اعتراض برهنه موژان محمدطاهر در کنار برج میلاد - عکس + ویدیو + ۱۸

عکس ها و ویدئوهایی از اعتراض موژان محمدطاهر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که حاکی از "اعتراض برهنه" وی در تهران و نزدیکی برج میلاد است.
 
از موژان محمدطاهر بازیگر تئاتر و نمایشنامه خوان نامبرده می شود و او گفته است که در روز 12 فروردین 1395 حدود ده روز پیش در شهر تهران میلاد دست به اعتراض برهنه زده است و در عکس ها و ویدئوی منتشر شده نیز نمای شهر تهران و برج میلاد نمایان است.
 
موژان محمدطاهر با تاکید براینکه دوازدهم فروردین ماه را "برای نه گفتن به جمهوری اسلامی و قوانین ضد زنش" انتخاب کرده، گفته است: "اقدام من در روز 12 فروردین پیام نه به جمهوری اسلامی را داشت. پیام من به زنان این است که در داخل ایران هم می‌توان فعالیت کرد و فریاد حق‌طلبانه سر داد."
 
او در گفت و گو با حسام یوسیفی فعال سیاسی مقیم لایپزیک آلمان درباره تاثیر این نوع از اعتراض گفته است: "این نوع اعتراض به زنان در ایران جسارت بیشتری می‌دهد که خود را در صحن مبارزه علیه وضع موجود پیدا کنند.
 
زنانی هستند که از ابراز حقوق خود و مبارزه برای آن ترس دارند و قدم به جلو برنمی‌دارند. من با این کارم خواستم این جسارت را به زنان بدهم تا دیگر ساکت نباشند. من روی بدن برهنه‌ام نوشتم نمی‌خواهم دیگر برده باشم. این فقط حرف من نیست. بلکه حرف بسیاری از زنان در ایران است. حرف زنانی است که زیر قوانین ضد زن له‌شده‌اند. زنانی که حتی حق ابراز احساس خود را ندارند."
 
موژان محمدطاهر با تاکید براینکه "من دیگر نمی‌خواهم برده باشم زیرا می‌خواهم آزادباشم و تنم متعلق به خودم باشد" گفته است: "این را به نمایندگی تمام زنانی که صدایشان به‌جایی نمی‌رسد، بیان کردم. این اقدامم را در شرایط خیلی دشوار و بغرنجی انجام دادم. زیر سایه حکومتی که زنان معترض را دستگیر می‌کند و در گوشه زندان حبس می‌کند."
 
موژان محمدطاهر همچنین گفته است که برای تغییر شرایط زنان در ایران "اول از هر چیز باید زنان آگاه باشند. وضعیت خود را بشناسند و بدانند که در چه شرایطی هستند. خود را و خواسته‌هایشان را بشناسند و در راستای خواسته‌هایشان بیشتر مبارزه کنند. سازمان خود را داشته باشند و با قوانینی که به آن‌ها ظلم می‌کند بجنگد. من فکر می‌کنم که زنان باید قدرت اصلی مبارزاتی خود را به دست بیاورند و باقدرت وارد جامعه شوند و نه گرفتن را یاد بگیرند. نه گفتن به تمام قوانینی که زنان را زیر سلطه خود می‌گیرند. در کنار آن باید فرهنگ صحیح انسانی را در جامعه اشاعه دهند. آن‌ها باید باهم باشند. پشت‌هم باشند و باهم دست در دست هم داشته باشند و جلو بروند. بدون قدرت و آگاهی و عدم اتحاد نمی‌شود به جایی رسید."
+485
رأی دهید
-363

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    ziba shar - استکهلم، سوئد

    والا من که حالم بهم خورد.. امیدوارم بختت باز بشه چون بد فشرأت زده بالا
    627
    317
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    حیفه تو عکسا یه مرد هم نباشه
    482
    124
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    40Mehrdad - مالمو، سوئد

    والا ما که زن نیستیم این بنده خدا ها رو خوب درک بکنیم .فقط موندم اگر آقایون هم روزی بخواهند اعتراض برهنه و لخت در ایران بکنند ، اونوقت این همسایه های ترک و عرب و افغان و پاکستانی و غیره چی درباره ما فکر می کنند. خدا عالمه قربونتون برم .
    347
    191
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش

    واقعآ نشان دادن چنین سینه هایی شجاعت میخواد.
    226
    440
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    اینجالندن صدای ایران - لندن، انگلستان

    اولا: بپوشونشون بابا ، حالمونو بهم زدی. دوما: اینم یه بازی جدید واسه پناهندگی وجوابه . سوما: یه ایده جدید از خودت نشون بده ، این قرتی بازیا ماله از ما بهترون تو اروپاس. وآخر اینکه: ارادتمند نسرین ستوده ونرگس محمدی ومادر ستار و. هستیم ، اونا مبارزن ، نه تو.
    505
    328
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    ژولیوس سزار - ایران، ایران

    عجب هیکل میزونی هم داره. اه اه اه
    340
    141
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    aerosmith666 - ادلاید، استرالیا

    ازادی حق هر انسانی میباشد ولی اینگونه کپی برداری ها از کشورهای دیگر عظمت و بزرگی زن ایرانی را خدشه دار میکند. خیلی راهای دیگری هست برای نشان دادن اعتراض . بنظر من ایشون موفقیتی از این عمل بدست نمیارن و فکر نمیکنم معنای زیبای ازادی را از این کلیپ بشه فهمید.
    171
    520
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Free Press - لندن، انگلستان

    از خواندن این کامنتها باید گفت که باید بحال این مردم تاسف خورد که بجای اینکه شجاعت این زن در این کار را ببینند و نیت اصلیش را درک کنند به سایز پستان توجه میکنند. این زن با اینکار جان خود را به خطر انداخته آنوقت این ملت کجفهم و ...را ببین. آخر شما که انتقاد میکنی‌ از این خانم خودتان چه قدمی‌ برای نشان دادن اعتراض خود به این نظام ضد انسانی‌ کرده اید؟
    339
    484
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران

    با سلام راههای متفاوتی برای ابراز عقیده و توجه به ابراز اعتراض وجود داره که بسته به فرهنگ و موقعیت فرهنگی هر جامعه فرق میکنه این هم مدلیه که توی فرهنگ ما جا نیفتاده شاید روزی جا بیفته چی دیدی اما از منظر عمومی باید گفت این سینه ها یا بقول بچه ها جی جی ها میتونن یک مهد کودک رو شیر بدن اما اگر احمد خاتمی ...
    235
    109
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    ziba shar - استکهلم، سوئد

    [::Pezhman - وین، اتریش::]. هاهاها کلی‌ خندیدم، یک عدد لایک از جانب بنده به شما حال کن :) ;)
    200
    83
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    (خدا رحمت کند بانو، شما را - که چادر را ز اندامت گشودى)( چو رویت شد هویدا در کلیپت - همگان دیده باشندا که بودى)( دلاور هستى و قصدت مقدس - ولى با این عمل دلها ربودى!)( نه دل از من و نه مردان عارف - به مشکانت دل از آخوند ربودى)( تو را اینک مسلح میشناسیم - چو گرزانت سر ملا بکوبى!)
    213
    73
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    در حکومت زن ستیز اسلامی هرگونه مخالفتی مجاز است حتا اگر ما از آن خوشمان نیاید. همزمان با آخوند در اینجا فریاد یا مصیبتا در نیاوریم. آزادی تان و زن اولین گام در جهت آزادی فردی است.جمبوری اسلامی خود را ملک تن‌ دیگران می‌‌داند. و در حریم خصوصی همه دخالت می‌‌کند. و کسانی‌ که در اینجا یا مصیبتا می‌‌کنند فرقی‌ با آخوند ندارند . گرچه کت‌ و شلوار و کروات می‌‌زنند و در اروپا زندگی‌ می‌‌کنند. نخست شرط آزادی فهمیدن طغیان این زن است که ۱۵۰۰ سال است بردگی اسلام را بر دوش می‌‌کشد. مجبور نیستیم موافق باشیم ولی‌ دشنام و فحش ما را آخوند می‌‌کند. تمام بیچارگی ما از این کج اندیشی می‌‌باشد و فقط یاوه گوهی است. حالا هی‌ منفی‌ دهید تا چش در آید. ننگ‌ بر آخوند و ...زن ستیز .
    170
    272
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::aerosmith666 - ادلاید، استرالیا::]. دوست من " عظمت و بزرگى " این بانو نه فقط خدشه دار نشده، بلکه کاملا در بالا مشهود است!
    195
    108
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    araz kartuli - شانگهای، چین

    شما دنبال کیس پناهندگی هستی،دمت هم گرم،،ولی دیگه دم از آگاهی و آزادی نزن لطفا.این کاری که تو کردی تو خیلی از جاهای دنیا هم قانونی است.خاک بر سر اون آزادی که قراره با این هیکل بیقواره تو به ارمغان بیاد
    256
    142
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند

    هرچند با ....مخالفتی ندارم، ولی‌ راه مبارزه این نیست
    142
    179
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد
    شیوه مبارزه از راه نشان دادن دو عدد ....انهم با ترس لرز امکان پذیره !!؟؟ سوال کلفتى است که نگو و نپرس !!
    113
    127
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - سورتمه، بلژیک

    این هم دکان بازی جدید برای ساخت کیس و درخواست پناهندگی هست؟ بازیگران و هنرپیشه درجه دو و سه بتازگی خوب راشو پیدا کردن برای درخواست پناهندگی! حاضر هستم سر هر چی باهاتون شرط ببندم که این عکسها رو موقعی منتشر کرده که خودش از ایران خارج شده بوده!
    163
    210
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    juvel - اسلو، نروژ
    خب دوستانه جمهوری اسلامی چوب تو آستینه این سرکاره خانوم مینماین ..به نظر شما دوستان چی‌. نمینمایند ؟؟؟
    87
    72
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    MartinT - هایدلبرگ، آلمان

    ای کاش یاد میگرفتید به روح و منش آزادی فردی و نوع ابراز ناخشنودی که فردی هست احترام بذارید یا دهان رو بسته نگاه دارید،قرار نیست اگه خواهر و مادر شما اعتراضشون رو دخیل بستن به امامان تازی ابراز میکنن،همه این کار رو بکنن.قرار هم نیست همه باب سلیقه شما رفتار کنن.
    111
    187
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    khosro009 - گوتنبرگ، سوئد

    به تمام مخالفین ، ایشان کاری که از دستش برمیامده کرده ، آیا اگر خانمی بود با مشخصات دلخواه شما باز هم مخالفت میکردید ؟؟؟؟؟؟؟
    100
    203
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    در مقابل شجاعت شما تعظیم می‌‌کنم. زیاد این فحش و یاوه گوهی را را جدی نگیر .مرد ایرانی‌ دیگر کت‌ و شلوار را در آرید . در زیر آن مشتی مولا بینی‌ . این‌ها همان کسانی‌ هستند که با شنیدین تجاوز در زندانی به نام جمبوری اسلامی به زنان نیشخند می‌‌زنند . شما را درک نمی‌‌کنند چرا که هنوز ۱۵۰۰ سال اسلام در مغز کوچک اینها هنوز حکمت می‌‌کند. بر ضد جهمبوری اسلامی هستند ولی‌ نام پسر خود غلام علی‌ می‌‌گذارند. نماز و روزه می‌‌گیرند ولی‌ مرگ بر خامنه‌ای گویند. آزادی برای زنان خوب است .ولی‌ نه‌ برای دختر خود و زن خود. ۱۵۰۰ سال بچه آخوند. چه باید کرد. حرکت شما می‌‌سوزاند خیلی‌ زیاد . تحملی نیست. داغ می‌‌کنند.دست پرورده آخوند هستند دیگر
    147
    208
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::MartinT - هایدلبرگ، آلمان::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::Free Press - لندن، انگلستان::]هموطن: بختک بیسوادی در افکار و اندیشه اکثریت نادان و جاهل لانه کرده، و جامعه ما سالیان درازی با واقعیت ها،و درست اندیشی‌ فاصله دارد که محصول آن همین فرهنگ لمپنیسم، و بد اخلاقی‌ هاست.و نباید به رژیم ولایت ایراد گرفت زیرا حکومت‌ها بر اساس لیاقت ملت‌ها حکمرانی میکنند و از کامنت دوستان بویژه خارج نشین که ناکجاآباد خود را ترک گفته‌اند پیداست که چند مرده حلاج اند و دردشان چیست.(امان از درد بیسوادی).شب و روزتان خوش
    96
    190
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد

    کیس پناهندگی در ثریا هم که باشد ، مردمانی از ایران زمین برای کسب کردنش به آنجا خواهند رفت
    191
    122
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    irani iran - آمریکا، ایالات متحده امریکا

    شما ملت بی‌ عار بی‌ کار .... اگه کمکی‌ نمی‌کنید حداقل آن‌ ...را ببندید و آب به آسیاب آخوندِ ... نریزید!!!! با این اوصاف نشون میدید که آخوند از سر... هم زیادیست! آخه از ملتی‌ که خودش با متلک گویی و دستمالی بلای جون زنها و دختران در کوچه خیابانهای شهر شده ازشان چه انتظاری می‌توان داشت؟!! جالب اینکه طرف خودش در اروپا پناهنده هست ولی‌ به این بیچاره بند میکنه که برای پناهندگی این کار را کرده! فرضا هم که کرده باشه به تو و امثال تو هیچ ربطی‌ نداره! حالا بیایید منفی‌ بدهید تا .... من ولی‌ حرفم رو زدم!
    114
    286
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    اینجالندن صدای ایران - لندن، انگلستان

    [::irani iran - آمریکا، ایالات متحده امریکا::]. اگه قراره چیزی بسته بشه پس پیشقدم شو ...
    191
    39
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    irani iran - آمریکا، ایالات متحده امریکا

    [::اینجالندن صدای ایران - لندن، انگلستان::]. توضیحات کامل رو دادم در کامنت قبلی‌ پس اونی‌ که باید ببنده تو و امثال تو بچه آخوند هستید! حرف ...هم ممنوع فقط ...لطفا! :)
    85
    176
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

    من نمیدونم چرا فمینیست ‌های ما یکی‌ از یکی‌ کریه تر و بد قواره ترن و اعضا و جوارح شون یکی‌ از یکی‌ آویزون تره و فمینیست‌های اینجا و اونجا مثل اینا شوچنکو و کلارا مارتنز یکی‌ از یکی‌ پریچهره تر و خوش اندام تر
    155
    62
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان
    گرچه این یه اعتراضه .اما نه برای کشوری مثل ایران.این میشه تف سر بالا.چون حکومت به راحتی مردم رو قانع می کنه که "اینا بی بندوباری میخوان" و " باید با اینا مبارزه خشن کرد".در کل این سبک مبارزه شاید هیچ جا خوب نباشه چون برهنگی به این صورت در بیشتر دنیا هرزگی نامیده میشه.
    85
    95
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش

    ziba shar - استکهلم، سوئد. لطف دارید
    56
    29
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    1irani - لندن، انگلستان

    پناه بر خدا عجب اعتراضی .خدایا توبه
    90
    45
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    bita-gh - لیدز، انگلستان

    باز هم قضاوت بیجا شاید ایشون مقیم جای دیگری هستند و اصلا به پناهندگی شاید اصلا نیاز ندارند ضمنا همه معترضین حتما نباید جنیفر لوپز باشن تا اقایون را به چه چه بیفتن افرین به این خانم که میدونه اگه گرفتار بشه چه بلایی سرش میاد ولی به هر جهت و شکلش اعتراض میکنه ما در این 37 سال که این همه دروغ و ظلم و خیانت دیدیم چکار کردیم و حتی جرات نداریم ایشون رو حمایت کنیم
    48
    139
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    آخه شما به شکل سینه ها و اندازش چه کار دارید هدفش مهمه باز هم مثل همیشه شما ها اصل قضیه رو رها کردید و چرت و پرت نوشتید بابا یک ذره فهم و شعور از این غربی ها یاد بگیرید پس توی این کشورهای متمدن و با مردمی فهمیده شما ها چه کار می کنید چرا چیزی یاد نمی گیرین؟آخه مگه مسابقه ملکه زیبایی یا انتخاب مانکنه یا می خواین باهاش ازدواج کنید که از هیکلش ایراد می گیرید یک کمی هم بعد نیست توی آینه به خودتون نگاه کنید
    57
    152
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    مبارزه با آخوند؟؟زرشک..فک نکنم اینا هم بدشون بیاد مخالفشون امثال این ج. یا اون یکی مرتیکه .. مغز که اسم خودشو گذاشته شاهزاده سرزمین پارس!( به جرم کودک ازاری هم در آمریکا بازداشت شد!)باشن .چرا؟چون با روحیه مردم نمیسازه.اصن ذات انسان با افراط و تفریط مخالفه ربطی هم به "1500" نداره.راحت نشون مردم میده که ببین اینه مخالف من!! یا با من باش یا بزار امثال این جونور بشن الگوی زن و دخترت ووو.بخدا آدم فقط دلش واسه یه عده مخالفای آدم حسابی میسوزه که باید به آتش این آت و آشغالا بسوزن.دل خوش نکنین که همشونم مضحکه مردمن
    89
    52
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    امیدوارم کسانی که از هیکل این خانم ایراد گرفتن یک روزی دارای انسانیت و مهربونی و فهم و شعور بشن به جای ایراد از روش اعتراض این بانو شما هم برای مبارزه و آزادی ایران قدمی بردارید
    62
    140
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    اینجا ایران - تهران، ایران

    چقد زشت و بد فرم و بد هیکل یاد مادر بزرگم افتادم منو میبرد حموم
    146
    77
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    اینجا ایران - تهران، ایران

    حالمون بهم زد این دیگه چی بوووود اوق
    142
    72
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    راه های دیگه هم برای نشان دادن مخالفت و داشتن آزادی هست خوب حالا که چی با این حرکت به چی میرسی آخه در ضمن بیخود میکنه خودشو نماینده زنان میدونه منم زن هستم ولی راههای زیادی برای مخالفت وجود داره ایشون نماینده خودشون هستند نه تمام زنان
    110
    69
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    اینجالندن صدای ایران - لندن، انگلستان

    [::irani iran - آمریکا، ایالات متحده امریکا::]. تو از کجا میدونی من کیم !؟ ... مکدونالدی...
    88
    25
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    اینجالندن صدای ایران - لندن، انگلستان

    اونایی که به رفتار این خانم مثبت میدن وبه به وچه چه میکنن ، همونایین که وقتی یه تار موی ناموسشون بیرونه خودشونو .....میدن. بیخود ادای روشنفکری در نیارین . کدوم ایرونی ناموس پرست میاد ایجوری خودشو لخت میکنه که بگه ازادی میخام. از اونایی که برای ازادی بهاشو تو زندون میدن شرم کنین،بازم میگم نسریت ستوده ونرگس محمدی ومادر ستار وبهاره هدایت . اینکارا به تیپ وشخصیت زن ایرونی نمیاد . اونایی که طرفداری میکنن. یه لحظه چشاشونو ییندن ، ناموسشونو بزارن جاش . بعدا فکشونو تکون بدن...
    112
    70
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    خیلی تشکر میکنم که سینه هاشو سانسور کردید چون من دیروز عکسهای سانسور نشدش رو دیدم تا الان حال تهوع و اسهال استفراغ بهم دست داده. اصلا فکر نمیکردم یه زن میتونه اینقدر بد هیکل و سینه هلش اینجور ولو و بدشکل مثل مشک آب باشه،ایشون بهتره قبل از هر چیز به فکر یه جراحی فرم دادن به اون سینه های نفرت انگیزش باشه تا بیشتر مردم رو مریض نکرده.
    131
    78
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۹
    بادبادک میرزا - استابروک ، بلژیک

    خیلی ععجیبه که ام البنین fadae rahbar اازدانمارک یا سمنان اینجانظر نداده...
    14
    55
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    در ضمن این خانم اگر شجاعت و دل و جرات داشت و میخواست اعتراض کنه میتونست بره جلوی بیت رهبری یا جای شلوغ .این شجاعت نیست حماقته و فقط و فقط برای جلب توجه و اینکه احتمالا برای خارج شدن از کشور و درخواست پناهندگی .الان با این دو ممه آویزون که آدم یاد دلاک های قدیم میوفته چه چیزی را تغییر داد و یا لرزه به اندام رژیم افتاد آخه آدم چی بگه اینم چیز جدیده که زنان ایرانی برای نشون دادن و جلب توجه انجام میدن یعنی الان همین فرداست که حکومت تغییر کنه با این دو مشک اوایزان
    120
    65
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    این افراط گراهی است ؟ ۱۵۰۰ سال که زن را به زنجیر کشیدهند . هرسال ارزش او را با شتر می‌‌سنجند. از کار درس پیشرفت محروم کردهند. به قول .... زن کشتزار مرد است. با ۸ سال او را صیغه می‌‌کنند. و ....به خون می‌‌کشند تا کمی‌ سن بالا رفت هوو بر سرش می‌‌آورند . شهادتش نصف مرد ارزش دارد . هرروز با یک سوره بر سرش می‌‌زنند که تو ارزشی نداری .انسان نیستی‌. بعد با کامل نادانی در اینجا یاوه می‌‌گوایند. افراطی است. اگر این همه ستم بر شما می‌‌آوردند خود چه می‌‌کردید. جان به جان شما را کنند آخوند هستید . همانی که هدایت می‌‌گفت تفاله انسانی . آخر مرد حسابی‌ خجالت نمی‌‌کشید . کجا این افراطی است. ۱۵۰۰ سال است که زنان وطن ما را به عنوان کنیز و برده ا‌و مدینه گرفته تا عراق می‌‌فروشند صدایت در نمی‌‌آید.‌ای عدوی زمان خود فرار کردی در اروپا و این زنان تنها گذشته در مقابل ۳ میلیون ... بسیجی مولا سپاهی . و می‌‌گوهید افراطی ؟ حقا که .......آخوند هستید.
    40
    99
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا. همچین میگی بانو که انگار چه مبارزه ی جانانه کرده رفته یه جای خلوت چادر هم دورش گرفته هیچ آدمی هم نبود که این مبارزه خانم را ببینه فقط دوستش ازش فیلم گرفته اگر دل و جرات داشت باید مرفت جلو مجلس یا بیت خامنه ای یا هزاران جای شلوغ این که الان هنر نکرده فقط میخواد خودشو مطرح کنه و سر زبونها بیوفته همین .میخواد کار مهمی انجام بده بره شجاعتشو وقتی که زندانی ها را اعدام میکنند آنجا فریاد آزادی سر بده
    110
    71
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
    باز هم تقلید کورکورانه از غرب بدون این که بفهمند که ایران دارای چه نوع فرهنگیه . اتفاقا جمهوری اسلامی از این بسیار هم استفاده می کند و به مردم مذهبی می گوید مخالفان جمهوری اسلامی اینها هستند و بعد از جمهوری اسلامی ایران را به این شکل در خواهند آورد
    56
    48
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::بادبادک میرزا - استابروک ، بلژیک::]. اتیاجی به فدای آغاش نیست. توی همین سایت ببین چقدر فتو کپی دارد . اون تکیلفش مشخص است. می‌‌گوید آخوند زاده هستم و مطیع اسلام راستگو است. بترس از آخوندهای کت‌ و شلواری با کراوات در اروپا خودمان. بین جین و اتم گیر کرده‌اند .هم به جین اعتقاد دارند هم به اتم .ریش ندارند ولی‌ از هر آخوند ریشو ریشواتر هستند در اورپا دیسکو می‌‌روند ولی‌ شئم غریبان هم دارند .بهترین بیمه‌ پزشکی‌ را در اینجا دارند ولی‌ یواشکی می‌‌روند مسجد مسلمانان و بچه را بیمه‌ علی‌ اصغر می‌‌کنند . زیر داشبرت مرسدس خود انجاهی که کسی‌ نمی‌بیند .نوشته‌اند بیمه‌ ابللفرز . بی‌ هویت ترسو . عقده و ترس از پیکر یک زن. تمامی تربییت اسلامی با چماق پدر را در خطر می‌‌بیننند. آینه در جلوی خود و آخوند می‌‌بینند. نتیجه در اینجا یاوه گوهی .که پستانش چنین است شکمش چنان. ترس از دشمن خطرناک نداشته باش بلکه از دوست نادان
    34
    79
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sasan87 - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    ایرانی، ایرانی اعتراض کن تا نه ملعبه بشینین نه مسخره نه این که برخی فکر کنند زنان ایرانی می خوان مثه بدکاره ها لخت بشن فرهنگ ایران کهن رو با یونان باستان عوضی گرفتی . ای امان از ایرانی نما ها
    43
    26
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. تو چه کردی؟تو برو . شجاعتتو وقتی که زندانی ها را اعدام میکنند آنجا فریاد آزادی سر بده!. 7. 5. دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
    36
    82
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان
    حجاب واسه هر کی بد بوده، واسه این خوب بوده :)
    67
    52
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    کاری به انگیزش ندارم که چرا! ولی به احتمال زیاد؛ استفاده از مواد مخدر صنعتی. اینکه بعضی‌ کامنتها فقط در رابطه با اندام این شخص هست؛ آخه به شماها چه ربطی داره؟ میگن «علف باید به دهن بزی شیرین بیاد»
    104
    12
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا
    حالا اگه یه مرد ایرانی‌ چیز میزشو ریخته بود بیرون بیا و ببین که چه‌ها میگفتن.
    41
    44
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. پوووفففف،مخم هنگ کرد با این وصف و حالی که نوشتی بوخوداامنو بردی تو فضای بازی tomp raider..جناب خود عقل کل بین!اگه خوب میخوندی نوشتم "افراط و تفریط ".مگه شک داری انسان همش دنبال اعتداله مگه نمیگیم اندازه نگه دار که اندازه نکوست؟خب عزیز من نه روش جمهوری اسلامی یعنی حجاب زوری جواب میده و نه این ادا و اطوارای زننده و بی فایده..و اتفاقا دقت کنی امثال شما هم با آخوند فرقی ندارین .چطور؟اینا همه مسائلشونو میندازن گردن غرب و اسرائیل وو شما هم همه چیرو ربط میدین به 1400 یا 1500 سال پیش!شک داری
    46
    25
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش
    ازاین کارش مطمئنا بشیمون میشه،من به عنوان یک زن ایرانی که علاقته ای هم به حجاب ندارم از کارا این خانوم خجالت زده شدم قطعا ایشون نماینده خانومهای ایرانی نیست،فقط امیدوارم یه عده احمق از فردا جالش اعتراضی بدن برهنه راه نندازن واسه ماb
    64
    49
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا

    [::irani iran - آمریکا، ایالات متحده امریکا::]. دوست گرامی‌، شما گفتید که ایشون در اروپا پناهنده هست و اونجا زندگی‌ میکنه. سوال من اینه آیا با رفتن تو ایران با چادر قدم زدن و یک ثانیه تو یه کوچه‌ این هیکل بدقیافه را نشون دادن جلوی برج میلاد و بعدم برگشتن به اروپا جایی که از دست آخوند و جمهوری اسـ... و گشت و زندان اوین در امان هست بعد هم انتشار این عکسها چه چیز مثبتی در زندگی‌ زن و دختر‌های ایران که تو ایران زندگی‌ میکنند اتفاق میافته؟ چه چیزی براشون عوض می‌شه؟ این روش اعتراضه ؟ حالا مثلا زنها و دختر‌های ایرانی‌ باید از شجاعت و جسارت این خانوم قدر دانی‌ کنند و راهشو ادامه بدن؟ جایی که این خانوم تو اروپا برگشت سر کار و زندگیش در آزادی مطلق خانوم‌ها و دختران ایران در همون ایران زندگی‌ میکنند که حق همچیز ازشون گرفته شده.
    64
    38
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Mamali-hogo - هرات جان، افغانستان

    گاو صد من شیر ده...
    84
    44
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    داد از این بیداد - ایران، ایران

    از این ملت مافنگی پای منقلی سکس پرست که از زن فقط اندامشو میبینن جز این کامنتهای کثیف سکسی انتظاری نیست ،و تعجب از خانمی که رفته تو صف این معلولان فکری و ذهنی،. لایق همین حکومتی هستین که بر شما سوارهً،
    47
    97
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ali-Dk - لونگبو، دانمارک

    بد بخت راه دیگری برای پناهندگی پیدا نکرده . به قول بغضبها می رفتم جلوی مجلس یا در جمع لخت می شد . پستانش مثل گاو است کسی تحویل نگرفته عقده ای شده بیچاره .
    89
    51
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persiski - مسکو، روسیه
    خیلی زشت و تابلو میخواد پناهنده بشه! انگلیسی هم واسه همین است!
    56
    39
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا

    الان اون یکی‌ روانی‌ مزدور خمینی مسیح علینژاد عکس اینو میذاره شروع میکنه به به به و چه چه کردن . این خانوم مثلا کارگردان تا دیروز هیچکی نمیشناختش حالا اسمش شده ورد زبون. راه خوبی‌ و اسه معروف شدن مثل اون کارداشیان که فیلم سوپرشو ننش بیرون داد که همه خانوادشون یه شب به نون و نوا برسان
    61
    35
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان

    الان که بیشتر نگاه میکنم ازش خوشم اومد. این خانم مجرده؟ :)
    65
    15
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    sarbaz007 - المان، آلمان
    [::Mamali-hogo - هرات جان، افغانستان::]. تو یکی‌ دیگه ببند اوکی؟ اون ایرانی‌ بی.. که میاد فکر کمر به پاینش و کامنت میذاره تو بی... باید بیای اینجور بنویسی‌ ، ای، ملت کیه می‌خواد بیدار she????
    30
    32
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    irani iran - آمریکا، ایالات متحده امریکا

    [::Cocoo - تورنتو، کانادا::]. جناب شما کامنت من رو اشتباه متوجه شدید من از کجا ایشون رو میشناسم که بخوام بدونم کجا زندگی‌ میکنه و آیا پناهنده هست یا خیر؟!! یک بار دیگه کامنت من رو بخونید متوجه میشید منظورم چی‌ بود. در مورد دیگر مطالبی هم که گفتید دوستانِ دیگه کاملا توضیح دادند من اگه بخوام چیزی بگم تکرارِ مکررات هست! فقط به همین نکته بسنده می‌کنم که ایشون هر کاری کرده به خودش مربوطه و این به قول دوستی‌ تنها روشی‌ بوده که از این بانو بر میومده و ما با نظرات ضد زن نباید آب به آسیاب رژیم اسلامی بریزیم چون اینجوری فقط گردن آخوند جماعت رو کلفت تر کرده ایم.
    24
    49
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    1irani - لندن، انگلستان
    تو یک شیر زنی درود بر تو بانو فداکار تو نماینده یک زن ایرانی هستی 😊فقط ای بانو رفتی اروپا یک کلاس ورزش هم برو ترو خدا تا طرفدارات بیشتر ذوق کنن .تو ای بانو دردو بلای اون سینه هات بخر تو سر احمدی نژاد و جنتی 😊ای بانو ای نماینده زنان ایران تورو بخدا یران رو ترک کن تو جات تو اروپا خالی بود بعد از فرار مغزها و بی مغزها حالا نوبت فرار پستانداران هست 😊
    53
    36
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::اینجا ایران - تهران، ایران::]. تو خجالت نمی کشی راجع به مادر بزرگت اینطوری می نویسی تو واقعا ٢٩ سالته؟پس چرا اینقدر بی ..؟هیکل این خانم زشت نیست مشکل از مغز و روان و میزان فهم و شعور شماست .ارزش یک انسان رو نسبت به سینه ها یا هیکلش ارزیابی نمی کنن .تمام کسانی که به این خانم توهین کردن ذره از انسانیت بویی نبردن و باید خودشونو به یک روانشناس هر چه سریع تَر نشون بدن.
    30
    66
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه

    با نشان دادن این هیکل، چند تا شعبون بی مخ و مش حسن ایرانی خواستگار هم اگر بود، آن را از دست داد. :)
    72
    26
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. خانم محترم من و شما که در یک کشور آزاد و امن زندگی می کنیم نمی تونیم و حق نداریم به این خانم و امثال ایشون دستورالعمل برای مبارزه صادر کنیم بگیم اگه راست می گی برو جلوی مجلس یا بیت خامنه ای لخت شو.توهین به این خانم توهین به تموم مادران فداکار و مهربونی ست که بر اثر یک یا چند زایمان و شیر دادن به بچه هاشونو شکم و سینه ها شو فرم سابق رو نداره شما در واقع به مادرهای خودتون توهین کردید.
    31
    76
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    1raastgoo - اراک، ایران

    آخه آقایی که میگی‌ "عظمت و بزرگی زن ایرانی" با چه زبونی به این آخوندها باید فهموند که زیر نکبت و ظلمشون حقوق زنها نصف که چه، هیچ شده؟ کدام عظمت را داری میگی‌؟ اولگوی این عظمت که میگی‌ با چادر به دست نمیآد، با علم دانش و برابری هست. چند تا رئیس جمهور با عظمت در ایران بوده؟ وقتی‌ که تو زندانها بکارت را از زن ایرانی‌ میگیرند و صداشون هم نباید در بیاد شما برو از عظمت حرف بزن.
    23
    44
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    همه باید دو تا سیلیکون گنده بچپونن توی سینه هاشون ؟همه ما مانکن های بی عیب و نقصی هستیم ؟هیکل این خانم إیرادی نداره ولی مغز و روان ما خیلی خرابه دید ما به مسائل اشتباه ست واقعا حکومت آخوندی لایق ماست
    38
    85
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    saeidbaman - بانکوک، تایلند

    دوستانی که به این خانوم دسترسی دارند لطفا اینو بدوشین.کل کارخونه پگاه اینقدر محصول نداره.
    89
    39
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    siavashomaha - ماربیا، اسپانیا
    هر دهن کجی به جمهوری اسلامی قابل تقدیر و شجاعت لازم داره . در دیکتاتوری علی یک دست أین نوع کارها واقعا دست مریزاد باید گفت.
    20
    36
    دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    dinbidin - تورنتو، کانادا
    مبارزه با اسلحه؟ گفتین این راهش نیست اسلحهرو زمین گذشتیم اعلامیه و اخبار پخش کردیم گفتین اینا همش شعاره اینا نون نمیشه. !!!!اون همه رفیق و دوست اعدام شدن همرو بی‌خیال شدین ,برای این مردمه تنبل و مفت خور هر کاری که بکنی‌ یه عیبی بهت میندزان . برین دلتون رو به رنگ سبز و بنفش خوش کنین. این خانوم همینو می‌تونست و انجام داد .شما مبارزین کامنت گذر چه ... که نقدش می‌کنین. ایرانتون مبارک جد و آباد اعراب
    13
    24
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا
    [::irani iran - آمریکا، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیز این خط و این نشون شرط چقد میبندی که ایشون و همسرش الان تو ایران نیست و اگه پناهندهست دنبال معروفیت و اگه پناهنده نیست دنبال کیس پناهندگی میگرده. چند روز صبر کن از اروپا یا دوبی‌ خبر بعدی شون میرسه.
    33
    14
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    AЯMAN 2000 - نصف جهان، ایران

    یه جوری بعضی از کاربران، اقدام شجاعانه این خانم رو اونم تو مملکت آخوندی سر تا سر اسلامی داعشی از دید سکس بهش نگاه میکنند و یکی میگه خوشم نیومد یکی دیگه میگه چقدر پستانهاش بیریخت بود و .... انگار عنوان خبر مثلا اینه: شما به سینه های این خانم نمره چند میدهید!. بابا یکم اصل موضوع و ریشه کار رو ببینید و بفهمید که مشکل چیه؟ بله اعتراض ها به سبک های مختلف دیگه هم هست ولی کار ساز نبوده در مقابل این آخوندها به نظر من چون رژیم ج.ا 37 ساله با ابزار زور و انواع روشهای تهدید آمیز اون اسلام سراسر ایراد و ضد مردمی و ضد زنیش رو تو پاچه مون کرده "اتفاقا بایدم انگشت گذاشت دقیقا روی نقطه حساسش" چیزی که که بواسطه اش نزدیک به 40 ساله نظامش رو بیمه کرده (دین) و مردم رو کلی فریب داده و هنوز هم داره فریب میده! چرا چون .......
    22
    58
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    AЯMAN 2000 - نصف جهان، ایران

    ..... هنوز عده ای هستند که دارند به نوعی از اسلام دفاع میکنند و متاسفانه این بزرگترین مشکل کار هستش!. شماها فقط با این کارتون دارید آب به آسیاب این حـ... های در راس مملکت میریزید، (((شاید خیلی هاتون متوجه نمیشید که با حرفها و کارهاتون دارید گردن این آخوندها رو بیش از پیش کلفت میکنید!))) تک تک شماها روی هم رفته باعث شدید این رژیم تا حالا پایدار بمونه و هر بلایی که دوست داره سر ایرانی ها بیاره و مردم رو از همه لحاظ بیچاره کنه (حجاب زوری تنها یه طرف قضیه اس). یکم به خودتون بیاین. دیدید تو سال 88 مردم اعتراضاتشون (سبک غیره فمنیستی) با دادن جان و ریختن خونشون همراه بود ولی این حـ... های در راس مملکت و اون علی چلاق تو بیتش مگه آب تو دلش تکون خورد؟‌ اصلا!!!! تازه از اینکه خون ایرانی داره رو زمین ریخته میشه خوشحال هم میشد چون تو نماز جمعه بجای ریختن آب روی آتیش بنزین ریخت!!! و حرص مردم رو با تهدید اینکه بله اگه این روند بازم ادامه داشته باشه .......
    21
    57
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    araz kartuli - شانگهای، چین
    [::saeidbaman - بانکوک، تایلند::]. ایول به کلام شیرینت هموطن،بعد از دیدن تین عکس های متهوع و نظرات روش عن فکرانه ،واقعا کامنت شما قشنگ بود،من که کلی خندیدم امیدوارم شما هم هر جا هستید شاد باشید
    22
    15
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    AЯMAN 2000 - نصف جهان، ایران

    ..... من دوباره میام اینجا و محکمتر عرعر میکنم بیشتر در آورد!! (نتیجه اون واق واق کردنش شد قتل ناجوانمردانه ندا در فردای آنروز بدست بسیجی های گوش به فرمان اون حـ...!!!). گور بابای موسوی و کروبی! "مردم به خاطر مخالفت با این نظام و سیاست های ضد ایرانیش ریختن بیرون و هنوز که هنوزه دل خوشی ازش ندارن" تازه الان آتیش زیر خاکستر شدن اونم با توجه به مشکلات زیاد اقتصادی در مملکت، انتخابات 88 فقط یه جرقه بود برای ابراز مخالفت اکثریت مردم با این رژیم فاشیستی اسلامی. مزه پرانی و جک هاتون رو تو این زمینه ها لاقل در صفحات مجازی یا جلوی دوربین بروز ندید تا این رژیم بفهمه چقدر دشمن داره و نه هوادار! تا حساب کار دستش بیاد. راستی دلم میخواد هیکل شماها رو از نزدیک ببینم خانم ها که سینه هاشون خوش فرم و چربی پهلو اصلا ندارن و آقایونی که شکم صاف دارند و اونا هم اتفاقا چربی دور شکم ندارن!!!!!! (خوبه کسی بیاد و از چهره و هیکل شماها ایراد بگیره؟! ای بابا تا کی اصل قضیه رو درک نمیکنید!).
    18
    54
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    araz kartuli - شانگهای، چین
    [::leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. [::leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. هموطن اگر کسی قادر نیست یه کار درست انجام بده،لازم نیست یه کاری بکنه که گند بزنه ودلش خوش باشه که یه کاری کرده!. همین الان تو ایران کم مبارز آزدی خواه ضد نظام نداریم که دارن تاوان آزادیخواهیشون رو میدن.این خمره پستاندار نه مادر مهربونیه و نه آزادیخواه واحتمالا یه شیاد که دنبال کییس پناهندگیه!. شمای وشن فکر چرا فکر میکنی هر کی لخت بشه آزادیخواهه؟اصلا آزادیخواهی چه ربطی به لخت شدن داره،،،اینکه با چادر از خونه بری بیرون و وقتی هیچ جنبنده ای اطرافت نیست چادرت رو باز کنی و عکس بگیری اسمش مبارزه برای آزادی نیست،اسمش شیادی برای گرفتن پناهندگیه.
    19
    32
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    [::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. زر نزن ، خیلی هم خوشگله
    47
    28
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    AЯMAN 2000 - نصف جهان، ایران

    شماهایی که میگین راههای دیگری برای اعتراض هست آیا کوچکترین فعالیتی در زمینه حقوق بشر در ایران کردید؟! نه واقعا شماها که الان میگین راههای دیگه(همین فقط، راههای دیگه!!!!!!) خب یکی از این راههایی رو که به کلمه دیگه!!!‌ خلاصه اش میکنید رو آیا تا حالا انجامش دادید؟!! یا فقط حرف مفت یاد گرفتین بزنین !!!!!! چرا مثل این آخوندها فقط حرف میزنید و عمل تو وجودتون نیست اگه هست جراتش رو داشته باشین و بگید که چه کارهایی برای آزادی ایران و ایرانی تا حالا انجام دادید؟؟؟؟؟؟؟؟(من به یکی از کارهاتون در زمینه آزادی و حقوق بشر راضی ام البته اگه شجاعتش رو داشته باشین!!!!). "این خانم تو مملکتی که به خاطر بیرون گذاشتن چهار تار مو از زیر روسری صورتش رو برای همیشه با اسید می سوزونند و یا اوایل اَنقلاب پونز فرو میکردن وسط پیشونی زنها و دخترها و ................... دست به همچین اقدام شجاعانه ای زده" اونوقت یه احمق میاد میگه اگه جرات داری برو جلو بیت و مجلس! تو خودت چیکار کردی؟!!!!!!!! تو اگه تو ایران بودی از فشاری که 37 ساله ج.ا به زنها وارد کرده قطعا اقدام به خودکشی میکردی.
    23
    65
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    1irani - لندن، انگلستان
    پستانداران که میگن همینه ؟
    35
    31
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    parsaus - امریکا، ایالات متحده امریکا
    ا پناهندگی نمیدن
    31
    21
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    *پسر شجاع* - تهران، ایران

    1) واقعا من تابحال هر زنی که در کشورهای غربی اعتراض برهنه میکرد رو مسخره میکردم شاید به این دلیل که شجاعتی در کارش نمیدیم یا ارزشی برای کارش قائل نبودم و این کارش رو یه نمایش مسخره میدونستم ولی امروز با دیدن کار این خانم نه تنها نسبت به او احساس تمسخر نکردم بلکه احترامم به او بیشتر شد با اینکه قبلا نمی شناختمش..برای اینکه اینبار شجاعت زیادی در کار او دیدم نه فقط در تقابل با حکومت که در مقابل تقابل با فرهنگ و طرز فکر ی که مردم ما نسبت به زن دارن کم اهمیت تر هست حتی اگه به خارج از ایران هم بره باز هم ادامه داره و ارزش کارش رو درک کردم چون وقتی که رفتاری رو که با گلشیفته و زهرا ابراهیمی و خیلی های دیگه به جرم زن بودنشون میشه کار این خانم مثل کسی هست که خودش رو در معرض حملات و تیرهای دیگران قرار میده تا دیگران آسیب کمتری ببینن..
    19
    44
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    saeid-nik - بوداپست، مجارستان
    دوست دارم منم مثل روشنفکرها فکر کنم و کار این خانوم رو تائید کنم ولی هر چی فکر میکنم این حرکت با فرهنگ ما خیلی فاصله داره .ترجیح میدم عقب افتاده باقی بمونم.
    37
    29
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان
    اگر قبول داشته باشیم که حیا یعنی پنهان کردن عیوب خود. پوشش و حجاب یک زن واسه اون نوعی ارزشه که حیا را به نمایش میزاره. حالا چرا از حجاب تعبیر به حیا میشه دلیلش اینه که زن در عین زیبایی اگه پوشش مناسبی داشته باشه عدم نیازمندی خود به جلب توجه را به نمایش میزاره و این نوعی حیا محسوب میشه. ریشه مشکل در اینه که ما عدالت = برابری میدونیم. در هر حوزه ای این تفکر وارد شده اون فضا را به نابودی کشونده. نمونه واضحش اقتصاد کمونیستیه. اگر با رژیم ظالم شما مشکل دارین نیازی نیست از ضد ارزش برای دفاع از ارزش ها استفاده کنین چون منجر به شکست میشه. من نمیگم مثل سال 57 مردم بریزن خیابون و گوشت دم گلوله بشن. همونطوری که رژیم برای سرکوب در این 37 سال پیشرفت کرده مردم ما هم باید از روش های به روزتری برای تغییر رژیم استفاده کنن. من نمیدونم چه اصراریه ما دوست داریم عین سال 57 بریزیم تو خیابون. خب مشخصه الان این روش کارآمدی نداره. ما در بسیاری حوزه ها پیشرفت داشتیم ولی برای براندازی یک رژیم فاسد هیچ پیشرفتی مشاهده نمیشه. اگر تفکر تغییر در جامعه شکل بگیره خود به خود روش های نوین براندازی شکوفا میشه.
    23
    9
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::leona - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. حرف من اینه که ایشون نماینده اکثریت نیستند و اینکه این خانم اینقدر شهامت و شجاعت نداره که در جای شلوغ اینکارو بکنه هنر نیست توی جای خلوت رفتن ولخت شدن .خوب با این لخت شدن الان به چه آزادی میرسه و چه کار مهمی انجام میشه به غیر اینکه راحت میگرنش و میندازنش زندان ببینم در زندان و جلو زندانبان هم این شهامت را داره که لخت بشه .حالا گلشیفته یه کاری کرد اینا هم یاد گرفتند فکر کنم این خانم روانش کمی مشکل داره .من هم به نوبه خودم هم اعتراض کردم و زندانیش را هم کشیدم ولی نه با این شکل
    40
    23
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    عجیبه؛ یه جفت مشک و اینهمه کامنت!!! اگه یکی از سلفیهایی خودم اینجا آپلود شه که سِروِره سایت جوش میاره.
    51
    10
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا
    نقل قول : آیا بهتر نیست بجای مقایسه او با ندا آقاسلطان، اول او را با خود مقایسه نماییم که چه کرده ایم که او را یک ترسو و خود را شجاع و مبارز می خوانیم؟
    0
    16
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    حجاب یعنى مخفى کارى و پنهان کارى حجاب یعنى اسلام ، حجاب یعنى شکاف بین زن و مرد ، حجاب یعنى وسیله اى براى حریص و بیمار کردن مردها ، با چنین پدیده اى باید مبارزه کرد باید بى حجاب شد باید از بى حجاب هم بى حجاب تر شد باید لخت شد ، این لخت شدن با لخت شدن براى سکس و نمایش فرق میکنه ، این لخت شدن مبارزه ست
    22
    27
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    پستانهای زیبا و یا زشت . کسانی که طرفدار آزادی به سبک دیگر کشورها هستند حق ندارند حرکت این موجود را زیر سوال ببرند . آزاد بوده تا هرگونه که میخواهد اعتراض کند . اولین اصل آزادی بی قید و شرط , لزوم احترام گذاشتن به عقاید و سلایق دیگران است . تکلیف خودتان را تورا به خدا روشن کنید . جمهوری اسلامی آری یا خیر ؟
    38
    14
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان
    برای ایجاد تفکر تغییر در جامعه اول باید ارکان حفظ رژیم را شناسایی کرد. رژیم به کمک سه عنصر ترس، فساد و جهل تونسته حکومتش را حفظ کنه. ترس را از طرق مختلف مثل اعدام های علنی، شکنجه مخالفان و مصاحبه های پی در پی مسوولان قوه قضاییه و صدا و سیما در جامعه پمپاژ میکنه. فساد از طریق اعتیاد جوانان به مواد مخدر صنعتی و شبکه های ماهواره ای مثل فارسی وان و اینترنت به جامعه تزریق میشه و در نهایت جهل را از طریق سانسور رسانه های آزاد و بستن روزنامه ها و سایت های خبری و فیلترینگ حفظ کرده. اگر کسی در جهت از بین بردن هر کدوم از این سه عنصر تلاش کنه یک قدم به سرنگونی رژیم نزدیک شده. وقتی این سه عنصر از بین بره کم کم تفکر تغییر در جامعه مجال رشد پیدا میکنه و میشود به براندازی فکر کرد.
    21
    3
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    [::millionaire - منچستر، انگلستان::]. زر نزن بابا. خوشم میاد ضربه کاری ای بوده که سوزش هنوز ادامه داره ! خخخ خ!
    20
    29
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::] . دوست خوب.اگر شما را اشتباها مخاطب قرار داده باشم(پیشاپیش عذر می‌طلبم).گویا بزرگوار در کامنت‌های اولیه خود با عباراتی ابتدایی(توهین، خوش مزگیهای یک بار مصرف چون حجاب برای ایشان بد نبود،ایشان مجرده خوشم اومده) وارد این معرکه شده بودید تا از جرگه مملو از پارازیت عقب نیفتاده باشید.ولی‌ در دو تا کامنتهای آخری خود تحلیل سیاسی،اجتمایی،فرهنگی‌ به قلم کشیده و راه و روش آزادی را نسخه و تجویزنموده اید .خلاصه کلام قسم حضرت عباس را باور کرد یا دم خروس را؟ امید است که اینگونه چوب حراج بر اخلاق و انسانیت و احترام نکوبیم. توانا و شاد باشید
    6
    31
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۹
    بادبادک میرزا - استابروک ، بلژیک

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک:: تووفقطط حلقتوببند وچیزینگو لال باشی کسسی نمیگه زبونندارری
    2
    25
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان

    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. اولش جو شوخی و خنده بود. اما حس کردم شوخی دیگه بسه و کمی بحث را جدیش کنیم. شما هم سعی کن به موقع بخندی و به موقع جدی باشی ;)
    24
    0
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان
    عصر تیرکمون شاه که نیست تو جنگل زندگی کنیم که لخت بشیم انسان وقتی مدنیت پیدا کرد لباس پوشید و سلایق خودش رو در پوشیدن لباسها و مد نشان داد هرکس در هر نوع پوشش ازاده این خانم با یه تاپ نیم تنه وشلوارک کوتاه میتونست اعتراض خودش رو نشون بده و بگه من در پوشش ازادم نه در لخت بودن والا اینجا هم جزیره لختی ها از بقیه جاها جداس و هر کس دوستداره بره باید لخت بره و یه ادم محجبه اونجا راه نداره هرکسی حتی سکسی ترین و لختی ترین لباس هم بپوشه کسی بهش نباید کاری داشته باشه ولی دوران غار نشینی که نیست حالا هی بگین تابو شکنیه لخت میشه تنو بدن خودشه هزارتا گیرو گرفتاری زنان ما دارن که اگه همه شونم لخت شن کاری از پیش نمیبره راههای تازه تری رو برای اعتراض باید نشون داد این دیگه نخ نما شده
    19
    21
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. پیشنهاد و توصیه شما به خویش را با کمال میل می‌پذیرم.شنگول باشی‌
    0
    23
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان

    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. یه توصیه دیگه هم واست دارم. شما بجای اینکه ببینی "کی" چی میگی بهتره ببینی "چی" کی میگه. اونوقت که وقت و انرژی هر دو ما سر بحث های بیهوده هدر نمیره و میتونیم به یه نتیجه گیری مطلوب برسیم. البته اگر هدف از بحث کردن، رسیدن به نتیجه گیری باشه و فقط پیروزی در بحث نباشه :)
    23
    3
    ‌سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    [::سهیل ایرانی - برلین، آلمان::]. بنده به هیچ عنوان قصد توجیه خود را ندارم و در موقع بحث و اظهار نظر سعی‌ بر آن دارم اصول و موازین دیالوگ را بدون توهین و ناسزا به پیش ببرم.و زبان اراجیف و هوچی گری را هم بخوبی مسلطم و هر کس حق دارد کج فهمی‌ خود را حال چه بنام شوخی یا طنز یا شکلهای دیگر توجیه کند.دوستان بهتر است قضاوت کنند (که چی‌ گفت یا چی‌ که گفت توصیه شماره ۲ شما به بنده).امیدوارم از موضع این حقیر دچار سوتفاهم نشده باشید.
    2
    20
    ‌چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. من الان کاملا فهمیدم که شما فقط به این فکر میکنی که "کی" چی میگه. و به جای اینکه دو دقیقه روی حرفهای جدی من فکر کرده باشی فقط دنبال مقایسه حرفهایی. واستون متاسفم که هنوز توانایی تشخیص شوخی از جدی را ندارین.
    22
    3
    ‌چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    آون کسانیکه از کار این خانم طرفداری میکنند ...زیادی جو گیر شدن .یادشان رفته از ایران آمدن ...فکر میکنند جد اندر جد شون اروپایی یا آمریکایی بوده ..بهتر اول برید زبونتون را خوب یاد بگیری ...در ضمن اولین بار یک مشت روسپی اوکراینی ایکاروس را کردند ..حالا بقیه ....زوار دفتر تقلید میکنند ...این چه اعتراضی است؟به چی ؟به ...؟یابه سکسی آزاد؟یا به چربی اضافه؟؟؟؟؟از فردا بریم تو خیابان استفراغ کنیم همه جا بگیم حالمان از این حکومت بهم میخوره؟؟؟؟!!!!!
    40
    17
    ‌چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    [::oghab - هلسینکی، فنلاند::]. صد در صد موافقم
    17
    10
    ‌پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    جنگنده - تهران، ایران

    واقعا پارادوکسهای شما شبه روشنفکران فراری و مفلوک و کافر, چقدر زیاد هست, از اینور از کار زشت این عفریت عریان, حمایت میکنید ولی از آنطرف عکسهایش را سانسور میکنید و در کنارش 18+ میزنید, یعنی در سیرک هم از این دلقک بازیهای شما نمیکنند, همان بهتر که شرتان از ایران کنده شد و شدید سربار کشورهای غربی.
    32
    2
    ‌پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    متاسفانه این سبک اعتراضی در یک کشور سنتی و با ارزش های ناموسی جواب نمیدهد. چهل سال پیش و در اوج تجدد و مدرنیت ایران که حتی دختران بی حجاب در امنیت بودند ملکه فرح دیبا جشنواره فرهنگی در شیراز برگذار میکرد. چند هنرمند خارجی یک نوع نمایش جنسی در خیابانی در شیراز انجام دادند که واکنش منفی جامعه نه تنها کل جشنواره بلکه حتی خاندان پهلوی را هم زیر سوال برد. حالا در کشوری که ۳۵ سال تفکرات ارتجایی در اون غلبه داشته این نوع اعتراضات افراطی آب به آسیاب کثیف این رژیم ریختن است . روش مبارزه با اسلام ارتجایی باید از کانال های دیگر اجرا شود
    18
    18
    ‌پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ادامه . به عبارت دیگر اعتراضات جنسی دراسکاندیناوی باعث خنده و تفریح ،در آمریکا باعث شوک ؛ در بلوک شرق موجب عصبانیت و جریمه و اما در کشور های اسلام زده بهانه دیگر جهت خانه دار کردن و ازدواج زودرس دختر بچه ها و تفکیک جنسی کارمندان و دانشجویان و ستم جنسی بیشتر به بانوان است. تمام پایه تبلیغات رژیم بر مبنای بی حجابی یعنی فحشا و بی ناموسی است این عکس میلیونها ایرانی متوهم را به واپسگرایی هل میدهد. ۰./
    15
    18
    ‌پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    اردشیر یکم - خوزستان، ایران
    لباس نپوشیدنش هیچ اهمیتی نداره....از این عکس فقط حزب الهی ها هستند که صدای عر عرشان به هوا بلند میشود ...چون تحمل آزادی زنان را ندارند...اگه وحشی گری اسلامی نبود ایران ایران جای به مراتب بهتری می بود
    7
    12
    جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    یه ۵ تا پچه هم به همین شکل بیاری تو دهنی به تمامی حوزه های علمیه که بیشتر ترویج همجنسگرایی می کننذ :( :( :( :( :( اورین اورین به قول رهبر ان قلاب اسلامی
    2
    8
    جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.