نقش ساناز در پرونده سوشا مکانی و فرار زهرا امیر ابراهیمی پس از رسوایی

+17
رأی دهید
-94

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    rezanl - امستردام، هلند

    رسوا خودتی
    11
    54
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    tarkofski - استکهلم، سوئد

    قبول که نباید فیلم این امیر ابراهیمی پخش میشد . اما این خانم وقتی‌ از ایران خارج شد با بی‌‌بی‌سی مصاحبه کرد و گفت من نبودام تو این فیلم و یکی‌ شبیهه من بود !!!! فیلم این مصاحبه تو یوتوب هست . یعنی این خانم حتی یکبار نگفت نگران سرنوشت اون پسر هست که الان زندانه . بلکه گفت ما نبودام . در حالی‌ که خودش داشت از اون پسر فیلم میگرفت حین کار !! الان بعد از چند سال اومده میگه من بودم اما چرا باید با آبروی من بازی میشد !!!!! بالاخره تو بودی یا نه‌ ؟؟؟ ملت کدوم حرفو باید باور کنن ؟؟؟ این خانم شارلاتان بعد‌ها تو یه مصاحبه دیگه گفت اون پسر یواشکی ازش فیلم گرفته بعد گذاشته تو اینترنت . اما یه جای فیلم دقیقا داره خودش از پسر فیلم میگیره .امان از دورویی
    52
    97
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    pull.over123 - تهران، ایران
    زهره امیر ابراهیمی حیف شد! زیبا و‌ با استعداد در زمینه بازیگری!
    37
    52
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    Keivan90 - واشنگتن دی سی ، ایالات متحده امریکا

    رسوا؟ یعنی چی این حرف؟ حتما از یکی از رسانه های دولتی ایران این متن رو برداشتید.
    14
    39
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    چرند
    10
    28
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    sonixax - آلمان، آلمان

    رسوایی ؟ مال خودش بوده به هیچ بنی بشری ربطی نداره. این راضی اون راضی گور پدر ناراضی.
    16
    84
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. زهرا امیر ابراهیمی اولش دستش دوربین بود ولی بعدش گذاشت کنار ...ولی اون پسره دستیار تصویربردار سریال ها بود که در تمام دور تختش دوربین مخفی کرده بود هم از جلوی تخت و هم از روبرو و گاهی هم پوزخندی میزد چون روح زهرا امیر ابراهیمی از این دوربین هایی که جلو و پشت تخت کار گذاشته بود خبر نداشت. بعد هم که زهرا نمیخواسته باهاش ازدواج کنه رفت و تمام فیلم های اون روز رو توی کل ایران پخش کرد و زهرا هم با خوردن قرص خودکشی کرد که بعد از خودکشی پدر و مادرش گفتن این صیغه اش بوده و مدام انکار می کردند و میگفتن فیلم فتوشاپه! . توی مصاحبه هاش هم که با گاردین داشت مدام دروغ میگفت که من نبودم!!!. ولی اون پسره بود که از روبرو و پشت تختش دوربین کار گذاشته بود و فیلم می گرفت. و نباید با آبروی این دختر بازی می کرد . الان اگر توی زندانه حقشه چون نباید فیلم خصوصی این دختر رو توی کل ایران پخش می کرد.
    17
    31
    ‌سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    تصمیم داشتم کلیپ رو ببینم اما با توجه به کامنت‌ها انگار ارزش دیدن نداره،،بهتره برم جیش ،مسواک ،لاا لاا :) هر چند الان کل تخت خواب اشغال شده ،من نمیدونم چرا بعضی‌ از زنها مثل خرچنگ میخوابن ;) حتی اگه ریزه میزه هم باشن جوری میخوابن که یک پا مغرب اون دست مشرق,,گردن طرف شمال,,اون یکی‌ پا جنوب اون یکی‌ دست جنوب شرقی‌ , سر یه طرف اون یکی‌ پاا این طرف : هر کاری هم میکنی‌ صافو صوف بشن نمیشن و اگه بیدارشون هم کنی‌ که دیگه واویلا مصیبتا :o :)
    23
    46
    ‌سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. دوست عزیز چرا واقعیت رو وارونه جلوه میدی ؟ این خانم دقیقا اواخر فیلم دقیقا در حین انجام کار وقتی‌ پسر روی زمین دراز کشیده بود و ایشون بالا بود ، دوربین رو در حالی‌ که می‌خنده از دست پسره میگیره و فیلمبرداری میکنه . اون قسمت‌های مربوط به اینکه این پسر به خاطر جواب منفی‌ امیر ابراهیمی این کارو کرد همش شایعاتی که این خانم دروغ گو تو مصاحبه هاش گفت و ما چرا باید باور کنیم ؟ در حالی‌ که میدونیم این خانم به شدت دروغ گو هست . اصلا این خانم بازیگر مطرحی هم نبود و باور کن خیلی‌‌ها بعد از دیدن اون فیلم شبه پورنو که ازش پخش شد طرفدارش شدن .
    7
    21
    ‌سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. واقعا جای شما دوستان عزیزم در مراسم اسکار خالیه :) اینجور که شما دقیق این کلیپ را دیدید داور‌های مراسم اسکار و کن هم نمیتونن ببینن ;) به نظر شما چه جایزه‌ای می‌تونن این دو هنرمند توانا بگیرن،بهترین زن یا مرد? بهترین فیلمبرداری?سناریو! تدوین یا کارگردانی? اگه من حق رای داشتم جایزه بهترین نورپردازی را به این کلپ میدادم : ;)
    2
    9
    ‌چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.