جولای) در استادیوم آزادی تهران آغاز می‌شود، به ایران آمده‌اند.
+117
رأی دهید
-53

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان

    چهار تا کشور بی سر پا هم واسه ما آدم شدن. کاملا مشخصه دارن زنان ایرانی را مسخره میکنن. تماشگران ایرانی باید یه درس درست و حسابی بهشون بدن.
    157
    100
    جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان

    آره، آرژانتین بی‌ سرو پاهه، کانادا بی‌ سرو پاهه، همه کشور‌ها بی‌ سرو پاهن، فقط اونجای آسمون سوراخ شده، شما با سر و پاه افتادی پایین با ۷۵ میلیون هموطنت. نه؟ . خوب جای مسخره هم داره. هیچ جای دنیا کسی‌ نمیفهمه این موضوع رو. روسری سرت کن که مرد تو رو دید حشری نشه :))) مخصوصاً که این حجاب اجباری هم باشه و ببینی‌ که زنان ایرانی‌، حداقل ۵۰% شون این حجاب رو اجباری سرشون می‌کنن. حالیه که عزیز من همه کشور‌های همجوار، حتی آذربایجان هم با سرو پا شدن، ملت و کشور ما هنوز ول معطل است و اندرخم یک کوچه‌. مملکت با سر و پای ما، که عکس گرفتن یک جوان با دختر‌ها تو اینستاگرام خبرساز می‌شه. پلیس اینترنتی و دادستانی و دادگاه و ۹۰ روز زندانیش می‌کنن، بعدشم مجبور میشه بزنه به چاک. چی‌ میگی‌ تو؟ اینم از مملکت با سر و پات...
    43
    117
    جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Liberte - تهران، ایران

    کارشون اصلا خوب نبود. ولی از این نظر که مسلمانها رو به خود بیارند که چقدر این سنت و رسمشون عجیب و غریبه ، کمی خوب به نظر می رسه.
    19
    44
    جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hamidla - هامبورگ، آلمان
    تحقیر دیگران کا زیبایی نیست.
    37
    50
    جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان
    [::Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان::]. درسته از اسب افتادیم ولی از اصل نیفتادیم. اگه تمام مردم ایران توسر خور و بدبخت و معتاد هم باشن من بازم اجازه نمیدم چهار تا آرژانتینی بی بته بی سر پا مردم ما را مسخره کنن. اونها هیچ حقی ندارن که در مورد مردم ما نظر بدن یا بخوان اونها را مسخره کنن. فرهنگ ایرانی یک فرهنگ اصیل و تاریخیه و ما به کمک همون گنجینه فرهنگیمون به زودی از این شرایط رها میشیم. کل تاریخ و فرهنگ آرژانتین به اندازه یک دهم تاریخ ایران هم نیست. ایران در طول تاریخ پستی بلندی های زیادی داشته و دوره تاریک آخوند ها بخش بسیار ناچیز در تاریخ ایرانه و این دوره هم خواهد گذشت.
    52
    44
    جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان

    دوست عزیز، درسته که فرهنگ ایرانزمین بسیار کهن است، ولی‌ آیا ملت ایران از این فرهنگ کهن و غنی‌ و دیرینه‌ خود در زندگی‌ روزمره استفاده میکند؟ آیا اون فرهنگ کهن و تمدن چند هزار ساله که همه ما به آن افتخار می‌کنیم، در زندگی‌ روزمره ما نقشی‌ را بازی می‌کند؟ ما متاسفانه مشکل بزرگبینی داریم و این بزرگبینی باعث میشود که اشتباهت خود را نبینیم و برعکس دیگران را تحقیر کنیم و با جملاتی مثل "اونا هم واسه ما آدم شدن" و این چیزها، خودمان را بزرگ نشان دهیم، در صورتی‌ که دقیقا بر عکس است. جامعه بیمار ما متاسفانه هیچ جایی‌ برای فرهنگ ایرانزمین نگذاشته است. فرهنگ ایرانزمین فقط در کتاب هاست و شاهنامه فردوسی‌ در قفسه خانه خیلی‌‌ها پیدا میشود، ولی‌ خدا نکند لای آن را یک بار باز کنیم. ما فقط واژه‌هایی‌ از فرهنگ خود می‌دانیم و بس. هر چه باشد عزیز من ملت آرژانتین نمیرود وسط میدان منتظر دیدن اعدام یک انسان باشد. مردم آرژانتین تماشاچی شلاق خوردن همنوع خود نمیشوند. مردم آرژانتین اگر کسی‌ به ناموسشان بی‌ احترامی کند و موی سر دختری از کشورشان را به علت بد حجابی بکشد، نمیایستند و تماشا نمیکنند.
    4
    41
    جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران

    [::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. شما خوشبختانه تو ایران نیستی. هم از اسب و هم از اصل و هم از قاطر افتادیم. تو همه چیز سقوط کردیم الا تو تکبر و خودبزرگ بینی!
    21
    59
    جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ahora_nima - استکهلم، سوئد
    [::Taha Fgh - بوشهر، ایران::]. دست مریزاد خیلی‌ باحال گفتی‌
    5
    17
    جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    sarbaz007 - المان، آلمان
    یه کم این آخوند خجالت بکشن این حجاب کل ایرانو سرویس کرده
    4
    5
    شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    خوب کاری کردن، حجاب مسخره‌ترین چیز دنیاست. دقیقا مثل اون چیزی که فریاد خاموش گفت. شما موهاتونو بپوشونید که مردا حشری نشن. هیچ جای دنیا تکرار می‌کنم هیچ جای دنیا این چیز مسخره اجباری نکردن بغیر از یک شهر تو عرعرستان و بعدم تو کشور ایران. حالا برید دوتا دوتا اسم دشمنان ایران و قاتلان ایرانیان رو رو خودتون بذرید مثل امیر حسین و محمد علی‌ بعدم هی‌ بگید عربا اینن و اونن. تو دوبی‌ مشروب خوردن آزاده ولی‌ تو ایران آب خوردن حرومه. ... تو این عقایدتون با اون حجاب اجبریتون آخوندای مفت خورتون
    5
    10
    شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان به تمسخر گرفن مردم کار زشتیه و هیچ توجی هی نداره اما سوال اینه که آیا زن های ایرانی به اراده خودشون حجاب دارن یابه زور چماق و جنایت ؟ مردمی مثل مردم ایران که که همیشه زیر چماق تحقیر و جنایت و بدبختی بودن باز هم خیلی شرف دارن به کسانی که دارن در آزادی زندگی میکنن و اینه حال روزشون . وقتی همین مردم اروپا یا آرژانتین در زیر همون فشاری که مردم ما زندگی میکنن بودن و خودشون رو حفظ کردن باید گفت به به و چه چه یک هفته همون شرایطی که در ایران حاکمه سر این اروپاییی ها بیاد هم دیگرو زنده زنده میخورن .
    4
    3
    شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.