ویدیویی دیدنی از یک روز زندگی پروفسور مجید سمیعی در هانوفر آلمان!

+191
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    پروفسورسمیعی .درهانورالمان زیباترین بیمارستان و مطب شخصی دارد ..درودبه روان شاه فقید که چنین خبرگانی راپرورش و برای تخصص راهی المان شدند . قبلا هم نوشتم که پروفسورسمیعی درایران بزرگترین بیمارستان مغزواعصاب را درحال ساختن هستند و ایشان دکتر صادق خلخالی و دیدن ارمهدوی کنی هم بودند . دراخر پروفسورسمیعی جراح مغز معروف . خیلی پول پرست ومغرور هم هست ....
    127
    73
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۴
    Berdia-Iran - قم ، ایران

    واقعا درود بر شرفت دوست عزیز بسیارزیبا بیان کردی! واقعا پدر اریامهر هنوز که هنوز است از دست پرورده های این بزرگمرد تاریخ ایران هزاران ایرانی و غیر ایرانی استفاده میکنند اگر پدر اریامهر شاهنشاه جوانان را برای تحصیل به خارج نمیفرستاد الان این بزرگان و هزراران فرهیخته دیگر نداشتیم که به ایران و دنیا خدمت کنند
    26
    130
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سوسیالیسم راه رهاییست - واشنگتن، ایالات متحده امریکا

    من ایشان را در یک کنفرانس ملاقات کرده ام. انسان بسیار وارسته و دانایی هستند.
    101
    73
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    خدا را صد هزار بار شکر که "پدر آریامهر شاهنشاه جوان را برای تحصیل به خارج فرستاد" و ملت ایران صاحب و مالک شهر نو و قلعه و اوین و قزل حصار و مدرنترین تکنولوژی‌های شکنجه و صد البته جوخه‌های اعدام شدیم اگر خدای ناکرده شاهنشاه جوان را همچون شیخ برای درس خارج به نجف میفرستادند صاحب و مالک چه چیز هایی که نمی‌شدیم...!!
    150
    33
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    اضافه کنم که در حال حاضر صد‌ها نخبه ایرانی جوان زیر ۵۰ سال در میکروسافت، ناسا، دانشگا‌ها و نیروگاه‌های اتمی‌ کانادا و آمریکا و اروپا مشغول به کار و تحقیقات هستند که فکر کنم دست پرورده شخص شخیص اعلیحضرت همایونی باشند..!!!??
    87
    43
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. الان خیلى بدتر از ایناشو در ایران داریم ! کلاتو بزار بالاتر ! شوهر بچه رو بغل میکنه میره اون یکى اتاق و خانم با مشترى در این یکى اتاق ! ! شهر نو توالتى بود زر یک کاخ ! برداشته شد الان اون کأخ رو گوهر گرفته !! یا کور هستین نمیبینین یا نه خودتون رو زدین به خ، یت که نمیدونین همچین فجایعى در ایران هستش !! سن دختر فراریها اومده پایین امار اعتیاد بیداد میکنه و البته خدا رو شکر که ما شکنجه نداریم ! ستار بهشتى ها سینه پهلو کردن و فوت شدن !! روتون رو نیست که از جنس پوست کروکدیل هستش !! .
    8
    80
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Anarchist - دبلين، ایرلند

    *بی همتا* - برلین، آلمان: . دوست عزیز ، اتفاقا انسان پول پرست و مغروری نیست. دقیقا برعکس..! نمیدونم شما بر چه اساسی‌ این مطلب رو عنوان کردید، من پارسال از نزدیک با پروفسور سمیعی برخورد داشتم, (بخاطر یک آشنایی که جهت درمان از ایران آماده بودند). در آنجا متوجه شدم چقدر انسان خاکی و فروتنی هستند. یادم هست یک بیمار پولدار لبنانی که در سوئیس زندگی‌ میکرد و تمایل داشت که توسط ایشان در هانوفرعمل بشه، قبول نکرد و گفت که شما در سوئیس امکان عمل خوب رو دارید. من فقط از جاهایی که امکانات پیشرفته اعمال مغز ندارند بیمار قبول می‌کنم، اگر انسان پول پرستی‌ بود، بیمار پولدار لبنانی رو جواب نمیکرد. موفق باشید..!
    13
    41
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    simairani - کاشان، ایران

    شیخ از ‌قم، علت حضور اون نخبه‌های ایرانی‌ و دربدریشون وجود اون آخوندهای بیهمه چیز در وطنِ ، فکر میکنی‌ اگر شرایط ایران مناسب بود کسی‌ دور میماند از وطن خودش؟ از ریشه خودش؟ این همه سختی می‌کشید تو غربت تا به جای برسه و بتونه بمونه؟ برو آمار بگیر ببین زمان شاه چقد ر رفتنند، تحصیل کردنند و برگشتنند و به آبادی و پیشرفت این مملکت عقب افتاده جهان سومی‌ کمک کردنند؟ دست پروده‌های شخص شخیص ایشون یکیش برنده اولین جایزه نوبلِ ایران
    34
    73
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    simairani - کاشان، ایران
    صد البته توشون خائن و خودفرخته هم پیدا شدند، تاریخ ایران پرِ از افراد خوان و خود فروخته این عصر هم از اونها خالی‌ نیست، یکیش همین پرفسورِ .میره تا با قاتل جوان‌های این مملکت عکس بگیره و از دست ایشون لوحِ تقدیر. با کسی‌ که به جرم قتل اسمش تو لیست اینترپلِ و پاشو نمی‌تونه از ایران اونورتر بذاره تا بمیره. باش تا صبحِ دولتت بدمد.
    38
    50
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

    ایرانی ها موجودات شگفت انگیزی هستن. این انسان وارسته ایرانی.اون قاضی زاده انگل هم ایرانیه. این همه تفاوت؟؟؟
    8
    29
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    چرا برق آ رفت ی - پاریس، فرانسه
    اولاً: ایشان ، پروفسور هستند،و خبرنگار هی میگه آقای دکتر،،،،دوماً: جناب پروفسور، نفهمیدم به چه علت فارسی ش ضعیفِ، در حینی که صحبت میکرد،یواشکی من جملات ایشونو تو ذهنم پیشا پیش ،مرور میکردم،تازه با مغز فندقیم،،،اما ایشون ریپ میزد.
    19
    7
    جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    simairani - کاشان، ایران

    یکیشون همینجاست، خوشم میاد که خوب آتیشت زدم ،زحمت بخودت میدی حداقل ۳۰ بر on off بشی‌ واسه منفی‌ دادن.
    2
    50
    شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    از هیبت به نکبت - تهران، ایران

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. میدونی‌ به .... امثال ... مزدور رژم فاشیستی آخوندی باید چی‌ گفت :،حیف نون،حیف اکسیژن،حیف جا و مکان،حیف وقت و زمان،میفهمی که چی‌ میگم ؟؟؟ روح و روان شاه ایران ،پدر ایران زمین، بزرگ ارتشتاران ،شاهنشاه آریامهر شاد که وقتی‌ نامش میاید شما مزدوران مفت خور رژیم آخوندی تا .... می‌سوزه .بعد از 37 سال مردم ایران نام و یاد شاه ایران هنوز در دلها زنده هست ،بسوزین که بد جوری دارین میسوزین ،درود بر خاندان ایران ساز پهلوی ، و ننگ‌ بر هر چی‌ مزدور مفت خور پاچه خوار آخوندی و احزاب توده‌ ایی و مجاهدو و دیگر ....دیگه ایی که باعث بدبختی و ویرانی ایران شدن .
    2
    75
    شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    Anarchist - دبلین، ایرلند - دوست عزیز . من باصداقت وحقیقت را میگویم . یک خانمی مقیم المان باداشتن دوفرزند درانزمان 8ساله پسر ودختر3 ساله .شوهرش تومور مغزی داشت ..زنگ زد به مطب دکترسمیعی درهانوفر .سکرتردکترگفت . برای یکسال بعد وقت داد واین خانم گفت خیلی دیر است و گفت .دکتردرایران است و شما باید اول مبلغ که یک میلیون بحساب بریزید .تاوقت بعدازیکسال داده شود ..دکترسمیعی بیشتر سال درایران است ..و دکترای معز وجراح مغز المان زیاد خوششان نمیاد ازدکترسمیعی بخاطر همان پول پرستی و غروربیش ازحد ..شما بمن بگوئید دکترسمیعی .مگر چقدرپول برای هرعمل که بتواند هم در دوشهرالمان کلینک مجهز ومدرن وگرانقیمت و مطب شخصی لوکس ومدرن و درایران چنین بیمارستان نو وجدیدی بسازد . بجز کلینک خصوصی ومطب مدرنی که درایران دارد ..شما فکرمیکنید ازدکترسمیعی درالمان وامریکا بالاتر نداریم ? ایا چنین ساختمانهای مدرنی دارند ..بیشترایرانیان عادت به بت پرستی وبزرگ کردن افراد دارند .من نمیگم دکترسمیعی متخصص خوب وبالائی نیست .اما بزرگش زیاد ملت ایران کردند .
    10
    13
    شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان
    آقای پروفسور سمیعی درست است که در رشته خودشان یکی‌ از بهترین‌های جهان بوده اند. ولی‌ در عین حال موضع خود رو نسبت به رژیم مشخص نکرده که هیچ، نزدیک به ۳ دهه است که از طریق لاس زدن‌ها و دعوت کردن مقامات ایرانی‌ به آلمان و بردن مقامات آلمانی‌ به ایران و به قول معروف دم فلان کس و ببین و دست بوس رهبر هم بشو و این حرف ها، بالاخره یک امپراتوری برای خودش در ایران درست کرده. در اینجا هم از طریق رفاقت با افراد کلیدی به عنوان مثال گرهارد شرودر که آن زمان وزیر‌-رئیس جمهور (Ministerpräsident) ایالت نیدرزاکسن بود، توانست به یک سری امتیازات ایالتی‌ که در اختیار ایشون گذاشته شد، برخوردار شود. ایشون و پسر ایشون خلاصه برای رسیدن به اهداف خود، براشون فرقی‌ نداره با دیکتاتور خون آشام دارند معامله میکنند یا با دموکرات‌ترین دموکرات. براشون فرقی‌ نمیکنه. مهم اینه که امورات بگذره. رژیم هم کمال استفاده رو از این آقا برای تبلیغات داخلی‌ و خارجی‌ میکنه. ایشون هم به هر حال مجانی این کار‌ها رو انجام نمیده که ....
    8
    22
    شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    simairani - کاشان، ایران
    [::Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان::]. دقیقا همینگونه است دوستِ عزیز از نظرِ من " سکوت در برابر جنایت" خود جنایت است و من مطمئنم دکتر، پرفسورِ ما باهوش تر از اونِ که ندونه هموطنانش در ایران چه میکشند.
    5
    18
    شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    همین ملت ایران و دیدیم . خمینی هندی زاده را چه بتی ازش ساختند و حتی سبیل خمینی را درماه دیدند . .حال چه ارامگاهی هم باطلا براش ساختند .. مقصر خود مردم ایران هستند ودرشایعه سازی وبه عرش بردن ادمها بخدا بی نظیرند . چرا دکترسمیعی بیشتر و شاید گفت تمام سال درایران است ? ...
    2
    3
    یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.