خودنویس های صدهزارتومانی بابک زنجانی در دادگاه

پارسینه :روان نویس یا خودنویس های بابک زنجانی که در دادگاه همراه خود دارد مارک LAMY است و قیمت پایه آن بیش از ۱۰۰ هزار تومان می باشد.
به گزارش پارسینه دادگاه موسوم به پرونده متهمان نفتی که به رسیدگی اتهامات سنگین علیه بابک زنجانی-دلال نفتی در دولت سابق- در حال رسیدگی می باشد حاشیه های فراوانی به همراه دارد.
یکی از حاشیه های جالب دادگاه بابک زنجانی، همراه داشتن دو روان نویس گران قیمت توسط وی است.
 
روان نویس یا خودنویس های بابک زنجانی که در دادگاه همراه خود دارد مارک LAMY است و قیمت پایه آن بیش از ۱۰۰ هزار تومان می باشد.
اینکه بابک زنجانی تعمدا این دو خودنویس گرانقیمت را به دادگاه می آورد یا خیر و آیا قصد دارد، پیام خاصی را این گونه به مخاطبان میلیونی این دادگاه جنجالی برساند، موضوعی است در هاله ای از ابهام!
+19
رأی دهید
-40

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۳
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    گور پدربابک رنجانی دزد ..اما خودمونیم . 100 هزارتومان پولی هست درایران ? خب بروند انگشتر دست سیدعلی خامنه ای را که نمیتوان قیمت روی ان گذاشت حساب کنند.. یا بهترازاین خودنویس دردست سیدعلی ورفسنجانی نیست ?
    69
    74
    دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    خبرنگار ریز بینی که خودکار مارک لامی زنجانی را بشگلی نشان از قدرت مالی او میداند و یا احیانا" آن شئی بی ارزش را برای به چالش کشیدن او در تحصیل مال نامشرع برجسته میکند . شاید اگر به لباس زیر او دسترسی پیدا میکرد . حتما" مارک تولید کننده برایش بیشتر حائض اهمیت بود تا نحوه پولشوئی . اختلاص و کلاهبرداریش چرا اصل موضوع و شرکای پشت پرده اش را مورد کند و کاش قرار نمیدهند.؟؟؟؟
    14
    74
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان
    بقیه از کامنت بالا: این خودکار لامی زنجانی نیست .که هاله ای از ابهام برای مردم میلیونی بیننده میباشد . بلکه نحوه ورود به سیستم اقتصاد ایران و زنجیره ارتباطش با مدیران و مسئولین متخلف و در نهایت پیدا کردن سر حلقه گمشده فساد و سپردن بدستگاه عدالت برای ملت مهم میباشد.
    6
    21
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    چه جالب تا حالا اسم این مارک رو هم نشنیده بودم.الان چک کردم قیمت این خود نویسها حدود ١٢ پوند هست که اصلا چیز خاصی نیست و خیلی قیمت عادی ای هست،مثل همون خودنویسهای پارکر که همه تو ایران دارن.تو خبر اغراق شده کلا.
    9
    16
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان
    به گفته خودشون یارو میلیاردها دزدیده اما اینها دارن از خودنویس صد هزار تومانی حرف میزنن؟؟خدا شفاتون بده.
    9
    15
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    ;) ;) این پینوکیو در یک هتل 5 ستاره ***** با تمامی امکانات حال میکنه که فقط فرقش با هتل های دیگه اینه که یکی اسمش مثلا زندان دوم اینکه مهمان هاش باید لباس ناناز راه راه آبی نفتی بپوششن چون این ناناز خوراکش فقط نفت بوده در نظام مقدس جمهوری اسلامی این جوجو از زمان سربازیش که رفت دفتر نوربخش که به عنوان رئیس دفتر کار کنه و نقش تنظیم قیمت دوولار در بازار راهم بهش دادن یعنی یک سرباز آشخور با مدرک دیپلم نقش تنظیم و بالانس نمودن دوولار در بازار شروع کرد دزدی اونهم نه تکی بلکه گروهی هی صفا کرد هی صفا کرد هی صفا کرد تا دیگه اونقدر این گند و گه زد بالا و چاه پر شد که بوش کل عالم و آدم را گرفت گفتن حالا جوجو را باید محاکمه اش کنیم یعنی یه کم نانازش کنیم باباش که جزء کارمندان بازنشسته راه آهن بود به قو ل خودش و در خونه سازمانی های سمت جوادیه تهران می شستن دیگه یه دفعه با شاه هم فالوده نمی خورد البته یک شبه اونهم یک دیپلم اونهم یک زپرتی با این همه کاسبی
    7
    9
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
    این دیگه واقعاً وقیحانه و مسخره ‌ست ..یارو با پول دزدی برداشته بهترین‌ها رو خریده، اونوقت یه عده مغز فندقی اینا رو گنده میبینن و بزرگ میکنن!! جدا که حقمون همین امثال زنجانی دزده و بس!!
    4
    8
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    XMAN2 - کارا کاس، ونزوئلا
    جون آقا جون بابی آخرش هم از زندان میاد بیرون و به ریش سه قوه قضائیه . مقننه ، و مجریه می‌خنده و ...میکنه و با هواپیمای شخصیش میره بیرون از ایران ، دلیلش هم اینه که پشت این پرونده گردن کلفتهایی هستن که زور نظام بهشون نمیرسه . این تئاتر دادگاه زنجانی هم برا سر گرم کردن مردمه . یارو با چهار پنج‌تا دختر عکس میگیره میگیرن و یه هفته یی مفسد فی‌ الأرض میکننش ، این بابا که خونه ملتو میک زده بهش اجازه میدان مشق شبش رو با خودنویس صد هزاری اون هم تو زندان !!!! بنویسه . آقا منتظری فقید خوب فرمودند که این نظام نه جمهوری است و نه اسلامی . حالا برید داییتونو دیونه کنید .
    2
    8
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان
    یک تاجر سر شناس و اصطلاحا بین المللی پول خودکار و خودنویس و این چیز ها را نمیدهند. در دنیا شرکت هائی هستند که بمنظور ارتباط بیشتر با تجار کالا هائی همانند خودنویس یا خودکار یا احتمالا عکس های بسیار قیمتی که قابل نصب در محل کار طرف باشد بصورت هدیه و رایگان به مدیر ان شرکت میدهند. حالا از انجائیکه این فردیک مدیر نبوده و بصورت مقوای گوز پلنگ از ان استفاده بهینه میشده شخصا برای عقده گشائی اینگونه لوازم را خریده و یا برای اظهار وجود بیشتر بدادگاه اورده. راحت بگویم یک فرد مدیر یا یک فرد سرشناس سعی نمیکند خودش را با اینگونه لوازم نشان بدهد. اینگونه کار ها مال ادم هائی است که زیر دست بوده اند و میخواهند بگویند علی اباد هم شهری است در حالیکه علی اباد همان ده ویرانه ای بیشتر نیست. اصلا قدم قامت این بوزینه باین حرف ها نمی خورد
    4
    1
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Liberte - ارومیه، ایران
    [::sama128 - شیراز، ایران::]. پینوکیو رو خوب اومدی. شبیه هش هست ولی پینوکیو با مزه تره و بابک هم دروغ گو تر. پینوکیو بهترین کارتون دوران طفولیت من! :)
    4
    1
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    چرا برق آ رفت ی - پاریس، فرانسه
    آخه صد هزار تومن؟؟؟؟ دیروز تو یه مغازه دیدم روانویس هزارو دویست یورویی، خیلی هم عادی بود، شما از ۲۲ میلیارد یورو دارایی نقد این دزد میگین، آخه صد هزار تومن؟؟؟؟
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.