پیراهن‌های "ال‌چاپو" در فروشگاه "برادران استقبال" نایاب شد

تقاطع: خواکین “ال‌چاپو” گوسمان، قاچاقچی معروف مکزیکی موادمخدر، روز هشتم ژانویه (۱۸ دی)، هفت‌ماه بعد از فرارش از زندانی در مکزیک، توسط تفنگداران ویژه نیروی دریایی و پلیس فدرال این کشور دستگیر شد و یک بار دیگر به پشت میله‌های زندان بازگشت.
 
ساعاتی پس از این دستگیری پر-سروصدا، مجله‌ی امریکایی “رولینگ استون” مصاحبه‌ای را با “ال‌چاپو” منتشر کرد که در اکتبر سال گذشته در مخفی‌گاه وی توسط “شان پن”، سینماگر مشهور سینمای هالیوود انجام گرفته بود. چاپ این مصاحبه که با انتشار ویدئویی ۱۷‌دقیقه‌ای از ملاقات “شان پن” و “ال‌چاپو” همراه بود بازتاب‌های گسترده و در عین حال متفاوتی را از خشم و عصبانیت تا تحسین به همراه داشت.
 
در این میان، یک فروشگاه و تولیدکننده‌ی لباس در شهر لس‌آنجلس امریکا با دیدن دو مدل خاص از پیراهن‌های تولیدی خود بر تن “ال‌چاپو” به این فکر افتاد که از فضای رسانه‌ای ایجادشده حداکثر استفاده را ببرد.
 
این فروشگاه که “باراباس” نام دارد و متعلق به دو برادر ایرانی-امریکایی به نام‌های “سَم و شان استقبال” است، بلافاصله این موضوع را با انتشار تبلیغ “تحت‌تعقیب‌ترین پیراهن” بر روی وب‌سایت خود اعلام عمومی کرد. به دنبال آن در مدت کوتاهی، تمام پیراهن‌های راه‌راه آبی و خاکستری معروف به طرح “فانتزی”، هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین فروخته شد و سفارش‌‌های بسیاری نیز برای تحویل در روزها و هفته‌های آینده ثبت گردید.
 
“شان”، برادر کوچک‌تر و طراح این دو پیراهن به شبکه‌ی خبری سی.ان.ان می‌گوید: «وقتی تصاویر را دیدم، داشتم شاخ در می‌آوردم. من حتی شماره‌ی مدل آن‌ها را نیز حفظ هستم.»
 
برادران “استقبال” می‌گویند که زنگ تلفن‌های‌شان یک لحظه متوقف نمی‌شود و وب‌سایت فروشگاه نیز تا کنون دو بار در اثر هجوم مشتری‌ها، از کار افتاده است.
 
“سَم استقبال” دلیل این علاقه به پوشیدن لباس یک رهبر کارتل موادمخدر را این‌گونه توضیح می‌دهد: «مردم همیشه دنبال چیزهای منحصر-به‌-فرد هستند. ال‌چاپو می‌توانست یک پیراهن ۱۰ یا ۳ هزار دلاری بپوشد. اما او باراباس می‌پوشید.»
 
“باراباس” علاوه بر خرده‌فروشی در فروشگاه خود در مرکز شهر لس‌آنجلس، تولیداتش را بین بیش از ۵۰۰ فروشنده از مکزیک و برزیل گرفته تا ایتالیا و سایر کشورها توزیع می‌کند. پیراهن‌های این طراح به ویژه در میان موزیسین‌های شمال مکزیک پرطرفدار است.
 
در حال حاضر، دو پیراهن نایاب‌شده‌ به قیمت ۱۲۸ دلار در وب‌سایت “باراباس” و نیز وب‌سایت‌های فروش آنلاین از جمله آمازون برای تحویل در روز ولنتاین (۱۴ فوریه-۲۵ بهمن) فروخته می‌شود. قیمتی که تا این لحظه نسبت به قبل تغییری نکرده هرچند “سَم استقبال” می‌گوید ممکن است در آینده این پیراهن‌ها گران‌تر شود.
+39
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف ، لهستان

    یکی از اینها بپوشی یک کلاه مکزیکی هم بگذاری سرت و بروی در مزارع نیشکر , شعر بخوانی :"در گلستانه چه بوی علفی می اید " !
    10
    35
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    فرار مغزها - امریکا، ایالات متحده امریکا

    خداییش خودت یکی از این پیرهنایی که میفروشی میپوشی
    2
    53
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان

    128 دلار بمن بدن هم اینارو نمیپوشم چه برسه 128 دلار بدم و این دستمال گردگیری رو بپوشم. باز یه چیز مسخره مد شد ملت خسته دل گندشو دراوردن حالا چه داخل چه خارج
    1
    27
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    احتراز - دورف، آلمان
    این پیراهنها دهه ۶۰ تو ایران مد بود، الان هم جوادها هنوز میپوشند.
    3
    16
    دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.