مرگ بد شکارچی فراری حیات وحش با اصابت گلوله اشرار

شکارچی حیات وحش که تحت تعقیب بود در درگیری مسلحانه با گروهی اشرار هدف گلوله قرار گرفته و به طرز بدی کشته شد.

در روزهای گذشته  تصاویری از یک شکارچی که با  کلاشینکف اقدام به کشتار حداقل پنج میش و یک قوچ وحشی در استان سیستان و بلوچستان نموده در فضای مجازی دست به دست می شود.

دوستداران حیات وحش که با دیدن این تصاویر ناراحت شده بودند  با توجه به وضوح چهره شکارچی و مشخص بودن شماره پلاک موتور سیکلت درون تصاویرخواستار برخورد با این شکارچی شدند.

حمید ریگی فرمانده یگان محیط زیست استان سیستان و بلوچستان در این باره اظهار داشت: این تصاویر حدود سه ماه پیش از آغاز سال جدید به دست ما رسید و بلافاصله اقدام برای شناسایی متهم آغاز شد.

پس از گذشت چند روز با توجه به مدارک و شواهد موجود، متهم به نام پ.ل که از افراد بسیار شرور و ساکن روستای سیف آباد نیکشهر است شناسایی شد.

پس از ردیابی این شکارچی اقدام قانونی جهت صدور حکم جلب و بازداشت وی از طریق مراجع قضایی نیکشهر صورت گرفت اما مشخص شد که متهم مدتی است به دلیل درگیری مسلحانه فراری بوده و احتمالا در کوهستان های این شهرستان مخفی شده است.

پس از گذشت مدتی در تحقیقات  متوجه شدیم مرد شکارچی در جریان یک درگیری مسلحانه با اشرار منطقه به ضرب تعداد زیادی گلوله مجروح شده وبه بیماستانی در نیکشهر منتقل شده است و پس از مدتی بر اثر شدت جراحات وارده در بخش ICU بیمارستان نیکشهر کشته شده است.
+61
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    کسانی که ترتیبش رو دادند قهرمان هستند نه اشرار.
    65
    59
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    امیدوارم که اون و همه ی همگنانش در ایران همگی باهم برن به درک اسفل!
    14
    37
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    گشتاسپ - شیراز، ایران

    سزاوارچنین مرگی بودی ای نابکار
    18
    44
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    تمام کسانی که بهر عنوان با جانداران با نام شکارچی یا قصاب یا سلاخ در ارتباط هستند و با کشتن این جانداران امرار معاش می کنند امکان داشتن یک زندگی معمولی راحتی را ندارند. شما بزندگی شکارچی ها دقت کنید . همه انها دارای مشکلات مالی خانوادگی و هزاران گرفتاری دیگر هستند. شما بزندگی سلاخ ها نگاه کنید یک سلاخ با تمام زحمت و رنجی که در کارش می کشد امکان داشتن یک زندگی توام با اسایش برای ان فراهم نیست. شما زندگی قصاب ها نگاه کنید. هیچ قصابی هر چند صاحب سرمایه هم باشد. دارای زندگی ساده و بدون گرفتاری پیدا نمی کنید. شما باور کنید در حیوانات و جانداران احساس و عاطفه ای وجود دارد که ما انسانها فاقد انها هستیم. در همین المان بسیاری از خانواده ها در پارک ها و باغات خانه های کوچکی روی درخت ها تعبیه کردند و معمولا روی انها هم شماره گذاری شده و در تمام ایام زمستان برای انها غذاهای مورد نیازشان را از فروشگاههای مخصوص خریداری و در روز های خاصی برای انها میبرند. در طبیعت مسائل و مطالبی نهفته شده که ان مسائل در هیچ کتابی نوشته نشده است. همه این افرادی که نام بردم با مکافات هم میمیرند یا سقط میشوند
    22
    29
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    اقای واقع بین :اگر کسی حیوانات را برای تغذیه افراد بشر فراهم نکند !!تغذیه سالم مردم که مختل میشود!؟!؟اینقدر احساسی نباشید بداست.واقع بین باشید!؟!؟
    19
    21
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۹
    بادبادک میرزا - استابروک ، بلژیک

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک:: توو ....ابا حرفنزن اه هرجا میریم یه چی نوشتیi
    1
    28
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۹
    بادبادک میرزا - استابروک ، بلژیک
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان:: t توومگه گوشت مرق و گاوتوحعلقت نمیریزی مگه؟ چهطور اونموقعع از گلوتپاین میرrه الان پز روشنفfکریگرفتی؟ها چی واست سلاخیکنن تو بخوری خوشخوشانت میشه؟
    20
    2
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۱)دوستان:اولا کشتار حیوانات عملی‌ ناپسند و زشت است و حال موضوع از چه قرار است؟ایشان فردیست به نام پیر محمد لاشاری از منطقه کوهستانی بلوچستان(ازباگ).او یکی‌ از تیراندازان ماهر و زبردست بلوچ بود که در کوه زندگی میکرد، که لینک تیرندازی و مهارت او در یوتیوب موجود است(RaK65rUqrdY) و از جایی‌ که دولت اسلامی به ایشان دسترسی نداشت ایشان توسط فردی بلوچ به نام احمد لاشاری که از عوامل بسیج منطقه بود به عمد بوسیله اتومبیل تصادف و مجروح میشود و بعدا راننده با کلت کمری به ایشان هم شلیک می‌کند ولی‌ ایشان توسط مردم به بیمارستان انتقال داده میشود که آنجا فوت می‌کند.
    0
    16
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۲)و بعدا شخص ضارب برای همکاری با نیروهای رژیم به سوریه میرود که موقع برگشت از سوریه نیروهای بسیج و سپاه چند شب پیش چونکه تاریخ مصرف ایشان هم تمام شده بود در یکی‌ از جاده‌های بلوچستان با زدن ار پی‌ جی‌ به اتومبیل ایشان پنج نفر را به قتل می‌رسانند، و حال مدعی هستند که نامبرده از عوامل مجاهدین خلق بوده.نتیجه این است که دولت اسلامی از سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن استفاده میکنند و هر از چند گاهی‌ بلوچها را به جان هم می‌اندازد و با دادن امکانات و اسلحه آنها را به کام مرگ میکشاند و در نهایت از آنها به عنوان اشرار و یاغی‌ یاد می‌کند.شب و روزتان خوش
    0
    14
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    paydar22 - لاهه، هلند
    چندین هزاران سال اجدادهایمات کشوری بنیاد گذاری کردن به نام پارسی ایران فعلی و بزرکترین گشور متهد و یک پارچه با اینکه مردم با چندین کویش مختلف اما متصفانه حکومتهای امدن که باعث جدایی بخشهای از این سرزمین کل و بلبل شد حالا ما که تقریبن تاریخ را خواندیم و یا شنیدیم و بجای ابیار و سر سبز و احیا کردن این میراث که از پدران و اجدادمان باشیم همانند دشمنان این خاک که کم هم نیستن تیشه به ریشش بزنیم بیایم از امروز بکوشیم و به فرزندانمان بیاموز ایران را اباد کنیم جدا از دین و مثلک و تیره و نژاد زنده باد ایران من و ما و شما
    1
    9
    یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.