شکافتن بخیه‌های بیمار خردسال به خاطر ۱۵۰ هزار تومان!

اگر این رویداد شوم را از آن منظر مورد توجه قرار دهیم که حادثه نبوده، آن زمان اوضاع فرق خواهد کرد و توقع می‌رود که واکنش ها به این موضوع، اصولی و در راستای ایجاد تغییراتی اساسی باشد.
 
به گزارش «تابناک»، طی روزهای گذشته، کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه صدرای چهار ساله را شکافتند و او را با  چانه شکافته شده و خونین روانه خانه کردند.
 
شبکه استانی رسانه ملی در ادامه گزارش خود در این خصوص، مادر صدرا را پرستار سالمندان و پدرش را راننده تاکسی معرفی کرد تا قرار گرفتن تکه های این پازل در کنار هم، منجر به شکل گیری واکنش سریع مسئولان استانی به این موضوع شود و خبر برسد که پزشک و پرستار این بیمارستان تا صدور حکم قطعی از اشتغال در مراکز درمانی ممنوع شدند.
 
دکتر طلوعی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در تشریح ماجرا گفت: دختری چهارساله هفته گذشته به دلیل پارگی ناحیه چانه به اورژانس بیمارستان اشرفی اصفهانی در خمینی شهر مراجعه و کادر حاضر، سرپایی چانه مصدوم را بخیه می‌کنند. در ادامه وقتی می‌بینند مادر بیمار توانایی پرداخت هزینه 150 هزار تومانی درمان را برای ترخیص ندارد، با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های دختر چهار ساله را کشیده و بیمار با خونریزی و پارگی چانه از بیمارستان خارج می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه در این حادثه تأسف بار، منشور حقوقی بیمار از سوی تیم پزشکی رعایت نشده، افزود: پس از این اتفاق تدابیر لازم برای ترمیم مجدد چانه بیمار در نظر گرفته شد و پزشک و پرستار مربوطه هم تا صدور حکم قطعی از اشتغال در مراکز درمانی ممنوع شدند. علاوه بر اینها، دیگر اعضای کادر درمانی به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند.
 
در پی انتشار این خبر، دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه همایش پزشک پژوهشگر در این خصوص مورد پرسش قرار گرفت و ضمن ابراز تأثر شدید از رفتار کادر درمانی در این رویداد، گفت: متاسفانه دیشب این موضوع را در شبکه های اجتماعی دیدم و همان آخر شب دستور دادم امروز تیمی به آن جا اعزام شود و از نزدیک حادثه را بررسی کند.
وی افزود: در عین حال رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن عذرخواهی، افراد متخلف اعم از پزشک و مسئول شیفت را به دستگاه قضا معرفی کرده است؛ درباره این حادثه تلخ تحقیق می‌شود و حتما اگر کسانی متخلف باشند، باید با آن ها برخورد شود. امروز تیم بازرسی تا ظهر مشخص خواهد کرد که ماجرای این حادثه تلخ چه بوده و امیدوارم درباره این حادثه به عدالت رفتار شود.
 
بدین ترتیب مشخص می‌شود، این حادثه تأثر برانگیز به زودی رفع و رجوع خواهد شد، ولی آیا این نخستین بار است که کادر درمانی از ارائه خدمات به افراد بی بضاعت سرپیچی می‌کنند؟ آیا چنین رفتارهایی منطبق بر قوانین و مقررات است و نخسین بار است که منشور حقوق بیماران زیر پای گذاشته می‌شود؟
 
اگر از این زاویه به ماجرای دردناک رقم خورده در بیمارستان خمینی شهر بنگریم، درخواهیم یافت که مدت های مدیدی است که بی بضاعت ها از مراجعه به مراکز درمانی خودداری می‌کنند و اصولا از بیماری ترسناک تر، هزینه های درمان آن شده است؛ هزینه های سنگینی که حتی در تعرفه های دولتی هم بسیار گزاف هستند.
 
کافی است به همین مثال که تأسف وزیر و مسئولان این عرصه را هم به دنبال داشته دقت کنیم تا پی ببریم هزینه بخیه زدن زخم چانه یک کودک خردسال که می‌تواند ماحصل بازیگوشی روزمره یک کودک باشد، 150 هزار تومان شده است؛ آن هم در بیمارستانی دولتی! آیا با این حساب جا ندارد، از هزینه های درمانی دردهای بزرگ تر هراسان شویم و خطاب به مسئولان از گرانی وحشتناک درمان بنالیم؟
 
آیا غیر از این است که همین هزینه های گزاف به کرات موجب شده که بیماران از دریافت خدمات محروم بمانند، یا مراکز درمانی از پذیرش افراد بی بضاعت سر باز بزنند و اینقدر این روند تکرار شده که شکافتن بخیه به چشم کادر درمانی بیمارستان خمینی شهر غیرطبیعی نرسیده است؟ با این حساب آیا جا ندارد از مسئولان و وزیر محترم بهداشت بپرسیم که تدبیرشان برای تغییر این رویه چیست؟
 
آیا تنها قصور کنندگان در این ماجرا، پزشک و پرستاری بوده‌اند که بخیه زده شده به چانه کودک را شکافته اند یا ناظرانی که این مشکلات را در همه سال های گذشته ندیده‌اند هم مقصرند؟ آنهایی که هزینه های گزاف زدن چند بخیه در بیمارستان دولتی را نمی‌بینند چه؟ آیا بی انصافی نیست قصور پزشک و پرستار را ـ هرچقدر هم وحشتناک بوده ـ ببینیم و این قصورهای دیگر را ندید بگیریم؟!
+295
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    رقص پرواز - پراگ، چک

    وقتی خط قرمز های نظام اسد خونخوار باشه، وقتی پول های مملکت برای لبنان و سوریه و فلسطین روانه بشه، وقتی پول نفت و سرمایه های مملکت خرج نزاع و جنگهای بی حاصل بشه، وقتی رفاه و ارامش شهروندانت اهمیتی نداشته باشه، این چیزها به چشم هم نمیاد. یه تنبیه کوچک پزشک و پرستار بعدش فراموشی...شرمتان باد!!!!
    18
    317
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    IraneJavid - تهران، ایران

    نمیدونم چرا بخیه هارو کشیدن؟ اینها که وقت گذاشتن بخیه زدن و دیگه هم نمیشه نخش رو جای دیگه مصرف کرد. اگر کل خبر راست باشه باید به حال این کشور تاسف خورد. وقتی فرهنگ و طرز فکر پزشگ در این حد هست از بقیه چه انتظاری میشه داشت. بعضی وقتها شرم میکنم از اینکه توی این کشور زندگی میکنم. امیدوارم دروغ باشه خبر :(
    9
    274
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    اخه کشورعدل اسلامی است .وقتی قاتل جوانان میهن "کهریزک " سعید مرتضوی با 200 هزارتومان بخشیده میشود وپست بالاتر وزارت تامین اجتماعی هم بهش میدهند . خب 150 هزارتومان پول زیادیست ..اما ان دکتر درجه دار نه شرف داشته ونه وجدان ..
    19
    227
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    simairani - کاشان، ایران

    واقعاً از شنیدنِ سقوط انسانیت و شرف تا این حد قدرتِ تکلم از انسان سلب میشه، دختر بچه اینقدر زجر کشیده تا این بخیه رو زدن بعد دوباره کشیدن اون پزشک و پرستار رو باید همیشه از این حرفه انداخت بیرون هرچند در یک سیستم مریض و طاعون گرفته خانه از پای بست ویران است.
    5
    134
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    wasp763 - استکهلم، سوئد

    شوک کنندست ، چطور کادر پزشکی در مقابلِ یک دختر بچه باید به همچین درجه از سنگ دلی ، بی فکری و حماقت برسه !!!؟؟؟ مردم اگر این حوادث رو جدی نگیرند باید منتظر عواقب وحشتناکش باشند...
    3
    129
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    اگر بیمارستان دولتی بوده . پس چه هزینه ای بیمار باید پرداخت کند ! آن شعارهای دهن پرکن حمایت از مستضعفان کجا رفت !!! چه برسر این کشور و مردومش آمده که زخمی های جنگ یمن و عراق و سوریه در ایران بستری و درمان رایگان شوند آنوقت ملت بینوا در پی یک درمان کوچک و ساده در بیمارستانی که اسم دولتی را یدک میکشد درمانده شوند.آخه میگوئید چرا انتقاد میکنید! این کجایش عدالت است!!! حمایت از بیگانگان ذلت و درماندگی برای هموطنان.!
    3
    107
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    سرزمینم دوستت دارم - اصفهان، ایران

    اگر خون گریه کنیم کم است،باید .... اون دکتر و پرستار را بخیه کنند تا درس عبرت بشود.
    4
    110
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    JustBMW - اسلو، نروژ

    حالا این طفل معصوم رو بخیه هاش رو شکافتند. چند سال پیش که سه نفر رو برده بودند انداخته بودند تو آشغال ها، تو محل انباشت زباله ها.
    3
    92
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    مثلا اینها قسم بقراط خوردند ؟ واقعا که
    3
    79
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    عجب تیم پزشکی حـ... ای داشته این بیمارستان اصفهان.باید جواز کار اون پرستار و پزشک بی وجدان رو سریع لغو کنن و بخاطر اینکار که نوعی آسیب فیزیکی و حمله حساب میشه بندازنشون هلفدونی.
    4
    78
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    united-iran - ملبورن، استرالیا

    یعنی اون پزشک و پرستار بی همه چیز را بدهند دست من چنان بلایی سرشان بیاورم که از صدجا بخیه بشوند، این بود اون حکومت عدل علی؟! این بود مقام انسانیت؟! این بود مقام والای انسانی؟! این است حکومت آغا امام زمان؟! که امیدوارم هیچ وقت از ته اون چاه جمکران بیرون نیاد؛ بعد این پزشکان بی همه چیز از دست سریال در حاشیه مهرام مدیری ناراحت میشوند و اعتراض میکنند.
    6
    78
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس

    حکومت عدل علی‌ اینه دیگه، احتمالا محرم سینه زنی‌ نکردند، انتقام گرفتند.
    8
    70
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    حالا باز این خوبه . اون بدبختایی که پول ندارن و شبونه میبرن و تو جاده رهاشون میکنن اونا چی ؟ منشور نه پول شور
    3
    59
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان

    واقعا برای من غیر قابل باوره مگه میشه؟وظیفه دکتر درمانه حالا بخیه زدن کلی بچه درد کشیده دوباره بخیه هاشو کشیدن و ولش کردن؟ و اگه رسیدگی مجدد بشه دوباره از نو بخیه بشه والا شکنجه گر ها هم این به ذهنشون نمیرسید که این راه غیر انسانی و زجر اور هم میشه انجام داد . پس غلط میکنید به سریال در حاشیه اعتراض میکنید شما که به بچه چهارساله هم رحم نمیکنید اگه مملکت قانون داشت یکبار که اون بیماران رو تو بیابان رهاشون کردن یا خانم هنر پیشه ملیحه سعیدی رو پشت در خونه ش رها میکردند یه کادری میذاشتن که رسیدگی میکرد هیچ پزشکی جرات همچین تخلفی رو نداشت واقعا متاسفم هم کلمه ای نیست که درد رو بیان کنه
    2
    63
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان

    بی همتا . برلین المان. شما از شرف و و جدان صحبت کردید. حتما نام شهر که بنام خمینی شهر و یا نام بیمارستان که بنام اشرفی اصفهانی است برخورد کرده ای که از شرف و و جدان نام برده ای.این جنایت و این خباثت که در دنیای پزشکی دیده نشده و در میدان جنگ با اسیران چنین برخوردی کرده نمیشود در این خمینی شهر و بیمارستان اشرفی اصفهانی دیده شده.چنین جنایتی فقط از کسانی سر میزند که ادعای دین و دیانت دارند. برای اثبات این ادعا بسوابق و تصویر این پزشک جنایت کار دقت کنید بطوریکه میگویند عبادت روزانه ایشان ترک نمیشود. این جنایت از یک پزشک معتقد بدین و مذهب سر زده شده.میزان و نوع جنایت بحدی قبیح و ناهنجار است که انسان شرم میکند که بگوید ما با این جانوران هموطن هستیم . شرم بر این دستگاه پزشکی. تف و لعنت بر گردانندگان ان بیمارستانی که چنین پزشکانی را بخدمت گرفته
    7
    61
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    nazary2 - اراک، ایران

    این هم ماحصل نظامی که بنیان گذارش ادعا می کرد می خواهیم شما را به مقام کمال و انسانیت برسانیم.
    4
    69
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

    اینجا جا داره که ازمهران مدیری قدردانی کرد بخاطرساخت سریال درحاشیه ٬چون غالب مسایل مطرح شده توسریالش داستان امروز بیشترپزشکان وسیستم درمان کشورهستش.
    6
    77
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    این بلای به ظاهر کوچیک و بی‌ اهمیت باید به سر سرباز و فدای رهبر و باور‌های عمیق و دیگر مجیز گویان رهبری بیاد تا ببینیم باز هم با بی‌ شرمی تمام از این رهبر الدنگ و این رژیم کثیف اسلامی دفاع می‌کنن و خودشون را ... که ببینن در حکومت عدل علی‌ ولایت وقیح!کودک شیعه در ولایت اسلامی با صورت و چانه شکافته شده با پدر مادر کارگر و زحمت کش و در بیمارستان دولتی این بلا سرش میاد :o حالا هی‌ .... بزنین که علی‌ خلخال از پای زن یهودی باز نمیکرد و حکومت و رژیم هم دنباله روی راه علی‌ و ولایت علی‌ هستن ،،شرم و ننگ‌ بر سرو رویتان شرم :و این کودک نه یهودی بود نه بهایی و نه بزرگ سال،!،عجب پدر مادر مظلومی هم بودن اگه من بودم اون بیمارستان را رو سر اون دکتر و پرستاری که میخواست بخیه زده شده بر کودک 4ساله را دوباره بشکافه را خراب می‌کردم ،،جنایت دیگه از این بدتر :o اینها دکتر هستن یا جلاد?! مملکت شیعه اتمی‌ :o ها,اای زکی‌ی ی ی. ها,اای زپرشککککک
    4
    73
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    آقای تیمسار شما نمی خواهید آقای خود باشید، آقای وزیر شما نمی خواهید آقای خود باشید ، ای ملت ایران شمانمیخواهید. ............و این بود وعده های خمینی کذاب
    4
    34
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    این همان آسىب هاى اجتماعى است که خامنه اى باید به جاى گریه کردن دوبامبى بزند تو سر خود و اطرافیانش از جمله رئیس دفتر و خانم انگلیسى اش
    4
    28
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    همتون میدونین که خبر خیلی مجهوله و پر از شبهه. هیچ دکتر و پرستاری بخیه رو همون موقع نمیکشه. بیخودی از کاه کوه درست نکنید.
    79
    13
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kabootar e sefid - لاهور، پاکستان

    متاسفانه صنعت بیمه ما و شبکه ی بهداشت ما به بیراهه کشیده شده بطوری که مردم فقط از ترس هزینه های جراحی های بزرگ حق بیمه را پرداخت می کنند اما درد های کوچکتر را تحمل میکنند اما سراغ درمان نمی روند.
    1
    22
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    مزدوران دون مرتبه این سایت ، فاطی فدای عاقا از اودسنه دانمارک، سرباز عنتر، باور سطحی و . کجا هستند تا از اسلام و استفراق اسلامی دفاع کنند، کدام گوری هستند آنانی‌ که خودشان را برای این رژیم فاسد اسلامی جر میدهند؟
    4
    24
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    mehrnoosh - اهواز، ایران

    آخه چه فکری کردن بخیه ها رو کشیدن؟ هرچی فکر میکنم میبینم اینا روی پزشکای هیتلرم سفید کردن ...
    1
    28
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Motalleb - ایران، ایران
    این موضوع نه سیاسی است نه مذهبی است!!! یک مساله اجتماعی واقتصادی و در نهایت وجدان انسانی میباشد که متاسفانه این گروه فاقد هر گونه تعهد انسانی بوده اند.
    7
    16
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    الف-ب - اوکلاهما، ایالات متحده امریکا

    اصلا باور کردنی نیست!!. انسانیت در ایران مرده.
    1
    29
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران مظلوم - سوست، هلند

    چرا اینقدر مردم ما بی عاطفه شدند؟ وای به ما !
    1
    26
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    vahid_haghgo - هانوفر، آلمان

    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. مگر در المان اگر پول نداشته باشید در بیمارستان شما رو معالجه مى کنند .مکر سال گذشته در فرانکفورت المان دختر ایرانى رو بیرون نکردند که فرادى ان روز اون خانم فوت کردند
    41
    14
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    [::vahid_haghgo - هانوفر، آلمان::]. باور کن جوکی جوک ! خخخخ
    11
    16
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    چرا برق آ رفت ی - پاریس، فرانسه
    پس قسم و تاهد پزشکی کجا رفت(باد فنا؟؟؟) اومدیم این کادر پزشکی به منطقه محروم اعزام. شدن......،،،،،، بابا یه کم وجدان..،،،،، باید این مسئله رو مو شکافی کنن، خوب خَیرِ گمنام. تو کشور هست، مثل جنابی که ۳۱ زندانی آزاد کرد،۱۵۰ هزار تومن،واقعاً جای تعمق داره...
    0
    12
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::vahid_haghgo - هانوفر، آلمان::]. در فرانسه اولویت اول معالجه بیمار هست، و بیرون کردن بیمار از بیمارستان و یا بخیه کشیدن جرم حساب میشه. آلمان رو نمیدونم، ولی‌ در کل اروپا ممکن هست که شما رو بستری نکنند مثلا اگه یه عمل غیر ضروری دارید که میشه چند وقت بعد هم انجام بشه، ولی‌ در سرویس اورژانس هیچ بیمارستانی حق پس فرستادن بیمار رو نداره. مخصوصاً یه دکتر بچه ۴ ساله با چونه زخمی.
    3
    15
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Daneshjou - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    چرا باید از باز کردن بخیه هاى چانه یک دختر بچه چهار ساله توسط کادر پزشکى بیمارستان اشرفى اصفهانى خمینى شهر شگفت زده شویم؟! در کدام مقطع تاریخ ایران با انسان، حیوان و طبیعت با احترام رفتار شده ؟! این مشکل بیشتر جنبه ى فرهنگى دارد و مطمئن باشید که بى احترامى به کرامت انسان، حیوان و طبیعت هر روز در این خرابکده ى دین زده تکرار مى شود. ناسزا بستن به ناف اخوند و دین و غیره پاک کردن صورت مسئله است. همه ى ما در استمرار این فرهنگ وحشیانه مقصر هستیم.
    1
    33
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    vahid_haghgo - هانوفر، آلمان
    [::ایران بر باد رفته - برلین، آلمان::]. احتمالن شما در المان زندگى نمى کنید ،یا اگر هم در المان هستید در بطن جامعه زندگى نمى کنید کسانى که در حاشیه یک جامعه زندگى مى کنند از مسا یل پیرامونشون خبر ندارند ،اگر زبان المانیتون جوبه که البته بعید به نظر مى أید سعى کنید روزنامه المانى زبان بخونید .تا از اتفاقات پیرامون خودتنون هم اگاه شوید
    6
    9
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس
    [::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::] اینقدر الکی‌ الکی‌ تو ایران ادامها رو کشتند که این بچه عددی حساب نمیشه، چشات رو خوب باز کنی‌ همه جنایت و دزدیهای این حکومت منحوس را خواهی‌ دید، مثل کبک نباش.
    3
    10
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    [::vahid_haghgo - هانوفر، آلمان::]. دست شما درد نکنه از راهنماییتون!
    2
    5
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    غریبه_021 - تهران، ایران
    اخه پول گرفتنشونم مثل ادم نیست چچچچچه خبره 150هزار تومن واسه بخیه اونم بیمارستان دولتی . نمیدونیداین سیستم پزشکی ایران چقدر کثیفیه وزارت بهداشت هم پشتشونه همینطور هزینه های خدمات نجومی بالا میره زیرمیزی های انچنانی گرفته میشه اگر همه پرداختها انجام شده و بیمار پذیرش شده تازه دکتر میگه من دستمزدم با حساب بیمارستان جداست ده میلیون بریزید به حسابم تا عمل رو انجام بدم. اونم که رسیدکی به تخلفات احمال کاریهاشونه هر گندی میزنن اما جوابگو نیستن. باید تو ایران دکتر وارد کنند از کشورهای دیگه که هم مسئولیت پذیر باشند هم قانع بعد این جماعت مفخور که مثل قارچ هم دارن رشد میکنن از کار بیکار بشن گوشی دستشون بیاد.
    0
    1
    شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.