حیوان مرموزی که چینی ها را بشدت ترساند + عکس

 حیوان مرموزی که چینی ها را بشدت ترساند، حضور یک حیوان اسرار آمیز، ساکنان خیابانهای شهر شین‌شیانگ در استان هنان چین را به شدت ترسانده و موجب شده که آن را نتیجه یک آزمایش ژنتیکی غلط تلقی کنند.
شهر شین شیانگ در نزدیک چندین مرکز تحقیقات علمی و یک دانشکده پزشکی است، ساکنان محلی تصور می کردند که این موجود نمونه یک آزمایش است که نتایج اشتباهی دربر داشته و از یکی از آزمایشگاه های اطراف گریخته است.
یکی از شاهدان عینی گفت: پوست صورتی این موجود تداعی کننده یک خوک است که با انجام آزمایشهای ژنتیکی اشتباه ظاهر متفاوتی به خود گرفته است.

این درحالی است که پلیس اظهار داشت این حیوان مرموز  چیزی جز یک سگ نیست و نژاد آن چینی نام دارد، این نژاد از سگ بی مو بوده و از نژادهای گرانقیمت تلقی می شود.

براساس گزارش دیلی میل، یک سخنگوی پلیس گفت: به طور قطع این موجود یک سگ است، اما از نژادی نسبتاً گران قیمت.

این نژاد عجیب تنها مقدار اندکی مو روی سر و دم خود دارد و در سایر قسمتها بدون مو است که گفته می شود با این ظاهر می تواند مدعی قهرمانی در مسابقه زشت ترین سگ جهان باشد.
یکی از نمونه های مشهور در این رابطه “یودا” است این سگ در سال میلادی گذشته برنده جایزه زشت ترین سگ جهان شد.

این سگ ۸۰۰ گرمی پیش از آن که با تری شوماخر رو به رو شود زندگی سختی داشت، تری شوماخر این سگ کوچک را در مقابل یک آپارتمان دید که رها شده است.

این سگ ماه ژوئن گذشته در کالیفرنیا، برنده جایزه هزار دلاری و یک نشان افتخار ۱۵ برابر اندازه خود شد.
+44
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران

    من تعجب می کنم! چینی ها دقیقا ازچه چیزاین حیوان زبان بسته ترسیده اند؟! درحالیکه خودشان (بعضا) وحشتناک ترین جنایتها را درحق حیوانات نگون بخت مرتکب می شوند(مانند سلاخی کردن وحشیانه حیوانات دربرخی رستوران های چین درحضور مشتریان ویا حیوانات رابه جان هم انداختن وشرط بندی برد وباخت برروی انها وبی نهایت مورد دیگر.......)حال واقعا کدامیک ترس اور ووحشتناک است؟؟!! شکل ظاهری این حیوان ممکن است کمی عجیب باشد ولی مسلما ترسناک نیست!!قضاوت باشما
    6
    60
    جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران

    لازم می دانم این نکته راهم اضافه کنم که هیچ جنبنده ای درروی زمین به اندازه کفتارهای سپاهی وبسیجی درنده وترسناک نیست!!وتاکنون نیزکسی نتوانسته خلاف این راثابت کند!!
    13
    64
    جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش

    اینقدر که این چینی ها و کره ایها در مورد حیوانات بیرحم و بی عاطفه هستند که قلم از نوشتنش غاصر میماند. در همه جای دنیا گوشتخواری رایج است ولی حداقل هایی درمورد نگهداری و تغذیه و ذبح حیوانات رعایت میشود. ایمان دارم آیندگان گوشتخوار نخواهند بود و از دوران ما با تعجب بعنوان دورانی که هنوز انسانها گوشتخوار بودند یاد خواهند کرد.
    6
    48
    جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    agha-javad - تهران، ایران
    به احتمال زیاد این یک نوع خلقت ژنتیکلی است اما برای اینکه مردم از اسرار این نوع آزمایشات سر در نیاورند اخبار‌های دروغ منتشر میکنند. حتی انسانهای ژنتیکی‌ برای مقاصد نظامی نیز توسط آمریکا بوجود آمده و مردم بی‌ اطلاع میباشند. مردم توسط قدرت مدیا در کنترل میباشند و تعداد اندکی‌ به دنبال حقایق در جستجو و تحقیق میباشند و از یوغ قدرت مدیا رهائی یافته اند اما اکثرا برده .
    13
    25
    جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.