پیراهن جدید تیم ملی ایران در غیاب کارلوس‌ کی روش رونمایی شد

شرکت جیووای ایتالیا اسپانسر جدید لباس تیم ملی فوتبال ایران از پیراهن جدید تیم ملی رونمایی کرد.
 
پیش از این شرکت آلمانی آل اشپورت به مدت ۴ سال اسپانسر اصلی لباس تیم ملی ایران بود که کارلوس کی روش بارها از کیفیت نامناسب لباس‌های این شرکت انتقاد کرده بود.  
گفته می‌شود شرکت جیووای ایتالیا با امضای قرارداد سه ساله، ۶ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت کند.
 
قرار است تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان ایران از لباس طراحی شده استفاده کنند. هیچ کدام از بازیکنان، مربیان و مسئولان تیم ملی ایران در مراسم رونمایی لباس جدید تیم ملی ایران حضور نداشتند. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور مربیان و بازیکنان تیم ملی در این مراسم گفت: "باید در نظر داشته باشید که بازیکنان یا در ایران حضور ندارند و یا در باشگاه های خود تمرینات را دنبال می کنند. مربیان تیم ملی نیز که در ایران حضور ندارند و به همین دلیل امکان شرکت آنان در مراسم امروز بسیار سخت بود و یقین داشته باشید که مشکلی بین آنان با فدراسیون وجود ندارد."
+4
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان
    تنها تیمی که این اسپانسر را دارد. در حالی که آدیداس و پوما و نایک حاضر به قرارداد بستن هستند چرا این شرکتهای گمنام با اجناس بنجل؟ حتما رشوه حوبی دریافت شده وگرنه کی میره با این شرکتها که هیچکسی هم انها را نمیشناسد قرارداد ببندد؟؟ البته از این فدراسیون بهتر از این نمیشه انتظار داشت.
    0
    12
    ‌پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.