روحانی: برجام به فرجام رسید؛ در مقابل عظمت ملت صبور ایران سر تعظیم فرود می آورم

همزمان با قرائت بیانیه اجرای برجام، رئیس جمهور متن کوتاهی در صفحه ی توییتر خود منتشر کرد.

روحانی: برجام به فرجام رسید؛ در مقابل عظمت ملت صبور ایران سر تعظیم فرود می آورم همزمان با قرائت بیانیه اجرای برجام، رئیس جمهور متن کوتاهی در صفحه ی توییتر خود منتشر کرد.
 
به گزارش «انتخاب»، روحانی در صفحه ی توییتر خود از مقاومت مردم ایران در مقابل تحریم ها در طول سالیان اخیر تمجید کرد.
 
وی نوشت: برجام به فرجام رسید. خدا را سپاس می گویم و در مقابل عظمت شما ملت صبور سر تعظیم فرود می آورم. این سربلندی و پیروزی بر شما مبارک باشد.
+156
رأی دهید
-46

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    این مردمی که ما دیدیم از این بدتر هم سرشون بیاد باز صداشون در نمیاد فقط سال ۵۷ یک خاکی تو سرشون ریختن و به یک بدبختی خودشون رو گرفتار کردن که به این زودیها از این گرفتاری نجات پیدا نمیکنن ،،تو این مدت تحریمها برای یک مشت بی‌ سواد چاپلوس پاچه خوار وطن فروش خوب بود که به یک نون و نوایی رسیدن .برای بعضیها بد نبود که بچه‌هاشون رو در کشورهایی اروپایی برای تفریح و خوش گذرونی بفرستن و به ریش این مردم ساده لوح بخندن ،آقا،،،، آخوند خوب نداریم آخوند خوب آخوند مرده هست ،این کلاش هم از ته دل‌ آرزوی رفاه و آسایش برای مردم ایران رو نمیخواد ،نه تنها این بلکه هر کسی‌ که برای این رژیم کار میکنه برای منافع خودش هست ،این رژیم و ایادی دزدش باید از بین بروند ،در غیر این صورت ایران و ایرانی‌ روزهای خوش رو باید در خواب ببیند .
    0
    51
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - تورنتو، کانادا

    منم به نوبه خود به مردم فلسطین، سوریه، عراق، لبنان به خصوص شیخ بشکه نصراله تبریک میگویم. منتظر دلارهای نفتی‌ ایران باشید که شما عربها بر ملت ایران مقدمید!
    0
    47
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    جالبه این اخوندکها از جیب مردم مایه می ذارن. ملت اصلا در جریان نبودن چی به چی بوده و هست. اصلا نمی دونستن تو این مدت چه کلاهی سرشون رفت و منظور از جام زهر اتمی چی بود. مدتها طول می کشه تا این خرابیها درست بشه تازه اگه درست بشه و این اخوندکها باز گندی به چیزی نزنن. اگه فکر کنیم از فردا حمایت از تروریستو حماس و لبنانو فساد و بیکاری تموم میشه سر خودمون کلاه گذاشتیم. یه مدتی همه جا تحت تاثیر قرار می گیره اما از اونجا که ارکان حکومت عوض نمی شه چیزی هم تغییر چندانی نخواهد کرد.
    1
    33
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    shahroukh - پاريس، فرانسه

    رژیم آخوند-پاسدار سه دهه پیش برنامه مخفی هسته ای برای دستیابی به بمب را شروع کرد. سال 2002 لو رفت و 13 سال مذاکرات را کش داد، تحت تحریم قرار گرفت، صدها مییلیارد به کشور خسارت وارد شد تا سرانجام از ترس شورش مردم بخاطر فقر و گرسنگی، مجبور به عقب نشینی و تعطیل کردن 90 درصد برنامه هسته ای شد. اکنون، پس از این خیانت عظیم به ملت، رژیم و دوستانش در شیپور پیروزی می دمند و ظریف قهرمان ملی شده است. به این میگویند وقاحت تاریخی.
    0
    31
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    محسن احمد علی - دبی، امارات متحده عربی

    باز داری کلک میزنی که مردم رو بکشی پای صندوق رای.؟؟؟ چرا از اینهمه حق و ناحق که در کشور میشه، فقط به این مسئله بند کردی؟؟ مگه تو رییس جمهور نیستی؟؟ پس از قدرتت استفاده کن و نشون بده که حرفت با عملت یکیست
    0
    22
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا

    تبریک به اسد, حزب الله لبنان, حماس, حوثی های یمن و غیره بجز مردم ایران
    0
    32
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    ایشالا تو هم سر انجام مینوشى از زهر توى جام.
    0
    23
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    بختیاری2500 - اهواز، ایران

    خوشحالی ما زمانی هست که شماهای...از کشور ما گورتان را گم کنید..!
    0
    32
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    freedomforiran - لندن، انگلستان
    ملت بى لیاقت،بى غیرت و نمکنشناس ایران متشکرم. چون اینجا قیمت بنزین از آب ارزان تر شده و باز تشکر و حالا مى فهم چرا آنقلاب کردید. مثل اینکه برنامه اى غرب براى شما تدارک دیده که جنگى بین شما و اعراب را شروع کند که پیش پیش براى شما ملت آنقلابى آرزو موافقیت مى کنم .
    1
    17
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    خفه شو آخوند شیاد، چنان ژست قرمانانه بخود می‌‌گیرد که گوی فتح آندلوس کردند. بیشرف‌های ریاکار و مردم فریب. ۸ سال با این تحریم‌های مضحک زندگی‌ ما را تباه کردید و کشور را تبدیل به ویرانستان اقتصادی کرده و حالا مدال افتخار به سینه می‌‌زنید!!!! فقط خفه شو شیاد
    0
    25
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    hamid swed - مالمو، سوئد

    تا حالا که میگفتین جنگ و تحریم, حالا ببینیم از این به بعد چه گلی به سر مردم میزنید!!!! من که خدایی بعید میدونم تغییری در وضع مردم ایجاد بشه!!
    0
    21
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

    آره ارواح بابات! تو گفتی ، ما باور کردیم! حکومت فاسد، بدون تحریمش هیچ فرقی با تحریمش نمیکنه! لپ کلام!
    1
    26
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    یک جوری پز میدن انگاری از میدان جنگ قادسیه پیروز امدن بیرون پس گردنی خوردین وقبول کردین که اشتباه بوده غلط کردم نفهمیدم پیروزی نیست که این دیگه دادو بیداد نداره که
    0
    27
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    با هزینه ای که نظام ننگین اسلامی برای این جریان پرداخت سر انگشتی اگر حساب کنیم از روز اول اگر همه چیز را با اطلاع آژانس اقدام به ساخت نیروگاه اتمی میکردند دقیقا 20 عد نیروگاه اتمی میتوانستیم در ایران بسازیم البته خسارات دیگر بماند چقدر انسان بی گناه جانشان را در هواپیماهایی اسقاطی از دست دادند ای لعنت بر ...هرچی آخونده
    0
    21
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان

    حاج حسن. از اینکه این مشکل ایجاد شده توسط سیستم شما برای ملت ایران بپایان رسیده و ملت برای این بی عقلی و بی تدبیری و بی برنامگی فرد نعل بندی بنام رئیس جمهور برای ملت ایران ایجاد شده وملت تحمل مشکلاتی فراوانی را نمودند که صدمات ان از جنگ بوجود اورده توسط سیستم شما بمراتب زیاد بود. مردم بابت این تحریم لعنتی خسارات فراوانی دادند. خسارات مادی را شما بمردم نمیگوئید چون شهامت حقیقت گوئی را ندارید. خسارات جانی را شما بمردم نمیگوئید چون صداقت ندارید. خسارات اجتماعی باین مردم و کشور را شما بمردم نمیگوئید چون از واقعیات همیشه دور بودید .حاج حسن فرد خائن بکشور و مردم امروز در بالاترین مرجع قانونگزاری کشوری است. چرا این شخص خائن بعنوان رئیس جمهور را محاکمه نمیکنید.؟؟ چرا وسایل ارتباط جمعی شما این خیانت بمردم و کشور را علنی نمیکنند؟؟ لطفا شما در مقابل این مردم شریف سرتعظیم فرو نیاورید زیرا مردم اعتقاد دارند اسب سواری پیش کش شما لطفا قاچ زین را نگهدارید
    0
    20
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

    سر تعظیم فرود نیارید، کشور اشغال شده‌ ایران رابه ایرانیان برگردانید و گور خود را بکنید و پیش فک فامیل‌هاتون به عربستان بروید.
    0
    27
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Big_Bang - درتموند، آلمان

    مال و زندگی‌ مردم را غارت کردید، همه را دربدر کردید، اسم تروریست را به ایرانی‌ چسبوندید کشوری به این ثروتمندی را که ۳۷ ساله پیش می‌خواست دروازه‌های تمدن را به روی دنیا باز کند را به لجن کشیدید و حالا که خودتون و جیباتون تحت خطر قرار گرفته، اهل منطق شدید و تازه بین مردم بدبخت ایران شیرینی‌ پخش می‌کنید که موفق شدید کاری کنید که شرکتهای دنیا با هزار منت و قول و قرار که اجازه داشته باشی‌ جنساشون را بخری. بالاخره بعد از ۳۷ سال به دنیا ثابت کردید که ملت ایران وحشی نیست و این موفقیت را به ملت تبریک میگید. خیلی‌ زرنگید. می‌تونید،، می‌کنید،،،، چرا که نه.. شاه نتونست بکنه. مرد و از بین رفت. باریکلا به شما خدایان. ممنون از تبریک قابلی‌ نداشت.
    1
    36
    یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.