اشرف پهلوی در لباس احرام

اشرف پهلوی، خواهر دوقلوی محمدرضاشاه پهلوی، به عنوان یکی از چهره‌های تأثیرگذار دربار پهلوی، چهارم آبان ۱۲۹۸، پنج ساعت پس از محمدرضا در تهران به دنیا آمد. نام اصلی وی زهرا است که پس از به سلطنت رسیدن پدرش، رضاشاه، به اشرف الملوک ملقب شد.
+333
رأی دهید
-53

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۷
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک
    سلطنت‌طلب عمری تحویل بگیر؛ دیگه اینقدر واسه خانواده سلطنتی دستمال نکش. اسم ایشون که زهرا بوده و از شیعیان امیرالمؤمنین ع و برادرش محمد رضا هم که شماهارو اگر عمرأ تحویل میگرفت. او فقط توسل به امام رضا ع میکرد. جیکتون رو هم اصلأ نمیزاشت دربیاد. شما این آزادی رو هم از جمهوری اسلامی دارید که معتقد به وحدت است. «ولی با دشمنان اهل بیت ع و قاتلین بی‌بی دو عالم بنتِ پیامبر ص نباید وحدت کرد؛ چون شماها قلبأ دشمن ایران زمین هستید»
    163
    156
    دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    براى یک ایرانى، اشاره توهین آمیز به نام پدر تاجدار ایران نوین با نام فقط "محمد رضا" نشان از بى شخصیت و عقده دار بودن نویسنده است. اگر امروز احدى پیدا شود که بتواند بصورت مستند منکر خدمات آن مرد بزرگ و ایراندوست باشد، من به دستانش بوسه میزنم. اما اگر با غرض ورزى بیمار گونه هنوز سعى در کوبیدن پهلوى دارید، تف سر بالا به صورت خود انداخته اید.
    166
    129
    دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    agha-javad - تهران، ایران

    باز خبر از این خانواده، دوباره شاه‌للهی‌ها به این صفحه حمله میکنند!!! همیشه اینطور بوده در هر خبر از رژیم اسلامی رو حزب اللهی‌ها و از رژیم شاه شاه الهی‌ها حمله ورند! یعنی‌ انسان پرستی‌ که خاص این ملت همیشه بوده!!!
    90
    142
    دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::agha-javad - تهران، ایران::]. باریکلا، شما این نتیجه گیرى رو تنهایى کردید یا کسى هم کمکتون کرد؟
    91
    52
    دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    وقتی تاریخ ایران را ورق می زنیم می بینیم هر که به قدرت رسید با سوء استفاده از احساسات مردم سواری گرفته و توی سر مردم زده! چرا چون هر که به قدرت رسید فهمید که این مردم مردمی مذهبی و متعصب هستند و با ریاکاری و دروغ و شارلاتانی تا توانست سواری گرفت. هنوز هم هستند احمقهایی که به اسپرم مقدس خاندانی اعتقاد دارند اسپرم مقدس سلطنتی یا اسپرم مقدس روحانیت! شاید هم ترکیب سلطنت مذهبی! هر چه اسمش را بگذاریم مهم نیست مهم این است که این اشخاص همیشه بودند و هستند اشخاصی که با تکیه به نقاط ضعف از ما سواری میگیرند و بدتر از آن اشخاصی که به این سواری دادن افتخار هم میکنند چون ذاتا نوکر و چاپلوس به دنیا آمدند!!!
    44
    92
    دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    agha-javad - تهران، ایران

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. ما شاه اللهی‌ها تنهائی که چه عرض کنم اصلا جز چاپلوسی اعلیحضرت‌ها عرضه هیچ کاری رو نداریم، معمولا اعلیحضرت و ۶ میلیون پولش تو هر تصمیمی و حرفی‌ کمکمون می‌کنه !!!
    43
    74
    دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    بله دیگه اینها مرتب به حج می رفتند و رادیو و تلویزیون هم تبلیغات گسترده ای از حج رفتن اینها می کردند تا مثلا بگویند ما سلطنت اسلامی هستیم ولی از آنطرف علنا معشوقه بازی و مجالس قمار و تریاک را راه می انداختند در نتیجه مردم آنها را ضد اسلام می دانستند البته انصافا شاه سالم تر از همه آنها بود ولی گیر یک خانواده بی مسئولیت افتاده بود . یعنی کارهایی که اینها می کردند را هز خانواده سلطنتی انجام داده بود آن خانواده سلطنتی پودر شده بود شاید بهترین شاهد بر این مدعا نامه حسین علا وزیر دربار به شاه بود که در کتاب دکتر میلانی نیز به آن اشاره شد و آن زمانی بود که شاه قصد ازدواج با یک شاهزاده ایتالیایی را داشت که علا با انتقاد از این تصمیم به شاه یادآوری می کند خانواده شما با این کارهاشون به اندازه کافی باعث خشم مردم شدند شما دیگه لازم نیست همسر کاتولیک اختیار کنید
    34
    68
    دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. قولى جان، کتاب تاریخ براى شما سنگینه، نه برش دارید و نه ورق بزنید. شما همینکه روایت هاى پاى منبر آخوند شنیده رو سینه به سینه نقل کنید و آتش خرافات و چرندیات مشابه رو روشن و گداخته نگه دارید به منظور و مقصود رسیده اید و از ....پرتابى سهمى هم به شما میدهند که گاهى به اینجا سر بزنید و اظهار فضل بکنید.
    53
    38
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Liberte - ارومیه، ایران

    چقدر هم روحانی نگاه می کنه. آلونا ازنامسکایا اصل مطلب رو نوشته. سلطنت به مذهب احتیاج ابزاری داشت. با از دست رفتن ثمرات مشروطیت بعد کودتای رضاخان و بعدها هم سقوط مصدق ، تاریخ ایران تاریک شد.
    11
    41
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    [::Liberte - تهران، ایران::]. [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] دوستان و هموطنان عزیز سپاسگزار از پاسخ های کوبنده و دندان شکنتون . موفق و پیروز باشید.
    42
    30
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا

    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. البته خود اعلیحضرت هم کم خواب ندید که «از اسب با شدت و به سرعت به زمین تشریف فرما شده بودند و ابوالفضل که خودش دست نداشت دست ایشون رو گرفته بودن»! کاشکی یه مو از وجود رضاشاه کبیر تو تن بقیهء اعضای این خونواده بود! هر چی رو که اون ابر سرباز وطن پرست رشته بود این دوقلوها پنبه کردن! با پوشیدن احرام «تقیه اسلامی» کردن، در بارگاه ثامن الأئمه اشگ ریختن و ما متعجبیم که........ این خمینی «حلالزاده» چطور تونست سر مردم رو شیره بماله؟؟
    18
    57
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    رفته بوده توبه کنه ایرادی نداره که
    12
    34
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. به به آفتابه همایونی حالت چطوره؟ میبینم که باز به مقدساتت توهین شده و این سری واسه زهراه خانم آفتابه به دست در رکابی و برای تخلیه خود سعی در پاچه گرفتن دیگران داری هاها! حالا میفهمم چرا شما پاچه خواران و چاپلوسان همایونی و شاه دوست علاقه ای به مطالعه و کتاب ندارید چون فکر میکنید سنگین است؟ نه آفتابه همایونی، کتابهای تاریخ باور کن از اون آفتابه ای که یک عمریه گردن تو و امثال تو انداختند و ازت سواری میگیرند سنگین تر نیست به جون خود زهرا جون قسم سنگین تر نیست! بعلاوه الان اینترنت هست پی دی اف ذخیره کن و بخوان که این چهار روز که از عمر ناچیزت مونده خیلی شوت از دنیا نری و زیاد امل قمصور نشی! خوشم اومد تا گفتم بعضی ها ذاتا نوکر و چاپلوس هستند فهمیدی منظورم با کیه هاهاها
    34
    58
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    یک نگاه به مثبت های این صفحه بکنید! زهراه خانم اگر اشرف خانم و مجلل و یک من مالیده و خودش نباشد محبوب است و صدها مثبت از طرف شاه اللهی و چاپلوسان دربارمیگیرد ولی حالا که زهراه خانم اینجا خودش و اصل جنس است و مثل خاله سوسکه زشت و بدترکیب است و به چرخنده خانم گفته برو کنار بذار باد بیاد از طرف شاه اللهی و جماعت بت پرست و چاپلوس نه فقط مثبت نمیگیرد بلکه منفی هم میگیرد و آرزو میکنند تا هر چه زودتر این صفحه از دید همه خارج شود هاهاها، چرا؟ چون این جماعت مغز فندقی فقط دوست دارند کارهای خوب یکی را نگاه کنند و بزرگش کنند ولی به اشتباهات طرف که میرسند ریپ میزنند. والا زهراه رخت شور معروف هم ار این خوشگلتر و باکلاس تر بود. بنده خدا زهراه خانم تو این عکس املی از سر و پاش میباره! خدا رحمتش کند به ما چه الهی طرفدارانش مثل همین آفتابه همایونی سبک مغز یکی پس از دیگری هر چه سریعتر ادامه دهنده راهش در قبرستان باشند تا این مملکت در آینده شاید از شر چاپلوسان و پاچه خواران پیر و پاتال مفتخور راحت بشود! .یک صلوات پهلوی پسند بفرست ;-))
    34
    58
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    [::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. میگم فقط تو یکی مراقب باش زیاد فشار به خودت نیاری خدای نکرده دندونهای مصنوعیت و کلاه گیست بیوفته گمش کنی دردسر بشه عزیزم :-))
    35
    58
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. سوزش شما قابل درک است، خود را تا میتوانید ...کنید.
    52
    39
    ‌سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران
    باز خبر از خاندان ایران ساز پهلوی شد مزدورهای رژیم آخوندی توده‌ ایها، و مجاهدین بی‌ همه چیز مثل مور و ملخ ریختن اینجا ،به این مجاهدین وطن فروش باید گفت وقتی‌ اون خمینی پیر خرفت هندی زاده به قدرت رسید شما به اصطلاح مجاهدین فکر میکردین پست و منسبی نسینتون میشد ولی‌ اون پیر خرفت خوب بلد بود بذاره تو کاسه همتون ،به خاطر همین هم هست دارین میسوزین هم به این رژیم هم به خاندان پهلوی بدو بیراه میگین ،تابلو هستین ،بهتون قول میدم اگر این رژیم هم سرنگون بشه برای شماها وطن فروشا جایی تو ایران نیست ،مردم خوب میدونن با شماها بی‌ همه چیزای وطن فروش چیکار کنن ،ننگ و نفرین بر هر چی‌ احزاب و هر کسی‌ که باعث شد ایران به ویرانه ایی تبدیل بشه ،پاینده باد ایران ایران آریایی.
    41
    30
    ‌چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. دوست عزیز خوب نقطه ضعف مردم رو پیدا کردن 1400 ساله با خرافات عجین بودن حکایت ادمایی هست که ماه محرم مشروب نمیخورن هیئت میرن و عذا داری یا سییل هارو اب میکشن نماز میخونن میگن گناه داره این دوماه رو نمیخوریم ولی تا تموم شد روز از نو روزی از نوخوب ادم عاقل اگه برای ضررش حرام کردن که محرم و عید نداره اگه هم معتقدی خوبه همیشه بخور
    1
    16
    جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::مترلینگ - منچستر، انگلستان::]. با درود دقیقا همینطور است دوست من، این دروغ و تزویر و ریا و تظاهر متاسفانه در وجود خیلی از ما ایرانی ها ریشه تاریخی دارد! ما ایرانی ها از زمانی که اسلام با زور شمشیر وارد این مملکت شد هیچوقت اسلام نیاوردیم بلکه همیشه تظاهر به مسلمان بودن کردیم و از برای خود هم اسلام من درآوردی درست کردیم و رنگی به میل خود به آن زدیم تا مورد پسند قرار گیرد. زمانی که اسلام وارد این مملکت شد و عرب شمشیر را گردن ایرانی گذاشت و گفت یا مسلمان میشوی یا کشته میشوی ایرانی گفت چگونه باید مسلمان شوم؟ عرب گفت کافیست بگویی اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمد رسول الله! ایرانی هم از ترس جانش این را گفت تا زنده بماند یعنی تقیه از آن زمان شروع شد ولی هیچوقت اسلام را آنچنان که بود نپذیرفت و یک شخصیت دوگانه با خود پیدا کرد که همیشه میبایستی برای منفعت خود تظاهر و ریا کند تا بتواند بماند. شرایط تاریخی هم چنان پیش رفت دوست من که جهان اسلام امپراطوری در خاورمیانه شد و ایرانی هم بنا به مصلحت مسلمان ماند ولی مسلمانی که خود دوست داشت و از علی رستم دستان ساختند و از حسین سیاوش مظلوم !
    2
    10
    شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    باری از علی رستم دستان ساختند و از حسین سیاوش مظلوم تا مقبول بیوفتد و این داستان تا الان ادامه دارد و هر ایرانی وطن پرست و اصیل هم ساز مخالف زد از سر راه برداشته شد چون مردم ما تا خرخره در دین و خرافات فرو رفتند. در قرن بیستم هم از پسر رضا شاه که تحصیلات فرنگ رفته بود و در سوئیس و بهترین و پیشرفته ترین مدارس اروپا تحصیل کرده بود انتظار بیشتری میرفت ولی متاسفانه بجای پیشبرد سواد مردم که غرق خرافات و دین و مذهب بودند خود هم به ملایان باج داد و به این داستان خرافات دامن زد و هر دگراندیشی را از سر راه برداشت و خود را بازیچه دست مذهب کرد و بسیاری هنوز نفهمیدند چرا امروز اینطوری در چنگال اهریمن دین و ملایان گیر افتاده ایم. ولی زمستان هم خواهد رفت و روسیاهیش به زغال خواهد ماند و این حکومت استبداد و دیکتاتوری هم تمام خواهد شد و مردم ما خود به آن درک و شعور خواهند رسید هر چند که کند پیش میرود ولی آخرش به آن چیزی که میخواهیم خواهیم رسید این را من به شما قول میدهم فقط در این میان عمر گرانمایه من و شما که نسل سوخته شده ایم و فرصت یک بار زندگی با بی عدالتی و بی انصافی تمام حروم شد هموطن عزیزم
    2
    10
    شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.