فال روز جمعه ۲۲ اپریل - ۳ اردیبهشت

فروردین
 
شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت ها بیشتر خواهد بود.
 
 فال حافظ

بود آیا که در میکده ها بگشایند***گره از کار فروبسته ما بگشایند
 
اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند***دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند 
 
تعبیر: اگر می خواهی درهای حاجت به رویت باز شود از دروغ و ریا دوری کن. به صفای دلت و به خاطر دعاهایی که کرده ای درهای مراد به رویت گشوده شده و رقیبان و حسودان از ناراحتی خون گریه می کنند. نامه ای به دست تو خواهد رسید که عین مراد است. خداوند یار توست.
 
اردیبهشت
 
امروز وقت آن رسیده است که برای تمام تلاشی که در این مدت کرده اید به خودتان جایزه بدهید، به شرطی که خودتان هم خود را لایق این جایزه بدانید. این یکی از رازهای موفقیت است، اگر همیشه دیگران را در اولویت قرار داده و خودتان را به طور مناسب مورد تشویق قرار ندهید، دنیای اطرافتان نیز همینطور عمل خواهد کرد و آنچه لایقش هستید را به شما نخواهد داد. این بدان معنی نیست که نباید به دیگران کمک کنید، اما خودتان را هم نباید در آخر لیست قراربدهید. به توانایی های خود توجه کنید، موفقیت خود را تایید کنید و به خودتان جایزه بدهید. شخصی است که مدت هاست با شما قهر بوده برای آشتی پیشقدم خواهد شد.
 
فال حافظ
 
بخت از دهان دوست نشانم نمی دهد***دولت خبر ز راز نهانم نمی دهد
 
از بهر بوسه ای ز لبش جان همی دهم***اینم همی ستاند و آنم نمی دهد 
 
تعبیر: صبر کرده ای، تحمل کرده ای، عبادت کرده ای ولی نشانه ای از رسیدن به مراد نمی بینی. فکر می کنی دیگر برای جبران ضرر نداری و مدام دور خودت می چرخی بدون اینکه پیشرفتی داشته باشی، ولی عاقبت اجر صبر خود را می بینی و بد عهدی زمانه را فراموش می کنی

خرداد
 
یک نفس عمیق بکشید و به خودتان یادآوری کنید که همه دنیا با هم بر علیه شما دست به یکی نکرده اند. سخنرانی ها و نصیحت های نا خواسته این و آن امروز صبر شما را حسابی به چالش خواهد کشید. کوچکترین دلخوری ها در محل کار به چشمتان همچون مشکلاتی بزرگ خواهند بود و حتی با افراد مورد علاقه تان نیز خوب کنار نخواهید آمد. نیازی به گفتن این نیست که امروز روز خیلی خوبی برای فعالیت های اجتماعی نخواهد بود. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدا از گفتنش پشیمان شوید، روی کاناپه لم دهید و سریال مورد علاقه تان را نگاه کنید. به زندگی زناشویی ایده آل خود بیندیشید و ببینید چه چیزهایی می خواهید و برای عملی کردن آنها چه کارهایی باید بکنید. اگر مجرد هستید به این که به دنبال چه خصوصیاتی در عشقتان هستید فکر کنید.
 
فال حافظ
 
صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی
 
در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی 
 
تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید
 
تیر
 
شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.
 
فال حافظ
 
من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم
 
من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم 
 
تعبیر:  سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند
 
مرداد
 
در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می شود. زمانی که مجبور می شوید پروژه ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می افتند، شما دچار استرس می شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه ای کسب کنید.
 
فال حافظ
 
طفیل هستی عشقند آدمی و پری***ارادتی بنما تا سعادتی ببری
 
بکوش خواجه و از عشق بی نصیب مباش***که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری 
 
تعبیر:به مقصود خود می رسی اگر سختی ها و مرارتهای راه را تحمل کرده و بر خداوند توکل داشته باشی هرگز امید خود را ازدست مده از تو حرکت و از خدا برک
 
شهریور
 
شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.
 
فال حافظ
 
صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار***وز او به عاشق بی دل خبر دریغ مدار
 
به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل***نسیم وصل ز مرغ سحر دریغ مدار 
 
تعبیر: در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید و به شکرانه ی این خبر عبادت خدا را به جای آورید. هر کار سختی در دنیا با اراده ی قوی تان بسیار آسان می گردد. ثروت زیادی به دست می آورید که در راه خدا انفاق هم می کنید و این باعث زایل شدن غم از دلتان می شود.
 
مهر
 
شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می گذارید و از پس انها بر می اید.
 
فال حافظ
 
تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو***پرده غنچه می درد خنده دلگشای تو
 
ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز***کز سر صدق می کند شب همه شب دعای تو 
 
تعبیر: کم محلی و بی اعتنایی دیگر کافی است چون خودتان هم ناراحت می شوید. حالا وقت دعا و طلب دولت کردن است. وقت تلاش برای رسیدن به مقصد است. وقت آن است که با دیگران هم نفس شده و بههم کمک کینید تا زودتر به حاجتتان برسید
 
آبان
 
وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.
 
فال حافظ
 
مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند***که اعتراض بر اسرار علم غیب کند
 
کمال سر محبت ببین نه نقص گناه***که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند 
 
تعبیر: به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست می باشد
 

 
آذر
 
حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و با افرادی که ارتباط نزدیک ندارید، مکالمه های شخصی نداشته باشید. امروز در مسایل عاطفی باید زمانی را به برنامه های مالی خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای استراحت و تجدید انرژی در کنار عشقتان، امروز است. البته اگر مجرد هستید، برای قرار ملاقات با فرد جدید زمان خوبی نیست.
 
فال حافظ
 
پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود***مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود
 
یاد باد آن صحبت شب ها که با نوشین لبان***بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود
 
تعبیر: ناراحت و افسرده نباش و اینقدر فکر گذشته را نکن. فکر این باش به عهد و پیمانی که بسته ای عمل کنی. به دنبال کسب روزی باش که خداوند هر آنچه را که بخواهی از مال و دولت به تو می بخشد. فعلا" نمی توانی به عهدی که بسته ای عمل کنی ولی سعی خودت را می کنی. این سعی و کوشش تو را به سر منزل مقصود می رساند
 
دی
 
درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.
 
فال حافظ
 
بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید
 
خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید
 
تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.
 

 
بهمن
 
امروز ذهنتان درگیر سفر و رفتن خواهد بود. شاید یک مسافرت گروهی، یک تعطیلات طولانی مدت و یا رفتن به یک سمینار را برنامه ریزی کنید. امروز زمان زیادی را در ماشین به اینجا و آنجا خواهید رفت و این شما را کمی خسته خواهد کرد، به ویژه این که ممکن است در ترافیک هم گیر کنید. انرژی بدنی شما در سطح بالایی خواهد بود اما خودتان را زیادی خسته نکنید و بعد از ظهر را در خانه استراحت کنید. مواظب باشید این همه انرژی که امروز دارید به جای یک شب عاشقانه همراه با عشقتان به دعوا ختم نشود. اگر می بینید اوضاع آنطور که می خواهید نیست کمی کوتاه بیایید و دست در دست هم به قدم زدن رفته و در کنار هم به آرامش برسید.
 
فال حافظ
 
خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم
 
اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم
 
تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله
 
اسفند
 
مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان ااتفاق می افتد بی خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می کنید، مشکلاتی به وجود می آیند. پیشنهاد می شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید، این سختی ها فردا فروکش خواهند کرد.
 
فال حافظ
 
گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید***گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
 
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز***گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید 
 
تعبیر: دوران غم دلت کوتاه است اما از همین غم تجربه ای به دست آورده ای که اساس خوشبختی ات می باشد. برای رهایی از غم بسیار بی تابی می کنی. تو بندگی خدا را بکن خداوند هم حاجت تو را می رساند و پروردگار بر همه چیز و همه ی دل ها آگاه و واقف است.
+11
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.