فال روز جمعه ا آوریل- ۱۳ فروردین

    
  فروردین
 امروز روز کاری خیلی راحتی برای شما نیست، چرا که ظاهرا به فعالیت‌های کاری شما بی توجهی می‌شود. شما انتظار چنین بی توجهی را از جانب اطرافیان‌تان ندارید، اما وقتی دیگران از نقطه نظر شما کمتر از شما کار می‌کنند اعصابتان خرد می‌شود. به جای اینکه آنها به کارهایی که کردید اعتراف کنند، ممکن است حتی کار خود را ول کنند تا بتوانند از کار شما انتقاد کنند! سعی نکنید از خودتان دفاع کرده و بیخودی انرژی تان را هدر بدهید، برای اینکه اوضاع از اینی که هست بدتر می‌شود. فقط به راه خود ادامه بدهید و شما تا هفته بعد در بالاترین موقعیت خود قرار خواهید گرفت.
 
 اردیبهشت
 یک جست و جوی دراماتیک و عاطفی ممکن است همه چیز را در نظرتان پرشور و هیجان جلوه دهد،‌ یا اینکه می‌توانید در یک فعالیت فیزیکی سرسختانه شرکت کنید تا انرژی اضافی شما را بگیرد. اگر شما این راه را از دیگری انتخاب نکنید، فرصت خوبی است که این نتیجه منفی دهد. راه خوبی نیست اگربخواهید کنترل تان را از دست بدهید، که موجب این می‌شود که کسانی را که همیشه دوست داشتید با شما باشند، را از دست بدهید.
  
خرداد
شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.
 
 تیر
ممکن است امروز احساس چندان مثبت و خوبی نداشته باشید حتی اگر بتوانید اهداف و چشم انداز بسیار خوبی برای خود تصور کنید. این به خاطر این است که شما امروز بیش از همیشه واقع بین هستید و همچنین می‌توانید مشکلات و موانع را ببینید. ممکن است به خاطر تردیدهای درونی با خودتان درگیری داشته باشید. خوشبختانه این حس بدبینی تان زیاد دوام نخواهد آورد؛ مخصوصا اگر قبل از اینکه در زندگی تان با موانع و مسائل جدی مواجه شوید آنها را تصور کرده و برایشان راه حلی بیابید.

مرداد 
 امروز عطارد پرشتاب وارد نشانه‌تان می‌شود، شور و هیجان و بذله گویی را وارد مکالمات و گفتگوهایتان می‌کند و به شیوایی و روانی زبان شما می‌افزاید. توانایی صحبت کردن در موقعیت‌ها و شرایط متفاوت هنر پیچیده‌ای است و بهتان کمک می‌کند تا از درسرها رهایی یابید. اما نباید طوری رفتار کنید که انگار همه چیز را می‌دانید. حتی اگر فکر می‌کند که واقعا همه چیز را می‌دانید باز هم این کار را نکنید!
 
شهریور
سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.
   
مهر 
 در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

 آبان
 هم اکنون شما کاملاً به سمت عطارد که در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد کشیده می‌شوید. شما در جستجوی روش‌هایی هستید که از نظر حرفه‌ای پیشرفت کنید و برای اینکه بیشتر مورد توجه واقع شوید سخت تر از قبل کار می‌کنید. متاسفانه این تلاش‌های سخت شما را به جایی نمی‌رساند. ترکیبی از استقامت، صبر و شکیبایی و همچنین نگرش‌های مثبت بهترین روش برای رسیدن به موفقیت است.
   
آذر
امروز هر فعالیتی که به نظر شما تفریح و سرگرمی‌باشد، شاید اسباب زحمت و دردسر باشد! عجیب اینکه شما بیشتر از آنکه در جستجوی لذت باشید، حتی در تفریحاتی که به کارتان ربطی ندارد شرکت می‌کنید. اما اگر فقط قصد تحرک و فعالیت داشته باشید اتفاق بدی نخواهد افتاد. فقط به دوستانتان اجازه ندهید شما را مجبور به انجام دادن کاری بکنند که دوست ندارید. اگر شما زمانی را به خودتان اختصاص دهید آنها نیز شما را درک خواهند کرد.

دی 
 شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.

بهمن
 شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.

 اسفند 
 اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.
+8
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.