آتش زدن دختر ۱۵ ساله پس از تعرض!

به گزارش دیلی میل، سه متجاوز پس از تجاوز به شاما دختر بچه 15 ساله هندی، روی او نفت چراغ ریختند و در حالی که او زنده بود، او را آتش زدند و او را رها کردند تا بمیرد.
 
مادرش می‌گوید اگر این متعرضان سنگ دل به دخترم تعرض کردند پس باید به خواسته‌شان رسیده باشند، پس چرا دیگر او را کشتند. من ترجیح می‌دادم علی‌رغم تمام مشکلات دخترم را در کنار خودم داشته باشم نه اینکه هر روز از غم دوری او غمگین باشم و بگریم. 
این تنها موردی نبوده که در هند اتفاق افتاده‌است. معمولا هنگامی که این اتفاقات در هند می‌افتد، از دیدگاه مردم قربانیان مجرم شناخته می‌شوند و به جای همدردی و کمک به آن‌ها، با آن‌ها بد رفتاری شده، تحقیرشان می‌کنند. گویی این‌ها باعث شدند که آن متجاوزان روانی به این قربانیان حمله کنند. اگر هم آن فرد کشته شود، درباره او و خانواده‌اش بدگویی می‌کنند و انگشت اتهام به سوی آن‌هاست.

خانواده قربانیان می‌گویند حق زنان در اغلب موارد نادیده گرفته و پایمال می‌شود؛ چه در دیدگاه مردم چه در محضر دادگاه. یکی دیگر از این موارد، دختر 14 ساله‌ای بود که توسط یکی از بستگانش که این دختر او را عمو خطاب می‌کرد، مورد تعرض قرار گرفت.
 
پس از شکایت خانواده از آن به اصطلاح عمو، وی زندانی شد. اما باز هم این دختر 14 ساله بود که مورد مزمت همسایگان و بستگان قرار گرفت.
 
+98
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    دختر ۱۵ ساله؟ آخه لعنت بر هرچی‌ متجاوز کثیف حیوان صفت در هرجای دنیا .
    1
    61
    ‌پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سرورآقا - پوتسدام، آلمان

    تحقیقات متعددی ثابت کرده که مردان هندی بخاطر مصرف مواد غذائی تند کنترل خودشان را خیلی زود در موارد سکسی از دست میدهند و خطرناک و بیرحم میشوند که گاهی به همجنسان هفتاد ساله خودشان هم رحم نمیکنند.
    6
    32
    ‌پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    هندی ها خودرا متمدن میدانند و معتقدند در دنیا حرف اول کامپیوتر را آنها میزنند.متاسفم که دیگه انگلیسها(صاحب)آنها نیستند.الان شدند سکهای صاحب مرده
    1
    49
    ‌پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - تورنتو، کانادا

    اینها دیگه در پستی و رذالت دست آخوندها را از پشت بستند. آخه انسانیت و اخلاق مگه مرده؟ انسان اینقدر پست و رذل! واقعا شما متجاوزن خودتان خانواده ندارید؟ توی کدام طویله بزرگ شدید؟ اعصابم خرد شد! آ‌‌‌ی لعنت به این زندگی‌.
    0
    48
    ‌پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.