ویدیویی قدیمی از مراسم ازدواج محمدرضا شاه و فرح پهلوی

+752
رأی دهید
-85

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    درود بر یوکی عزیز .. چه عظمت وشکوهی پادشاهی ایران داشت . حیف مردم بدنبال سقاخانه ها وامامزاده های میگشتند و روسری وتوسری و صف بستن تماشایصبح زود اعدامهای جوانان میهن بودند. خلایق هرچی لایق . روح بزرگ سازنده میهن پرستانه شاه شاهان شاد . اقای پاچه خوار همایونی الان پیداش میشود ..بیا پاچه بخور
    273
    422
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - ونکور، کانادا

    حالا این سلطنت طلبان باز داغشون تازه میشه . هاهاها. شاه و سلطنت دیگه فاتحه و به تاریخ سپرده شدن. از خواب خرگوشی بیدار شید.
    450
    269
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    اقتدار ایران ،اعتبار ایران،پدر ایران ،ابر مرد ایران شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتشتاران روح و روانت شاد.
    266
    435
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    Jalal50 - ایران، ایران -- ای نادان کوته فکر .که 37 سالست درخواب خرگوشی فرورفته ائی . این توهستی که باید بیدارشی ..امروز یک دانش اموز 14 ساله درتهران خودش را دارزد و کشته شد . هنوز درد جامعه ات را درک نکرده ائی . ایا درزمان شاه فقید این چنین بود . ایا از اختلاسهای میلیاردی بود. برو ارزش ارز ملاهایت راببین . خمینی ات یک دلار با 7 تومان تصاحب کرد الان راببین . ایا اشوب در خاورمیانه وظهور طالبانی وداعشی بود..حزب الله لبنان ساختار همان تروریست قاسم سلیمانی ات است . بیخود نبود میگفتند ایران ژاندارم منطقه است . بحق بود . امنیت وشادی ورفاه بود . اخه بگو اینها رابکی داری میگی . یک ادم شستشوی مغزی داده شده ..
    167
    304
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    درکشور پادشاهی . شاه هرگز نخواهد مرد . 37 سال درمقابل 2575 سال ناچیز ست . ودیدیم جمهوری اش را . کافی ست
    171
    306
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    Jalal50 - ایران، ایران - ای نادان کوته فکر . درهمین سایت دست راست این متن رابخوان....ویزای فرودگاهی ایران برای ۱۹۰ کشور. حالا قیاس کن با زمان شاهنشاهی ایر ان ودوران سلطنت محمدرضاشاه پهلوی . حتی برای کشور المان ویزا لازم نبود . حال راببین ..
    144
    264
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران

    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. تیتر رو خوب بخونی دیگه از . یو کی عزیزت نمیخوری : ازدواج محمدرضا شاه با فرح پهلوی ! انگار از عروسی نوکر کندی حرف میزنه. همین یوکی جونت همیشه خامنه ای رو ایت الله خطاب کرده. در ضمن خاک بر سر اون مردک بیعرضه منحرف گی که ایران رو به باد داد با اون فرح دهاتی عقده ای دزد عارقو !
    270
    24
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    چه لذتی داره این چاپلوسان و دستمال بدستان رژیم مفلوک آخوندی وقتی‌ یک مطلب از خاندان بزرگ و ایران ساز پهلوی اینجا درج میشه، تنشون به لرزش میوفته ،بله حقیقت این هست که شاهنشاه ایران پدر ایرانزمین فقط به فکر مردمش بود نه مثل اون خمینی کفتار پیر که به محض اومدنش جنگ رو شروع کرد و دستور اعدام انسانهایی که بجز خدمت به مردم و کشورشون کار دیگه ایی نکرده بودن ،تو اون روح کثیفش،۳۷ سال از شورشیان وطن فروش مجاهد ،توده ایی، کمونیست ،فدایی ،و دیگر احزاب ضد ایرانی‌ می‌گذرد ،ولی‌ مردم ایران هنوز خدمات این خاندان بزرگ را فراموش نکردن ،درود بر خاندان بزرگ پهلوی و روح و روان تمام دلاور مردانی که بدست این جلادان کشته شدن شاد،ننگ و نفرین بر یک مشت مفت خور مواجب بگیر مزدور ،عمرتون به سر آمده منتظر روز جوابگویی باشین .
    156
    292
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    روحت شاد . با رفتنت تمام آرزوهای شیرین هم رفت
    156
    299
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    SuSaNa - کاونتری، انگلستان

    چه زیبا و ساده برگزار شده. یادِ فیلمِ عروسی‌ِ پنج دقیقه‌ای مادر و پدرم افتادم. هرچی‌ هست خاطراتِ دور قشنگند. برایِ من.
    144
    262
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    [::Jalal50 - ایران، ایران::]. از سر نعشگی و خماری حرف زدن کار سختی نیست!!! تو بیداری که اون وضع مملکت تو؟ .
    143
    258
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    انستازیا - ایران، ایران

    فرح دوست داشتنی ومحبوب وبا شخصیت بود نسبت به خانواده شاه وبرازنده این مقام بود واقعا چون میتونست نقش یه عروسک رو بازی کنه اما خیلی فعالیت اجتماعی وسیاسی موفق داشت مثل الان کیت میدلتون وملکه رانیا و...
    129
    249
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    زنده و جاوید باد سلطنت پهلوی.
    133
    293
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    سا یت این نوع اخبار را می‌‌گذارد..۹۰ در صد شاهیها هم مثل داخل گریزان از مطالعه چه میشود؟؟؟؟؟اسب آتش یا همان پاچه خوار همایونی،،و الونا کلفت روسیه هر چه میخواهند در قسمت سفر شاه به ایتالیا می‌نویسند حتی الونا کشتن کسروی را به شاهیها نسبت می‌‌دهد-------------- بی‌ پاسخ!!!!!! ولی‌ حالا صحبت گل شیفته باشد ناگهان غیرت از زمین تا آسمان..........این ملا از سرتان زیاد
    122
    214
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    تاریخ قضاوت خواهد کرد . درود و صد هزاران درود به روان پاک و دور اندیش شاه فقید . معمار و پایه گذار تمدن ایران زمین . لعن و نفرین بر گروههائی که با بیگانگان هم کاسه شدند و نگذاشتن این حرکت سازندگی و رسیدن ایران به تمدن بزرگ دنیا تداوم یابد . مثل . توده ایهای کثیف و مجاهدین خائن و وطن فروش بی اصل ونسب و چپی های جیره خوار و بعضی اعضای نادان و خرفت جبهه ملی.
    100
    240
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    کارمن مهوش کش - تهران، ایران . هنوز درک ....باین اندازه نمیرسد . که سایت یوکی .یک سایت بیطرف و مودبانه است . وپخش خبرها . انقدر نمیدانی که ایت الله .یک لقب است مثل جناب و تیمسار در ارتش . ایا یوکی میاد بتو نوعمی بگه مهوش کش . میگوید جناب . ..دراخر . عقده ائی . توهین به مردم روستای زحمت کش میهنم نکن و نگو دهاتی . ..اخه ...که نیست ..یکی بمن بگه بیکاری جواب این ....بیسواد ر ا میدی ?
    60
    147
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    نمی خواستم با توجه به ضیق وقتی که دارم چیزی بنویسم اما دیدم یک حرف ناگفته همیشه در ذهنم می ماند و نمی خواهم همچنان بنویسم چرا که ده ها هزار سال هم که بگذرد باز هم عده ای از اینور بام می افتند و عده های هم از انطرف بام ! بقیه اش را هم : "تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل " !
    87
    70
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. احمد کسروی وکیل پزشک احمدی بود بعد نیست نظر او را در مورد رضا شاه بدانیم . به نقل از ویکی پدیا : نیک می دانیم که چون رضاشاه بروی کار آمد اصول دیکتاتوری را پیش گرفت و بسیاری از قانونها را از میان برد. نخست قانون انتخابات را از میان برد که نمایندگان را خود دولت برمیگزید. سپس قوانین دایر به بازداشت و زندان را از میان برد که شاه هر که را میخواست دستور بازداشت و زندان میداد. همچنین قانونهای بسیار دیگری را بی اثر گردانید و ما می دانیم که انبوه مردم در برابر او بخاموشی گراییدند و اعتراض ننمودند بلکه با او همراهی نشان دادند و همدستی دریغ نگفتند، وزیران این رفتار را کردند. نمایندگان دارالشورا این رفتار را نمودند. ادارات به این کار شرکت کردند. روزنامه ها به آن خشنودی نشان دادند. اینها چیزهایی ست که ما فراموش نکرده ایم و باین زودی نخواهیم کرد. [۵۰].
    232
    115
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    اما چه کسانی کسروی را کشتند ؟ به نقل از ویکی پدیا : کسروی در طی جلسه دادگاه در کاخ دادگستری ترور شد. در ساعت‌های اولیه روز ۱۱ مارس ۱۹۴۶ (۲۰ اسفند ۱۳۲۴)، گروه فدائیان اسلام به رهبری برادران امامی به جلسه دادگاه وارد شدند و کسروی و منشی‌اش، سید محمدتقی حدادپور را با استفاده از چاقو و اسلحه وحشیانه کشتند. گفته شده که روز، زمان و مکان جلسه دادگاه جز اطلاعات عمومی نبوده‌است، توسط بازپرس به فدائیان درز کرده‌است.[۵۳]. بعضی از ضاربین هرگز متهم نشدند، آنهایی که دستگیر شدند - از جمله برادران امامی - ادعا نمودند که عمل دفاع از خود را انجام داده‌اند و کسروی را متهم کردند که اول دست به اسلحه شده و درگیری را شروع نمود. آیت‌الله العظمی حسین قمی - دومین مرجع عالی رتبه - از نجف به نخست وزیر احمد قوام تلگرافی زد و خواستار آزادی سریع ضاربین شد و نگرانی خودش را از عدم تقدیر دولت از شجاعت ضاربین کسروی بیان کرد. ضاربین تحت فشار علما و رهبران مذهبی و بازاریان با نفوذ، بعد از محاکمه کوتاهی، آزاد شدند...
    218
    116
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    پس قتل کسروی توسط فدائیلن اسلام انجام شد ولی فدائیان اسلام که بودند ؟ به نقل از ویکی پیدیا : میان کسانی که با شاه و سازمان سیا در زمان کودتا و پس از آن همکاری تنگاتنگی داشتند، آیت الله ابوالقاسم کاشانی، همچنین پسر آیت‌الله کاشانی که دومین شخصی بود که پس از کودتا و تسخیر رادیو تهران از طریق آن گفتگو کرد، آیت الله محمد بهبهانی، آیت الله شیخ احمد کفایی خراسانی، آیت الله شیخ بهاالدین نوری، حجت‌الاسلام محمدتقی فلسفی و همینطور آیت الله العظمی بروجردی به چشم می خوردند. سازمان سیا همچنین فداییان اسلام را تجهیز و سازماندهی کرد؛ فداییان اسلام گروه بنیادگرای اسلامی بودند که در آن زمان ترورهای متعددی را انجام دادند که از جمله ی آنها حمله به دکتر فاطمی، وزیر امورخارجه دکتر مصدق و ترور نافرجام مصدق بود
    228
    157
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. خیلی وقیحی. من یک اسم کاربری بیشتر ندارم. پاچه خوار همایونی رو هم نمیدونم کیه. اینقدر بی سوادی که از ادبیات ،لحن و ادای بعضی کلمات نمیفهمی که هر کسی سبک بیان متفاوتی داره حتا اگر اسمشو پنهان کنه. یادته که با توجه به سبک نگارشت گفتم تو همون آرتمیس از فرانسه هستی که دائم اسم کاربری عوض میکنی و تو چاره ای جز اعتراف تلویحی نداشتی، حالا فکر کردی منم مثل تو بزدل و دروغگو هستم که اسم عوض کنم بیچاره؟- در مورد شاه مرحوم هم هیچوقت علاقه ای به شرکت در این مباحث رو نداشتم.خدا رحمتش کنه.
    154
    142
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    Mammal - لندن، انگلستان

    [::کارمن مهوش کش - تهران، ایران::]. اگر شاه به راحتی‌ قدرت را نمیداد و کشتار میکرد، الان مردم چی‌ میگفتند؟ که شاه آدمکش، جلاد و دیکتاتور و غیره هست. شاید ایراد از خود ما هست که نمیدانیم چی‌ میخواهیم. شما میگویید بی‌ عرضه بود که نتوانست بماند، ولی‌ خود شاه گفت بود که نمیخواد در تاریخ به اسم جنایتکار بماند، حتما کسان دیگری نظر دیگری دارند ولی‌ کدامش درست هست و آن راه را باید رفت؟
    129
    202
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    احمق همانیست که برای تصمیم گرفتن برای امور میهنش به ویکی پیدیا رجوع و استناد میکند. هر بیسوادی هم میداند که مطالب موجود در ویکی پیدیا نوشته های مردم، اعم از متخصص و یا بیسواد و مغرض است. خود ویکی پیدیا این را هشدار میدهد. حالا من بیایم و افکار و عقاید خود را بر اساس بعضی مزخرفات درج شده در ویکی پیدیا شکل بدهم. الحق که بعضی از ما به الاغ گفته ایم ، زکی.
    73
    205
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    لونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه . اخه بگو یک چیزائی هم از قول ویکی پدیا با تردستی اضافه میکنی . بگو ترور شاه فقید درکاخ بدست چه کسی صورت گرفت . درضمن این متن مربوط به عروسی شاه فقید وشهبانو فرح پهلوی است ..اخه عقده ائی چه ربطی به قتل زنده یاد احمد کسروی و فدانیان اسلام دارد . تو همه جا میگوئی شاه اللهی . پس ضایع مکن متن را باتردستی ..راجع به متن ونظر عروسی بده . بابا خودتی ...
    80
    207
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    رقص پرواز - پراگ، چک

    [::Jalal50 - ایران، ایران::]. بله درست میفرمایید مردم ایران تو خواب هستند، هنوز هم بیدار نشدند، اتفاقا خواب سنگینی هم دارند، ولی اینو بدانید بیداری مردم ایران یعنی نابودی حکومت ۳۶ ساله اخوندی، پس آهسته کامنت بزار مبادا مردم از خواب خرگوشی بیدار بشن، که به نفعتون نیست!
    78
    217
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    امیدوارم هرچی شاه و شاه پرسته با آخوندای ج.ا با هم.... بشن تا ملت بعد آخوندا تو هچل یه مشت شاه الله ای عقده ای نیفتن.توهمی های در به در روان پریش
    168
    15
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    یه ویدئوی هست تو یوتیوب به اسم "رضا پهلوی در حال مبارزه بی امان با جمهوری اسلامی"بازش میکنی میبینی شازده میون خانمها در حال قر دادنن.اون شازدتونم گیرتون آورده
    162
    12
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. بله چون بی‌ سوادی و مزدور روسیه----- چرندیات ویکی پدیا را مینویسی....ببین جواب تو و اسب آتش که نام فامیل خودش را به من نهاد...سلیطه!!!!!در قسمت سفر شاه به ایتالیا-من کاری به هیچ کس ندارم-مدافع حقوق زنان هستم.مدافع حقوق.همجنسگرایان-نه همجنس بازان از فیضیه!!!!!مدافع نکات بسیار مثبت شاه---و انتقاد هم می‌کنم به بعضی‌ از کاستیها زمان شاه---ولی‌ از شما مزدوران مجاهد---کمونیست..حزب اللهی-می‌ پرسم چرا موج خروج از ایران بعد از انننننننقلابتان شروع شد؟؟؟؟؟از این همه جنایت و اعدام و دزدی و اعتیاد که آوردید خجالت نمیکشید----مرگ بر انننقلابتان مزدوران.
    16
    123
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. ...یک بار نوشتم بله همان آرتمیس هستم که با کامنت های-----انتقادی...شما رژیمی‌ها را آن چنان سوزاندم که پس از چند سال که دوباره با این آی‌ دی آمدم با اولین کامنت من چون جاسوس رژیم در این سا یت و در خارج از سا یت هستی‌...به من نوشتی همان آرتمیس هستی‌؟؟؟نگران نباش!!!!!!!!!دیگر پاچه ی مرا نگیر نظرات خودت را بنویس به من حمله کنی‌ ۲ برابر جواب خواهی گرفت...!!!!!!!
    19
    99
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا . دمت گرم ..باتردستی امده انهم متن بیراهه میزاره .. در همه جا میگه شاه اللهی و قصدش ضایع کردن این متن . خب دیگه تیرو تبار روسیه است ..اما نمیدونه ما هستیم ..
    17
    101
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    ::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. در ضمن وقیح خودتی با اجداد عربت از عربستان،،،بار اول که سا یت را ترک کردم به دلیل توهین‌های امثال تو به ۲ دختر نازنین بود که پس از مدتی‌ انتقاد از این دین خونین و ملا و امثال تو سا یت را ترک کردند و پس از آنها من رفتم......اگر این بار هم با رژیمیها و توده‌ای ایها مثل الونا..اگر میزان شما ویروس‌ها زیاد شود میروم.....نگویی...ترسید!!!!!!
    17
    97
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه -حامی روسیه . چرا دراین متن واقرار وزیرخارجه روسیه کامنتی نگذاشتی . دراینجا خودت را قایم میکنی . " هشدار روسیه نسبت به پافشاری برای برکناری اسد."
    21
    108
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    با توجه به جمیع جهات و وضع موجود ,تنها می توان برای هر دو طرف متخاصم در این منازعه ُ بی پایانِ -شاهی و ضد شاهی و غیره و ذلک- آرزوی سلامتی کرد و از مسئولین امر نیز تقاضای پی گیری عاجل در خصوص ِ برگرداندن اوضاع به حالت پیشین نمود ورنه دیگر نه برای گفتن چیزی مانده و نه برای دُر سُفتن ! کشتی بان ما را در بحر طوفانی دهر نخواست ما نیز اینجا را به شما و ایزد دادار می سپاریم !باشد که آن روشنای جان شما را در پناه سایه ُ خویش به راه نورانی اش رهنمون شود ! تا قطاع الطریقین قصد جان ما نکرده اند ما نیز فراری شویم ! " ما خویش نداستیم بیداریمان از خواب-گفتند که بیداریم گفتیم که بیداریم -من راه تو را بسته تو راه مرا بسته-امید رهایی نیست وقتی همه دیواریم " ! عزت زیاد خداحافظ !
    51
    51
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران
    ببینید که گذر زمان چطور جوانی و زیبائی را از ما میگیرد.اگر چه شهبانو فرح بخاطر گذر زمان و ناملایمات زندگی طراوت و شادابی جوانی اش را از دست داده،اما متانت،وقار و نجابتش را همانگونه حفظ کرده .بر خلاف سایر اعضاء خانواده پهلوی از جمله اشرف پهلوی که همگان از او به بی بند و باری بودنش یاد میکنند، از ایشان( شهبانو) بجز پاکی و نجابت و خانم بودن چیز دیگری نمیتوانند بگویند.
    92
    81
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. برو به جهنم ،عقده ای.
    80
    115
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    cardenas - تهران، ایران
    اگر چه طرفدار سلطنت نیستم ولی انصافأ به ایران خدمت کردن..حداقل از سلطنت پهلوی بهترشو مدتهاست ایران به خودش ندیده.
    111
    104
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. می بینم بدجوری کم آوردی تو گفتی چرا من می گویم کسروی توسط عوامل نزدیک به حکومت کشته شد من هم دلیلش را آوردم من بدون سند و مدرک حرف نمی زنم وقتی هم که جواب نداری چاره ای جز توهین نداری تا آنجا که می توانی با توهین کردن خودت را تخلیه کن اگر این احساس باعث سبک شدنت می شود من از آن استقبال می کنم
    133
    152
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    [::amirrashti - رشت، ایران::]. [::amirrashti - رشت، ایران::]. آری شاه و شیخ دو پدیده جدا نشدنی از همدیگر در تاریخ ایران هستند متاسفانه خمینی آمد و این کاسه کوزه را به هم ریخت
    117
    113
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. کامنتی نگذاشتم چون قبلا بارها در این مورد کامنت گذاشتم من اسد سکولار را بارها به داعش و النصرت شریعتی ترجیح می دهم
    124
    121
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. درود بر شما گرامی‌ .این مزدوران رژیم دزد و اختلاس آخوندی ،نه سواد دارن نه فهم نه ادب و نه شعور ،باید مثل خودشون باهاشون بر خورد بشه ،متوجه هستم که اصل و نسب این وطن فروشان با ما‌ها یکی‌ نیست و معلوم نیست از کجا آمده اند و سر سفره کی‌ ادب رو آموختن ،ولی‌ باید در جوابشون هر جوری که حرف میزنن مثل خودشون حرف زد ،اینها یک مشت عقده ایی و توهمی هستن که طاقت شنیدن حرف حق رو ندارن ،و سرشون رو مثل کبک زیر برف کردن ، و چون حرف حقی‌ از طرف ماها میشنون زود به پرخاش و ادبی‌ که از خانواده خودشون یاد گرفتن رو به زبان میارن ،گرامی‌ شما نگران نباشین و به مبارزه بر عالیه این مزدوران بی‌ سواد و رژیم آخوندی ادامه دهید و خواهشی که از شما دارم هرگز کلمه (من میرم) رو دیگه استفاده نکنین ،چون این موجیها و مواجب بگیرهای بی‌سواد ی،،،،،ن میشه،پاینده و پیروز باشین ،ننگ و نفرین بر هرچی‌ آخوندو مزدورو کمونیست هر کی‌ که طرفداری از این رژیم کثیف رو میکنه .
    86
    83
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. تو پاچه خواری سایت هم میکنی؟؟تا حالا به گوشت نخورده هیچ رسانه ای در دنیا مستقل نیست؟همین الان برو تو خبر (کتک کاری دخترها در خیابانی در تهران)ببین چی نوشتم میدونی چرا؟نظرم بیخود بیخود ثبت نشد!!به هیچکدومشون اعتماد نکن. البته برای شما که بد نیست به پاچه خواری عادت دارید
    61
    60
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    [::Jalal50 - تهران، ایران::] و باز با خبری از خاندان و سلطنتی درد و سوزش نشینمنگاه شما مزدوران دستمال بدست پاچه خوار شروع شد .
    76
    76
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    امیدوار بودم -که دیگر نیستم - که افرادی که دو برابر بنده و یا نصف بنده سن و سال دارند از همدیگر خجالت بکشند وقتی اینچنین رو دررو به همدیگر می تازند و بارانی از الفاظ ناپسند و لیچار های چاله میدانی را نثار هم می کنند آن هم برای چی ? برای هیچ ! امیدوارم یکبار دیگر داستان لک لک ها و قورباغه ها و مارها را - که یکبار پیشتر از این در تاپیکی مرتبط قید کرده بودم- دوباره بخوانید وعبرت بگیرید و به نفس گفته ُ ِ ولتر :"هیچ انقلابی به کمک ستمدیدگان نمی آید بلکه فقط حکومتگران را عوض می کند" برسید ! به هر حال شما دوست دارید بر شما حکومت شود اما اساس آدمیت نه حکومتی به رسمیت می شناسد و نه مرزی و زمانی دراز نیاز است -شاید قرنها- تا دانسته شود که سیمرغ افسانه ای همان سی مرغ باقی مانده ای است که به دنبال حقیقت بودند و آن را در دل خود یافتند ! حال مایلید که همانند قورباغه ها توسط لک لک ها خورده شوید و یا توسط مارها و دوست و دشمن را نشناسید آن با شما ,ولی در این جنگهای لفظی و بیهوده شما به هر حال خورده می شوید ! بعنوان آخرین نوشتاراز ادمین سایت هم عذر خواهی میکنم که ایشان را آزردید !
    43
    41
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    setareh.shab - دبی، امارات متحده عربی

    دوستان دعوا نکنید زشته بخدا....
    28
    6
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    [::کیوان م - تهران، ایران::]. آره واقعا گل گفتی حرف منم هست باید با هرکس مثل خودش رفتار کرد ولی فک کنم همه اینجا بی ادبی رو از همین خانم گرامی!یاد گرفتن.از بس هرکی بدو ورودش تو سایت پاچه اش از طرف ایشون گرفته شده!آقا ما اصلا نفهم و بی اصل و نسب و بی شعورهم خودمون هم خانوادمون!قبول.ادعای ادب هم نداریم..ایشون که مثل شما با اصل و نسب هستن چرا باید مثل ما رفتار کنن؟خانم حدود 26 سال از بنده بیشتر عمر کردن هنوز طرز رفتار با دیگرانو نمیدونن از امثال من چه انتظاری هست. رفتار هم شان مرد و زن هم که براشون مفهومی نداره.در عقده ای و توهمی بودن که خدا حفظت کنه از جماعت شاه الله ای عقده ای تر و توهمی تر پیدا کردی مارو هم خبر کن.گور بابای هر چی آخونده کی نمیدونه اینا هر روز چه مخفی چه آشکار دزدی و اختلاس میکنن اگه سکوت هم کنیم واسه اینه که گوشمون از این خبرا پره..
    56
    56
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    [::کیوان م - تهران، ایران::]. ادامه..به خودتون نگا کنین همه مخالف هر چی دین و مذهب بعد کسیو میپرستن که آقا معلوم نبود با خودش چند چند بود از یه سمت سبک زندگی غربی اونوقت هر شب خواب امام رضا و حضرت مهدی میدیدن.بعید نبود الا حضرت یکم دیگه سلطنتشون ادامه پیدا میکرد ادعای وحی هم میکردن!حداقل ما به اصطلاح اسلامیای سایت رک و پوست کنده میگیم مثل خیلی از مردم عادی با عقایدمون مشکلی نداریم نه شبا خواب فلان امام و پیغمبرو دیدیم نه ادعاشو کردیم ولی باید منتظر حمله و طبق معمول ساندیسی و بسیجی و ملا و بابا جان ملا وووباشیم.عجب مبارزه ای هم میکنین به سبک شازده
    54
    55
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    amirrashti - رشت، ایران -- شما منظورتان بمن است . که 26 سال ازشما بزرگتر هستم . یا شما? درضمن برو پاچه خواری همان دوستت . پاچه خوارهمایونی کن . ما پاچه خوار نیستیم .. بلکه جواب های را با هو میدهیم که بلکه متوجه باشید ما هم لازم باشد کم نداریم ..روشن شد.
    57
    51
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    amirrashti - رشت، ایران -- دراخر شعار شما حامیان جمهوری اسلامی . وقتی بما وارمان ما علنا توهین ومیگوئید شاه اللهی ها . باید بیائیم دست شمارا ببوسیم . واقعا که.
    58
    52
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه -- ننگ برتو ...که میگوئی " قبلا بارها در این مورد کامنت گذاشتم من اسد سکولار را بارها به داعش و النصرت شریعتی ترجیح می دهم ". که بشاراسد قصاب را سکولار مینامی . اقا برو معنی سکولاریسم را درک کن...
    64
    56
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. نمی خواد به سنت حساس بشی.اصلا من بابا بزرگ همه.فقط دقت کن مخاطب کاربر (کیوان م) تو کامنت آخر کی هستن.بعد یکی بگه آی کیو به خانم بر میخوره
    48
    48
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. من کاربر پاچه خوار همایونی رو نمی شناسم ولی به نظرم حرفاشون درست هست.حالا از کی تا حالا شاه اللهی واسه شما توهین شد؟ واقعیته..و در ضمن نه اینکه شما به کسی و اعتقاد و ارمان کسی دیگران توهین نمی کنید انتظار احترام هم دارید.واقعا که..والسلام
    50
    50
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران مظلوم - سوست، هلند
    شما هم اگر کمی به ملت رسیده بودید الان مملکت بدست این آخوند ها نیافتاده بود
    54
    68
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    AЯMAN 2000 - نصف جهان، ایران
    مراسم ازدواج اون هندی زاده رو من دیدم تو باغ وحش بود با یه کرگدن ازدواج کرد (ازدواج با حیوانات از صفات بارز عمام بود) :)
    53
    45
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::کیوان م - تهران، ایران::]. سپاس از شما هم میهن گرامی‌
    16
    26
    جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. بانوی ایرانی‌ شما در این مبارزه تنها نیستید ،من مطمئنم دوستان زیادی دوشادوش شما با جهل و نادانی‌ و کاذب و ریا و خیانت به ایران عزیز در کنار شما خواهند بود و هم اکنون نیز هستند،فراموش نکنید که یکی‌ از دلائل به روی کار آمدن جمهوری اسلامی فرار ما از مبارزه با افراطیون بود،و این مزدوران رژیم هم در سایت همین هدف را دارند سختی‌ها بپایان خواهد رسید و پیروزی از آن ایران و ایرانیست.
    38
    60
    جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. پاچه خوار همایونی اتفاقا احمق همان اشخاصی هستند که هر جا به نفع شان است از ویکی پدیا استناد میکنند و هر جا به ضررشان است قبولش ندارند. بی سواد جان اگر نمیدانی بدان که در ویکی پدیا با استناد به کتابها و مدارک معتبر حق گذاشتن مطلب دارید و آن شماره ها را که در جملات میبینی لینک این کتابها و مدارک هستند حالا شما میتوانید با دلیل و مدرک و استناد به کتب معتبر بری و عکس آن را ثابت کنی که البته چنین مدارکی وجود ندارند خودت هم می فهمی ولی خودت را به نفهمی زدی!
    27
    28
    یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::oghabe - سنت گا لن، سوییس::]. دلیل روی کار اومدن جمهوری اسلامی سیاست های غلط شاه بود که صدای همه را خفه کرد در همه نشریات را بست و به هیچکس اجازه حرف زدن نداد و فقط دست آخوندها را باز گذاشت. معلوم است که انقلاب اسلامی و آخوندی میشود فهمیدنش زیاد سخت نیست! فحاشی کردن و انگ زدن و تفرقه انداختن هم راه مبارزه نیست شماها خیلی راهتون را گم کردید کسی هم با دین مردم نمیتواند بجنگد بلکه با افراطی گری باید مبارزه کزد که این خانم خودش نمونه بارز افراطی گری است به شکلی دیگر. موفق باشید
    40
    29
    یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    اردشیر یکم - خوزستان، ایران
    جمهوری اسلامی امد چون مردم ما اهریمن پرست شده ا ند...همه چیز در این کشور این موضوع را اثبات میکند که ایران در این 1300 سال گذشته در چنگال اهریمن پرستی افتاده است....امدن رضا شاه بزرگ خواسته ان مردمی که روزی چند بار بسوی عریستان خم و راست میشن نبود
    0
    3
    یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.