هزینه اقامت ۱۸ میلیون دلاری پادشاه عربستان در نشست جی بیست در ترکیه (+عکس)

پادشاه عربستان به منظور شرکت در نشست سران موسوم به " جی بیست" یک هتل را به مدت 18 روز در شهر آنتالیا ترکیه رزرو کرده است.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه حریت ترکیه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان قرار است به همراه هیاتی هزار نفره در نشست جی بیست که قرار است 15 و 16 نوامبر (8 روز دیگر) در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شود، شرکت کند.
 
او برای اقامت هتل لوکس "قصر ماردان" را انتخاب کرده  و به مدت 18 روز تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل در اختیار هیات عربستانی خواهد بود. برای این منظور دولت عربستان 18 میلیون دلار پول به این هتل پرداخت کرده است.
 
هتل قصر ماردان به مدت 18 روز در اختیار تیم امنیتی سعودی خواهد بود و بدین منظور یک تیم خدمه کامل به همراه آشپزها و سر آشپز مخصوص چند روز پیش از حضور ملک سلمان در هتل مستقر خواهند شد.
هتل "قصر ماردان " در سال 2009 افتتاح شد و برای مراسم افتتاحیه آن چهره های مشهوری چون " ماریا کری" ، شارون استون، مونیکا بلوچی، تام جونز و مقاماتی چون نورسلطان نظر بایف رییس جمهور قزاقستان حضور داشتند.
 
در مراسم افتتاحیه این هتل تنها بیش از 9 هزار تن شن طلایی رنگ از مصر سفارش داده شده بود تا اطراف آن با این شن ها پوشانده شود.
 
این هتل اخیرا در مزایده ای به فروش گذاشته شده است و در خرداد ماه سال جاری "هالک بانک " ترکیه این هتل را به قیمت 360 میلیون لیره (120 میلیون دلار) خریداری کرده است. قیمت پیشنهادی اولیه این هتل 719 میلیون لیره بوده است.
 
فروش نازل این هتل در حالی است که این هتل 6 سال پیش با هزینه ای بالغ بر 1.4 میلیارد دلار از سوی "تلمان اسماعیل اف" سرمایه دار آذری الاصل روسیه راه اندازی شده بود اما در ماه های گذشته دخل و خاج این هتل از تعادل خارج شد و به دلیل بدهی 65 میلیون دلاری اسماعیل اف به بانک، در نهایت تصمیم به فروش آن گرفته شد.
 
با حضور پادشاه عربستان و هیات هزار نفره همراه او حدود 15 درصد از قیمت پرداختی بابت خرید این هتل تنها در عرض کمتر از دو هفته به جیب صاحبان جدید آن خواهد رفت.
 
نمای بیرونی و داخلی هتل " ماردان پالاس " در آنتالیا
+31
رأی دهید
-80

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    dook - دبی، امارات متحده عربی

    خوب اشکال این کار کجاست مردم در امن و امان و هیچ کم ندارن یکى از بزرگترین فروشنده نفت دنیا هستند چرا نشون بدن ما فقیر هستیم البته نمایشى اینها طابع دین حقیقى اسلامند و مثل آخوندا ریاء کارى ندارند و خود را فقیر نشون نمیدن در حالى که پول مردم ایران را میدزدند و اینجورى جلوه میدند که ما ساده زندگى میکنیم
    56
    81
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    وای خدای من . بهمراه 1000 نفر . انهم برای نشست دو روز ه بیست جی . خدا پدرشاه فقید را بیامورزد .که ازاین حیف ومیل ها نمیکرد . یک سوئیس برای تعطیلات زمستانی وانهم با خانواده خود برای اسکی .مردم چه میکردند وچه شایعاتی راه میانداختند ....پادشاه عربستان ازجیب خودش این هزینه را نمیکند .بلکه سفر نشست جی عنوان میکند ...
    43
    100
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا

    [::dook - دبی، امارات متحده عربی::],,,,,, آره خب !!!! تو که راست میگى ،،،،،،، !!! نکنه یه وقت به اربابت توهین بشه هاااااااا !!!! سر خودت کلاه نزار !!! نمیخام خداى نکرده به اربابت توهین کنم ولى اینو بدون همین عرعرستان که یکى از بزرگترین قول نفتى است خیلى فقیر و تهى دست و نیازمند داره که این حیف و میل ها روا نیست !!! نه کار اخوندا درسته نه کار این ارباب سوسمار خورت !!! البته کمى هم لطف کردن در حق مش رجب !! چون سه چهار سالى هست که داره خوش خدمتى میکنه به ارباب اربابانت و ارباب عزیزت !! اون روسرى سفید هم یه نوع کلاه حساب میشه که عر عر ها سرشون میکنن !!! .
    6
    33
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Masterweb - تهران، ایران

    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. 1000 تا بدتر از اینو فقط خواهر شاه حیف و میل کرده بود عزیز ه من یه سرچ تو گوگل بزن ببین برای هر سفر به خارج کشورش چند میلیون از خزانه میگرفته
    37
    17
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    Masterweb - تهران، ایران . بله درگوگل دیدم . اما دقت کن . ازکجا پخش شده . خیلی متن ها وعکسها را که میزنیم از عوامل رژیم میاد وپراز تبلیغ . خواهر شاه فقید درکجا مسافرت حتی با 50 نفر چه برسد 1000 هزارنفر .خب میخوای خواهریک پادشاه مسافرت هم نرود . مگر کار نمیکرد وبنیاد ها زیر نظرش نبود ..خواهر ملکه انگلیس که از اعتیاد به الکل واخرسری ها روی صندلی چرخ دارنشسته بود وفوت کرد . برو مسافرتهای پزنس چارلز وکاملیا را ببین .
    12
    31
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان
    مشتى توده اى بى وطن بهمراه همین مذهبیون فقط شایعه پراکنى کردن و کشور ما را به این روز گرفتار هنود هم شرم نمیکنند إز خیانت انها میلیون ها إنسان کشته شد براى احمقیت این افراد
    2
    16
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Flames - روتردام، هلند
    دارندگی و برازندگی ، خوشبحال اونیکه داره و لذت میبره و تونسته پادشاه بشه ،. موفقترین ادمها اونهایی هستن که تونستن رهبر ،پادشاه،رئیس ملت و کشور بشن حالا چه از طریق انتخاب یا انقلاب ،نوش جونشون که تونستن ;)
    9
    6
    یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.