فال روز جمعه ۲۵ دسامبر - ۴ دی

فروردین
 
امروز کمی برایتان سخت است که راه درست را پیدا کنید. در ارتباط هایتان دچار مشکل شده اید و رفتارتان حالتی تدافعی دارد. امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است که کمک می کند همه چیز به نفع شما تمام شود. البته نه به این مفهوم که شما ایرادی ندارید. اما می توانید با کمی صبوری آرامشی که منتظرش هستید را به دست بیاورید. خودتان باشید و اصراری هم برای اثبات حقانیت خود نداشته باشید. کمی لبخند و فراموش کردن سوتفاهم ها بهترین چاره حل مشکلات هستند.
فال حافظ
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه ها در مقابل رخ دوست
تعبیر: درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.
 
اردیبهشت
 
به جای اینکه سعی کنید خودتان را به دنیا معرفی کنید، تزجیحا امروز زبان به دندان بگیرید و حرف نزنید. امروز هر چه ساکت تر باشید، آرامش بیشتری هم تجربه خواهید کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فقط شنونده باشید و در هیچ موردی اظهار نظر نکنید. این کار مزیتش این است که با نقطه نظر دیگران آشنا می شوید و به دانشتان نیز افزوده می شود. امروز بسیار استعداد این را دارید که شایعه و پشت سر دیگران حرف درست کنید. اما یادتان باشد صداقت بالاترین چیزی است که انسان می تواند داشته باشد.
فال حافظ
بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز
مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز
تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.
 
خرداد
 
خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.
فال حافظ
عکس روی تو چو در آینه جام افتاد***عارف از خنده می در طمع خام افتاد
حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد***این همه نقش در آیینه اوهام افتاد
تعبیر: هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.
 
تیر
 
شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود باشید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.
فال حافظ
به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم***بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم
الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد***مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم
تعبیر:  بسیار انسان باوفایی هستید هر چند که روزگار و دوستانتان به شما جفا می کنند ولی باز هم مرام خودتان را حفظ کرده و برای رسیدن به اهداف خودتان کوشش و اهتمام زیادی می کنید. مراقب باشید گول شیطان را نخورید و به جای بهشت سر از جهنم در نیاورید. خوب می دانید که دنیا فانی است پس ارزش گناه کردن را ندارد.
 
مرداد
 
امروز مواظب باشید مبادا دوستی که از شما انتظاری بیش از آنچه خودتان فکر می کنید دارد را نا امید کنید. این هفته تا جایی که می توانید شوخ طبعی خود را به عنوان امتیازی مثبت به کار بگیرید. امروز نگاهی دوباره به رژیم غذای خود بیندازید و ببینید آیا لازم نیست تغییراتی در آن ایجاد کنید؟ وقت آن رسیده است که به تناسب اندام خود رسیدگی کنید و ورزش را شروع کنید؛ اما نیازی نیست خودتان را تنبیه کرده و فشاری بیش از تواناییتان به خود بیاورید. اگر احساسی نسبت به یکی از همکاران خود دارید این بدان معنی نیست که او هم لزوما شما را دوست دارد، پس بهتر است در رفتارهای خود محتاطانه عمل کنید.
فال حافظ
گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت
برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت
تعبیر: آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.
 
شهریور
 
شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته اید خوب درخشیده اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.
فال حافظ
عشق تو نهال حیرت آمد***وصل تو کمال حیرت آمد
بس غرقه حال وصل کآخر***هم بر سر حال حیرت آمد
تعبیر: با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.
 
مهر
 
آیا فکر ادامه تحصیل ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟ چیزی که اهمیت دارد این است که پیشرفت کنید، اگر این پیشرفت از طریق ادامه تحصیل مقدور می شود چرا که نه؟! اگر یکی از اعضای خانواده تان رازی را با شما در میان گذاشت با او به تندی رفتار نکنید، شما همه چیز را در مورد این مسئله نمی دانید. اگر یک مسئله مالی مانند یک بدهی شما را نگران کرده است بهتر است به جای حرف زدن با واسطه ها، خودتان با شخص مربوطه حرف زده و خیال خودتان را راحت کنید. گاهی بهتر است به توصیه های عشقی دوستانتان توجه نکنید، اگر فکر می کنند کسی که دوست دارید برای شما مناسب نیست یا بهتر است کمی زمان به خودتان بدهید، به آنها بگویید امروز نظرشان را برای خودشان نگه دارند.
فال حافظ
دلم رمیده شد و غافلم من درویش***که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش
چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم***که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش
تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.
 
آبان
 
امروز ترغیب شده اید که پروژه ی کاری جدیدی را شروع کنید. متأسفانه ممکن است تمام کردن کاری که به دست گرفته اید دشوار باشد، زیرا برای به سرانجام رساندن آن باید انرژی کافی داشته باشید، اما به نظر می رسد که بخشی از انرژی شما به خاطر کسانی که در کارتان اختلال ایجاد می کنند هرز می رود. بهتر است از دوستان یا خانواده ی تان بخواهید که کمک تان کنند یا اگر نمی خواهند کمک کنند حداقل جلوی پای تان سنگ نیندازند. بدانید که اگر تمرکز کنید هر کاری ممکن خواهد شد.
فال حافظ
صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری***به یادگار بمانی که بوی او داری
دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست***توان به دست تو دادن گرش نکو داری
تعبیر: با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است اگر می خواهید گمشده ی خودتان را پیدا کنید بیشتر جستجو کنید.
 
آذر
 
امروز دلتان می خواهد تنها باشید و در انزوا به تفکر و تعمق به زندگی و کارهایتان بپردازید. البته با دید مثبت به این قضیه نگاه کنید. گاهی گذراندن وقت زیاد در جمع باعث می شود به افکارمان اهمیت ندهیم. در هر صورت بهتر است جانب اعتدال را رعایت کنید و نیمی از روز را در کنار دوستان و در جمع گذرانده و نیمی دیگر را با خودتان خلوت کنید. امروز ممکن است عشقتان کمی بدخلقی کند، و حتی اگر سعی کنید او را آرام کنید فایده نخواهد داشت. همه ما بعضی وقت ها از دنده چپ بلند می شویم، اگر نمی توانید این حالت او را تحمل کنید و با او کنار بیایید کمی فاصله بگیرید و او را به حال خودش بگذارید. این طوفان به زودی فرو خواهد نشست.
فال حافظ
دست در حلقه آن زلف دوتا نتوان کرد***تکیه بر عهد تو و باد صبا نتوان کرد
آن چه سعی است من اندر طلبت بنمایم***این قدر هست که تغییر قضا نتوان کرد
تعبیر: تقدیر را نمی توان عوض کرد. با چه می جنگی نمی توانی سرنوشت خود را تغییر دهی. البته تو نظر بدی نداری. با مردم هم سر جنگ نداشته باش. از خداوند طلب یاری کن و نیز هر کسی ار راه رسید نمی تواند رفیق شفیقی برایت باشد.
 
دی
 
الان زمان این است که با همکاران تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید، این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می توانید با دیگران روابط خصمانه ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.
فال حافظ
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست
تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
بهمن
 
با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی کند، بلکه آن را قوی تر نیز می کند.
فال حافظ
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.
 
اسفند
 
از حقایق بسیاری در رابطه با گذشته پرده برداشته می شود و برخی از آنها شما را متعجب می کنند، اما خیالتان راحت باشد، در نهایت همه اینها تنها جنبه آموزشی خواهند داشت و بر دانسته های شما خواهند افزود. چیزی که درباره همسر، نامزد و یا شریک کاریتان می فهمید ممکن است اوضاع را کمی بهم بریزد، اما بهتر است هیچ قضاوتی نکنید و آنها را همانگونه که هستند بپذیرید. در محل کارتان فرصت جلب یک مشتری جدید و یا یک قرارداد خوب را خواهید داشت. با افراد جدیدی آشنا می شوید که باعث می شوند بفهمید تا بحال تنها زنده بوده اید ولی زندگی نمی کرده اید، از همراهی آنان لذت ببرید. دی ماهی ها اصولا پر حرف هستند اما یاد بگیرید بموقع حرف زده و بموقع سکوت کنید.
فال حافظ
خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز***پیشتر زان که شود کاسه سر خاک انداز
عاقبت منزل ما وادی خاموشان است***حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز
تعبیر: بسیار انسان ناامیدی هستید و به جای کردار و عمل خوب صحبت از غم و غصه می کنید برای موفقیت اول اشک و آه را از خود دور کرده و برای چیزی که ماندنی نیست غصه نخورید. دلتان وقتی شفا پیدا می کند که سر بر آستان حق بنهید. بدبینی را دور بریزید و دلتان را مثل آینه صیقل بدهید
+11
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.