فال روز یکشنبه ۷ فوریه - ۱۸ بهمن

 فروردین
 
گام های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی تان شما را تحریک می کند تا پاسخ تمام سئوال هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه تان است را شناسایی و به پایان برسانید.
فال حافظ
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
تعبیر: در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.
 
اردیبهشت
 
صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می بخشید می تواند برای آنها مشکل ساز باشد. تا جایی که می توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.
فال حافظ
دانی که چنگ و عود چه تقریر می کنند***پنهان خورید باده که تعزیر می کنند
ناموس عشق و رونق عشاق می برند***عیب جوان و سرزنش پیر می کنند
تعبیر: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.
 
خرداد
 
امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.
فال حافظ
مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام***خیر مقدم چه خبر دوست کجا راه کدام
یا رب این قافله را لطف ازل بدرقه باد***که از او خصم به دام آمد و معشوقه به کام
تعبیر: یک دیدر غیر منتظره دارید که بسیار خوشحالتان می کند و پیام خوشی به شما می دهد. به سفری می روید که جز معنویت چیزی سوغات ندارد. همه روزی به دنیای باقی می روند پس این چند صباح عمر را خوبی کنید و چیزی را که برای خودتان نمی پسندید برای دیگران هم مپسندید. به کس ترحم نکنید بلکه مخلصانه کار انجام دهید
 
تیر
 
شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می شمارد و این زمانی حاصل می شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.
فال حافظ
گر دست دهد خاک کف پای نگارم***بر لوح بصر خط غباری بنگارم
بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است***از موج سرشکم که رساند به کنارم
تعبیر:  برای دوستان حاضری حتی جانت را هم فا کنی ولی کمی دوستانت را امتحان کن و ببین انها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط وقت خوشی با تو هستند. شفای دلت را از خدا بخواه. کاری کن که بعد از مردنت خوبی های تو همیشه ماندگار بماند. بیشتر با خدا باش و عبادت کن.
 
مرداد
 
امروز از لحاظ عاطفی و عشقی برای شما یکی از بهترین روزهای ماه و یا حتی شاید سال خواهد بود. می توانید به راحتی حرف هایتان را انتخاب کرده و کارهای درست را انجام دهید. اما مواظب باشید که شخص مورد نظرتان نیز احساس مشابهی نسبت به شما داشته باشد وگرنه ممکن است وضعیت خجالت آوری پیش بیاید. حتی اگر از رسم و رسوم قدیمی خسته شده اید، از جر و بحث با خانواده تان درباره عقایدی که دارند خودداری کنید تا مبادا دلخوری پیش بیاید. به این پی خواهید برد که شادی حقیقی شما فقط از طریق داشته هایتان نیست و گاهی از بخشش و هدیه دادن به دیگران خواهد بود. امروز با شاد کردن کسی که دوستش دارید خودتان را نیز خوشحال کنید.
فال حافظ
کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود***بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود
بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ***ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود
تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب.
 
شهریور
 
امروز در خانه خود منتظر فعالیت های بسیار باشید. ممکن است گروه نسبتا بزرگی از مهمان هایی که شما یا یکی دیگر از اعضای خانواده به خانه تان دعوت کرده اید به منزلتان آمده و بحث های جنجالی زیادی بین شما در بگیرد. این کار به شما انرژی زیادی خواهد داد و نسبت به برخی احساسات خود آگاهی پیدا خواهید کرد. امشب رویای سفر به جاهای دور و عجیب و غریب را در سر خواهید داشت. چرا حرفی که در دل دارید را به زبان نمی آورید؟ خوردن حرف هایتان تنها باعث ایجاد فاصله بین شما و عشقتان خواهد شد. امروز می توانید احساساتتان را به وضوح بیان کنید و از باری که بر سینه تان سنگینی میکند خلاص شوید.
فال حافظ
ز دست کوته خود زیر بارم***که از بالابلندان شرمسارم
مگر زنجیر مویی گیردم دست***وگر نه سر به شیدایی برآرم
تعبیر: از روزگار خود بسیار دلگیر و ناراحتید. فکر می کنید وجودتان به اندازه ی تار مویی با مرگ فاصله دارد. ولی باز هم خدا را شکر می کنید. کسانی هستند که اوضاع شا بدتر از شما می باشد، پس حق نعمت خدا را به جای آورید. به بهزوی خودتان متکی باشید که با زورگیری از مردم به جایی نمی رسید. امیدوار باشید که نیت تان خواهید رسید.
 
مهر
 
آیا بیشتر مواقع انسان خودرای و خودخواهی به نظر می رسید و تصور می کنید هر چه شما بگویید همان درست است! امروز این فرصت را دارید تا حس های مخفی خود را نمایان کنید. حقایق اصلی زندگی در پس مواردی هستند که شما حتی خودتان هم از آنها خبر ندارید. سعی کنید روی زمان حال تاکید داشته باشید. این را نیز به یاد داشته باشید زبان بدن بسیار گویا است و باید حواستان به حرکات دست و چهره خود باشد. با عشقتان صادق باشید تا بسیاری از مشکلاتتان برطرف شوند.
فال حافظ
دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی گیرد***ز هر در می دهم پندش ولیکن در نمی گیرد
خدا را ای نصیحتگو حدیث ساغر و می گو***که نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی گیرد
تعبیر: چرا کاری را که فقط خودت دوست داری انجام می دهی و به نظر دیگران احترام نمی گذاری. با این کار عاقبت خوشی نخواهی داشت. راه راست را پیش بگیر. ریا و تزویر نکن. با حکم خداوند نجنگ تا راه های موفقیت در مقابل دیدگانت روشن شود.
 
آبان
 
در چند وقت اخیر آنقدر وقت و انرژی برای کارتان گذاشته اید که به زودی بتوانید طعم پیشرفت را بچشید. پس امروز را با خیال راحت استراحت کنید و ادامه کار را به فردا واگذار کنید. به جای شکایت از نداشته هایتان چرا کمی به چیزهایی که دارید فکر نمی کنید؟ اگر خوب فکر کنید مطمئن باشید لبخند رضایت بر لبانتان خواهد نشست. به جای این فکر ها بهتر است یک برنامه رمانتیک بچینید و همراه با کسی که دوست دارید از روز تعطیلتان لذت ببرید. مثلا یک پیک نیک دو نفره و یا رفتن به رستوران مورد علاقه همسرتان فکر خوبی می تواند باشد. مجرد ها بهتر است امروز را به دنبال نیمه گمشده خود نگردند و با دوستانشان خوش بگذرانند، فردا برای این کار روز بهتری می تواند باشد.
فال حافظ
ای که دایم به خویش مغروری***گر تو را عشق نیست معذوری
گرد دیوانگان عشق مگرد***که به عقل عقیله مشهوری
تعبیر: خود را از بقیه جدا می دانی و به خودت مغرور شده ای. فکر می کنی از تو عاقل تر کسی دیگر نیست، اگر به خدا نزدیک شوی عشق به حق تعالی تو را از بندهای غرور و ریا جدا می کند و از غم ها و دردهای دنیوی خلاص می شوی و نامت به نیکی همه جا یاد می شود و به حاجات خودت می رسی
 
آذر
 
امروز بسیار با انگیزه و پر انرژی هستید و به آن چه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت چندانی نمی دهید. این انرژی مثبت به بهتر شدن اوضاع کمک بسیاری خواهد کرد. امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان خواهد بود، اما از همراهی افرادی که اهل غیبت و دو رویی هستند هیچ لذتی نخواهید برد؛ امروز در زندگی شما جایی برای افراد منفی نیست. زدن حرف های خوب بجای بدجنسی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان به یک مسافرت دو نفره بروید. سرشار از انرژی مثبت خوشبینانه هستید، پس هر برنامه ای که می چینید سعی کنید متفاوت فکر کنید و برای انجام کارهای بزرگ نقشه بکشید. تنها رویاپردازی نکنید، این رویاها را عملی کنید.
فال حافظ
ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی***وان گه برو که رستی از نیستی و هستی
گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو***هر قبله ای که بینی بهتر ز خودپرستی
تعبیر: غافل از عشق و محبت به اطرافیان شده اید آنقدر مشغول خودتان گشته اید که قبله تان خودپرستی و غرور شده است و فقط خودتان را می بینید. بدون عشق بودن یعنی از خدا دور شدن یعنی بی معرفت بودن و سقوط کردن. اگر می خواهید حاجتتان روا شود توبه کنید و به محبت و عشق بپردازید.
 
دی
 
امروز احتمال این هست که فشارهای کاری شما را خسته و عصبی کنند. شاید خیلی زود از کوره در بروید. اما توصیه می کنیم، عمیق تر به مسایل زندگی نگاه کنید. برای هر قدمی که می خواهید بردارید برنامه ریزی کنید. بدون دانش در مورد هیچ چیز نظر ندهید. از نظر روحی احتمالا خیلی خوب نیستید و این مساله شریک عاطفی شما را دچار هراس می کند. اما با کمی تمرکز و با حفظ آرامش می توانید به او این اطمینان را بدهید این حس ها موقتی هستند.
فال حافظ
دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور***گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور
ای گلبشکر آن که تویی پادشاه حسن***با بلبلان بی دل شیدا مکن غرور
تعبیر: خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی، پی دست از عبادت نکش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.
 
بهمن
 
شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق های درونی تان را سرکوب می کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می آید که شما را مجبور می کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.
فال حافظ
از من جدا مشو که توام نور دیده ای***آرام جان و مونس قلب رمیده ای
از دامن تو دست ندارند عاشقان***پیراهن صبوری ایشان دریده ای
تعبیر: اینقدر سنگدل نباش. غرور کاذب خویش را دور بریز کسانی هستند که تو را بسیار دوست می دارند تو هم از محبت خود بخشش کن که اگر غفلت کنی در آینده خود را سرزنش خواهی کرد. زیاده روی باعث ضرر است و پشیمانی به بار می آورد.
 
اسفند
 
امروز شاید با مردمی روبه رو شوید که شما را انسانی کاملا سطحی خطاب می کنند! اما آنهایی که واقعا شما را می شناسند و به اندازه کافی با شما معاشرت داشته اند، به خوبی می دانند که این طور نیست و اتفاقا دیدگاه های خوب شما در مسایل مختلف را تحسین می کنند. از امروز مسیر تازه ای را در زندگی خود آغاز کنید: اینکه بیشتر به درون و خواسته های قلبی خود توجه داشته باشید و همه جوانب روحی خود را آنالیز کنید. مطمئن باشید این تفکرات معنوی، به کلی مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد.
فال حافظ امروز متولدین اسفند :
نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر***هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر
ز وصل روی جوانان تمتعی بردار***که در کمینگه عمر است مکر عالم پیر
تعبیر: فکر می کنی همیشه جوان خواهی ماند و هیچ وقت پیر نمی شوی. به نصیحت های پیران گوش کن دوستانت تو را فقط برای خوشی می خواهند به دردهایت گوش نمی دهند. توقع خود را پایین بیاور. اشتباهات خود را گردن کسان دیگر مینداز، توبه کن تا به آرزوهای مادی خود برسی.
+10
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.