خوش شانس ترین مرد اروپا

 خوش شانسی را می توان به موارد متعددی اتلاق کرد اما اینکه انسان دو بار در محل هایی باشد که در آن حوادث مرگبار با آمار قربانیان نسبتا بالا رخ داده و از این حوادث جان سالم به در برده قطعا وی را تبدیل به یکی از خوش شانس ترین آدم های روی زمین می کند.
 
به گزارش جام جم آنلاین، هر چند حوادث تروریستی جمعه شب پاریس بسیار تاثر برانگیز بود و تقریبا تمامی انسان های روی زمین به جز افراطیون را ناراحت کرد اما در میان جمعیت حاضر جهان فردی هست که عضو گروه های افراطی و تروریستی نیست اما قطعا خوشحال ترین فرد روی زمین است.
 
گاردین در مطلبی در این ارتباط نوشت: این فرد «ماسیمیلیانو ناتالوسی» نام دارد. ناتالوسی اهل کشور ایتالیاست که سفرهای زیادی را به عنوان گردشگر داشته است.
 
در حوادث تروریستی جمعه شب پاریس بیشترین قربانیان در سالن کنسرت «باتاکلان» بودند مکانی که بیش از یک هزار و 500 نفر برای تماشای کنسرت یک گروه موسیقی آمریکایی جمع شده بودند و ناتالوسی هم یکی از افراد حاضر در این کنسرت بود.
 
زمانی که افراد انتحاری در این محل گروگانگیری کرده و سپس گروگان های خود را کشتند ناتالوسی خود را به مردن زد و فقط با برداشتن یک زخم سطحی توانسته از مهلکه جان سالم به در ببرد.
 
در این روز یکی از دوستان ناتالوسی نیز همراه وی به کنسرت رفته بود اما وی به این اندازه خوش شانس نبود و یکی از 300 زخمی حوادث تروریستی پاریس بود که روز شنبه برای درمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
به گفته پدر ماسیمیلیانو ناتالوسی، در زمان وقوع تیراندازی تروریست ها فقط سه متر از ماسیمیلیانو و دوستش فاصله داشتند اما خوشبختنانه وی از این حادثه جان سالم به در برده است.
 
اما این برای اولین بار نبود که ناتالوسی از یک حادثه مرگبار جان سالم به دربرده است. وی در سال 1985 میلادی یعنی زمان وقوع حادثه تلخ ورزشگاه «هیسل» لیورپول انگلیس، وی در این ورزشگاه حاضر بود و از آن حادثه که 39 کشته برجا گذاشت جان سالم به در برد.
 
در آن زمان ناتالوسی 15 سال داشت و به همراه پدر و عمویش برای تماشای مسابقه فوتبال به ورزشگاه هیسل لیورپول رفته بود.
 
فاجعه ورزشگاه هیسل به کشته شدن 39 هوادار یوونتوس قبل از شروع مسابقه فینال جام باشگاه‌های اروپا ۱۹۸۵- بین تیم‌های یوونتوس و لیورپول در ورزشگاه هیسل بروکسل اشاره دارد.
یک ساعت قبل از شروع مسابقه، در فینال جام باشگاه‌های اروپا سال ۱۹۸۵ در ورزشگاه هیسل، تماشاگران لیورپول با شکستن فنس‌هایی که میان آنان و طرفداران یوونتوسی‌ها برای جدایی و جلوگیری از کشمکش و درگیری قرار داده شده‌بود به طرفداران یووونتوس حمله‌ور شده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند، یوونتوسی‌ها که انتظار این حرکت را از لیورپولی‌ها نداشتند ناچار با آن‌ها درگیر شده و به ناگاه عقب‌نشینی کردند؛ فشار یوونتوسی‌ها به دیوارهای پیرامون ورزشگاه، منجر به ویرانی آن گشت و باعث شد که روی سر آن‌ها ویران گردد. در پی این فاجعه ۳۹ نفر که اکثراً از طرفداران یوونتوس بودند، کشته شدند طوریکه آن را سیاه‌ترین ساعت در تاریخ مسابقات یوفا نام‌گذاری کردند.
+104
رأی دهید
-7

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.