عاقبت پیدا شدن کرم در غذای دانشجویان بابل

تحصن دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل، روز گذشته پایان یافت و پیمانکار آشپزخانه جریمه شد. رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برای بهتر شدن کیفیت غذای دانشجویی علاوه بر جریمه پیمانکار آشپزخانه این دانشگاه تصمیم گرفته شد، یک مرکز بهداشتی از بیرون دانشگاه بر پخت ،تهیه و توزیع غذا نظارت داشته باشد که برخی دانشجویان معترض با این پیشنهاد مخالف بودند.
 
واثقی امیری گفت: مشکل کیفیت غذای دانشجویان با جدیت پیگیری می شود و امیدواریم دانشجویان به این باور برسند که دانشگاه آماده است تا راه حل مناسبی بیابد. اگرچه برخی کارشناسان معتقدند کرمی که در غذا دیده شده است کرمی نیست که در داخل برنج یا مرغ پخته یافت شود ولی اصلا در این بخش ورود نکردیم و حق را هم به دانشجویان می دهیم .
 
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ظهر چهارشنبه به دنبال مشاهده کرم در یکی از سینی های غذا از گرفتن غذا و خوردن آن خودداری کرده و خواستار حل این مشکل شدند. این دانشجویان که با گذشت سه روز از این اتفاق، همچنان معترض بودند و استعفای معاون دانشگاه را خواستار شده بودند؛ پس از ۴ ساعت جلسه شبانه با نمایندگان دانشگاه به تحصن خود پایان دادند.
 
بر اساس توافق نمایندگان شورای صنفی رفاهی دانشجویان با نمایندگان دانشگاه مقرر شد نماینده این شورا بر امور سلف و آشپزخانه نظارت مستمر داشته باشد.
 
برگزاری جلسات مستمر و ماهانه با معاونان دانشگاه، توزیع وعده صبحانه برای همه دانشجویان مستقر در خوابگاه و تهیه ۱۵۰ وعده صبحانه برای دانشجویانی که درخوابگاه ساکن نیستند و توزیع وعده ناهار گرم در روز پنج شنبه نیز از دیگر موارد این توافق بود.
 
دانشگاه صنعتی بابل، شش هزار دانشجو، ۲۰۰ عضو هیات علمی و بیش از ۱۵۰ کارمند دارد.
 
غذای این دانشگاه را یک شرکت بخش خصوصی تامین می کند.
+35
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    Liberte - تهران، ایران
    فرزندانم اگه همه باهم باشید و دست در دست هم باشید ،هیچ کس نمی تواند زور گویی کرده و حقتان را پایمال نماید.
    2
    12
    شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Liberte - تهران، ایران
    فرزندانم اگه همه باهم باشید و دست در دست هم باشید ،هیچ کس نمی تواند زور گویی کرده و حقتان را پایمال نماید.
    4
    3
    شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.