ولادیمیر پوتین بلافاصله پس از ورود به تهران با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کرد

رئیس جمهور روسیه با آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در مقر او دیدار کرده است
 
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که برای شرکت در نشست رهبران کشورهای صادر کننده گاز به ایران سفر کرده، بلافاصله پس از ورود به تهران، با آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در مقر او دیدار کرده است.
 
این دومین دیدار آقای پوتین از ایران است. رئیس جمهور روسیه در پاییز سال ۱۳۸۶ هم برای شرکت در نشست رهبران کشورهای ساحلی دریای خزر، به ایران سفر کرده بود.
 
آقای پوتین امروز از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد و از سوی محمود واعظی، وزیر ارتباطات ایران و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه که ساعاتی پیش از او به تهران رسیده بود، مورد استقبال قرار گرفت. (بیشتر بخوانید:تدابیر شدید امنیتی در تهران به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز)
رئیس جمهور روسیه در سفر یک روزه خود به تهران، امروز در اجلاس رهبران کشورهای صادر کننده گاز شرکت خواهد کرد و در حاشیه آن با حسن روحانی، همتای ایرانی خود هم دیدار خواهد داشت. (بیشتر بخوانید: ورود سران کشورهای عضو مجمع صادرکنندگان گاز به تهران)
 
همزمان با ورود رئیس جمهور روسیه به تهران، رسانه های روسی می گویند که آقای پوتین "سند رفع محدودیت ها و ممنوعیت های همکاری های هسته ای" این کشور با ایران را امضا کرده است. این سند برای عملیاتی کردن بندهای فنی برجام (توافق جامع اتمی ایران و گروه ۱+۵) است.
 
بر اساس این فرمان، علاوه بر لغو ممنوعیت فروش تجهیزات، فناوری و کالاهای مربوط به واردات اورانیوم غنی شده از ایران، دو کشور می توانند در زمینه سرمایه گذاری برای اجرای طرح های مشترک اتمی هم همکاری کنند.
آقای پوتین امروز از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد
+57
رأی دهید
-36

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    کار درست - بوداپست، مجارستان

    اینکه بلافاصله بعد از ورود به تهران رفته ییش خامنه ای بیشتر این معنی رو میده که یوتین احضار شده ;) یا شاید خیلی ارادت داره :)
    9
    49
    دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    united-iran - ملبورن، استرالیا
    دیدار ارباب و نوکر، خامنه ای نوکر حلقه به گوش اربابش روسیه و پوتین است، خامنه ای و رژیم جمهوری اسلامی مثل اینکه یادشان رفته یا نمیخواهند به یاد بیاورند که همین روسیه نامرد بود که آذربائیجان و تبریز را اشغال کرد، همینها بودند که مشهد را به محاصره در آورده و حرم امام رضا را به توپ بستند، مردم رشت و انزلی را قتل عام کردند، عهدنامه ننگین ترکمانچای را به ایران تحمیل کردند و ایروان و نخجوان را از خاک ایران جدا کردند، مجلس ملی را توسط ژنرال لیاخوف روسی به توپ بستند، همین روسیه نامرد بود که در زمان جنگ ایران و عراق از صدام پشتیبانی میکرد و به صدام موشک های اسکاد تحویل میداد، همین روسیه بود که سهم ایران از دریای خزر را گرفت، همینها بودند که میلیاردها دلار از ایران بابت بازسازی نیروگاه بوشهر گرفتند، حالا خامنه ای دیکتاتور نشسته با اربابش دل میده و قلوه میگیره؟!!!
    13
    23
    دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    ولادیمیر پوتین یکی از «قدیمی‌ترین نسخه‌های خطی قرآن» را به آیت‌الله خامنه‌ای اهدا کرد. ننگ برتو پوتین چپلولگر ایران ...حزب توده دست نشانده ات درایران وهمکاری بامذهبیون . طوفان 57 را براه انداختی ..
    25
    12
    دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    agha-javad - تهران، ایران
    رئیس جمهور بازی‌ها باید تو ایران جمع بشه چون هیچکاره هست. ولایت یعنی‌ سلطان کشور. مردمی که مثل گوسفند رفتند رأی دادند کی‌ خواهند فهمید که حکومت اسلامی وحشی‌ترین حکومت تاریخ هست و رأی دادن مفهومی‌ در این حکومت نداره.!!!؟
    4
    12
    دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    karaji - کرج ، ایران
    پریده بغل عمو شاید براش بستنی میلیاردها دلاری بخره !
    4
    13
    دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    باز خوبه مثل اوباما که جلوی پادشاه عربستان چنان حرکات انعطاف بدنی در حد نادیا کومانچی نشان داد اینطوری خم نشد گرچه لازم باشه پوتین هم این کار را می کنه چند وقت پیش هم این پوتین چنان زن رئیس جمهور چین را بغل کرده بود که انگار خواهر گمشده اش را بعد از پنجاه سال پیدا کرده
    3
    15
    دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان
    شاه ایران بیشتر از ٤٠ سال پیش گفت ارتجاع سرخ وسیاه و دیدید که چگونه گلسرخى هاى کمونیست در دادگاه آیه و حدیث تلاوت میکرد فردى که اعتقاد نداشت به دین حالا همین غاغا که خودش رو ولى مسلمین جهان لقب داده چگونه با یک خداناشناس سر یک صفره نوشخار میکنند اى شرم بر اون دین دروغگویتان که همش توش پر از تضاد هست نه صداقت شرم بر شما
    4
    15
    دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.