فال روز دوشنبه ۲۵ اپریل - ۶ اردیبهشت

فروردین
 
امروز گویا خلاقیت و اشتیاقات شما کم شده اند. اما می توانید دوباره آنها را برانگیخته کنید. از امروز تا آخر شهریور این فرصت را دارید تا هر نشانه ای برای ارتقا پیدا می کنید را بررسی کنید و اگر کاربردی بود، برای آن برنامه ریزی کنید. امروز احتمالا احساسات شما ثابت نیستند و دایم سرد و گرم می شوید. هر چه قدر هم که دیگران از شما انتقاد کنند، باید آرامش خود را حفظ کنید و با کسی وارد بحث یا مشاجره نشوید. به این افراد به چشم آینه ای نگاه کنید که معایب شما را هویدا می کنند. پس نباید از آنها ناراحت که حتی برعکس، بسیار هم خوشحال شوید.
 
فال حافظ
 
شراب لعل کش و روی مه جبینان بین***خلاف مذهب آنان جمال اینان بین
 
به زیر دلق ملمع کمندها دارند***درازدستی این کوته آستینان بین 
 
تعبیر: ظاهرتان خلاف آن چیزی است که درونتان می باشد. خوبی ها و هنرهایتان را پنهان کرده اید. همه فکر می کنند انسان متکبر و مغرووری هستید اما بر عکس به عهدهایی که بست اید عمل می کنید. یاران و همنشینان خود را دوست دارید. به زودی از بند اسارت رها می شوید و به عافیت کامل می رسید در این زمان است که کینه و کدورت ها را دور می ریزید و دلتان را پاک می کنید
 
اردیبهشت
 
تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می دهید که استعدادهای خلاقانه تان را گسترش دهید.
 
فال حافظ
 
دامن کشان همی شد در شرب زرکشیده***صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده
 
از تاب آتش می بر گرد عارضش خوی***چون قطره های شبنم بر برگ گل چکیده 
 
تعبیر: چیزی را از دست داده اید که بسیار برایتان مهم بوده است حال می فهمید که قدر چه یاقوتگرانبهایی را ندانسته اید و به دنبال چاره اید. باز هم خدا را شاکر باشید که دوباره همه چیز مثل سابق می شود و گمشده تان بر می گردد.
 
خرداد
 
ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم های عاطفی گذشته باشد.
 
فال حافظ
 
درد عشقی کشیده ام که مپرس***زهر هجری چشیده ام که مپرس
 
گشته ام در جهان و آخر کار***دلبری برگزیده ام که مپرس 
 
تعبیر: یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید حرف های او از صدق و صفا می باشد. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هر چند که بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقامتان را بالا می برد.
 
تیر
 
قبول کردن مسئولیت های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.
 
فال حافظ
 
می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان***هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان
 
مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون***تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان 
 
تعبیر:  از جفای روزگار شکایت می کنید کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا" تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانیتان زیاد می شود.
 
مرداد
 
به دلیل استرس و فشاری که این چند وقت اخیر در زندگی شخصیتان داشته اید برخی موقعیت های خیلی خوب و هیجان انگیز کاری را از دست داده اید. سعی کنید بر روی آنچه که با تکیه بر استعدادهایتان می خواهید انجام دهید متمرکز شوید. افراد مهمی در این راه به کمک شما خواهند شتافت. هیچ وقت نمی توان فهمید که آیا اوضاع آنگونه که شما می خواهید پیش خواهند رفت یا خیر، و این موضوع با وجود هیجان انگیز بودنش امروز کمی اعصاب شما را بهم خواهد ریخت. چشم و گوشتان را خوب باز کنید، شاید امروز آن فرصتی که مدت هاست برای رسیدن به خواسته هایتان در انتظارش بوده اید به سراغتان بیاید.
 
فال حافظ
 
خوش کرد یاوری فلکت روز داوری***تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری
 
آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست***گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری 
 
تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. طمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.
 
شهریور
 
خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می کنید. شما به طور ناراحت کننده ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.
 
فال حافظ
 
درآ که در دل خسته توان درآید باز***بیا که در تن مرده روان درآید باز
 
بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست***که فتح باب وصالت مگر گشاید باز 
 
تعبیر: دل تنگ هستی و روح و روان خسته ای داری مه همگی درمان می شود درهای وصال باز می شوند و شادی به رویت لبخند می زند خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات باش که همگی از خوبی و شادی می باشند.
 
مهر
 
آیا فکر ادامه تحصیل ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟ چیزی که اهمیت دارد این است که پیشرفت کنید، اگر این پیشرفت از طریق ادامه تحصیل مقدور می شود چرا که نه؟! اگر یکی از اعضای خانواده تان رازی را با شما در میان گذاشت با او به تندی رفتار نکنید، شما همه چیز را در مورد این مسئله نمی دانید. اگر یک مسئله مالی مانند یک بدهی شما را نگران کرده است بهتر است به جای حرف زدن با واسطه ها، خودتان با شخص مربوطه حرف زده و خیال خودتان را راحت کنید. گاهی بهتر است به توصیه های عشقی دوستانتان توجه نکنید، اگر فکر می کنند کسی که دوست دارید برای شما مناسب نیست یا بهتر است کمی زمان به خودتان بدهید، به آنها بگویید امروز نظرشان را برای خودشان نگه دارند.
 
فال حافظ
 
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند***چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
 
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس***توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند 
 
تعبیر: مشکلی داری به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند ذات تو خوب است ولی ظاهرا" خود را بد نشان می دهی.
 
آبان
 
امروز خوب استراحت کرده و خودتان را برای یک هفته کاری پرمشغله آماده کنید. طی دو ماه آینده وقت دارید که خودتان را برای ترفیعی که انتظارش را دارید آماده کنید، پس خودتان را جمع کرده و از این فرصت استفاده کنید، چنین فرصتی هرچند سال یک بار به وجود می آید. درست است که خانواده بزرگترین منبع آرامش برای شما است، اما بد نیست گاهی هم با دوستانتان وقت بگذرانید، فعالیت های اجتماعی خود را نیز باید حفظ کنید. برای نزدیک شدن به عشتان هرکاری که می توانید بکنید، اما اگر می بینید به تنهایی نیاز دارد او را راحت بگذارید. خبرهایی که در مورد عشق قدیمیتان می شنوید و یا مکالمه ای که با او خواهید داشت به تمام شدن همراه با آرامش این پرونده کمک خواهد کرد.
 
فال حافظ
 
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور***کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
 
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن***وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور 
 
تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما" نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی
 
آذر
 
نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید
 
فال حافظ
 
ای نور چشم من سخنی هست گوش کن***چون ساغرت پر است بنوشان و نوش کن
 
در راه عشق وسوسه اهرمن بسیست***پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن
 
تعبیر: کار امروزتان را به فردا موکول نکنید. گاهی هوی نفس و شیطان بر شما غلبه کرده و از راه راست دور می شوید. ذکر و تسبیح خدا راریاد به جای آورید. در کاری که می خواهید انجام بدهید اول همت کنید و اراده داشته باشید. از تجربه ی پیران استفاده کنید در ایم صورت است که از مال و ثروت بی بهره نمی مانید. چشم عنایت خداوند به شماست.
 
دی
 
در این روزها به اطراف و موقعیت هایی که برایتان پیش می آید با نگاه بی تفاوتی می نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس ها، یا موقعیت هایی که روزها یا حتی سال ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می کنیم فعالیت های روزمرتان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی سابق تان برگردید.
 
فال حافظ
 
سحر بلبل حکایت با صبا کرد***که عشق روی گل با ما چه ها کرد
 
از آن رنگ رخم خون در دل افتاد***و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد
 
تعبیر: خود کرده را تدبیر نیست. همت کن از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر آن وقت می بینی که چطور خداوند به راحتی بلایا را برطرف می کند. تو هم به خودت بیا با خدا عهد و پیمان ببند تا به فر دولت برسی.
 
بهمن
 
هم اکنون ساده ترین شیوه برای شما این است که سعی کنید بر برنامه های خود نظارت داشته باشید تا بتوانید کارهایی که افراد دیگر هم انجام می دهند را هم بررسی کنید و سعی کنید بر آنها هم تأثیر داشته باشید. وقتی که سخنان شما برای همکارانتان لازم الاجرا باشد آنها نصیحت شما را خواهند پذیرفت. اما زیاده روی هم نکنید. حتی یک قضاوت کوجک در مورد برنامه ریزی های یک فرد دیگر می تواند بر روی خود شما هم تأثیر مثبتی داشته باشد.
 
فال حافظ
 
در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم***کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم
 
عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند***وین همه منصب از آن حور پریوش دارم
 
تعبیر: در دلت غمی داری که با آن زندگی می کنی ولی بدان در این دنیا همه چیز فانی است و نمی ارزد که بخواهی زندگیت را تباه کنی. غم دلت را به کسی نگفته ای و در عین غمگینی می خندی. زندگی را هر طوری که بگیری می گذرد. پس امید داشته باش و از نعمات خدا لذت ببر.
 
اسفند
 
امروز آمادگی تفریح کردن را دارید. اما به آن آسانی ها هم که فکر می کنید نیست. تصمیم می گیرید که یک بازی بکنید اما برخی چیزها جلوی مشارکت شما در آن بازی را می گیرند. یک مشکلی برای برقراری تعادل بین خوشگذرانی شما و نیاز به ایجاد روابطی صمیمی تر و عمیق تر وجود دارد.دلیلی هم برای تحلیل بی پایان آن وجود ندارد. فقط به شرایط فعلی خود توجه کنید و به حرف دل خود گوش کنید نه به عقلتان.
 
فال حافظ
 
اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول***رسد به دولت وصل تو کار من به اصول
 
قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا***فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول 
 
تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.
+12
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.