"دیوید بکهام: فقط به عشق بازی" - عکس

دیوید بکام که در جریان ساخت مستندی به نام "دیوید بکهام: فقط به عشق بازی" به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند دیروز در نپال در یک بازی خیریه با دانش آموزان منطقه زلزله زده فوتبال بازی کرد.
دیوید بکهام ستاره پیشین فوتبال انگلیس برای ساخت مستندی درباره فوتبال به نپال سفر کرده است. این مستند با نام "دیوید بکهام: فقط به عشق بازی"قرار است هفت بازی خیریه در هفت قاره‌ی جهان را به تصویر بکشد.
این فیلم نود دقیقه‌ای در مورد سفر بکهام از پاپوآ گینه نو، به تپه‌های نپال، خیابان‌های بوئنس آیرس، صحرای جیبوتی، سواحل میامی و مناطق یخ‌زده‌ی جنوبگان است که با اهالی هر کدام از این شهرها فوتبال بازی می‌کند، تا در مورد زندگی‌های‌شان بیشتر بداند. او این سفر را با دوست دوران کودکی‌اش، دیو گاردنر، آغاز می‌کند.
در همین حال دیوید بکهام روز گذشته در نپال با دانش آموزان منطقه بکتاپور که چندی پیش زلزله ویرانگری را از سر گذراندند بازی کرد. پیش از این بازی اهالی بکتاپور صورت بکام را هم به رنگ قرمز که رنگ ملی نپال به حساب می آید درآوردند و دور گردن او نیز تاج گلهایی انداختند.
+100
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    خیلی خوشم میاد از "دیوید بکهام " یادتان هست ویدیوئی همین سایت قرارداد ..یکی درمیزند . ودیوید بکهام با یک چک 100 صدهزار دلاری یک خانواده چندنفری فقیر را خوشحال کرد . هم یک انسان باشخصیت و هم خوش تیپ و هم ورزشکار وبه معنای واقعی روحیه ورزشکاری دارد . خوشبحال ویکتوریا . حسودیم میشه
    14
    50
    دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.